Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Armanda als ik met minder gonal spuit dan gebeurd er gewoon niets, hier nog af en toe rozige afscheiding heb niet echt het idee dat het minder wordt, de krampen worden ook niet minder dus het is gewoon afwachten al heb ik er weinig vertrouwen meer in.

Voor degene die net op het bankje zitten succes, en voor die nog een punctie moeten onder gaan hoop ik op :goodnews:

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Armanda,

Jij heel veel succes morgen met de punctie morgen. Ik hou een plekje warm op het bankje voor je!!

Nee, ik loop voor de tp in Tilburg. Morgen maar een halve dag werken :) En wat vervelend dat je ziek aan het worden bent ;-)

Zara,

Nee, ik weet nog niet zeker dat de tp doorgaat, want de ontdooien mijn cryo de ochtend voor de tp. Als ze me niet bellen, dan gaat het door. Ik heb nog 4 cryo's verdeeld in 3 rietjes. Ik ga er vanuit dat ik een tp heb! Alles positief bekijken :-D

En ja, ik ga ook mee naar de forumdag!!

Liefs Elke

Geplaatst

@Juliaantje: alsnog van harte welkom hier! Tja het kan toch zeker wel iets met innesteling te maken hebben hoor. Beetje vertrouwen houden hoor!

@Mijnbaby: super! Fijn dat je je emmy bij je hebt nu! Zorg er goed voor.

@Hoopvol gaat het weer een beetje….. Pfoe het is wel veel bij elkaar he. Hou je haaks meid.

@ Nes: wel laten weten he, als je test! We zijn verder niet nieuwsgierig hoor. Hahi. Nog even volhouden!

@Tochikweer: het kan toch ook goed nieuws betekenen? Ik lees hier vaak zat van meiden met dezelfde klachten die 9 maanden later liggen te bevallen!

@ Elke: succes morgen! Ein-de-lijk!! Ik zal voor je duimen dat het doorgaat.

@ Armanda, succes morgen met de punctie!!

@Sannetim: van harte welkom hier. Gezellig!

@ Suuske: nog even volhouden. Of ga je toch……….

Hier nog aan het wachten………..tijd gaat langzaam maar lekker op vakantie dus het zijn wel betere wachtweken dan thuis de wijzers van de klok vooruit kijken.

Sterkte allemaal !

Groetjes

Noor

Geplaatst

@Suuske, wanneer heb jij de tp gehad? Ook de 23-ste? Spannend he? Mijn vriend moet ook altijd heel vroeg de deur uit dus misschien test ik ook al de avond ervoor.

Balen dat je griep hebt. Een paracetamolletje mag je gewoon nemen begreep ik. Heb het gisteren ook genomen omdat ik niet lekker was.

@Amanda, ik snap dat het erg duur is. 8000,- euro is trouwens wel een stuk meer dan in Dusseldorf (2300,-) Zie dat dit al jullie 4-de poging is. Echt zo ontzettend balen dat ze in NL maar 3 pogingen vergoeden. Maar laten we er gewoon vanuit gaan dat deze 4-de poging gaat lukken!

@Juliaantje en tochikweer, kunnen die steken niet door de punctie komen? Ik heb ook een paar dagen last gehad van mijn buik na de punctie.

Geplaatst

Hey hoi!

Hahaha, Noor, wel makkelijk dat jij net een lijstje hebt getypt.

Nieuwe meiden: welkom!

Spannend he? zo op het wachtbankje!

Hoopvol... sterkte... maak van je hart geen moordkuil... maar doe het wel tactisch af en toe ;-)).

Punctiedames en terugplaatsdames.... sterkte morgen!!!

Hier gaat ie prima.. Af en toe denk ik wel eens wat te voelen... Heb puistjes op mijn kin. Heb ik normaal nooit... Maar ja, wat is het? Utrogestan, een komende ongesteldheid? Zwangerschap? Ach, volgende week maandag weten we het. Strakkies weer lekker sporten.... Heb ik nu 1,5 week niet gedaan.. Heb er nu wel zin in!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Suuske, ik ben onder behandeling in het UZ Gent. 1 april heb ik daar een bloedtest gehad. Ze vertelden mij bij voorbaat dat dat aan de vroege kant was maar gezien de voorgeschiedenis wilden ze me niet laten wachten tot na het weekeinde. Mijn HCG was overigens al heel duidelijk.

Doordat ik dit keer geen Utro hoefde te gebruiken, waren de verschijnselen veel minder duidelijk. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Krampen in mijn buik, gevoelige borsten. Ben maar 1 keer echt misselijk geweest. Nu is de situatie eigenlijk nog hetzelfde. Af en toe krampjes/trekkerig gevoel, iets gezwollen borsten, gevoelige tepels, heel af een toe een licht misselijk gevoel.

Als je meer wilt weten, vraag je het maar hoor!

Elke, ook jij suc6 dan morgen en leuk dat je ook naar de forumdag komt.

Geplaatst

Jaaa zaterdag 11 juni is er een forum dag!!Iedereen is welkom!! Leuk Zara en Elke!! Wie gaan der nog meer gezellig mee High teaen in Bunnik!!

Geplaatst

Zara,Zie dat je zwanger bent!!!Wauwie!!!Ben zo blij voor je!!

Hopelijk blijft het nu gewoon is allemaal goed gaan!!!Ga in iedergeval vet voor je duimen!

Liefs Bianca

Geplaatst

Dank je Bianca, lief dat je wilt duimen. Dringt bij mij namelijk nog steeds niet door.

Hoe is het met jou?

Geplaatst

Hallo meiden,

ik kon het niet laten,ik heb er al een test tegen aan gegooid.En wat denk je,positief!Ik was al bezig met mijn verdriet en hoe we er weer tegenaan gaan.Maar nu moet ik omschakelen,ik ben zwanger?Heel onwerkelijk!Woensdagmorgen ga ik nog eens testen.Maar wat vreemd he,vanaf het moment dat we zien dat de test positief is zijn we blij.Maar nu maak ik me weer zorgen over de volgende stap,de eerste echo.De volgende drie weken maar weer vol plannen met werken en leuke dingen doen.Zara,wanneer heb jij de eerste echo?

Geplaatst

Suuske, wat een goed nieuws! En je ongerustheid is heel herkenbaar hoor. Waarschijnlijk heb jij ook al het één en ander meegemaakt op dit gebied.

Ik heb op 18 april mijn eerste echo. Krijg jij woensdag een bloedtest of een urinetest? Ben benieuwd naar je HCG. Weet jij al wanneer je je echo krijgt? Waarschijnlijk hoor je dat woensdag ook pas.

En sluit me aan bij Yolande, hoop je te zien in het uitgerekend in december topic.

Geplaatst

Oh wat erg,ik kan niet slapen.Ben klaarwakker,van de spanningen!

Mijnbaby,ik had dinsdag de 22ste maart terugplaatsing van een cryo.Mag aankomende woensdag 6 april eigenlijk testen.Maar kon het niet houden,dus vanavond om acht uur getest.Doe woensdag weer een zwangerschapstest,en bel dan het ziekenhuis.

Zara,in Nijmegen prikken ze geen bloed.Moet je thuis zwangerschapstest doen en doorbellen.En dan drie weken erna eerste echo.Dus weet niet hoe hoog mijn hcg dan is.

En Yolande,ik lees wel al mee op de december topic,maar daar plaats ik mezelf toch echt pas vanaf mijn eerste echo op.Durf niet eerder.

Ik ga weer eens richting mijn bedje.

Geplaatst

Armanda heel veel succes morgen met de punctie morgen. niet ziek worden hoor

juliaantje hou hoop, ik duim voor je

elke ook succes morgen met je hopelijke vast wel terugplaatsje

Suuske gefeliciteerd meis, is je test al donker of nog licht?

ik ga voor 80% zeker mee na forum dag, ligt aan t vervoer, woon in arnhem, en moet mn rijbewijs nog halen... ook zo stom van mij, ik heb t geld ervoor liggen, maar de motivatie ontbreekt, terwijl ik t wel wil stom he

hildever hihihi erg suffig maar wat betekend maak van je hart geen moordkuil? hahaahaahhahaa schaam schaam, ken m echt niet

noor, tijd gaat zeker sloom, voel sinds vanaaf licht krampje, maar vind ik gunstig teken want t is pas wd5 en geeft wel hoop...wat denken jullie meiden?

slaap lekker allemaal tot morgen weer xx

Geplaatst

Oh,oh,wat een nacht.Heb het nog drie uur zien worden,en toen mijn schatje op stond was ik klaar wakker.En dat was half zes!En nu ook klaarwakker.Mijn darmen zijn aan het rommelen van de zenuwen.Ga het vandaag maar eens proberen los te laten,want drie weken zijn nog erg lang.

Hoopvol,het streepje was meteen duidelijk.Donkerder als de teststreep.Maar dat wil ook niets zeggen,het moet nu blijven zitten!

Geplaatst

Die slapeloze nachten zijn hier ook herkenbaar, je bent zo hyper dat slapen niet lukt. En de ww zijn erg maar dit is helemaal slopend.

Sterkte dames.

Geplaatst

Gefeliciteerd suuske!!! Geniet van je zwangerschap!

@Zara,Graag gedaan.Kan het me heel goed voorstellen.Ik denk dat je zo bang gaat dat het weer mis gaat.

Of kun je dat aardig los laten?Ik zou het dood eng vinden als ik nu weer zwanger blijk te zijn.

Hier gaat alles goed.Maandag krijg ik nog 1x een lucrin injectie en dan ga ik 9 mei starten met de deca(korte protocol)

Dus hoop zwanger te zijn met de forumdag ;) en anders de forum dag die erna gaat komen haha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden