Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

YOEHOEEE ELKE!!! Gefeliciteerd!! Super meid!!

Lekker tennissen!!

Jose: nee ga niet eerder testen. (proberen;-)) testen ook nog niet in huis. Vind het doodeng. Hopelijk een mooie 1e paasdag!!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Elke!!!! yes!! yes!! heel goed!!! Oh wat fijn!!! Van harte gefeliciteerd meid!!

Ben heel blij voor je!

Lieve groetjes

Noor

Bij deze nodig ik je uit om je aan te sluiten in het december topic!

Maar ik wil dat je alle anderen van het bankje die nog mogen testen meeneemt. Deal?!

Geplaatst

Pfffff........wat een spanning hier weer zeg!!! Gisteravond ben ik voor t laatst online geweest en moest dus flink bijlezen! Met name de spanning rondom ELKE!!!!!! Ik zat gewoon met hartkloppingen achter mn laptop, maar gelukkig!!! Meid, van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!!!

Marlijnne; erg he die krampjes? pfff...ik word er echt helemaal onzeker van! Elke had dat toch ook?? Zou het bij ons gewoon net als bij haar zijn?? Ik hoop t zo!!!!!!!!

Anne; voor jou echt ontzettend balen zeg! Eerst positief testen en dan weer niet.......dat moet voelen alsof je enorm voor de gek wordt gehouden! Sterkte meid!

Armanda; heb je vandaag wel gewerkt? En hoe is het met je hoofdpijn? Bij mij is ie sinds gister ook in alle hevigheid aanwezig en ik krijg em haast niet weg. Mag van het zkh 4 paracetamol per dag, maar doe dat liever niet natuurlijk!

Hier gaat t momenteel redelijk! Ben vanmiddag weer even bij "de praatmevrouw" van het ziekenhuis geweest en heb even heerlijk mn hart kunnen luchten! Gelukkig is mn onzekerheid en het gevoel erbij heel normaal en we hebben het ook nog uitgebreid over mn vorige zwangerschap gehad. Het is allemaal erg verwarrend momenteel maar ja, er zit niks anders op dan "gewoon" afwachten!! Ik heb alleen wél testen in huis......en mijn vriend wil absoluut niet eerder testen dan zondag....terwijl ik eigenlijk graag vrijdag al wil testen......ik heb even overwogen om stiekum te testen maar kan dan toch mn mond niet houden! Zucht....nog 6 nachtjes slapen!

Ik vind het wel superfijn om hier mn hart te luchten! Hoewel mijn omgeving heel lief meeleeft merk ik tegelijkertijd dat ze niet echt doorhebben wat een ivf traject emotioneel met je doet en hoe spannend die wachtweken zijn! Ik hou jullie nog even stevig vast op het bankje zodat we er hopenlijk met zn allen op blijven zitten en er straks een uitgerekend in..... bankje van kunnen maken!!!

Nou meiden, ik ga lekker voor de buis hangen en vanavond op tijd mn bed in, hopenlijk morgen een dag zonder hoofdpijn!

Liefs Esly!

Geplaatst

Elke gefeliciteerd meid. Je bent echt zwanger.

Tochikweer: ik was vandaag bij de huisarts want vorige week werd gezegd dat ik omdat ik erg onzeker ben een bloedtest mag komen doen. Ik vanmorgen daar naartoe, en toen ineens kon het net volgens de assistente. Het was net nodig als ik het wilde kon ik bij hun nog een plastest doen. Ja hallo, die heb ikzelf ook al een paar keer gedaan. Uiteindelijk na veel gezeur toch bloedgeprikt. Morgen even bellen. Probeer het inderdaad eens via je huisarts bloed te laten prikken.

Geplaatst

Elke, super gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap.

Hopelijk volgen velen van ons jou!

Ik heb zelf idd ook steeds van die krampjes. Ben steeds bang dat het idd de ongi is die zich meldt. Maar tot nu toe dus nog niet.

Elke minuut die voorbij is is er weer één.

Geplaatst

Lieve, lieve meiden!

Dank jullie wel voor al jullie felicitaties!! Ik ben net terug van het tennissen. Ik heb natuurlijk geen fatsoenlijke bal geslagen, hahaha!

Ik hoop dat jullie me snel komen volgen bij het december draadje of in het nieuwe januari draadje!

Blijf hier natuurlijk gewoon mee lezen en schrijven!

Ik ga mezelf ff groen maken!

Liefs Elke

Geplaatst

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april

Hoopval: 16 april

Sofia: 16 april

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Kelebek: 22 april (bloedprikken ziekenhuis)

Marlijnne: 24 april

Esly: 24 april

Dees: 25 april

Dani: 26 april

Bibi: 28 april

Jrn: 29 april

Noekie1988: 30 april

Dat staat mooi. Wie volgt?! Allemaal?!

Geplaatst

:woohoo:

ELKE GEFELICITEERD!!!!!!!!

FEEST FEEST FEEST!!!!!

En zo meteen een tweede streep zeg, lijkt me veel overtuigender dan je vorige cryo-poging.

Van harte meid!!!!!!!! Ik ben helemaal blij voor je!

Geplaatst

Elke gefeliciteerd!!!!!! Hopen dat ie nu lekker blijft zitten!

Ik zie in het lijstje dat het de komende anderhalve week nog flink spannend blijft hier, nog een hoop testers te gaan...... allemaal veel succes gewenst!

Geplaatst

Wat een spanning hier zeg! En de gekte is ook al toegeslagen??? Geloof dat het besmettelijk is want begin ook al de kriebels voor jullie te krijgen.

Elke, hier nogmaals super gefeliciteerd!

Anne, dubbel verdriet. Eerst de blijdschap en daardoor nu een extra domper. Wil je heel veel sterkte toewensen. Wat is het toch ook oneerlijk!

Wachters, mijn duimen draaien zo hard voor jullie! Allemaal op naar groen!

Geplaatst

Heej dames,

Ik heb een foto van mijn test gemaakt. Kunnen jullie mij vertellen welke nu de controle streep is? ;-)

[ATTACH=CONFIG]1199[/ATTACH]

Liefs Elke

Geplaatst

Elke wat zul jij blij zijn. Het is echt feest hier op t forum voor jou! Hoe gaat t met je man? Ook door t dolle? Of is hij heel rustig?

Kelebek, jij en ik zijn de volgenden... Hoe gaat t met jou eigenlijk?

Ik ben het beetje positiviteit wat ik had alweer een beetje kwijt... Ik had de hele avond bruine slijmpies. Volgens mij is dat niet iets waar ik blij mee moet zijn.

Geplaatst

Armanda,

Ik vind het ook zó lief dat iedereen zo met me mee leeft :-D

Kan me voorstellen dan je niet blij bent met die bruine slijmpies..... Ik ben voor je aan het duimen dat het niets is!

Anne,

Hoe is het nu met je?

Kelebek,

Hoe voel jij je?

Liefs Elke

Geplaatst

geloof ook dat het hier mis is. Ongi krampen worden steeds erger en ik zou vanavond of morgen ongesteld moeten worden.... Please laat het wat anders zijn...

Geplaatst

Jorien, jij moet nog wel even... wat irri dat je steeds ongi gevoelens hebt he! Werd je eerder ook wel 's voor de testdatum ongesteld?

Ik ben nog nooit voor de testdatum ongesteld geworden. Altijd pas als ik stop met de bolletjes.

Maar die bruine slijmpies... I am very scared. Zo lang het bruin blijft, heb ik wel 's gehoord, kan het niet zo veel kwaad... toch? Meiden, weet iemand hier wat van?

Iemand ervaring hier mee rond wachtdag 12? Heb ook toch weer een halve migraine medicijn genoemen. Ook onderbuik ongi gevoelens.

Ik sta niet lekker op en leef momenteel vooral in angst. Men wat een klote weken toch. En ik ga dit keer écht niet eerder testen. Dan geloof ik het toch niet (als het negatief is tenminste). Wat zou ik graag 's voor één keertje een posi test in handen houden...!

Oke genoeg gesjenk ;-) Ik ga vandaag naar het Jaarbeurs ICT Overheid congres. Hopelijk genoeg afleiding.

Kin omhoog, rug recht, schouders vooruit, en gaan met die banaan ;-)

Sterkte meiden,

Geplaatst

Armanda jij ook sterkte, Kan natuurlijk oud bloed zijn. Dat schijnt niet zoveel uit te maken. Misschien is je cryo zich wel lekker aan het settelen. Ik hoop het zo voor je.

Die ongi krampen ken ik wel. Wordt er gek van, maar merk wel dat ik het krijg als ik net de bollen in doe.

Succes vandaag!!

Elke goed geslapen of hebben je liggen stuiteren in bed.;-)

jrn: Laat please niet die rode duivels komen. Sterkte en hopelijk wordt je voor de gek gehouden.

Fijne zonnige dag!

Hier werk afgezegd, vorige week geweest, maar het gaat echt nog niet.

Vanmiddag wel mijn nieuwe fiets ophalen:-)

Lfssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden