Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden ik heb heel voorbarig en nieuwsgierig de babycalculator gebruikt. Stel dat ik zwanger ben, punctiedatum was 5 april, dan zou ik op 10 jan uitgerekend zijn. Dat is dus geen december topic voor mij ondertussen. Maar nog wel net op mijn 33e ;-)

Goed, eerst deze week maar s afwachten.

Ben allang blij dat ik me toch posi voel, dat komt mede door de posi bemoedigingen van jullie allemaal, super women!! Thx!

Geplaatst

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april

Hoopval: 16 april

Sofia: 16 april

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Kelebek: 22 april (bloedprikken ziekenhuis)

Marlijnne: 24 april

Esly: 24 april

Dees: 25 april

Dani: 26 april

Bibi: 28 april

Jrn: 29 april

Noekie1988: 30 april

Ik heb via Sofia's profiel gelezen dat ze negatief getest heeft. As vrijdag heeft ze een bloedtest, maar omdat ze hier niet actief is heb ik ze rood gemaakt. Sterkte meid.

Tochikweer,

hoe ist met jou???

Armanda,

Ik heb ook pas gekeken wanneer ik uitgerkend zou zijn, als ik zwanger ben en dat is ongeveer 27 december... :-D

Liefs Elke

Geplaatst

He gadsie wat sneu voor sofia. Meid sterkte als je dit leest.

Amanda ik had ook test gedaan mbt uitrekenen. Dag van laatste menstruatie genomen. Weet niet of dat voor cryo geld en kom dan op 4 januari. Dus dan kunnen we dat topic openen. Ik hoop dan op een decemberkindje!! hi.

Kan ik zeggen dit jaar wordt ik weer mama:-)

Waar we al wel niet mee bezig zijn...

Jullie zijn schatten al die lieve berichtjes.

Ik ga zo slapen, fijne dag allemaal morgen. Het wordt prachtig weer.

Lfs,Marlijn

Geplaatst
:wav::wav:

Jullie weten waarom......

Thanks Wish!

Zie in je handtekening dat je een mooie echo hebt gezien!! Gefeliciteerd :D

Liefs Elke

Geplaatst

Ik heb gehoord en in het isala topic gelezen dat je nu pregnyll krijgt ivm ziekenfonds enz. ovitreille (of hoe je ook maar schrijft :D) wordt niet meer vergoed geloof ik.

Ik bedacht het me vandaag ook jah, als het lukt deze keer komen we op op 5/6 januari :S Ook geen december topic voor mij dus hahah. Maar dus ook niet dit jaar nog mamma worden :S:S

Geplaatst

Ik weet niet zeker of je nou je punctiedatum of je menstruatiedatum moet nemen.

Het is bij mij een verschil van 10 jan of 30 dec.

Elke, jij zou voor een kerstkindje gaan, hihi. En ik met oud en nw??? Hahaaa. Nou dont care, als t er maar komt.

Nog vier nachtjes.

Ik ben op mijn werk. Heb nog lichte hoofdpijn, niet echt migraine meer dus is te doen.

Werkse meiden.

Geplaatst

Elke spannende dag vandaag! Succes met werken en alle spanning. Ga vanavond voor je duimen.

tochikweer, hoe is het met je? Hoop zo dat je toch positief getest hebt en dat het daarom even stil is.

Armanda fijn dat de migraine bijna weg is. Nu nog vier dagen te gaan!

Zit zelf op wd 6. Blijf wat ongi krampen houden. Deze maken me wel gek. Normaal voel ik deze door de endometriose ook vaak maar is het altijd een slecht voorteken. Maar we blijven hopen.

Graapig dat een aantal an jullie ook al naar een eventuele uitgerekende datum heeft gekeken. Zelf kom ik uit op 28 dec. Maar ik reken dan vanaf mn laatste menstruatie en een cyclus van 29 dagen.

Gast Kinderwens7
Geplaatst

Iemand al iets van Anne6 gehoord?

@Elke; spannend zeg..morgen mag je testen en het lijkt goed te gaan he?! Zou wel super zijn!!! Ik hoop het voor jullie.

@Armanda: fijn dat het beter gaat...nog even de laatste dagen doorkomen (niet zo als mij doen 2 dagen voor die tijd hoor!) en dan mag je testen...

En voor de negatief testers; 2012 wordt ons jaar!

Liefs en geniet de komende dagen ook lekker van het mooie weer. Ik ga woensdag op vakantie, maar qua weer hadden we niet weg hoeven te gaan. Jullie boffen het maar! Tot na de vakantie!

Geplaatst

sorry dat ik even inbreek, lees altijd mee op het wachtbankje, ik kom pas eind mei, begin juni op de wachtbank dus dat duurt nog even...

ik zag iets voorbij komen over uitgerekende data en ik had een leuke link gevonden waarbij je je punctiedatum moet invullen en dan krijg je je datum te zien!

www.ivf.ca/duedate.php

Succes en hopelijk tot gauw!

Geplaatst

Heej dames,

Wat lief dat jullie allemaal zo mee leven :)

Ik heb echt het idee dat ik gek aan het worden ben!! Ik voel van alles. Ik heb kleine krampjes, maar ik weet niet of het komt, omdat ik ongi ga worden of dat mijn darmen zijn door de spanning.... HELP!!!

Ik ga me niet bedwingen tot morgen vroeg, maar vanavond al een test doen!

Liefs Elke

Geplaatst

Elke succes....wachten vol spanning af! Dan ben je verlost en staat er gewoon zwanger!!!

Bikkel handig dat uitreken progamma. Ook toevallig 1 voor cryoos;-) Heb mn laatste menstruatie datum maar gebruikt. En als het zover is dan hoor ik het wel van het zh.

Of ik goed zat of niet!!

Amanda gelukkig je hoofdpijn wat minder,anders wordt werken zo lastig. mbt concentratie.

kinderwens: fijne vakantie.

Lfs

Geplaatst

Elke ik kwam ook weer even kijken of je nog niet getest hebt, vanavond dus, spannendddddd!! Ik duim nog steeds mee voor je hoor!

Armanda, bij jou is 't ook spannend zeg, hang in there!

Hier hopelijk komende week een cryo tp, ga me dan aansluiten bij het mei wachtbankje (als die er al is).

Erg bang voor weer een teleurstelling maar ook nog steeds hoop!

O ja, Freya heeft ook een pagina waar je je uitgerekende datum kunt berekenen: http://www.freya.nl/web_bereken/zwangerschapsduur.php

Ook na cryo's (2 opties), alleen kan het dan volgens mij nog steeds één of meerdere dagen afwijken omdat niet elk ziekenhuis de embryo's op dezelfde dag invriest en niet elk ziekenhuis op hetzelfde moment na ontdooien terugplaatst? Maar ja, alsnog leuk om het uit te rekenen. Je kunt ook zelf de dag van terugplaatsing aanhouden, min het aantal dagen dat je cryo embryo oud is (als het goed is kom je dan uit op de dag van de eisprong) en dan 38 weken daarbij optellen..... toch?

Iedereen die 't nodig heeft: veel succes!!!!

Lfs, Dee

Geplaatst

Hallo dames,

Ik ben nieuw op dit forum, maar word net als jullie gek van het wachten.

Mijn man en ik zijn al 1,5 jaar bezig om onze kinderwens te vervullen. Wij doen icsi en hebben al 1 mislukte poging achter de rug.

Nu zitten we in de wachtweken van de tp van een cryo dat bij de 1e poging hoort.

Het is om gek van te worden. As vrijdag mogen we bloed laten prikken en dan weten we meer.

Ik voel steeds van alles maar weet niet of het goed of slecht is.

Geplaatst

poeh sterkte met wachten. Hier zijn we elkaar tot steun!!

Worden allemaal gek hahhaa;-)

Dee78 dat is handig die site. Ik heb gewoon alle opties gedaan;-) 1 is 1 januari en de rest is allemaal december. We zullen zien.

Hopelijk voor jou een mooi cryo tp

Geplaatst

Hoi allemaal,

Nou wat een toestanden het weekend. Eerst 2x die kruidvat test gedaan die niet werkte (bleef helemaal wit, geen enkele streep te zien), daarna een nieuwe test gekocht en daar kwam wel een 2e streepje maar veel lichter dan de vorige keer. Ik het ziekenhuis bellen, gevraagd om bloedtest omdat ik toch wel wil weten hoe of wat, maar die krijg ik dus niet. Is niet gebruikelijk.

Nu willen ze over 2 weken een echo doen om te zien of het nou wel of niet gelukt is. Zit ik nog 2 weken in de zenuwen. Heb het hele weekend geen oog meer dichtgedaan natuurlijk :(.

@ jrn, die krampen en steken heb ik ook de hele tijd gehad. pas nu ik de bollen niet meer gebruik is dat over

@ hoopvol: GEFELICITEERD!!!! Super voor jullie!

@ Dees: wat een vreselijk bericht! Wij lezen het in de krant en vinden het al erg, maar als je de mensen persoonlijk kent krijgt zo'n drama een hele andere dimensie. Sterkte!

@ Hildever: ja meid zoiets is echt moeilijk om te zien. Vooral als mensen er heel nonchalant mee omgaan, alsof het doodgewoon is dat ze meteen zwanger worden en een gezond kind krijgen. Balen trouwens dat je nu alweer gaat vloeien!

@ Noekie: dat worden 2 lange weken, maar gelukkig wel allebei de embryo's teruggeplaatst!

@ Kinderwens: :( :( Hoop dat jullie heel erg gaan genieten van je vakantie. Daarna kun je dan weer fris beginnen aan een nieuwe poging. Maar eerst even alles uit je hoofd zien te krijgen! Wij hebben trouwens wel 17 dagen gespoten volgens mij

@ Noor: Wat fijn dat ze jou regelmatig een bloedtest geven. Dan zie je de ontwikkeling van HCG in je bloed. Dat geeft weer een steuntje in de rug!

@ Armanda: zo rot dat je nog steeds elke keer die migraine hebt! Is het nu weer wat gezakt?

@ Esly: hang in there!! De 1e week zit erop, nu kun je gaan aftellen.

@ Elke: ik duim me suf hier!! Hoop zo dat je een positieve testuitslag krijgt vandaag!!

Geplaatst

Haha ja marlijne en poeh

We worden hier allemaal gek

Moet er wel om lachen maar t is wel waar

Ik kan aan niks anders meer denken

Ik check hier zo'n beetje om t uur t forum. Gewoon omdat dit t belangrijkste is waar mijn leven om draait deze week.

Ik voel nix in mijn buik.

Heb alleen maar mini pukkeltjes op voorhoofd. Of zou dat ineens vd zon komen. Pfff vijf dagen wachten is te lang!

Geplaatst

Elke heel veel suc& met testen ... vind wel dat je als " topic opener " het wel extra verdiend om vanavond met een knallend positieve test te staan. dum voor je.

Hier wat minder goed nieuws om het maar even subtiel uit te drukken....vrijdag positieve test weliswaar dun maar positief , zaterdag ook en vanochtend nog eens gedaan en zo wit als het maar kan ......negatief dus baal zo ongelofelijk.K####

Het zag er allemaal zo goed uit .....ben nog niet ongesteld maar dat zal wel niet zo lang op zich laten wachten nu ..hele kleine pleister op de wond is dat we vrijdag ook de brief hebben gekregen dat er 4 cryo's over zijn maar ja ........

mocht dat ook niet lukken is het echt over en uit voor ons ........

Poehh sterkte met wachten , dee78 jij veel sucmet je tp.

Ik heb het hele weekend gewerkt en gisteravond weer pas weer 23.30 thuis dus ehhhh moet zo eerst weer even bijlezen ben dus een hoop meiden vergeten suc6 /sterkte te wensne maar denk wel aan jullie hoor.

voor nu allemaal liefs Anne

Geplaatst

Wat lief van je Anne!!

Alleen klote dat je positieve test toch negatief is geworden. ik had dat vorige maand...

Wel fijn dat je 4 cryo's hebt!!

Ik heb zojuist 4 (!) kv testen gekocht! Ik moet me alleen nog een uutje of 5 inhouden. Zit namelijk op mijn werk...

Liefs Elke

Geplaatst

Ha ha wat dacht je aan een duo verpakking heb ik niets .....dus maar gelijk 4 kopen.... hoop dat je er 3 over hebt en dus gewoon een dikke vette streep scoort " vanavond " of ehhhhh zodra je thuis bent ...

liefs Anne

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden