Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wouw, super Armanda en Kelebek, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

K heb jullie de hele week gevolgd, omdat ik zo benieuwd was, en hoopte op een positieve uitslag!!!

GEniet ervan meiden!!

Voor de negatieve testers; heel veel sterkte hoor, dit is zwaar, zeker als het (iedere keer) mislukt!!

Veel nieuwe moed en kracht gewenst om verder te kunnen.

liefs

Geplaatst

Ik heb de hele dag steeds een paar druppels

Bloed dus het zet nog niet echt door... Maar ziet er

Niet goed uit....

Poeh, ik heb er ook 1 teruggeplaatst gekregen

Omdat ik net onder de 35 ben, van mij mogen ze

Er 2 plaatsen maar dat mag pas bij mijn laatste

Poging... Heb er nu 2 gehad en 1 cryo.. Heb er nog

5 in de vriezer....

Voel je je al wat beter? Ik zit weer in twijfel aangezien

Mijn menstruatie niet doorzet!!

Geplaatst

K probeer ondanks t slechte nieuws toch positief te blijven maar valt niet mee!ik heb ook nog geen bloedingen en begin dan te twijfelen of 13 dagen niet te vroeg is voor n test!maar goed ze zullen in t zkh wel weten wat ze doen!

Geplaatst

:( Poehh....wat ongelofelijk rot voor jullie....had jullie het ook zo gegund!!

@ Anne6; oh meisje ik hoop zo dat die cryo's het gaan doen! Hoeveel cryo's heb je nog?

@ Sharon; ik hoop dat het bij een klein beetje bloedverlies blijft!!! De ivf-verpleegkundige vertelde mij dat het er bij sommige vrouwen gewoon bijhoort en dat als het bij 1 maandverbandje/dag blijft, het nog helemaal goed kan gaan, dus niet meteen wanhopen!

Geplaatst

Oh wat vervelend Poehh. Had t ook zo gehoopt voor je.

Ik ga voor je duimen dat die laatste cryo het gaat worden voor je.

Gr. Bibi

Geplaatst

YEAHHHH YEAHHHH YEAHHH ARMANDAAAAAA gefeliciteerd meid!!! kom maar lekker naar dec bankie

Kelebekkie jij ook van harte en mooie hcg zeg!!

poeh heel veel sterkte

en sharon ook

xx

Geplaatst

de bollen moeten wij ook doorgebruiken.. en idd we hebben het er voor over.. maar tis wel een gedoe hoor elke keer.. en ik vindt het niet prettig als ik ergens anders ben om te doen.

maar goed het moet en ik heb dus ook een stip in mijn tas voor als ik evt weg ga.. dan vergeet ik het iig niet.

liefss

Geplaatst

Armanda, Kelebek en Dees gefeliciteerd! Wat een goed nieuws meiden..... De lijst kleurt aardig groen, hopelijk komt er nog meer groen bij!!!!!!

Jorien, Anne en Poehh: sterkte en veel succes bij de volgende poging!

Geplaatst

Hoopvol, thx!

Wat een dag he!

Ik ben onderweg naa huis. We zijn uit eten geweest in C-taste, dinner in the dark in amsterdam met vrienden. Was onwijs lachen!! Niets verteld nog natuurlijk. Maar wel aan mijn ouders en die waren super blij Voor ons en dat ze nu opa en oma gaan worden! Hihi

Ik gaf ze een kaartje met 'je ziet me niet ... Maar ik ben er wel' en mojn pa had m gelijk door. Mijn ma niet ;-)

Maar nu ben ik doodmoe. Ik was tenslotte vanaf 4 uur wakker... Maar de conclusie is eigenlijk wel: is was all worth it, nu al!

Weltrusten ladies zzzzz

Geplaatst

Pffffff even klagen hoor....

Net onder de douche vandaan en voel me raar. Onderbuik doet raar....niet echt krampjes,maar vlagen van pijn.

Tja zo kan ongi voelen.

Elke keer praat ik tegen mijn buik,of mijn schatje alsjeblieft wil blijven zitten bij mama.

Ook momenten nergens last van.

Ik weet het ,moet wachten en doe ik ook. Alleen soms heb ik even deze momentjes.

En ben taartjes aan het bestellen voor woensdag.de uitgerekende datum van Fleur&Sofie en maakt me dan weer verdrietig.(ik had achter de kinderwagen moeten lopen)Ik mis ze zo erg.

En of ze het allemaal wel goed vinden wat mama nu doet.....

Ik hoop op een mooie 1 paasdag.

Ik heb alleen digitale testen. Zou dan uitmaken of moet ik ook nog een streepjes test erbij halen. Aaaaah ik word een beetje gek.

Ben zo blij voor alle groene meiden, ik hoop julie gauw te volgen.

En de niet groene meiden, het is zo oneerlijk en keihard altijd. Veel knuffels en zoek troost bij de mensen die je lief hebt.

Dit was even mijn geraas. Morgen gaan we lekker naar het water samen!

Weltrusten!!

Geplaatst

Lieve Marlijne

Wat is het dubbel hè, enerzijds het intense gemis en anderzijds de diepe wens op een broertje of zusje voor je mooie meisjes en dan nog eens de uitgerekende datum op korte termijn....ik hoop van harte dat jullie deze datum mogen gaan beleven met heel mooi nieuws maar meid, ik weet zeker dat je meiden trots op je zijn en vinden dat je het Gied doet . Hoeveel kindjes er ook nog gaan komen, de liefde voor je eerste dochters is vereeuwigd in je hart en dat voelen en weten zij ook.....want het is wederzijds!!!!

Lieve meid , sterkte en ik duim voor je!!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Lieve lieve Marlijnne, ik kan me alleen maar indenken hoe dat voelt. Tjonge zeg, dat lijkt me echt heel zwaar. Meis, de vorige uitgerekend datum is vlakbij, logisch dat je het soms even heel moeilijk hebt!

Ooh ik hoop echt dat het deze x gaat lukken, wat zou dat geweldig zijn!! Maar dat vervangt Fleur en Sofie natuurlijk niet. Can imagine dat het misschien wel for ever een leegte achter laat. Maar je had al moeder moeten zijn en ik wens het je echt toe Marlijnne!

Je mag hier zo vaak als je wilt je gevoelens komen delen. Ik vind het totaal geen geklaag. Xxxx

Over die testen: een streepjestest is altijd prima. Maar als je een heel dun streepje zou hebben (zoals ik) en je twijfelt er aan, dan is zo'n digi test wel heel fijn. Omdat die gewoon ja of nee zegt. Alleen die weken die er dan bij staan zijn een btje suf, want er stond bij mij dan 1-2 wkn op, terwijl ik eigenlijk blijkbaar 4 wkn en 3 dgn ben (door die twee gratis weken die die niet meerekent).

Je kan t altyd nog kopen als je zou willen.

Marlijnne, lieverd, volhouden nu hoor, je bent er bijna.

Onwijse digi hug. Xxx

Geplaatst

Dankjewel lieve meiden....lief lief lief!! Doet me goed.

Heb wel aardig geslapen,dus we kunnen er weer een dagje tegenaan.

Allemaal een zonnige dag toegewenst.

Geplaatst

Marlijnne een hele dikke digi-knuffel voor jou! Kan me je emoties zo goed voorstellen! M'n vriend heeft ook 2 kindjes gehad die zijn overleden, hij wil zo graag dat het slaagt, maar is ook zo bang dat het misgaat als we zwanger blijken te zijn. 1 kindje van hem is zo goed als voldragen geboren en een paar dagen na de geboorte overleden, de andere is op 8 maanden overleden. Iedereen zegt altijd als die 1e 12 weken maar voorbij zijn, maar net als jij weet hij dat die 12 weken geen enkele garantie zijn.

Ik vond het ook heel moeilijk of we wel of niet hieraan moesten beginnen. Omdat ik weet hoe groot zijn verdriet nog steeds is, was ik heel bang dat hij het niet aan zou kunnen als het niet zou lukken/weer mis zou gaan, maar hij wilde er persé voor gaan. Ik duim extra voor jou morgen!!

Geplaatst

Marlijnne heel veel sterkte met het wachten. We gunnen het jou zo ontzettend. Ik kan de pijn voelen als ik je bericht lees. Onmenselijk is het om zo iets mee te maken.

Hou je haaks meid.

Veel liefs

Noor

Geplaatst

Lieve Marlijnne.

Ik gun iedereen om (weer) zwanger te mogen worden, maar jou nog het meest!!Meid, wat onwijs moeilijk zullen deze (aankomende) dagen voor je zijn!!

En daarbij de spanning voor het wachten die ook bijna niet meer vol te houden is!!

Ik wil je voor morgen alvast heel veel suc6 wensen met testen.... (ps de digitale zou het gewoon moeten doen hoor)

En voor woensdag heel veel sterkte.

p.s. dat rare onderbuik gevoel had ik ook hoor, en ik was zwanger.....alsof je ongesteld moet worden en blaasontsteking tegelijk krijgt....

liefs

Geplaatst

Vandaag begint mijn ongi helemaal door te komen

Echt gek want door de pregnyl is het net of je wel

Zwanger bent... Misselijk, rugpijn, gevoelige borsten..,

Volgende keer maar gewoon die utrogestan bolletjes weer!!!!

Geplaatst

Marlijnne sterkte meid nog een dag :):) komt goed

Sharon jij ook veel sterkte lekker naar buiten genieten vd zon. Xxxxxxxx aan alle damess

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden