Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra van harte met jullie dochter Lynn,

@ Kelebek we blijven gewoon doorgaan hier weeen zijn lekker aanwezig, nu hopen dat het is een keer gaat doorzetten.

Mannetje doet het goed, maar ik heb het idee dat hij lekker blijft zitten tot 30 december, controle op dinsdag was goed.

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Elke

Het is vandaag de 15eeeeeee ;-p

Diaan

Nou dat mag idd wel s doorzetten zeg! Hoop t voor je.

Ivfsh

Ja misschien zit er wat langer tussen but who cares, jij voelt je nog steeds goed, en trouwe forumgangers als wij zijn, blijven we echt wel hangen en meeleven hoor! We stick with u untill the end. :-D

Geplaatst

Ach armanda, meis... Wat rot dat je je zo voelt. Je had een goede band met je vader en staat nu op zo'n bijzonder punt in je leven. Vreselijk dat je hem moet missen. Hoop dat je wel wat hebt kunnen slapen.

Hele dikke knuffel voor jou!!!

Geplaatst

sooo, net terug van de VK. Alles ziet er goed uit, bloeddruk goed 120/80 hartslag goed, baby ligt goed. Nu is het afwachten wanneer de bevalling zich aankondigt :):):)

nog 2 weken te gaan, ben sinds gister avond ineens snotverkouden bahhhhh

Geplaatst

ff een snelle update

Lynn doet het ontzettend goed met drinken, plassen poepen en slapen

mama nog erg vermoeid en overal spierpijn

Amy vandaag haar 1e verjaardag, maar doen het rustig aan

iedereen bedankt voor de lieve reacties

de rest zet hem op het kan heel vlug en ik kan het weten hihi

Geplaatst

nou.. maandag weer terug.. en dan gaan ze kijken of ik ontsluiting heb.. zowiezo de 23ste inleiden.. joehoe..!! ik hoef niet meer langer met pijn rond te lopen!!

ctg was goed, alleen de kleine man wilde niet wakker worden..dus lang daar gezeten, werd ik ook nog eens duizelig en mijn urine had 2 ++jes? kweet niet eens wat dat inhoud maar goed.. rommelt hier af en toe,ga vandaag nog even mijn abbo van mijn mobiel verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken zodat ik lekker snel jullie een update kan geven als de baby is geboren:D gelukkig is de telefoonwinkel op de hoek van de parkeerplaats dus hoef ik niet meters te lopen..

en nu koffie want ik heb mega slecht geslapen, de spanning begint wel te komen hoor..! ook al heb ik een bevalling mee gemaakt, ben toch wel weer zenuwachtig.

kofffieeeeee!! roept me.

liefsss

Desiree

Geplaatst

@Dees, Wat fijn dat je iig een datum weet wanneer je ingeleid gaat worden :-D

@Sandra, wat fijn dat Lynn het zo goed doet en gefeliciteerd met Amy! Je hebt gewoon 2 kids in 1 jaar gekregen, wow...

Hier gaat het wat minder. Zit er ff doorheen. Sliep pas rond half 3 vannacht en was alweer om 7 uur wakker. Toen begon en wat te rommelen en hoopte zo dat het door zou zetten!! Maar nee hoor. Mijn buik voelt wel wat anders aan, hij lijkt meer gespannen. Heb af en toe nog wel lichte krampen, maar niet echt waarvan ik hoop dat ze doorzetten.

Ben hartstikke moe. Heb nog ff geprobeerd op de bank te slapen, maar helaas, das niet gelukt.

Ik ga er vanuit dat er vandaag niets meer gaat gebeuren...

Liefs Elke

Geplaatst

Deess wat goed, je hebt een datum

Elke das minder, voorsl snachts nietvkunnen slapen, mij is gelukt 2 uurtjes te slapen vandaag. Ben ook erg moe ppfffff, heb niet eens gekookt vandaag, helemaal geen kracht ervoor

Geplaatst

Dees

Vooooor kerst heb jij je kiddo in je armen, yeah!

Elke

Hmm jammer, het wordt dus niet meer de 15e voor jou.

En nog vervelender dan dat, dat je t nu zo zwaar hebt.

Ik ken t hoor, zooo moe, maar toch niet kunnen bijslapen. Errug frustie. Hoop toch dat t deze week nog komt voor je.

Ik ben t kolven aan t afbouwen (beter! Ik haat dat gekolf! Al geeft t me wel altijd gelegenheid even op mn mob op t forum te komen, haha, ben nu ook weer aan t kolven) en ben vaker bv aan t geven. Gaat prima! Behalve dat ik volle boobies overhou en soms toch nog even moet kolven.

Maar op den duur misschien net als jou Yolande, nog maar 1 x per dag.

Ik gebruik nog wel een tepelhoedje. Zonder dat is t nog wat te moeilijk voor mijn mini mensje.

Geplaatst

Onze Nanne is vanavond weer opgenomen in het ziekenhuis.

Ze krijste afgelopen dagen met tijden alles bij elkaar en was niet stil te krijgen. Ze krijste dan echt uren aan een stuk tot wel 5 uur. Ging ons door merg en been. Vooral mij, want ik moest er de hele dag mee omgaan.

Vanmorgen om 5.00u ontbijt gehad en daarna niks meer de hele dag kunnen eten omdat Nanne zo aan het krijsen was.

Haar de hele dag op de arm moeten houden. Vanmiddag naar de huisarts gegaan en ons naar het ziekenhuis gestuurd.

Ze kunnen zo op het oog niks vinden behalve dat ze te snel in gewicht toeneemt dus te snel groeit.

Kan zijn dat ze teveel voeding binnenkrijgt en het teveel niet uitspuugt en dan pijn in haar buik krijgt.

Ze gaf ook weleens flink over en dat kan reflux zijn. Ze gaan het nu onderzoeken.

Ik mocht niet bij haar blijven omdat wij even ontlast moeten worden en een nacht moeten gaan slapen.

Heb vaak niet meer dan 3 of 4 uur slaap gehad per nacht. Zo moeilijk om zonder mijn meisje nu thuis te zijn.

Maar het gekrijs was echt vreselijk, ik was zelf op een gegeven moment ook zo overstuur hiervan dat mijn man gisteren een vrije dag heeft gepakt om mij te ontlasten, maar vandaag was het weer raak met krijssen.

Geplaatst

Oh Jessie toch! Gaan ze iets onderzoeken of is ze puur opgenomen om jullie een nachtje door te laten slapen?

Ik kan me goed voorstellen dat je het niet fijn vind om je meisje in het zkh achter te laten. Ik hoop toch dat je een paar uurtjes meer slaapt vannacht.

Liefs Elke

Geplaatst

Ooooh je gaf het al meerdere keren aan Jessie, dat Nanne zo krijst en dat het zo zwaar is. Fijn dat ze het serieus gaan bekijken nu en dat jullie even ontlast worden.

Maar zonder je kind in huis, zeker als je haar nu al thuis gewend was, is echt verschrikkelijk. Sterkte lieve Jessie. Hopelijk komen er antwoorden uit. Hopelijk is er wat aan te doen ook. X

Geplaatst

Jessie; wat vervelend dat Nanne is opgenomen! Hoop dat ze er achter komen waarom ze zo ontzettend huilt. Sterkte voor jullie!

Een knuffel voor de bijna mama's, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Hoop dat jullie snel je kleintje vast kunnen houden.

Hier gaat alles goed, al paar uitstapjes gemaakt met de kleine man en hij vindt alles goed en slaapt overal doorheen. Het is een heerlijk mannetje en ik geniet met volle teugen!

Geplaatst

Ach jessie, wat moet dat naar zijn om haar in het ziekenhuis achter te laten... Hoop dat het snel beter gaat met jullie kleine meid en dat ze erachter komen waarom ze zo krijst. Sterkte hoor en dikke knuffel voor jou!

Poezebeest: heerlijk klinkt dat!!! Kan niet wachten tot onze kleine er is en we dat soort dingen kunnen gaan doen!

Ik ben nog in het hotel, het is bijna half negen en ik lig nog lekker in bed. Zo ff douchen, dan ontbijten en dan nog een paar baantjes zwemmen. Dit zwangere lijf nog eens wat laten werken :-). Hoop dat het rustig is in het zwembad, want voel me toch wel wat ongemakkelijk in bikini nu.

Geplaatst

Ivfsch, lekker hoor geniet er nog van :):):(

Poezebeest, geniet van elk moment :):

Alle andere mama's trouwens ook :):):)

Hoe is het met de andere as mama's???

Hier is het rustigg :(:(

Geplaatst

JESSIE, ach meis wat ontzettende vervelend dat Nanne is opgenomen in het ziekenhuis. Gatsie dat wil je echt niet, maar hopelijk ontdekken ze snel waarom ze zo moet huilen. Heel veel sterkte gewenst en een dikke knuffel.

Geplaatst

Nanne is vandaag redelijk rustig geweest. Ze heeft 2 keer goed gekrijst, maar dit hield nu geen uren aan.

Wat ze nu denken is dat ze last heeft van het te vroeg geboren zijn. Ze heeft nog de geborgenheid nodig die ze anders in mijn buik zou hebben gehad. Maar ze wilden haar toch nog 1 nachtje daar houden voor observatie. Dus nu weer thuis zonder onze Nanne. Maar morgen neem ik haar echt weer mee naar huis hoor. Ze zeiden al dat als kindjes opgenomen worden ze vaak rustiger zijn, en dat als ze er langer zijn ze hun huilgedrag pas weer laten zien. Ze suggereerde dat ze dan evt. ook tot maandag of zo daar zou kunnen blijven, maar dat wil ik niet. Ze doen daar ook niks.

Nee, morgen komen we lekker weer met onze kleine meid thuis en dan maar hopen dat het goed zal gaan.

Toch ben ik er zelf nog niet helemaal zeker van dat het probleem de geborgenheid is.

Ik heb inderdaad een nacht goed door kunnen slapen, maar omdat we zo lang moesten wachten op de kinderarts heb ik in de middag weer niet kunnen rusten.

Poezebeest, heerlijk die uitstapjes.

ivfsh, lijkt me wel lekker hoor om nu even in een hotel te zitten. Hoef je even geen rekening te houden met het huishouden e.d.

Geplaatst

Dames,mijn vliezen zijn gebroken, niet normaal. Zkh gebeld 11 uur melden, als het erger word mag ik eerder gaan wacht nu op weeen

Ik tril helemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden