Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Zo heb ik een tijd niks van me laten horen,

De kleine man doet het super hahahaha moet hem tegenhouden van het cb.....stel me de vraag hoe ik dat moet lol

kan moeilijk tegen hem zeggen nee Brayden dat mag je nog niet.

Brayden rolt op zijn buik en weer terug eet lekker pap en zijn fruit en groente.

Meneer is nu druk bezig om te gaan bewegen op de grond hij tijgert er lekker op los.

Zou me benieuwen wanneer meneer er bij gaat zitten, als ik hem uit zijn bed haal ligt hij er achterstevoren in.

Is vooral leu als hij in de nacht wakker word, moet eerst voelen hoe hij erbij ligt :)

ik zal even wat foto's van hem plaatsen

[ATTACH=CONFIG]4131[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4132[/ATTACH]

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik kom ook weer eens even binnenvallen, lang niet meer hier geweest maar was heel benieuwd hoe het met iedereen is. Ik zag allemaal foto's van leuke, lieve en mooie kindjes. Fijn dat het allemaal zo goed gaat!

Hier gaat het ook erg goed. Mini is al bijna 7 maanden, de tijd gaat echt hard! En hij wordt steeds leuker, hij is echt de wereld aan het ontdekken, wilt alles vastpakken, rijkt naar dingen die hij wil hebben en als het hem niet zint laat hij zich flink horen. De eerste tandjes lijken op komst, maar zijn nog niet door. Eten gaat ook goed, fruit gaat er goed in, groente bijna niet, dat vindt hij echt heel vies.

Wij zijn btw diegene die voor nummertje 2 gaan. We hebben de prikinstructie alweer achter de rug en ik verwacht dat ik over een week of 2 me weer mag aanmelden. Heb er zin in, maar merk ook dat de druk minder groot is dan bij de eerste. Ik ben al mama en een 2e kindje zou vooral een heel mooi cadeau zijn.

IVFSH; ik heb opperdepop digitaal, als je je e-mail pmt stuur ik m naar je op!

Geplaatst

Oh poezebeest wat fijn dat het zo goed met jullie mini. De tijd gaa echt hard ja.

Wat spannend dat julie nu voor de tweede gaan. Je moet ons ook nu echt weer op de hoogte houden hoor.

als wij voor nummer 2 gaan dan is dat pas als Nanne wat ouder is. Ik wil vol kunnen geniet van ons meisje zonder de stress van zou het lukken of niet. We hebben nog 5 cryo''s.

Nanne heeft 2 dagen geleden voor het eerst zelf gedraaid van rug naar buik. Ik stond te juichen als een klein kind.

Daarna heeft ze het niet meer gedaan, maar dat komt vast wel weer.

Oh jee, ze is niet tevreden meer in de box. even gaan kijken.

Geplaatst

Heej poezebeest,

Nee gaat inderdaad niet via de gsm of tablet, alleen via pc. Dat is echt zoooo 2011, hahaha

Bedankt voor het stemmen :D

Liefs Elke

Geplaatst

He jammer, iedereen zit op facebook. Ik niet dus kan jullie verhalen niet meelezen.

Onze Nanne kan nu echt draaien. Ze draait zich de hele dag en wordt dan boos omdat ze niet meer terug kan draaien.

Verder gaat het ontzettend goed met onze meid. Vandaag een stukje luchtige cracker gegeven. Dat vond ze zo leuk om te eten. Dat smelt lekker in het mondje. Nu gaat alles toch zo snel.

bv gaat ook nog steeds goed al moet ik wel gaan afbouwen omdat ze steeds meer vaste voeding krijgt.

Even gaan uitzoeken hoe ik dat ga doen. Nu krijgt ze nog om 8.00u en 12.00u bv en voor het naar bed gaan kv met een papje. Weet iemand dan of het beter is om straks in de ochtend ook beter een kv met een papje te geven of gewoon bv zonder papje? En dan gaat ze natuurlijk om 12.00u boterhammetjes eten. Even kijken of ik haar dan na het boterhammetje nog bv blijf geven om dat ik overga op kv.

Er is in mijn hals namelijk een goedaardige tumor gevonden dus ik zal geopereerd moeten worden en dat wordt bv en kolven erg lastig, Ik kan dan niet echt goed naar beneden kijken denk ik om haar goed aan te leggen of om de kolf goed aan te brengen. Ook moet ik een nachtje in het ziekenhuis blijven omdat het blijkbaar toch wel een heftige operatie is van een paar uur met kans op bloedingen. Nou ja, ik heb even stof om over na te denken.

Ben wel even geschrokken, stel je voor dat die kwaadaardig was geweest en ik heb net een prachtige dochter gekregen..... Het moet nog wel verder onderzocht worden of alles ook goedaardig is maar daar ga ik maar even vanuit.

Ik duik nu lekker mijn bedje in want ik moet morgenvroeg om 5.00u al opstaan. Dan moet ik eerst mezelf aankleden, kolven, Nanne wegbrengen naar de opvang en dan naar mijn werk.

Geplaatst

Jee jessie,

Dat is zeker een heftig zeg! Wanneer wordt je geopereerd? Als je van plan was nog langere tijd borstvoeding te geven, dan zou ik dat zelf denk ik niet veranderen voor de operatie naar is wel een oplossing voor te vinden, bijvoorbeeld dat iemand je even helpt met voeden/kolven. Als je toch af wil gaan bouwen dan zou ik het idd voor de operatie doen. Ik geef nog volledig borstvoeding, dus kan je nog weinig advies geven. Ik ga binnenkort ook afbouwen, E worst nu namelijk wakker rond een uur of vier omdat ze honger heeft, vind ik wel een beetje vroeg :-). Wil sowieso af gaan bouwen omdat ik straks weer hoop te gaan werken bals het lukt wil ik wel de ochtendvoeding blijven geven. Ze is nu vijf maanden, wil proberen in elk geval tot zes maanden bijna uitsluitend bv te geven.

Hier vandaag enorme schrik: E is van de bank op de grond gevallen!!! Zij krijsen en ik

huilen! Wat een schrik, het gebeurde in een fractie evan een seconde, ze flipt er zo vanaf.... Ppffff: een ongeluk zit echt in een klein hoekje. Ze heeft niets, maar ik vod et echt erg dat dat is gebeurd.

Ho

e is het met de andere meiden??

Geplaatst

Oh dat is echt schrikken ja. Gelukkig heeft ze verder niets.

Ik wil vanaf de achtste maand als ze brood gaat eten ook alleen nog maar de ochtendvoeding gaan proberen te doen.

Ik heb 19 juli de afspraak met de narcotiseur en dan zal gepland worden wanneer ik geopereerd ga worden.

Nanne was gisteravond toen ik werken was bij mijn ouders. Ze belden me op omdat nanne zo vreselijk aan het gillen was.

Ze was duidelijk niet lekker. Ik vermoed dat ze toch nog steeds last heeft van de reflux. We hadden de medicatie al gestopt. gisteren toch maar weer gestart. Ze gilde echt zo vreselij hard. vanavond heb ik ook weer avonddienst en werd ik weer door mijn ouders gebeld. Nanne blijft braken.

Oh ik voel me nu zo machteloos nu ik op mij werk ben. Wat zou ik graag naar haar toe willen gaan. Gisteren kon ik wel eerder weg, mijn collega's hebben me toen naar huis gestuurd, maar vandaag werk ik met andere collega's die me denk ik niet laten gaan.

Geplaatst
Oh dat is echt schrikken ja. Gelukkig heeft ze verder niets.Ik wil vanaf de achtste maand als ze brood gaat eten ook alleen nog maar de ochtendvoeding gaan proberen te doen.Ik heb 19 juli de afspraak met de narcotiseur en dan zal gepland worden wanneer ik geopereerd ga worden. Nanne was gisteravond toen ik werken was bij mijn ouders. Ze belden me op omdat nanne zo vreselijk aan het gillen was.Ze was duidelijk niet lekker. Ik vermoed dat ze toch nog steeds last heeft van de reflux. We hadden de medicatie al gestopt. gisteren toch maar weer gestart. Ze gilde echt zo vreselij hard. vanavond heb ik ook weer avonddienst en werd ik weer door mijn ouders gebeld. Nanne blijft braken.Oh ik voel me nu zo machteloos nu ik op mij werk ben. Wat zou ik graag naar haar toe willen gaan. Gisteren kon ik wel eerder weg, mijn collega's hebben me toen naar huis gestuurd, maar vandaag werk ik met andere collega's die me denk ik niet laten gaan.
Hey dames,Allereerst Jessie, wat schrikken zeg!!Gelukkig dat het goedaardig is! Sterkte!!Ifsh, ja dat rollen gaat nu dus echt, gelukkig is het goed afgelopen!Hier alles goed, nog steeds genieten. Thijs kan zelf op de grond zitten. Zo wijs om te zien. Hij is nog steeds erg vrolijk en houdt erg van mensen en al helemaal van andere kindjes. Fruit en groente eet hij ook graag dus tja gaat erg goed. Ik ben niet vaakMeer op het forum, heb niet veel behoefte meer om te schrijven maar vindt het af en toe wel fijn om te lezen dat alles goed gaat met onze kindjes! Fijn. Lekker blijven genieten maar!
Geplaatst

Yolande, beste olifantendracht trouwens ;) Pffff, krijg zowaar medelijden.

Wat een mooi manneke is Thijs, hoe is het trouwens afgelopen met de kma? Jij had toch ergens in maart die provocatietesten? Is daar nog iets uitgekomen?

Geplaatst
Yolande, beste olifantendracht trouwens ;) Pffff, krijg zowaar medelijden.Wat een mooi manneke is Thijs, hoe is het trouwens afgelopen met de kma? Jij had toch ergens in maart die provocatietesten? Is daar nog iets uitgekomen?
Dank je José!!Thijs heeft geen KMA en drinkt vanaf april gewone melk met jbpm.Hij zat destijds waarschijnlijk in een sprong denken we achteraf waardoor hij geen fles meer dronk. Bij hem zijn de sprongetjes heelDuidelijk merkbaar hebben we inmiddels gemerkt. Dus wel fijn dat hij geen KMA heeft. Hoe is het met Lotte? Ook alzo'n grote meid geworden? En met jou?
  • 5 weken later...
Geplaatst

Kwam hier ook even om het hoekje kijken aangezien ik weer op het wachtbankje zit :-)

Hier gaat alles goed! Mijn mini doet het zo goed, tijgert flink de kamer rond, begint zich overal aan op te trekken en smult lekker van eten. Zo leuk om te zien hoe hij de wereld ontdekt.

Ben ook wel benieuwd hoe het met de rest is!

Geplaatst

poezebeest, wat lees ik nu? Hoe is het nu me jet weet je al iets meer op het wachtbankje?

Ik kom hier eigenlijk bijna niet meer, maar ben wel erg benieuwd hoe het met iedereen gaat.

Met onze Nanne gaat het goed. Ze heeft geen lactulose meer nodig. We zijn nu op vakantie met de caravan in Luxemburg. Ze heeft een paar moeilijke dagen gehad.

Ze heeft namelijk flinke diaree gehad en is daar echt niet goed van geweest. Nu gaat het weer goed. Ik vermoed dat ze last heeft gekregen van het zwemwater. Ze ligt nu lekker naast me te slapen. Ze draait zich volop en het tijgeren is ook aardig op gang aan het komen. Ze is een heerlijke dame met flink wat pit. Als ze iets wilt of juist niet wilt kan ze het flink laten horen. Net mama, haha. Ik heb mijn handen goed vol aan haar. Ik blijf aan het twijfelen over een tweede. Ik zou het wel graag willen, maar practisch gezien is het niet handig. Met 2 stiefkinderen erbij is nog goed te doen. Dit wat betreft plaats in de auto, aantal slaapkamers, kosten opvang enz. Maar moet je practisch blijven denken of je gevoel volgen?

• 1 maand later...
Geplaatst

het is ontzettend lang geleden dat ik hier op het forum ben geweest, dacht ineens ff kijken hoe het gaat hier, kan niet alles bijlezen maar lees straks alleen de laatste bladzijden even

ben meer actief op faceboek

hier bij ons gaat alles goed lynn is al weer 9 maand geweest en doet het hardstikke goed,

eet en drinkt goed heeft nu bijna 4 tandjes, lacht brabbelt en zwaait en tijgert de hele dag door

een tevreden meisje

natuurlijk wel met de nodige huilbuien maar niet meer dan normaal

lynn kan nog niet kruipen maar dat komt vanzelf zou ook nog wel wat vroeg zijn geloof ik

groetjes voor iedereen die nog mee leest en een knuffel voor alle baby's

Geplaatst

He hoi!

ik kwam ook weer s kijken.

Poezebeest! Hoe is het?

hoop dat het goed gegaan is?

Jessie hoe gaat het met jou?

geen rare knobbels meer gehad? Ben je er goed van hersteld?

hier gaat heel goed! Mijn meissie blijft een kleintje

maar nu ze minder spuugt groeit ze heel hard! Ze had echt forever maat 56 aan (ze begon natuurlijk met maat 44)

en nu al 74! Ze is denk ik 7,4 kg en 70 cm.

Hoe is t met Yolande?

en Francis?

en de anderen?

Hoop het hier nog een x terug te lezen

veel liefs Amanda

• 4 maanden later...
Geplaatst

volgens mij leest niemand mee hier. Maar mocht dit wel zo zijn wilde ik even iets met jullie delen.Er is iets bijzonders gebeurd. Ik ben spontaan zwanger geraakt. Daar kwam ik afgelopen maandag achter. wij, die niet zwanger konden worden, en vele behandelingen nodig hadden, zijn nu zwanger van ons 2e kindje. Ik ben zo ongelooflijk gelukkig.

Geplaatst
volgens mij leest niemand mee hier. Maar mocht dit wel zo zijn wilde ik even iets met jullie delen.Er is iets bijzonders gebeurd. Ik ben spontaan zwanger geraakt. Daar kwam ik afgelopen maandag achter. wij, die niet zwanger konden worden, en vele behandelingen nodig hadden, zijn nu zwanger van ons 2e kindje. Ik ben zo ongelooflijk gelukkig.
Jessie, wat bijzonder en wonderlijk!!! Ongelooflijk mooi!! Van harte gefeliciteerd met dit prachtige nieuws!!!!Wanneer ben je uitgerekend? Ik zal hier dan ook meteen vertellen dat ik inmiddels ook weer zwanger ben! Ik heb 15-1 de eerste cryo tp gehad en het was weer meteen raak! We zijn zo blij, ook al beseffen we dat het nog pril is. Ik ben volgens mij rond 5-10-13 uitgerekend.Jessie, geniet ervan en misschien schrijven we weer samen in ren uitgerekend topic of ben je al eerder uitgerekend? Liefs
Geplaatst

Yolande dat is ook goed nieuws. wat fijn dat het meteen weer aangeslagen is bij jou. Ik zal ook ergens in sept uitgerekend zijn. Maar ze konden nog geen datum aangeven aangezien mijn cyclus wat onregelmatig is geweest en het vruchtje nog net niet groot genoeg was om op te meten. De huisarts rekende vanaf mijn eerste menstruatiedag en dan zou het 17 sept zijn, maar waarschijnlijk wordt dit een weekje later. 13 febr. heb ik weer een echo en dan weten we meer. wat spannend weer voor ons. Ik ga eens kijken op uitgerekend in sept 2013 en misschien zie ik je dan daar. Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden