Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ooooo Elke, ik zou het graag zo beu willen zijn als jij en met dikke buik bij de kerstboom (die we nu niet hebben, geen zin in) willen zitten ;-).

Maar snap dat je het op een gegeven moment wel zat kunt zijn hoor.

Ik hoop dat je nog een beetje kunt genieten van je laatste dagen met dikke buik en wens je alvast een voorspoedige bevalling!

Ook voor de andere meiden die nog 'moeten': succes!

En degenen die ik nog niet gefeliciteerd had met geboorte van jullie kinderen: bij deze alsnog gefeliciteerd!!

Lfs Dee

Geplaatst

sorry dames, ik had even geen internet en mijn telefoon moest ik van alles nog uitvinden.. en ik zat de helft van mijn dagen in het ziekenhuis..

Helaas ik ben nog steeds niet bevallen!! maar zaterdag gaan ze me inleiden!! ik ben gestript en daar heb ik vreselijk veel harde en pijnlijke buiken van gehad maar niks wat doorzet. vanochtend ben ik mijn slijmprop verloren.. wel raar gevoel hoor..

Ik heb dus ontsluiting en zaterdag ochtend om half 7 in de ochtend me gaan melden..! dan worden me vliezen gebroken en alles klaar gemaakt voor evt weeen opwekkers..

dames ik heb niet alles bij gelezen dat ga ik nu snel doen, ben ontzettend moe van die pijnlijke buiken en slaap slecht.

hoop dat alles goed gaat hier met de mama's en as mama's.. Elke hoop dat Harrie snel komt!

liefsss

Geplaatst

Maar Dees toch, dit is echt een verassing!!! Was er echt heilig van overtuigd dat je ondertussen bevallen zou zijn! Wat jammer :S

Het kan zijn dat ik me vergis, maar zouden ze jou niet de 23ste inleiden of haal ik je nu met een ander door elkaar?? Dan weet ik ff niet meer wie...

Je zal zien dat ik als allerlaatste ga bevallen. Ligt aan Ivfsh... ;-)

Liefs Elke

Geplaatst

elke dus nog geen harrie

dees spannend zaterdag

ik zou vandaag ingeleid worden als lynn nog niet geboren zou zijn

ivfsh ik drink zowiezo liever spa want lust geen cava of andere wijnsoorten ben geen 'drinker'

lynn heeft nog steeds groen/gele oogjes maar doet het verder goed

drinkt goed de fles leeg en is niet suffig, daarom word er nu geen actie ondernomen tegen het geelzien

ze verwachten geen afwijkende waardes

zelf nog last van mijn onderkant maar verder gaat het goed (op nog wat vermoeidheid na dan), vandaag ff met man en kids naar het centrum geweest

lynn op de pasfoto gezet voor haar id

deze kost deze maand nog 9.20 euro en vanaf januari 30 euro dus moeten we deze week nog ff regelen

ook maar direkt een rekening geopend bij de bank zodat alle suikeroompjes en suikertantes geld kunnen storten hihi

zul je zien dat die er niet zijn haha

dan maar zelf sparen

verder niks te melden

meiden die nog moeten bevallen zet hem op

Geplaatst
Ooooo Elke, ik zou het graag zo beu willen zijn als jij en met dikke buik bij de kerstboom (die we nu niet hebben, geen zin in) willen zitten ;-).

Maar snap dat je het op een gegeven moment wel zat kunt zijn hoor.

Ik hoop dat je nog een beetje kunt genieten van je laatste dagen met dikke buik en wens je alvast een voorspoedige bevalling!

Ook voor de andere meiden die nog 'moeten': succes!

En degenen die ik nog niet gefeliciteerd had met geboorte van jullie kinderen: bij deze alsnog gefeliciteerd!!

Lfs Dee

Wat lief van je Dee. Het is idd erg stom. We doen zoveel moeite om zwanger te raken en dat je het dan beu kan zijn... Het is ook een heel stuk nieuwsgierigheid :)

Ik wil mijn mannetje zien, vasthouden en knuffelen! :D

Jij heel veel succes in januari! Ik hoop dat jij het ergens in oktober/november beu mag zijn met je dikke buik.

Liefs Elke

Geplaatst

Dees; wat spannend! Hopelijk heb je voor kerst je kindje in je armen.

Elke; mooie buik hoor! En volgens mij ben jij de eerste van ons topic die de 40 weken heeft gehaald, of heb ik het mis? Kan me wel voorstellen dat je het beu bent en je mannetje in je armen wilt houden. Hopelijk duurt het niet al te lang meer.

Geplaatst

Owh ja, dat was ik even vergeten aangezien ik nooit verwacht had dat hope de 40 weken zou gaan halen :-)

Ik zag ook nog super lieve foto's van kleine babytjes, gek dat ik er zelf ook zo eentje heb.

Geplaatst

Elke

Dees

Het draait nu toch vooral om jullie! Hihi

Steeds effe checken of jullie richting bevalling gaan...

Ivfsh, weer naar huis he? Ook wel weer lekker denk ik, toch?

Geplaatst

armanda is je migraine een beetje afgezakt?

ik heb dit gelukkig nog maar 1 keer in mijn leven gehad dat was na mijn 1e mislukte icsi kon toen wel zware pijnstillers innemen

mag je ook geen pcm of diclofenac in nemen? want deze mogen tijdens de zwangerschap wel

Geplaatst

ELKE en DEES, meiden heel veel sterkte met de allerlaatste zware loodjes. Ik was het ook zooooo zat en kan me helemaal voorstellen dat jullie zoooooo ontzettend graag jullie wondertje in je armen wilt houden. Ik duim dat jullie snel mogen bevallen.

SANDRA, fijn dat alles goed gaat en dat ze niets doen met het geel zien van Lynn. Hier ook een zoontje die een klein beetje geel zag, maar niet noemenswaardig dus verder ook geen acties.

POEZEBEEST, hoe is het met jouw kleintje? Ik was trouwens ook over de 40 weken gegaan voor ik beviel.

ARMANDA, ach jeetje migraine. Dt lijkt me echt niet leuk. Sterkte. Trouwens wat een schatje is Sera zeg.

HOPE, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en hopelijk helpt dit een klein beetje om je bevalling een plaatsje te gaan geven. Fijn dat met Desley alles goed is.

IVFSH, dat klinkt allemaal erg lekker in een hotel verblijven en even lekker verwend worden. Geniet er lekker van.

YOLANDE, hoe is het met jou en Thijs?

En hoe is het met de andere dames?

Hier zijn wij echt volop aan het genieten. Afgelopen zondag was de kraamzorg voor het laatst en nu weer lekker mijn eigen ding doen. Heerlijk hoor, want ik kan er toch niet zo goed tegen als anderen mijn huis overnemen (hoewel de kraamverzorgster erg lief was). We genieten volop van onze zoon. Hij is zo lief en makkelijk en er zit al echt een goed ritme in. Overdag om de drie uur een fles en 's nachts komt hij 1 keer en dat is meestal rond 3 uur. Wij komen ook lekker aan onze slaap toe.

De kinderen zijn helemaal gek op hun broertje en zouden hem het liefst de hele dag vasthouden en knuffelen. (Net als papa en mama hoor, want hij is gewoon om te knuffelen hahaha)

Geplaatst

Kyra ik vind dat jij ook een foto moet plaatsen ;-)

Sandra speciale migraine meds mag ik niet nee, das flink €%•+

Het is vanochtend weggetrokken

Gelukkig want vanavond komt de buurt langs om onze mini te bewonderen

Geplaatst

Hi meiden,

Kyra: wat fijn dat et zo goed gaat! Ik ben ook benieuwd naar een fotootje!! :-)

Armanda: leuke avond voor de boeg, fijn dat je

Migraine over is!!

Sandra: blijft leuk dat je op de uitgerekende datum bent bevallen! Ben zo benieuwd wanneer Catootje zich zal melden!

Hier alles goed, inderdaad erg lekker om weer thuis te zijn. Vond het hotel lekker natuurlijk, maar vind het nu gewoon fijn om thuis te zijn. Zit nu te wachten op mijn afspraak in ziekenhuis, tis druk, had afspraak om 16.15, maar het gaat nog wel ff duren geloof ik. Hoop dat het een beetje snel gaat, dan kan ik nog even liggen voor het feest van vanavond.

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Heej dames,

Nee, hoor hier is niets aan het handje. Ik heb het gewoon erg druk gehad vandaag. Op visite geweest en visite gehad. Dit is de eerste keer dat ik de laptop in handen heb en ik ben nu niet eens thuis!! Hahaha.

Dees, hoe ist met jou?

Armanda, hoe ist met je migraine?

Liefs Elke

Geplaatst
Oooo elke, ik dacht ook al ja het zou toch misschien zo zijn, helaas nog geen Harrie

Helaas, ga nu ook mijn bedje opzoeken (gaaaaaaap)

Liefs!

Geplaatst

Mmm elke, dus toch die 40 weken voorbij...

Hier net terug op hotelkamer van feestje, even in bad om

Pijnlijk lijf te ontspannen. Was erg gezellig! Nu ben ik ook klaar met hotels, komende tijd alleen maar in mijn eigen bedje slapen!

Controle vandaag was goed, Catootje is idd ingedaald, dus ik had t goed met m'n eendenpas :-). Ze ging nog voelen hoe diep t kindje ligt: auw! Was pijnlijk. verder wederom bevestigd dat ik een grote plens vruchtwater heb. Blij met m'n waterdichte molton :-)

Met mij op zich alles goed, bloeddruk wel stukje hoger dan normaal (120/80). Normaal is onderdruk zo rond de 65. Voor nu was het goed, maar wel ff in de gaten houden. Volgende week weer terug.

Ik hoop dat iedereen lekker is aan het slapen! Ga ik ook doen nu.

Geplaatst

Ivfsh

En, was je tevreden over hoe je gekleed was?

Je deed vast niet onder voor de andere chique gekleeden.

Zat de bh goed, netjes onder de jurk? ;-)

Ik heb weer op zolder geslapen.

Wil er geen gewoonte van maken maar na die migraine moest ik even op kracht komen. Ik deed de voeding van 22.45 en van net, 7.15uur. En mijn man gaf daar tussenin een flesje. Wou geen risico lopen wakker te liggen door gekir van baby en gesnurk van hubby dus heb boven heeerlijk geslapen!

Straks kennismaken met een gastouder.

Ben benieuwd of dat wat is.

Scheelt nogal in doekoes. Kost 5,- per uur en is heel flexibel

En KDV die ik wou kost 7,50 ! Is wel een hele goede

Maar Per dag, per week per mnd is dat zooooveel meer! Scheelt meer dan 1000 euro per jaar! S kijken dan straks...

Geplaatst

Nou ik niet Sandra! Hahaha. Ik ga dadelijk lekker op de fiets met Tess naar de markt :-)

@armanda; hartstikke goed dat je op zolder hebt geslapen. En snap dat je er geen gewoonte van wil maken, maar je nachtrust is erg belangrijk. Wel fijn dat jullie een ritme hebben gevonden!

Wel een erg duur kdv!!! Die van Tess kost 6 nog wat.

En hoe is het met de andere mamas en mede as mama's?

Liefs Elke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden