Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik wil graag bij jullie op het wachtbankje komen zitten. Vandaag heb ik mijn 2e FM gehad en vrijdag 13 mei heb ik de punctie. Als alles goed gaat heb ik dan maandag de TP en mag ik nog deze maand testen.

Groetjes, Maureen

• Reacties 443
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wonnabemom: "Zooo eindelijk mag ik gaan zitten!! Net gebeld met het ziekenhuis. We hadden 6 eicellen, 5 icsi op gedaan en 4 embryoos ontstaan. Vrijdag de 13e mogen we terug voor een TP!! Als dat geen geluksdag is!! Donderdag moeten we wel nog even bellen om te vragen hoe laat het gaat zijn. Wrs. om 13:30. "

Wellicht hebben we precies te gelijk een tp!

Meezie: moet jij zelf ovulatietesten doen? ik moet elke keer naar het zh voor een echo.

Essie: Gatverdarre! Balen! Vorige maand was ik ook zo heftig ongesteld na de tp.. echt super naar! Sterkte..

Ik hoor veel over overstimulatie maar begrijp wel dat alle keren een tp is geweest.. Ik baal nog steeds dat ik dat niet heb gehad in januari! Maar ik had geen pijn van de overstimulatie... Kan me er niet zo veel meer van herrinneren..

Sterkte allemaal weer

Welkom Maureen; sterkte vrijdag!

Liefs Tulpie

Geplaatst

tulpie, ja moet zelf testen, wel zo fijn is voor mij best een eind rijden naar het ziekenhuis.

Vandaag trouwens een positieve test, dus morgen bellen en dan horen we wanneer er een terugplaatsing is, mits ze natuurlijk goed ontdooien!!

Geplaatst

Meiden, succes met wachten!!!!!! Waarop dan ook: ovulatie / punctie / tp / testen....... 't is allemaal wat ;-)

Het lijstje is alweer van de eerste pagina gezakt, maar volgens mij mag er binnenkort weer iemand testen. Daantje: jij waarschijnlijk? Ik lees dat het bij jou spannend is! Hopelijk komt er snel meer groen op de wachtbank.

Als het goed gaat met ontdooien krijgen wij dinsdag onze laatste cryo terug geplaatst, dan schuif ik ook weer aan op het bankje...

Lfs Dee

Geplaatst

Ik heb 2 mei de TP gehad en vandaag dag 10 getest helaas negatief :((

Bij de vorige poging had ik ook negatief getest en werd ik op dag 11 ongesteld..

Ik ga er van uit dat deze poging mislukt is.... Snik Snik...

Geplaatst

hee mijnbaby,

wat balen voor je.... maar je moet nog wel hoop houden hoor!!! wd 10 is wel erg vroeg!

Ik hoop dat je alsnog positief gaat testen!

Geplaatst

Ivfsh:

Bedankt meid, de vorige keer werd ik ongesteld op dag 11 en had ik daar voor ook een negatieve test...

Ik hoop met heel mijn hart dat er nog iets positiefs gaat gebeuren.... maar heb vandaag al wel de nodige tranen gelaten

dan hebben we dat al gehad...

Ik ga ook niet meer testen ik wacht of op me duivels en als die niet doorkomen test ik vlg week dins

Geplaatst

mijnbaby ook hier beland weer;-) ken je nog van april hiihih!!

Veel succes!

Ik neem alweer afscheid,mijn cryo is niet goed ontdooit.

Voor iedereen veel succes en hopelijk veel groen

Liefs!!

Geplaatst

marlijnne ja ik ken je zeker van april... ga je stoppen? of ga je door met een nieuwe poging? suc6 meid!

ivfsh thnx voor je positieve reactie!

Geplaatst

Kan me bij jullie aansluiten.. Gisteren de terugplaatsing gehad van twee embryo's en de 23e mag ik testen. Ben gisteren ook begonnen met de befaamde 'bolletjes' en dat maakt de wachtdagen er niet beter op.

Valt me wel op nu, dat ik ongelooflijk moe ben en sinds vannacht heel vaak moet plassen. Iemand die dit herkent? Moeheid kan misschien ook komen door de eerdere hormonen en de spanning die het allemaal toch wel met zich meebrengt, maar lijk er nu meer last van te hebben dan eerdere pogingen.

Nou meiden, iedereen toi toi toi!!!

liefs Gabrielaa

Geplaatst

Mijnbaby; sterkte, wat bale he, en wat een verdriet komt er dan bij kijken; even het vertrouwen weer hervinden, succes!

Marlijne, ook voor jouw heel veel sterkte; ik krijg altijd een beetje kippenvel als ik jouw handtekening lees; ik duim voor een volgende succesvolle poging!

Hier alles oke, ik ben die bolletjes wel een beetje zat inmiddels pff...ik ben moe, mijn haar is elke dag weer kleddervet en ik heb kramp; ik heb echt het idee dat mijn ongi tegengehouden wordt door die bolletjes maar ja, stoppen mag nog niet.

Alle andere meiden: succes met wachten!!!!!!!!

Geplaatst

Die bollen zijn echt vreselijk.....

Heb er ook altijd onwijs last van...

Ik wil wel graag door,maar we denken even aan onszelf!

Wil niet te lang wachten, 1 ongi denk ik.

We hebben onze vakanties helemaal zo gepland met de komst van de meisjes.

We gaan kijken of het lukt om 1 week zomervakantie in aug eraf te halen en in juni op te nemen. Dan willen we even op vakantie en dan eind juni aanmelden.

Zo frustrerend.....hoelang gaat het nu weer duren. Ach daar is iedereen bekend mee....

mybaby wat lees ik. Hopelijk weer te vroeg getest en morgen geen ongi! Ik duim ook mee!!!

Geplaatst

Marlijnne: wat balen! Ontdooiing niet gelukt! Morgen hoor ik of de ontdooiing is gelukt.. Spannende tijden..

Ik hoop dat je in juni er even tussen uit kunt!

Liefs Tulpie

Tja en die bolletjes... Ik heb ze nog nooit gehad.. is het echt zo vreselijk? Wat is de werking, waarom moet je ze gebruiken?

Liefs Tulpie

Geplaatst

@tulpie

Heel veel succes morgen.

Ik heb totaal geen last van de bolletjes en vind get 100%meevallen hoor.

Hoe is het meiden op de wachtbank gaan we nog groene namen toevoegen.

Geplaatst

Mijnbaby en Marlijnne, sterkte en ik hoop dat jullie weer snel kunnen opladen voor de (evt) volgende ronde.

Gabriella, ik heb precies dezelfde kwalen. Ben ongelofelijk moe en moet nu opeens iedere nacht naar het toillet. Bij mij is het echt begonnen sinds de utro, dus ik denk echt dat het daardoor komt. Ach is het voor een goed doel, hopen we, toch?

Tulpie, heel veel succes vandaag, ik duim voor je voor een goede ontdooing en mooie terugplaatsing!

Geplaatst

@marlijnne; ik hoop voor je dat er straks nog even tussenuit kunt. Lijkt me een onwijs verwarrende periode voor je dat de meiden nu zo ongeveer zouden komen. En dan ook nog die een cryo die niet goed ontdooit. Hoeveel kan een mens hebben zou je soms denken. Heel veel sterkte!

@mijnbaby; Voor jou ook al geen goed nieuws, of is dat nog niet zeker?

@tulpie; die bolletjes zijn er voor (nou moet ik het wel goed zeggen) om de embryo's goed in te laten nestelen in de baarmoederwand. De een heeft er wel last van, de ander niet.

ik begreep ook al niet waarom ik ineens 's nachts elke keer moest plassen. Dat hoefde ik anders nooit, en heb dat vorige keren dat ik ze gebruikte ook niet gehad. Vraag me ook af waar al dat vocht vandaag komt, heb soms het idee dat ik dubbel zoveel uitplas dan dat ik binnenkrijg! ;)

Maar inderdaad; het is voor t goeie doel!!!

Geplaatst

Marlijnne: jeetje meis, sterkte weer met deze tegenvaller (kan ook wel veel sterkere woorden gebruiken, maar ja). Hoop dat je in juni nog wel even er tussen uit kan. En dat je dan weer op een bankje kan plaatsnemen.

Mijnbaby: waarschijnlijk ongie dus? Sterkte!

Alle wachtende meiden: veel succes. Maken jullie het lijstje groener?

Liefs,

sissy

Geplaatst

Hoi meiden, ik was erg druk de de afgelopen dagen dus heb niet kunnen reageren. Mijn voorgevoel over ongesteld worden klopte. Woensdagavond is het begonnen. Het is echt k. Het heeft weer niet zo mogen zijn. Ik zie zo op tegen weer die hele behandeling en het op en neer rijden naar Dusseldorf iedere keer.

Vandaag maar even bellen over hoe nu verder.

Ik heb het idee dat de ongesteldheid dit keer ook veel heftiger is. Zonder pijnstiller is het bijna niet te doen.

Geplaatst

@twinklestar; wat inderdaad k** voor je!!!! Die menstruatie die dan nog veel heftiger is herken ik wel, had ik zelf ook. Had toen zelf zoiets van; dat kunnen we er naast de intense teleurstelling er ook nog wel bij hebben!!!!

Heel veel succes nu.

Liefs gabriella

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik zie t even niet meer zitten...morgen is mijn testdag...

Vanmorgen zo'n vroege zwangerschapstest gedaan...10 een min teken.. en toen na een min of 12 ergens heel in de verte een heeeeeeeeeel licht plusje.

Kan niet goed zijn toch?

Voel me ineens zo ontzettend slecht!

En daarbij moeten we bij mijn ouders logeren omdat ons nieuwe huis nog niet klaar is...wil zo graag nu op mijn eigen plekje zijn...

liefs Daan

Geplaatst

@twinkelstar

Nee dat vind ik echt zo sneu.

Ik weet hoe je je voelt ik geef je een hele dikke knuffel en een warme kruik.

Ik bloede ook heftiger dan normaal en heb altijd hele erge pijn dat was hetzelfde.

Sterkte meis.

Geplaatst

@daantje,

Ahhh dat meen je niet bah ja dan wil je inderdaad even alleen zijn.

Ze zeggen dat de test niet meer klopt als hij na een langere tijd een plus geeft maar wie weet meis.

Blijft moeilijk en spannend he.

@amy @ laloutje

Hoe gaat het met jullie meiden?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden