Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee lalouthe,

Ik wordt ook niet ongesteld door de utrogestan. Bij kwam menstruatie na een mislukte poging pas op gang nadat ik een paarvdagen was gestopt met de utro.

Echt balen dat je niet zwanger bent!

• Reacties 443
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

helaas kan ik jullie ook geen goed nieuws melden. poging is mislukt..

we moeten nu weer van voor af aan beginnen, dit was onze laatste cryo... over 1,5 week weer een afspraak in het ziekenhuis en dan horen we meer...

Geplaatst

@ Daisydoo; jezus wat een rood bankje... bah!! Heel veel sterkte meis, dit is waar we allemaal zo bang voor zijn.

@ Amy; de vorige keer begon ik met vloeien op dag 12. Stiekem hoop ik ook dat er gewoon te weinig hcg is, maar als

ik verhalen lees dat sommige al vanaf dag 9 positief testen, geef ik de hoop toch op.

Ik ga er ook vanuit dat de utrogestan het gewoon tegen houdt :'(

Geplaatst

er is toch verschil volgens mij het ziekenhuis.... ik mocht altijd stoppen met de bolletjes en nu in dd ook.... alleen bij positieve test doorgaan...

ik begon zondag al iets te bloeden maar ik ben toch dapper door gegaan met de bolletjes maandag ook en dinsdag toen ik ze voor de 2de x in moest brengen toen ben ik gestopt... ik bloede al meer en als je stopt komt de menstruatie ook goed op gang... persoonlijk vind ik dat wel fijn anders blijf je er maar tegen aanhikken

Geplaatst

Laloutje, Daisydoo en Jellybean: neeeee, meiden, niet jullie ook rood! Getverdemme, wat een stom rood bankje is dit zeg deze maand. Alleen Danielle en Ivfsh hebben het groen kunnen openenen. Heel veel sterkte meiden!

Jellybean: ik begrijp uit jouw berichtje dat jullie helemaal stoppen met de medische molen. Wat een zware beslissing: echt eentje waar iedereen hier bang voor is om die te nemen. Een hele dikke knuffel voor jou.

Wachtende meiden: gaan jullie dan eindelijk voor wat groens zorgen op het bankje.

liefs,

sissy

Geplaatst

jeetje laloutje zo zie je maar wwer ieder ziekenhuis heeft andere regels allemaal.

Wel heel vreemd dat je nog steeds niet ongi bent zeg.

Je wil dan toch weten hoe en wat.

Moet je ook geen test daar laten doen dan?

Geplaatst

@daisydoo

neeeeee niet jij ook al.

Jeetje meiden wat is er aan de hand.

Hadden we de verkeerde maand of verkeerde maanstand of what ever.

Wat naar allemaal heel veel sterkte meis.

Geplaatst

Zoveel rood...meiden heel veel sterkte...ben stil van geworden

weet niet wat ik moet zeggen , ik word er angstig van ben bang dat ik ook rood ga eindigen

ik voel niets nergens last van net als de andere keren pffff

ik ga niet eerder testen ik wacht (met angst af )

Geplaatst

Ik wordt hier ook akelig stil van..... Wat onwijs ongelooflijk naar voor jullie!!!!!! En zeker ook als je dan gaat besluiten dat dit de laatste poging is geweest. Inderdaad waar we allemaal bang voor zijn.. Echt super super veel sterkte!!!

liefs gabriella

Geplaatst

@Amy,

Ik was ook gestopt en ik mailde het ziekenhuis en ik moest ermee doorgaan maar ben erachter dat ieder ziekenhuis zo zijn eigen dingen heeft.

@all

vanavond is er weer op nederland 1 om half 9 babyboom met een hoop stellen die in hetzelfde schuitje zitten als ons.

Je moet er tegen kunnen maar ik ga zeker kijken vanavond.

Bij dezen een tip voor degene die het ook willen zien.

Geplaatst

Jeetje wat een hoop verdrietig nieuws vandaag, ik had (net als jullie zelf natuurlijk) zo gehoopt op groen!!

Ook ik schrik er een beetje van en moet steeds denken aan de omschrijving van mei over dat het zo'n vruchtbare maand zou zijn. Toch hoop ik dat we het bankje nog een beetje groen kunnen maken.

Sterkte lieve meiden!!!

Geplaatst

ik kom net van de w.c. nu had ik net bij het vegen een licht rose kleurtje

ik schrok maar probeer rustig te blijven (hoewel het moeilijk is)

is dit nou een innesteling of begin van een bloeding?

ik heb op 10 mei een terugplaatsing gehad van 2 verse en bij de andere keer

had ik bij de verse poging pas bloeding (misgegaan) op de 15 de dag

en vandaag zit ik op dag 8....ik voelde net voordat ik naar de w.c. ging wel wat steekjes een lichte kramp achtig gevoel maar dat heb ik anders nooit ...weet iemand het

ik weet dat er niets anders op zit dan wachten....ik ben zo bang ik had zo gehoopt dat

het dit keer wel ging lukken pfff....

Geplaatst

Nes, heel veel succes vandaag. Ik hoop dat jij deze golf van rood mag doorbreken!

Marie, ik hoop dat het loos alarm is en dat je emmies lekker blijven zitten.

Ik heb de hoop al opgegeven. Ik heb vanochtend een test gedaan (WD 10) en die was negatief. Ik wacht morgen de bloedtest nog af, maar verwacht er niet veel meer van.

Geplaatst

ik heb om 8.00uur de bolletjes ingebracht (met zo'n staafje)

er was niets te zien geen bloed of rose....ik hoop dat het zo blijft.

ik dacht even dat het mischien door die staafje komt maar dat kan niet

want ik had wat steekjes en lichte kramp achtig gevoel ,

dat was maar heel eventjes en daarna geen steekjes meer .

Geplaatst

@mo; succes meid... Natuurlijk hoop ik voor je dat de bloedtest toch nog wat anders laat zien!!!

@marie; heb zelf maandag een bloeding gehad die weer is gestopt. Denk zelf aan innestelingsbloeding (maar ben soms zo bang dat ik mezelf daarmee op probeer te klaren) Hij is wel al heel snel gestopt en als ik dat zo lees bij jou ook.

Steekjes en krampjes kan ook bij innesteling horen. Maar het blijft allemaal zo gissen.

Gisterenavond was ik zelf helemaal verdrietig omdat ik ervan overtuigd was dat ik ongesteld zou worden, omdat ik continu mijn buik voel. Maar gebruik ook de bolletjes en heb ook last van obstipatie. Dus er is niets over te zeggen. Uiteindelijk gewoon wachten, wachten, wachten (en af en toe heel hard PFFFFFFF roepen!)

Heel veel succes. Zie dat jij een dag later dan mij mag testen. (gek eigenlijk, heb een dag later dan jij de terugplaatsing gehad)

Fijne dag voor iedereen,

liefs gabriella

Geplaatst

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Andreana 27 april (1 emmy)

Essie:29 April (2 emmy's)

Daantje: 1 mei (2 emmy's)

Mijnbaby 2 mei Tp cryo

Amy81: 3 mei (2 cryo's)

Laloutje; 4 mei (2 emmy's)

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Daisydoo: 4 mei (1 cryo)

Tijgertje: 4 mei (2 emmy's)

Mo74: 9 mei

Gabriella 11 mei (2 embryo's)

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Tulpie: 13 mei

Sharon: 15 mei (1 cryo)

Meezie: 16 mei (2 cryo's)

Maureen: 16 mei (1 embryo)

Jeanine: 19 mei

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Andreana 9 mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Tijgertje: 18 mei

Nes73: 19 mei

Mo74: 20 mei

Gabriella: 23 mei

Marie10: 24 mei

Tulpie: 25 mei

Meezie: 26 mei

Sharon: 28 mei

Maureen: 29 mei

Jeanine: 1 juni

Jaja meiden, vanmorgen 2 streepjes getest! Kan het nog niet geloven hoor.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Goed van je Nes, dat je de rode golf hebt doorbroken. Gefeliciteerd.

En wat ontzettend K***e voor de dames waarbij het niet is gelukt.

Als vermoeidheid een graadmeter voor zwangerschap zou zijn, dan was ik nu hardstikke zwanger.

Gisteren was echt een drama. Gelukkig is het vandaag iets minder, maar ik ben nog steeds zwaar vermoeid.

Het is heel anders dan de vorige keer.

Gelukkig hoef ik vandaag maar een halve dag te werken en staat er vanmiddag een massage en acupuntuur op het programma.

Als ik maar niet in slaap val zoals vorige week ;-)

Iedereen heel veel :positive energie: groetjes, Maureen

Geplaatst

:toppie:Nes! Wat goed nieuws! Gefeliciteerd! Heb je echt tot vandaag kunnen wachten met testen? Ik krijg steeds meer het gevoel om zo'n clear blue ding te kopen die al eerder weet of je zwanger bent.. Ik heb geen bollen en andere hormonen... Heeft iemand hier ervaring mee?

Vorige maand werd ik na een week ongesteld dus heb nu hoop op als ik na morgen niet ongesteld ben dat de kans groter wordt..

Voor de dames in het rood:

Ik probeer een digitale hug smiley te geven maar ben blijkbaar niet zo goed in deze dingen...

Nogmaals HEEL VEEL STERKTE!!!

Mo: Hoe gaat het nu met jou? Toch morgen nog bloedtest.. hoe voel je je?

Liefs Tulpie

Geplaatst

@ Nes; wauw!!! Te gek meid... geniet ervan, heerlijk!

@ All; ik ga het wachtbankje verlaten. We nemen even rust en zien dan wel wanneer we weer verder

gaan met onze eskimootjes. Na 3 icsi's in een 1/2 jaar ben ik de teleurstellingen wel even beu.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes!!!! Voor de zwangeren, geniet! Voor de andere rood-dames, sterkte.

Dikke X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden