Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 443
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mijn nuchtere karakter kan het nog niet geloven. Het komt ook omdat ik al die hormonen heb gebruikt, en m.n. de Ovitrelle, nog altijd in mijn hoofd spoken. Deze laatste kan een vals positieve test geven. Ik ben nu 19 dagen na mijn IUI en wil tot na het weekend wachten met vertellen aan een aantal naaste familieleden. Als ik dan toch nog geen ongi heb gehad, ja dan geloof ik het al wat meer denk ik.

Maar heel erg bedankt voor jullie felicitaties meiden!!!! Dikke hug!

Geplaatst
ik kom net van de w.c. nu had ik net bij het vegen een licht rose kleurtje

ik schrok maar probeer rustig te blijven (hoewel het moeilijk is)

is dit nou een innesteling of begin van een bloeding?

ik heb op 10 mei een terugplaatsing gehad van 2 verse en bij de andere keer

had ik bij de verse poging pas bloeding (misgegaan) op de 15 de dag

en vandaag zit ik op dag 8....ik voelde net voordat ik naar de w.c. ging wel wat steekjes een lichte kramp achtig gevoel maar dat heb ik anders nooit ...weet iemand het

ik weet dat er niets anders op zit dan wachten....ik ben zo bang ik had zo gehoopt dat

het dit keer wel ging lukken pfff....

Hey Marie, zag toevallig je berichtje. Ik wil je niet te veel hoop geven maar de kans dat het n innestelingsbloedinkje was is veel groter dan dat je ongi eraan komt.

Ik had het ook en ook ongigevoel en bleek zwanger.

Dus ik zou zeggen: ziet er positief uit!!

Nu lekker blijven broeden..!

Liefs, mees

Geplaatst

Nes Gefeliciteerd meid :)

@Gabriella ik zag het ook dat je testdatum een dag eerder is ,

wel raar ik weet dat de arts tegen mij had gezegt dat ik mocht testen 17 dagen na punctie

of 14 dagen na terugplaatsing dan valt mijn testdatum op 24mei.

mijn man zei tegen mij (na de terugplaatsing) dat hij dacht dat de arts tegen hem zei dat ik pas 27 mei

kon testen (maar volgens mij had hij het verkeerd gehoord).

@Mees ik hoop ook dat het innestelindgbloeding was ,

ik blijf steeds broek loeren haha, heb nog steeds geen bloed meer gezien hopen dat het zo blijft

o ja ik heb die tarwekiemolie +vitamine E (Avogel) niet gevonden ,dan moet ik helemaal naar de centrum ervoor,

ik heb die van de kruidvat (andere kon ik niet vinden) ik was toen met die walnootolie gestopt en gelijk met

tawekiemolie begonnen.

Liefs Marie.

Geplaatst

Jaaaaaaa eindelijk weer een groene naam in het lijstje. Nes, gefeliciteerd!!!

Ik vind alle hormonen in je IUI wel bijzonder, dat heb ik nog nooit gelezen. Is dat standaard bij jullie ziekenhuis (waar is dat?) of is het een trial/onderzoek?

Hopelijk snel meer groen, zet 'm op meiden!

Lfs Dee

Geplaatst
Jaaaaaaa eindelijk weer een groene naam in het lijstje. Nes, gefeliciteerd!!!

Ik vind alle hormonen in je IUI wel bijzonder, dat heb ik nog nooit gelezen. Is dat standaard bij jullie ziekenhuis (waar is dat?) of is het een trial/onderzoek?

Hopelijk snel meer groen, zet 'm op meiden!

Lfs Dee

Hey Dee, het komt steeds vaker voor hoor dat er hormonen bij IUI worden ingezet. Ik ga naar de fertiliteitskliniek van het Albert Sweitzer ziekenhuis in Zwijndrecht.

De rede is dat men geen tijd kwijt wil zijn om te onderzoeken waar de kink in de kabel zit. Ik ben inmiddels 37 (bijna 38) en moet een beetje gaan opschieten. Vooralsnog waren er geen 'afwijkingen' gevonden.

V.w.b. het positief testen houd ik mijn hart nog wel vast. Zo zie ik dat het bij jou ook na week 6 mis is gegaan. Het is de eerste positieve test ooit in mijn leven.

Thanx voor de felicitatie!

Geplaatst

Super Marie! Ik had ook 1x licht roze en daarna niet meer. De keren dat ik niet zwanger was had ik dat nooit. Goed teken dus :-) !!

En prima vd tarwekiemolie. t Merk maakt niet uit.

Jij broeden; ik duimen! (Teamwork;-)

Op naar groen!!

Xxx

Geplaatst

@all

Ik ben net gebeld door het ziekenhuis.

Ze zoekt even uit hoeveel rietjes We nog over hebben en belt mij maandag hierover terug.

Wel hebben we net onze reis geannuleerd.

Het komt net samen met de test en is vlak na onze 2e TP.

Het ziekenhuis zei je moet het zelf weten maar ik denk dat je klem komt te zitten nou daar ga ik niet op wachten,

We zijn de aanbetaling kwijt maar dat is dan niet anders helaas.

Geplaatst

ohwww meiden....ik dacht ik gooi er maar toch een test tegen aan na die kleine bloedinkje van gisteren en ?

Yesss ik ben ZWANGER ik kreeg gelijk al een duidelijk twee streepjes te zien wow ik beef helemaal

Geplaatst

icon1.png

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Andreana 27 april (1 emmy)

Essie:29 April (2 emmy's)

Daantje: 1 mei (2 emmy's)

Mijnbaby 2 mei Tp cryo

Amy81: 3 mei (2 cryo's)

Laloutje; 4 mei (2 emmy's)

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Daisydoo: 4 mei (1 cryo)

Tijgertje: 4 mei (2 emmy's)

Mo74: 9 mei

Marie10: 10mei (2 emmy's)

Gabriella 11 mei (2 embryo's)

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Tulpie: 13 mei

Sharon: 15 mei (1 cryo)

Meezie: 16 mei (2 cryo's)

Maureen: 16 mei (1 embryo)

Jeanine: 19 mei

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Andreana 9 mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Tijgertje: 18 mei

Nes73: 19 mei

Mo74: 20 mei

Gabriella: 23 mei

M
a
rie10: 24 mei

Tulpie: 25 mei

Meezie: 26 mei

Sharon: 28 mei

Maureen: 29 mei

Jeanine: 1 juni

Geplaatst

gefeliciteerd Marie!! wat goed nieuws.....

ik schrijf weinig mee, maar lees wel trouw iedere dag mee..;) ik heb zondag een terugplaatsing gehad en heb vandaag bruin bloedverlies en last van lage rugpijn. pff ik hoop niet dat het nu al mis gaat, iemand ervaring mee??

Geplaatst

Marie,

Wat goed gefelici!

Dat je nu al durfde te testen!

Ik denk er nog even over na...

Ik ga me nu voorbereiden op een weekend weg.

Zondag zijn we weer thuis

Succes meiden en

groen groener groenst!

Liefs Tulpie

Gast Kinderwens7
Geplaatst

Ik heb me hier aangemeld, maar kom op het wachtbankje van juni...als het meezit tenminste. Deze is nog niet gestart zag ik.

Vandaag weer naar MCK geweest, maar weinig follikels (als ik geluk heb 3, maar dat is nog wel de vraag) Terwijl ik met 300 menopur stimuleer...pff...

Hebben meer deze ervaring? Hoor het graag!

En voor de 2 positieve testers; van harte gefeliciteerd! Mooi nieuws!

Geplaatst

Marie gefeliciteerd!!! Wat een opluchting voor je!!!

Heb zelf vanmiddag ook een test gedaan... kon echt niet meer wachten. En binnen de 5 minuten kwam er een tweede (vaag) streepje. Probeer nog niet te hard te juichen ivm de ovitrelle die nog aanwezig zou kunnen zijn, maar toch... Zeker als ik jou berichtje nu lees, terwijl je later dan mij kon testen (maar wel een dag eerder de terugplaatsing heb gehad. ) Maar was jij niet bang dat er nog Hcg in je lichaam aanwezig was?

Ik doe morgen nog een keer een test (dit keer met ochtendurine) en als het streepje dan duidelijker is, is het voor mij ook duidelijk dat de kans op een zwangerschap dan wel errug groot is!!

@sharon; ik heb vorige week woensdag een terugplaatsing gehad, en had maandag een bloeding, en die is ook weer gestopt. Je zou kunnen zeggen dat het oud bloed is van de terugplaatsing wat er nu uitkomt. Ook lijkt het me sterk als nu al je menstruatie doorkomt terwijl je pas 28 mei hoeft te testen. (als we het over dezelfde sharon hebben dan :happy:)

Ik zou me nu nog niet teveel zorgen maken, in ieder geval heel veel succes!!!

liefs gabriella

Geplaatst

Joepieeeeeeeeeeeeeee eindelijk groen!!! Ik zie zelf ook bijna groen van gezonde jaloezie haha, nee hoor: het geeft ons weer moed, het kan echt! Meiden, ik ben superblij voor jullie; dit bankje moet een beetje in evenwicht gaan komen hoor!

Gabriella, heeeeeeeeeeeeel voorzichtig gefeliciteerd, het klinkt wel heel hoopvol hoor!!!!

Geplaatst

Nou, ik sluit helaas nog aan bij de rode golf, want de ongi is helemaal doorgebroken. Moet mezelf weer even opladen en dan op naar de 11 cryo's in de vriezer...

Marie, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan.

Gabriella, ik hoop ook dat het voor jou positief uit gaat pakken, het lijkt in ieder geval die kant op te gaan!

Alles wachtende dames, heel veel succes. Breng dit bankje alsjeblieft wat meer in evenwicht!

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Andreana 27 april (1 emmy)

Essie:29 April (2 emmy's)

Daantje: 1 mei (2 emmy's)

Mijnbaby 2 mei Tp cryo

Amy81: 3 mei (2 cryo's)

Laloutje; 4 mei (2 emmy's)

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Daisydoo: 4 mei (1 cryo)

Tijgertje: 4 mei (2 emmy's)

Mo74: 9 mei

Marie10: 10mei (2 emmy's)

Gabriella 11 mei (2 embryo's)

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Tulpie: 13 mei

Sharon: 15 mei (1 cryo)

Meezie: 16 mei (2 cryo's)

Maureen: 16 mei (1 embryo)

Jeanine: 19 mei

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Andreana 9 mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Tijgertje: 18 mei

Nes73: 19 mei

Mo74: 20 mei

Gabriella: 23 mei

M
a
rie10: 24 mei

Tulpie: 25 mei

Meezie: 26 mei

Sharon: 28 mei

Maureen: 29 mei

Jeanine: 1 juni

Geplaatst

Bedankt Gabriella, een hele voorzichtige felicitatie...wanneer zou je precies moeten testen? het zet ook niet echt door bij mij gelukkig maar ik blijf wel steeds druppeltjes bruinbloed verliezen. In mijn normale cyclus zou ik as zondag moeten menstrueren. (28dagen) ik heb deze keer vrij laat een terugplaatsing gehad, had een late eisprong en normaal wordt ik dan op dag 11/12 ongesteld na de terugplaatsing... pff een super spannend weekend/week. heel veel succes, ook alle andere dames die nog in spanning wachten en sterkte voor de meiden die negatief hebben getest!

Geplaatst

Mo ik wens je heel veel sterkte :(

Gabrielle jij ook Gefeliciteerd

Ik ga toch 24 mei ook nog weer testen, (officieel moet ik 24 mei testen )

en dan ga ik de ziekenhuis bellen, ze willen toch dat ik op die datum test die hun geven.

Ik voel me voor de rest prima zo afentoe wat steekjes ,

Vandaag en weekend ben ik afwezig (vandaag jarig)

meiden die nog (wachten en) moeten testen heel veel succes

Ik wil jullie nog bedanken voor jullie felicitaties ,

Liefs Marie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden