Ga naar inhoud

wie start er mei/juni

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Thx meiden, hoop dat er morgen weer wat moois te zien is!! En 19 is super, maar er waren er ook nog een aantal te klein, en mischien doen die niet mee. Ma ja we zullen zien morgen.

Pixel ik moet s'avonds spuiten en allebei rond hetzelfde tijpstip,soms zit ik er een kwartier naast,maar dat moet niet uitmaken als het maar geen uren zijn.

xxx

• Reacties 984
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca / 27 Mei puregon

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Melis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca / 2 Juli Gonal-F 300

Veer : 06 Juni Puregon / 07 Juni orgalutran

Matroosje: 10 juni Decapaptyl; 30 juni Gonal-f

Miesje : 08 Juni Deca / ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

PixelEgelmeers: 22 juni deca en 6 juli gonal-f

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Matroosje: 8 juli

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Melis25: 12 & 15 juni

Rican : 3 juli - 6 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni - 29 juni - 1 juli - 4 juli

Saba: 9 Juli - 11 Juli -

PixelEgelmeers: 13 juli -

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

Melis25: 17 juni

Meisje1979: 5 juli

Dederika: 6 juli

Eve: 6 juli

Appel:6 juli

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Droompje : 20 Juni escape IUI

Testen :

Roxanne: -

Tobbert: -

Inge: -

Medusa : -

Veer : Zwanger!

Melis25: Zwanger!

raba: -

Droompje : 4 juli

Geplaatst

thx meiden.

Vreemd eigenlijk he, ze hebben tegen mij gezegd dat de deca niet uitmaakt maar omdat de gonal na 16.00 moet worden gezet is het t slimt om ze allebei rond etenstijd te zetten. Gister en vandaag heb ik ze rond 17.00 gezet ipv om 18.00/18.30. Dat zal toch niet uitmaken die twee uurtjes?

Heel irri dat elk ziekenhuis andere dingen zegt grrrr.... af en toe....

Succes meiden komende dagen met de fm en alle andere stapjes in de behandelingen, ik denk aan jullie!

Fijne avond

Liefs Pixel

Geplaatst

Ik heb trouwens steeds last van menstruatiekrampen. Als ik lekker heb gezeten en ik sta op, dan krijg ik die krampen. Heel vervelend. Had er al een beetje last van voor de tp en denk dat het van de bolletjes komt. Had dit ook bij de iui. Maar nu is het wel wat erger. Herkent iemand dit? Het is niet heel de dag hoor maar als het komt is het wel vervelend en ik word er toch, ook al wil ik het niet ,een beetje onzeker van.

Geplaatst

Hoi Meiden!

Gosh jullie zijn druk aan het schrijven hier! kan het bijna niet meer bijbenen haha

Sab, heel veel succes morgen bij je 2e fm

Pixel, het idd vervelend dat ieder ziekenhuis weer wat anders zegt. Zelf spoot ik beiden rond 19.00 omdat ik dan altijd thuis ben hoef ik er ook niet van af te wijken

Meisje, ik herkent het van de vorige keer. het kan van alles zijn eigenlijk. medicijnen, naweeën van de punctie, wellicht wel een innesteling. Meid probeer je er niet te druk overmaken, het is nog te vroeg voor wat anders lijkt me

Rican, 11 stuks!!! Ongelooflijk! Kunnen ze allen ook ingevroren worden of weet je dat nog niet. ben er echt stuk van. Goed gedaan jullie. Succes morgen

Dederika, hoe is het? het is idd bijzonder een terugplaatsing, ik hoop dat het gaat lukken

Heb vandaag mijn eigen terugplaatsing gehad!!!!! ben nu met zn drietjes hihi

1 toppertje en 1 iets minder, net niet goed genoeg om in te vriezdn. De andere 2 emmies waren niet goed genoeg om in te vriezen. Aan de ene kant wel teleurgesteld, weer een poging zonder cryo's... Maar die hebben we ook niet nodig, dit gaat hem worden in voel het!!!

Geplaatst

Hoi eve spannend vandaag de tp van twee emmy's ik benalvolop aan het duimen dus voor jouw doe ik het ook gewoon in 1 moeite door. Succes met het wachten. Dikke knuf dede

Geplaatst

Hallo hier ben ik weer. Zit hier lekker aan een bakje koffie nog even wat kleine dingetjes te doen voor mijn werk voordat ik me om 10 uur in het ziekenhuis ga melden voor de punctie. Ik heb nog steeds weinig last, al moet ik wel bekennen dat het wel erg drukt in mijn onderlichaam.

Ondanks dat ik niet echt tegen de punctie op zie, heb ik vannacht wel e.e.a. aan nachtmerries gehad. Ik kwam te laat, had de verkeerde arts, en mijn katten was ook nog iets mee. Alles bij elkaar een erg lastig verhaal ;-)

Maar gelukkig is het nu ochtend, en is alles weer normaal. Ik laat jullie vanmiddag weten hoe het is gegaan.

Geplaatst

Hey matroosje, wat een stress kun je hebben he? ;-)

Hoe is het gegaan vandaag?

Gisteren heb ik de TP gehad en ben vandaag naar mijn werk gegaan. Ik dacht kan best wel, zit toch de hele dag op mijn kont te bellen haha

Maar ben na 2.5 uur naar huis gegaan, het zat me toch niet lekker om nu al te gaan werken. Voel de hele tijd mijn buik als ik praat.

Gelukkig ben ik morgen en overmorgen al vrij gepland dus nu moet ik donderdag weer aan het werk.

Ik wil straks niet dat ik het mezelf ga verwijten als het niet lukt....

Hoe gaan jullie hiermee om? Wat doen/deden jullie de eerste dagen wel en niet?

Geplaatst

@Eve: Ik was de vorige keer ziek gemeld, maar dat kwam ook door andere dingen. Bij de cryo terugplaatsing ben ik de zelfde dag nog gaan werken.

Ik lig nu in het ziekenhuis bij te komen van de punctie. Was wat pijnlijker dan de vorige keer. Mijn vriend zal zo wel weer terug zijn, en dan krijg ik te horen hoeveel eicellen we hebben. We hadden 17 folliekels dus ik hoop op een goede score.

Geplaatst

matroosje vervelend dat het pijnlijker was! Hopelijk een goede score.! Eve ik heb op dinsdag de punctie gehad, op woe thuisgebleven en do weer gaan werken, vrijdag om kw v 9 tp en om kw over 10 was ik weer op mn werk, welliswaar voor een halve dag. Was de laatste schooldag, die kon ik echt niet missen. Doe gewoon alles, let wel goed op mn voeding en rust. Probeer stress uit te schakelen en dat lukt goed. En nu zit ik in de tuin te genieten vh zonnetje en mn lange vakantie!

Geplaatst

Start hormonen:

FM:

Tobbert 28 mei

Raba 12 Juni- 14 juni

Saba: 9 Juli - 11 Juli -

Punctie :

RICAN: 8 juli

TP :

RICAN: 11 juli

Testen :

RICAN: 26 juli

Geplaatst

Hoi meiden,

@ eve, wat goed met zijn drietjes nu ;-) hoop dat ze lekker blijven zitten!!

@ matroosje, vervelend dat het wat pijnlijker was,maar 17 follikels wat goed!!

Vandaag 2e fm gehad. 4 follikels waren rond de 13/15mm en 2 van 17mm. En 7 van 11 die moeten nog even doorgroeien dan zijn het er 13, maar met 6 goede ben ik ook tevreden. Woensdag 3e fm. Dan hopelijk zijn de follikels groot genoeg en heb ik vrijdag de punctie. Duim duim.

Liefs saba

Geplaatst

Sab, voor jou komt de punctie ook steeds dichterbij!!! Nog eventjes door, ben benieuwd hoe het er woensdag uitziet!

Geplaatst

Start hormonen:

FM:

Tobbert 28 mei

Raba 12 Juni- 14 juni

Saba: 9 Juli - 11 Juli - 13 juli

Punctie :

TP :

Eve: 10 juli, 2 verse emmies

Testen :

Eve: 24 juli

Geplaatst

@ eve, thx voor het invullen van het lijstje, inderdaad komt nu heel dichtbij!! Hoop zo vrijdag,dan heb ik het weekend er lekker bij en zondag of maandag dan waarschijnlijk de tp. Ga nu lkkr rustig aan doen,als ik loop voel ik alsof mijn buik loodzwaar is :-) na ja nog even volhouden. Voor jou de spannende 2 wachtweken. Succes! Hoop dat je voldoende afleiding heb!!

Liefs saba

Geplaatst

Hoi meiden, kan iemand mij helpen met het lijstje? Ik weet niet hoe het werkt.

Mijn tp was op 9 juli en de testdag is op 21 juli.

Super spannend. Zijn jullie ook zo moe van de progesteron? Ben ook met vlaagen behoorlijk misselijk. Herkennen jullie dit?

Het is allemaal voor het goede doel he? Daarom blijven we doorgaan.

Dikke knuf an

Geplaatst

Start hormonen:

FM:

Tobbert 28 mei

Raba 12 Juni- 14 juni

Saba: 9 Juli - 11 Juli - 13 juli

Punctie :

TP :

Dederika: 9 juli

Eve: 10 juli, 2 verse emmies

Testen :

Droompje : 4 juli ????????

Dederika, 21 juli

Eve: 24 juli

Geplaatst

Hey Dede,

Het hem voor je aangepast!

Ook ik merk dat ik de bolletjes gebruik. Ben echt moe en ga vaak ff een tukkie doen na het werk.

Verder flinke boobs en ze waren al niet echt klein hihi. manlief is helemaal happy!! Daarnaast een beetje emo, tranen staan me snel in de ogen, ook om de leuke dingen.

Ik weet dat het echt door de bollen komt, voor een zwangerschap is het nu echt nog te vroeg, zit immers op WD1 en ik moet er nog 13 pffff

Geplaatst

@Dederika TP gehad.....spannend meid duim voor je dat pixel mooi blijft zitten waar ie zit!!! :-)

@Matroosje Shit dat de punctie zo pijnlijk is geweest... Al nieuws over de tp?

@Saba grappig, jij je 3e fm, ik mijn eerste.... Hebben ze je eenheden nog terug gebracht? Duim voor je dat je vrijdag de punctie mag doen... Nog even en dan met een beetje geluk komt jou pixel er ook snel aan :-)

@ Eve Goed nieuws meid.... spannend hoor!!! Idd nu een kwestie van wachten maar dat maakt t niet minder spannend natuurlijk. Duim voor je dat de ze lekker blijven zitten met zijn 2en en laat de emoties maar lekker de loop gaan, zal zeker opluchten.

Hoeveel van jullie hebben een tp van meedere pixels?

Wij zitten in de ines-studie van het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven en zijn geloot voor een singel tp, wij krijgen er dus zo wie zo (mits het natuurlijk mogelijk is) 1 pixel terug geplaatst. Klein nadeel dat we zelf daar geen keuze in hebben, voordeel van deelname aan de studie is dat we meer echo's, controles en 6 pogingen ivf in de koker hebben. Hopelijk hebben we ze niet nodig maar toch een prettig idee dat we ze achter de hand hebben.

Nog twee nachtjes slapen en dan de 1e fm, ben zo benieuwd of mij eierstokken zijn werk doen :-) Ik heb nog niet echt het gevoel dat ze flink aan t werk zijn dus hoop dat het allemaal goed gaat. Tuurlijk is het fijn om er geen last van te hebben en ik ben ook pas 5dg aan de gonal maar misschien is het ook juist wel fijn te voelen dat er iets gebeurd. We zullen zien woensdag.

Liefs Pixel

Geplaatst

@ Pixel, bij ons bepaald het ziekenhuis hoeveel je er terugkrijgt. Als je top emmies hebt krijg je er normaliter 1. maar dit is ook allemaal afhankelijk van je leeftijd en aantal pogingen die je al hebt gehad.

Omdat dit mijn 2e poging zonder cryo's is hebben ze besloten om er 2 terug te zetten.

Wel fijn om te weten dat je nog zoveel pogingen achter de hand hebt meid, hoop dat je ze niet nodig gaat hebben!

Geplaatst

@eve, thanks meis voor het invullen. Het is denk idd te vroeg voor de zwangerschap, maar het voelt idd wel zo. We zullen rustig moeten afwachten, poeh he dat is niet super makkelijk. Hi hi

@pixel ik denk dat je eierstokken grwoon doen wat ze moeten doen. Het is misschien wel lekkerder als je er geen last van hebt. Gewoon positief blijven.

Heel veel succes meiden met wachten op de fm en wachten op de tp en wachten

Geplaatst

@eve, thanks meis voor het invullen. Het is denk idd te vroeg voor de zwangerschap, maar het voelt idd wel zo. We zullen rustig moeten afwachten, poeh he dat is niet super makkelijk. Hi hi

@pixel ik denk dat je eierstokken grwoon doen wat ze moeten doen. Het is misschien wel lekkerder als je er geen last van hebt. Gewoon positief blijven.

Heel veel succes meiden met wachten op de fm en wachten op de punctie en wachten op de tp en dan weer het wachten op de test.

Al met al bestaat ivf/isci enkel maar uit wachten. Gelukkig kunnen we met z'n allen aan. We moeten niet vergeten dat we top meiden zijn.

Dikke knuf dede

Geplaatst

@ saba: Dat is een mooi resultaat! Ga voor je duimen dat je woensdag hoort dat je vrijdag de punctie heb!

@ pixel: In ons ziekenhuis mag je zelf kiezen hoeveel je terug geplaatst wilt hebben. Je kan tot 1 dag van te voren nog van gedachten veranderen. Ze adviseren je wel wat hun het beste lijkt. Ze hebben onze 1 tp geadviseerd. Aangezien dit poging nummer 1 is, het probleem bij mijn man ligt en mijn leeftijd. We hebben hier ook naar geluisterd, want een meerlingzwangerschap zitten meer hoge risico's aan.

Geplaatst

Sinds vrijdag middag gebruik ik de bolletjes. Gisteren hebben we de tp gehad. Was gisteren af en toe een beetje eng. Dacht dit komt vast van de spanningen van de afgelopen dagen. Vanmorgen werd ik wakker ging naar beneden drank mijn granaatappelsap en begon aan mijn ontbijt. Na dat ik mijn eerste hap op had kan ik naar de wc en kwam alles er weer uit. Ben maar met een pakje koekjes op de bank gaan liggen. Nu gaat het gelukkig weer. Maar kan dit een reactie van de bolletjes zijn?

Me vriendin wilt vanmiddag met me gaan zwemmen. Dit kan nu toch wel?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden