Ga naar inhoud

wie start er mei/juni

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dankje Pixel! Ik zie dat jij nu in de laatste fase zit... spannend! Nu kun je helemaal niks meer doen, alleen wachten. Lijkt me moeilijk hoor!

Gek gevoel lijkt me als ie eenmaal in je buik zit. Dat ie zich maar lekker mag gaan innestelen! Succes

• Reacties 984
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ pixel, welkom in de wachtweken. en wat fijn dat je een tp heb gehad!! Maar lees me berichtjes hierboven,daar heb ik wat neergezet over de testen die ik gedaan heb..... ;-)

@ kiddo, heel veel succes met de behandelingen,hoop voor jullie ook op een mooi wondertje!!!

Bij mij zitten de wachtweken er bijna op, heb maandag de bloedtest. Dus super spannend!! Denk dat deze topic wat rustiger zal zijn,aangezien deze topic was geopend voor ''wie start en Mei/Juni,, maar je kunt overal schrijven, de meiden zijn hier net als wat pixel zegt super lief en begripvol!! Succes in ieder geval!!

Liefs saba

Geplaatst

thx Saba.... ik heb nog even te gaan. Ik hoop zo voor jullie dat je test maandag positief is.... Wanneer zou je dan eventueel uitgerekend zijn? Wie weet kunnen we straks met zijn alle doorschuiven naar de volgende topic. Volgens mij zijn Melis en de andere meiden al een topic opgeschoven..... Ik blijf deze iig volgen

Liefs pixel

Geplaatst

Ja vind t ook jammer dat ik weinig reacties krijg over m'n testen enzo. Maar gelukkig ben jij er nog!! ;-) Ik heb nog niet berekend wanneer dat zou zijn,wil eerst een test die duidelijk positief is. Ja hoop ook dat we door kunnen schuiven naar de uitgerekend topic!! Ik blijf deze ook iig volgen.

Liefs saba

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Saba, sorry dat ik nu pas reageer over je positieve test-berichtje, maar de laatste dagen lees ik veel maar schrijf ik weinig. Ben zoooooooooooooooooo ontzettend moe.

Ga je morgenochtend weer testen? Spannend hoor, hoop zo dat je ook zwanger mag zijn!

Vandaag de intake bij de verloskundige gehad, vond het niet heel bijzonder. Veel vragen over mijn medische achtergrond en wat informatie, helaas geen echo. Gelukkig heb ik me vroeg aangemeld bij de verloskundige, waardoor ik dubbelop echo's krijg. 12 augustus in het VU en 15 augustus bij de verloskundige.

Hoe is het met de overige meiden hier?

Hoop dat jullie allemaal doorkunnen naar een zwanger-topic, denk alleen dat dat voor jullie april zal gaan worden...

Fijne avond, ik ga mijn geliefde bedje opzoeken! :-)

Geplaatst

Rican gefeliciteerd meid met je pos test

Saba, dat klinkt super toch al een lichte streep en je bent nog vroeg, die van zaterdag zal duidelijker zijn :-)

Geplaatst

saba: jeeeej!!! Dat ziet er al goed uit, een licht streepje!dan zal ie er zaterdag vanaf knallen hopelijk!hoeveel dagen na punctie zit je nu ook alweer? Melis ik ben ook zo ontzettend moe vandaag pffft gaaaaap haha maar tis voor het goede doel he!

Geplaatst

Hey meiden... hoe ist allemaaal met jullie?

Voor ons zijn de wachtdagen begonnen, erg spannend allemaal.

Ik heb wel veel buikpijn. Dat is natuurlijk van de punctie maar zou het teruplaatsen dara ook iets mee te maken hebben?

Eerst had ik wel vaker last van mijn buik maar ja dat kwam natuurlijk door de hormonen enzo, vooral in de laaste dagen voor de punctie. Beetje eng vind ik het nu soms wel, je denkt telkens, gaat het allemaal goed daar binnen? En is pixel zich lekker aan het innestellen? Hoe was dit bij jullie?

@Saba Heo ist meid, nog een beetje vol te houden????

@Melis Fijn meid, dat het allemaal loopt zoals het moet... de vermoeidheid zal niet altijd mee vallen maar gelukkig is het positieve vermoeidheid :-)

Liefs pixel

Geplaatst

Hoi meiden,

Bedankt voor de reacties nog, zit nu op wd 10 dus gister was het nog wd 9 en 12 dgn na de punctie(miesje), en al een licht streepje........ hoop het zo dat het goed is!!!

Maakt niet uit melis, begrijp het ook wel, pixel en ik zijn net de laatste 2 die op het wachtbankje gekomen zijn..... dus iedereen is opgeschoven of neemt wat tijd voor zichzelf.

pixel, zal even kijken hoe druk het daar is aangezien ik nog maar een paar dgn op het wachtbankje zit..... ;-)

XXX

Geplaatst

@saba Inderdaad, wij zijn bijna de laatste op deze topic. Hopelijk kunnen we straks uitgerekend in april starten :-)

alle andere lieve meiden, (voor zover jullie nog op deze topic lezen en schrijven)

ik ga verhuizen naar de topic wachtbankje in augustus 2011 en hopelijk daarna naar uitgerekend in april 2012 maar in ieder geval thx voor alle steun, lieve woorden en de leuke en fijne berichtjes. Die hebben mij ect ontzettend geholpen en zeker ook regelmatig gerustgesteld. Heel veel succes iedereen met alls wat nog komen gaat.

Liefs Pixel

Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaa zwanger,

Cb test geeft zwanger aan 1-2 weken joehoeeee we kunnen het niet geloven,t is toch echt zo!!!

We zijn super blij!!

Nu jij nog pixel,

Liefs Saba xxx

Geplaatst

@ saba, alvast van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voelt goed he, een positieve test?!? Waar ga je nu meeschrijven? Dan kan ik je een beetje volgen..Samen naar de 9 maanden beurs in Februari? Dan ben ik wel 39 weken zwanger, dus wellicht moet je me dan duwen...Fijne dag meiden!!

Geplaatst

Hey meid SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR wat gaaf, kippevel loopt over mijn armen, ben zo blij voor jullie. Ben net wakker en ben gelijk gaan checken voor een goed bericht van je op de topic staat... helemaal fatastisch........ Kan me heel goed voorstellen dat het nog even niet te geloven is.... proficiat meid!!!!! En vroeg opgestaan zag ik :-) Hoeveelste dag is dit nu na de tp?

Nu wij nog inderdaad. Ben best wel een beetje bezorgd opgestaan, heb best wel veel last van krampen en steken, had jij dat ook?

En hoe ist btw met het roken? Mij gaat het gelukkig goed af, wel een beetje chaggie maar dat gooi ik gewoon op de hormonen hihi

Liefs pixel

Geplaatst

Thx meiden, ja was vroeg vanmorgen daarna ook niet echt meer kunnen slapen, maar vroeg aan manlief of hij nu de test al wilde doen of later(was al wakker geworden om te plassen) hij kon natuurlijk niet wachten, daarna ook niet echt meer kunnen slapen.

Melis, dat lijkt me heeel gezellig,en jawoor ik duw je wel ;-), ik wacht nog even met een topic, tot ik maandag de bloedtest heb gehad, waarschijnlijk wordt dat de "uitgerekend in April,, topic. weet niet of die al aangemaakt is.... Maar ook met het pompje, wie weet wordt dat de toekomst!! Moest jij gelijk stoppen met de bolletjes??? Sommige nemen die tot 12 wkn zwangerschap, wil het liefst doorgaan ook. Ga ik maandag even vragen.

Pixel, zit nu op wd 12, had op wd 9 een licht streepje, en vanmorgen cb test gedaan, echt super blij!!! Heb niet echt last gehad van krampen,wel af en toe steken.... Ma ja ieder lichaam is verschillend!! Dus zou gewoon lekker rustig aan doen, granaatappelsap drinken, en positief denken,ma ja dat is moeilijk was was alles behalve positief,bij alles wat ik voelde dacht ik o jee nu is het fout, heb ook geen innestelingsbloed gehad(of toch die 2 super kleine stipjes op het wc-papier???) ma ja het zegt allemaal niks.

En het niet roken gaat prima, manlief staat in de keuken of buiten, en ik ben gestopt nog voordat ik de tp had, ik zou het niet kunnen om een poging mis te laten gaan door het roken, als het nu mis zou gaan weet ik dat het in ieder niet door het roken komt ;-)

Succes nog met de ww, ik lees nog mee.

Liefs saba xx

Geplaatst

Ik hou je op de hoogte Saba.

We gaan maandag een weekje naar Frankrijk, even lekker er tussenuit. Ik denk dat ik volgende week zondag misschien al zelf ee ntest ga proberen. Ik hoef pas 12 augustus in het ziekenhuis te zijn voor een test en dat vind ik sowieso vrij laat... we zullen zien... Nog 8 wd te gaan.

FF een ander vraagje cq opmerking...

Ik moet de bollen tm 12 augustus gebruiken. Las net dat sommige vrouwen tm wk 12 vd zwangerschap gebruiken, is dat noodzakelijk en/of belangerijk???? Moet jij nu stoppen met de bollen?

x

Geplaatst

Heel veel plezier!! Geniet er lekker van!! Hoop dat het daar ook lekker weer wordt net als hier!! Ja jij moet zeker laat naar het zk. Ma ja het maakt in principe niet zoveel uit!!

Ja volgens mij mogen wij ook al stoppen met de bolletjes(vanaf de bloedtest),maar wil dat liever niet,ik ga dat maandag even vragen,mischien krijg ik nog een recept mee???

xx Fijne vakantie

Geplaatst

He Saba wat een super nieuws. Van harte. Nu alleen jij nog pixel, het zou echt fantastisch zijn als er nog meer groen bij komt.

Sterkte met de laatste wachtdagen. Dikke knuf dede

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden