Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ook hier de kannen zelf wegbrengen, ons dorp is erg grijs dus er zijn ook weinig zwangere. Maar het is voor een goed doel dus dan maar 1 keer in de week omwisselen

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Liminous - weet niet of je hier nog wel leest, maar vraag me af hoe het met je gaat meid? Ben je al weer thuis of lig je nog in het ZH? Er wordt aan je gedacht hoor, is misschien niet heel veel waard, maar geeft misschien wat steun...

Jeanine en Benbri - veel plezier met de echo straks en met goed nieuws terug komen hoor - dat is een opdracht!!! (;-))

Bikkel - getsie, klinkt niet lekker zo misselijk!

Meezie - ga jij ook al zo moeilijk naar de wc? Hiero ook! Normaal al wel n beetje, maar is nu echt nog n stuk erger geworden! Ga ik denk ik wel wat voor vragen, want als dit steeds erger wordt, zit ik dalijk met aambeien ofzo en daar heb ik dus echt geen zin in!

Leuk en goed dat er zoveel meiden mee doen met MvM! Ik lag me vannacht ineens te bedenken dat ik volgende week donderdag naar Rock Werchter ga, en dan worden de kannen dus op die dag omgeruild. Staan ze dalijk dus lekker 5 dagen voor de deur?!?! Maar s ff bellen of daar een andere manier / oplossing voor is haha, want zooooo erg te koop hoef ik er nou ook niet mee te lopen! Hoop dat ik me volgende week dan nog steeds zo goed voel als nu, want als broekkie hier lees ik dan jullie steeds misselijker wordende verhalen en vrees ik er toch wel n beetje voor ;-)..... Kan leuk worden - zoveel dagen tussen allemaal brakke dronken mensen lopen als nuchtere zwangere hihi, maar heb er wel zin in - hou erg van muziek en ik vind dat het een super line-up is, dus helemaal leuk!!!

Nou, ff snel de was ophangen en dan mezelf maar s naar t werk hijsen! Fijne dag allemaal!!!

Geplaatst

hee meezie, wat leuk.....nu zijn we samen de senior hihi :) ben zelf ook benieuwd vanmiddag...denk dat ik mij ook wel mag aanmelden bij de vk hoop ik dan :) werd alleen wakker met het onheilspellende gevoel van...oh..het hartje klopt niet meer, ik denk dat ik teveel doemverhalen lees hier. tis leuk dat we allemaal zwanger zijn natuurlijk, maar soms hoor ik ook verhalen hier, mss moet ik dat gewoon wat minder doen :(

ink....hoop dat je je gewoon blijft voelen zoals je nu doet, nogmaals....met die andere 2 van mij was er niets aan de hand dus :) het kan :)

die antikotszetpillen die houden de boel wel glad bij mij van binnen, dus poepen heb ik gelukkig niet zoveel last van :) wel idd dat wakker liggen snachts en dan is dochterlief nog steeds aan het hoesten en stikken tegelijkertijd, al voor de 4 en halve week, dus das ook niet echt fijn snachts en dan 80x eruit om te plassen en dan weer misselijk wezen en...en...en...begrijp me niet verkeerd, ik ben zo blij dat ik zwanger ben, maar ik voel me er zo beroerd onder en dan ook nog het schuldgevoel met mijn man...die wilde gisteren ook vrijen, maar ik ben er veelste moe en misselijk voor en dan voel ik me weer schuldig...hebben jullie dat ook?

nou ja, ik ga even stofzuigen en afwassen enzo en dan up we go to het ziekenhuis :) *spannend*

veel liefs

Geplaatst

Jeanine en Benbri, veel succes en plezier met de echo vandaag!

Vanavond komt hier ook MvM langs. Geen idee of ik de kannen zelf weg moet brengen of dat ze opgehaald worden. Dat zal ik vanavond wel horen neem ik aan.

Ik ben hier trouwens nog steeds een onzekere muts hoor. Heb vorige week het hartje gehoord, maar ben toch geregeld bang dat het ermee stopt. Nou ja, die onzekerheid zullen we allemaal wel hebben denk ik zo.

Ik zou willen dat ik iedere week even naar binnen mocht gluren, maar het duurt dan weer zo lang tot de volgende echo....

Geplaatst

ik ben het helemaal met je eens eef, had het zelf ook vanmorgen ineens...maarja....het zal erbij horen. de kannen worden hier gelukkig opgehaald, maar ik moet zeggen dat ik er weinig in plas, ik ben gewoon veelste misselijk...dus ik denk dat ik toch even ga bellen of het uberhaupt wel nut heeft, want die ene kan per week..aan de andere kant, tis toch weer een kan...

nou, jullie gaan mij horen (lees: lezen) straks :)

veel liefs

Geplaatst

hallo dames hoe gaat het?

Jeanine en benbri, succes bij de echo vandaag!! fijn weer wat bevestiging.

Ik zit mezelf te stressen!! eerst stress vanwege veel buikpijn en nu stress omdat de buikpijn opeens weg is!!!

liefs stiertje

Geplaatst

hihi..en zo is het nooit goed, lol....hier was alles iig erg oke, baby frummel is nu 13.8 mm groot, wat neerkomt op 8 weken zwanger (goh, surprise, hihi...kind zit precies op schema) en knipperlichtje werkt ook nog gewoon :)

en stiertje...niet druk maken meid...nog een weekje...maar begrijp je wel hoor :)

Geplaatst

Benbri, fijn dat je echo goed was. Wow 13,8mm tis toch wat haha bijna niet voor te stellen toch?

Ja ik zal me proberen rustig te houden, zal wel goed gaan daarbinnen... volgende week weet ik het zeker.

Geplaatst

ja, daarom, komt helemaal goed stiertje :) en idd....tis al met het blote oog te zien :) das wel heel apart :)

maar joh...het gaat bij jou ook harstikke goed hoor...en volgens mij blijft het net zolang eng totdat je het werkelijkwaar in je handen hebt hihi

Geplaatst

Hi Allemaal!

Wat ben ik blij dat ik jullie mag komen vergezellen. En verrast ook! Spontaan zwanger tussen de ICSI door...het kan niet gekker worden ;-) Ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd. We waren in de heilige veronderstelling dat spontaan bij ons echt geen optie was.

Nu toch 4 weken en 4 dagen zwanger!

Groetjes

Cjee

Geplaatst

Nou, daar komt ie dan.... Wij krijgen TWEE BABY'S!!!!!!!!!!!!! Pfff. toch evengoed even schrikken als je het zo ziet. Maar ook héél leuk! Over twee weken weer terug. Pfff. even gaan wennen aan het idee!

groet,

Jeanine

Geplaatst

whahahaha....dat wist je toch eigenlijk al jeanine? :) desondanks harstikke van harte :). bij ons is het andere vruchtzakje helemaal verdwenen, maar vind het niet zo heel erg hoor :) leuk voor je jeanine, wel weer extra spannend :)

hoe groot zijn ze nu??

leuk en goed cjee....superblij :)

Geplaatst

Wauw Jeanine - spannend joh! Kan me voorstellen dat het best wel even schrikken is - zou ik ook hebben hoor! Maar ze zaten in ieder geval op de goede plek? En 2 hartjes gezien? Dubbel van harte dan hoor meid!

Cjee - welkom hier - joepie- nou ben ik niet meer t broekkie hier ;-)!!!

Stiertje - sja, blijft spannend hé? Doorkijkluikje of cameraatje in je buik zou fijn zijn ;-)!

Benbri - jeetje, wat gaat dat hard! Mooie afmeting al!

Meezie - succes morgen met je echo - ben weer benieuwd!

Joepie - overmorgen mag ik ook!!!! Vandaag m'n neefjes en nichtje verteld dat ik een baby in m'n buik heb - de discussie ging gelijk los of ze een neefje of nichtje wilden hihihi! Zo onwerkelijk nog dat dat dan over ONS kindje gaat wat dan nu in MIJN BUIK zit!!!!

Geplaatst

Jeanine, gefeliciteerd, maar wel wennen den ik!!

Cjee, ook al spontaan zwanger, fantastisch.

Ben jaloers op al die vroege echo's! Ik moet op de dag af nog twee weken wachten.

Vannacht stress: eindelijk weer wat gezelligheid tussen de lakens, maar direct "gestraft" met bruin bloedverlies... Is nu gestopt, maar heb vriendlief gemeld dat we dit voorlopig niet gaan herhalen...

Geplaatst

Kiet, Cjee, Amber en Janis - misschien willen jullie onderstaand lijstje aanvullen met jullie gegevens?

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari
, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 3 februari,
1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Eef: 6 februari,
1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari
, 1e kindje, 28 jaar (2 embryo's)

Jeanine: 6 februari
2de en 3de! kindje, 34 jaar (2 embryo's gekregen)

Liminous: 10 februari - helaas bbz - sterkte toegewenst
!

Nofje: 10 februari,
1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari,
1e kindje, 35 jaar ( 2 emmys teruggeplaatst gekregen)

Bikkel: 13 februari,
1e kindje, 32 jaar

Do76: 15 februari
(denk ik) (2 terug geplaatst)

Ink : 17 februari,
1e kindje (en 2e?), 29 jaar (2 terug geplaatst)

Fren: 17 februari,
1e kindje, 32 jaar (echo bij 7w5d)

Eerste echo:

Yvonne: 14 juni
(ivm bloeding met 5 weken en 4 dagen)

Benbri: 15 juni
(het is 1 kindje en het hartje klopt)

Eef: 16 juni
(het is 1 kindje en het hartje klopt!)

Nofje: 20 Juni
( 1 kindje en het hartje klopt!)

Jeanine: 22 juni
(2 kindjes!!!)

Ink: 24 juni

Bikkel: 24 juni

Stiertje: 28 juni

Lianne: 29 juni

Do76: 5 juli

Fren: 6 juli

Tweede echo:

meezie: 21 juni

Benbri: 22 juni

Eef: 7 juli

Bikkel: 8,5 week echo,
datum nog niet bekend!

Derde echo:

Nofje: 30 Juni, 8 weken echo

Bikkel: 8 augustus, 12 wkn echo en nekplooimeting, tevens 1e controle gyn!

Geplaatst

Fren - ondanks dat je het weet, toch nog schrikken dan lijkt me... Sja, we weten waardoor t komt, doorbloeding etc etc, maar toch...

Wij hebben van t weekend eindelijk weer s seks gehad - vond het ook best spannend, maar gelukkig kwam er niets van bloed ofzo. Zo is t wel minder genieten tussen de lakens in ieder geval ;-)..

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari
, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 3 februari,
1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Eef: 6 februari,
1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari
, 1e kindje, 28 jaar (2 embryo's)

Jeanine: 6 februari
2de en 3de! kindje, 34 jaar (2 embryo's gekregen)

Liminous: 10 februari - helaas bbz - sterkte toegewenst
!

Nofje: 10 februari,
1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari,
1e kindje, 35 jaar ( 2 emmys teruggeplaatst gekregen)

Bikkel: 13 februari,
1e kindje, 32 jaar

Do76: 15 februari
(denk ik) (2 terug geplaatst)

Ink : 17 februari,
1e kindje (en 2e?), 29 jaar (2 terug geplaatst)

Fren: 17 februari,
1e kindje, 32 jaar (echo bij 7w5d)

Eerste echo:

Yvonne: 14 juni
(ivm bloeding met 5 weken en 4 dagen)

Benbri: 15 juni
(het is 1 kindje en het hartje klopt)

Eef: 16 juni
(het is 1 kindje en het hartje klopt!)

Nofje: 20 Juni
( 1 kindje en het hartje klopt!)

Jeanine: 22 juni
(2 kindjes!!!)

Tweede echo:

Eef: 7 juli

Bikkel: 8,5 week echo,
datum nog niet bekend!

Jeanine: 7 juli

Derde echo:

Tja, Benbri, je zegt wel dat ik het eigenlijk al wist, maar er zijn er zoveel waar de hcg helemaal niks zegt, dus ik twijfelde toch erg. Ink, ik heb twee hartjes zien 'knipperen' en ze zaten op de goede plek. Allebei een mooie vruchtzak met een flinke wand ertussen. Allemaal goed zei ze. De grootte weet ik niet zo goed, maar ze lagen precies op schema. Allebei op 7+ weken.

Nu maar eens allerlei informatie gaan zoeken over tweelingen....

Sorry meiden dat ik niet alles bij heb gelezen, maar ik zit even in mijn eigen verhaal.

Ik las wel over de sex. Ik denk dat hier dit weekend toch ook nog eens eindelijk iets gaat gebeuren na het stoppen met die vieze bollen. Maar nu krijg ik natuurlijk daar ook weer de zenuwen over....

Geplaatst

Jeanine - supper dat je de knipperlichtjes gezien hebt! En laat het lekker rustig tot je door dringen - is best wat een tweeling vind ik! Heeft natuurlijk heeeeel veeeeel leuke kanten kan ik me voorstellen, maar zal ook best heavy zijn. Er is een apart topic hier op t forum voor tweelingen en op internet kan je ook veel producten vinden, zoals duo wiegjes, ledikantjes etc... Hihi, ook daartussen heb ik online gesnuffeld want het is bij ons ook nog niet uitgesloten ;-)! Misschien kunnen we na overmorgen wel tips uitwisselen hahaha....

En Stiertje, Lianne en Do zitten ook nog in de race voor 2 geloof ik, toch?

Geplaatst

Jeanine ja hoor, dus toch twee!!! Kan me voorstellen dat je toch wel even aan het idee moet wennen. Heavy, maar wel heel leuk natuurlijk.

Benbri, wat super dat je weer een goede echo had! Wat heb jij lekker snel een tweede echo zeg!

Cjee, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Spontaan zwanger! Gefeliciteerd!

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 3 februari, 1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari, 1e kindje, 28 jaar (2 embryo's)

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar (2 embryo's gekregen)

Liminous: 10 februari - helaas bbz - sterkte toegewenst!

Nofje: 10 februari, 1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar ( 2 emmys teruggeplaatst gekregen)

Bikkel: 13 februari, 1e kindje, 32 jaar

Do76: 15 februari (denk ik) (2 terug geplaatst)

Ink : 17 februari, 1e kindje (en 2e?), 29 jaar (2 terug geplaatst)

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (echo bij 7w5d)

Eerste echo:

Yvonne: 14 juni (ivm bloeding met 5 weken en 4 dagen)

Benbri: 15 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt)

Eef: 16 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt!)

Nofje: 20 Juni ( 1 kindje en het hartje klopt!)

Jeanine: 22 juni (2 kindjes!!!)

Tweede echo:

Eef: 5 juli

Bikkel: 8,5 week echo, datum nog niet bekend!

Derde echo:

Geplaatst

Jeanine, super hoor een tweeling!! Gefeliciteerd, nu lekker genieten.

Wij zijn ook nog in de race voor 2, volgende week woensdag hebben wij de echo, kan bijna niet wachten.

Zit hier wel even in een dip. Sinds gister niet fit, pijn onderin de rug (nu niet meer) en ook nu nog bij eierstok/lies.

Ook een beetje bruin/slijm verlies. Ben zo onzeker en bang dat het ook dit keer weer verkeerd kan gaan.

Heb wel gezien dat je misschien ook een blaasontsteking kan hebben, dus morgen maar wat naar de dokter brengen.

Sorry dat ik niet uitgebreider reageer maar zit er ff doorheen..

Liefs

Geplaatst

Uitgerekend:

Meezie: 3 februari, 1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Eerste echo:

Tweede echo:

Benbri: 22 juni (heerlijk zon knipperlichtje :))

Derde echo:

benbri: 20 juli, 12 weken echo, laatste in het zh (hoop ik)

ja, wij mochten snel omdat er met 7 weken niet met zekerheid gezegt kon worden of het er een of twee waren, vandaar :) enne...sex....zucht...kwou dat het kon, maar die misselijkheid zit me echt in de weg :s

Geplaatst

Jeanine wowowow!!! 2 stuks gefeliciteeeeerd en natuurlijk top dat alles goed is!! wat een opluchting nietwaar?

Wij zijn inderdaad ook in de race voor een tweeling, volgende week dinsdag zullen we het weten..man wat een zenuwen!!

Lianne, ik snap je ongerustheid, bah wat vervelend. Ik heb ook elke dag wel een ongerustheid momentje. Je weet het heh..bloed of rbuine afscheiding hoeft niks te betekenen.sterkte met wachten (net als ik pff)

enneuh..sex...wat is dat:rolleyes2:

liefs stiertje

Geplaatst

Poeh een dagje niet online en ik heb een berg bij te lezen, hopenlijk ga ik niemand vergeten.

Jeannine, wahhhhh 2 super gefeliciteerd meid echt heel leuk!!! sterkte met alles uitzoeken.

Cjee, nog eentje spontaan zwanger op het lijstje erbij, dat is voor idereen fijn om te lezen dat dat ondanks alle dingen die niet (goed) werken toch nog gebeurd.

Benbri fijn om te zien dat bij jou ondanks al je onzekerheid vanmorgen toch alles goed was. Wel grappig om te zien dat jij ook 8 weken bent en er toch verschil zit in lengte. Vanmiddag mag ik weer even in 3d spieken naar ons kindje, heerlijk vooruitzicht. Vanavond zet ik ze er gelijk op, ga niet naar de verjaardag, want ben echt veel te moe na een dag werken. Gister moest ik tot half 7 en rond half 5 storte ik helemaal in. Heb even lekker zitten snikken en daarna weer even mijn gezellige toet opgezet voor de papa's en mama's die hun kindje kwamen ophalen.

Thuis even snel wat gegeten en gelijk mijn bed in gekropen tot vanmorgen half 7 liggen slapen, voel me wel iets fitter alleen zou ik willen dat ik iets tegen die misselijkheid zou kunnen doen, bleh.

Ink, ja poepen is echt een issui nu, nooit heb ik er problemen mee, maar nu pffffff. Je zou toch denken dat al die kleine hapjes die ik op een dag naar binnen werk er toch ook weer uit moeten, maar het is echt dramatisch en als het dan lukt is het ech t niet veel. Soms ben ik bang dat het zometeen mijn oren uitkomt. Maar zou je er iets voor hebben??? dat zou wel super fijn zijn. (hihi, lekkker praatje zo op de vroege morgen)

Fren wat jij schreef over gezellig tussen de lakens herken ik wel, ook bij mij al een paar ik een beetje bruin na het vrijen iedere keer weer schrikken, maar zolang het steeds maar een beetje is maak ik me er niet te druk over.

even het lijstje aangepast

Uitgerekend:

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Eerste echo:

Tweede echo:

Benbri: 22 juni (heerlijk zon knipperlichtje :))

Derde echo:

Meezie: 23 juni 3D

benbri: 20 juli, 12 weken echo, laatste in het zh (hoop ik)

Vierde echo:

Meezie: 30 juni 3D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden