Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

*huilhuil* heb ik een half uur zitten typen, hele verhalen, druk ik op de verkeerde knop alles weg *grmbl* geen zin meer om opnieuw alles neer te zetten, komt wel weer een keertje dan...nu word ik er gewoon sjago van...k** laptop en nog k****er nagels...grom....

nofje, blij dat alles goed is :) (dat komt er nog wel uit) en oh ja..ink...ik heb even gegoogeld en die dikke buik/opgezette buik komt door de darmen die opgezet kunnen raken rond week 8 door de hormonen, dussssssss :) wacht maar, hahahaha

oke...nu ga ik maar even wat doen in het huis dan, half uur weer voor jan doedel verpest :(

veel liefs van bri

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jaaaaaaaaaaa...nou ja...misbruik..grijns....ik ben net mijn baan kwijt geraakt en zat in de ww...heb mij nu ziek gemeld, dit omdat ik toch veelste misselijk ben om een leuke baan te kunnen hebben en dacht toch..niemand neemt mij nu aan, dus in zoverre heb ik wel "misbruik" gemaakt. vind het ook wel lekker om heerlijk thuis te zitten en mij voor te bereiden op wat er allemaal komen gaat.

en ik weet echt niet wat ik ga krijgen....ik denk een jongen, ik heb altijd al geroepen dat ik jongen, meisje, jongen ging krijgen, dus benieuwd of het uitkomt hahaha...ben wel benieuwd of het er bij jou 2 zijn hoor ink. ik had in het begin echt het idee dat het er twee waren, maar ineens "voelde" ik toch dat het er maar eentje zou zijn, achteraf had ik waarschijnlijk toch gelijk, we zullen zien woensdag, jij tot donderdag...zooooo spannend :)

Geplaatst

Ik denk echt dat het er maar 1 is, maar hier wordt gezegd "2 tot het tegendeel is bewezen" haha... Sja, ik dacht ook dat deze poging niet raak zou zijn en manlief wel en hij had toch echt gelijk, dusseuh..... We zien t vrijdag wel...

Willen jullie weten wat t wordt? Ik wel denk ik - vind ik toch wel erg leuk met kleertjes kopen enzo! En m'n man maakt t niet uit - "wat jij wilt" zegt tie dan ;-)...

Vervelend van je verhaal trouwens joh! Haha ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig wat je allemaal getikt hebt in dat half uur!

Kan me dat van de ww wel voorstellen. Zeker nu je misselijk bent! Wat zou je daarna willen gaan doen voor werk / wat deed je?

Geplaatst

ik deed een beetje van alles en nog wat, laatste half jaar toch een beetje zoekende met wat ik wil...ik wil een hoop, maar heb of er geen diploma voor of je moet daar fulltime voor willen werken en dat wil ik zoiezo niet, dus ik zie wel daarna wat ik doe.

echt wel dat ik wil weten wat het word, is alleen maar leuker met kleerjes kopen enzo toch? :) ben nu wel heel nieuwsgierig hoeveel het er zijn dan ink, hihi...nog een paar dagen, dan zullen we het weten :). en wat ik had getypt in dat half uurtje? och...eigenlijk gewoon maar onzin en dat dan een beetje uitgebreid, maar ja...helaas...nu weet ik het ook niet meer en ik ging nog net niet met de laptop gooien dus eerder kon ik het ook niet doen, hihi. ik ga zo eventjes 2 uur op bedje liggen...probeer ik de laatste week toch al te doen, maar voel me zo lui dan....maar nu kan het, dus waarom zou ik het niet doen dan toch? :) en aangezien hier het toch rustig is...zal niemand mij missen die aankomende 2 uurtjes...ik vind het trouwens wel grappig dat ik mijn manlief uit "rotterdam" gehaald heb (oke, oke...zo banaal klinkt het, hihi...hij woonde in omstreken rotterdam) en ik kom allemaal mensen tegen die in zuidholland wonen...best grappig :) mss zijn flevolanders niet zo van die forummers...nou...ik gaat ffies plat

veel liefs

Geplaatst

Hoi meiden!

Ik wil me hier graag melden!!! Ik ben 7 weken e 2 dagen zwanger van ons 2e kindje we hebben al een dochter van 1 jaar via IVF en zijn nu spontaan zwanger geraakt tussen de pogingen door!

Geplaatst

Hi kiet, welkom! Zat jij niet in het juni-topic van vorig jaar?

@all, heb al de hele dag een beetje een weeing gevoel, soms ook menstuatie-achtige krampjes. Weet dat het niets hoeft te betekenen en borsten doen nog gewoon pijn, maar toch... Nog 2 wk en 2 dagen tot de echo...

Geplaatst

Nofje wat een supergoed nieuws!! fijn hoor die bevestiging!

Kiet hey wat leuk tussendoor spontaan zwanger worden is toch wel een droomscenario!! welkom!

Huilbuinen heb ik nie zo'n last van alleen als ik naar babyboom kijk dus daar ben ik mee gestopt..haha. Wel last van die rottige buikkrampen aldoor en dat opgeblazen gevoel gatver wordt er zo onzeker van..heb als zitten googlen op buitenbaarmoederlijke zwangerschappen..bah maak mezelf gek. Nog 1 week en dan weet ik het.

Ow wij willen echt wel weten wat het wordt en ook hebben we de namen al klaarliggen (al lang trouwens) haha.

fijne dag nog allemaal

liefs stiertje

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 3 februari, 1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari, 1e kindje, 28 jaar (2 embryo's)

Jeanine: 6 februari 2de (en 3de?) kindje, 34 jaar (2 embryo's gekregen)

Liminous: 10 februari 1e kindje, 23 jaar (1 embryo)

Nofje: 10 februari, 1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar ( 2 emmys teruggeplaatst gekregen)

Bikkel: 13 februari, 1e kindje, 32 jaar

Do76: 15 februari (denk ik) (2 terug geplaatst)

Ink : 17 februari, 1e kindje (en 2e?), 29 jaar (2 terug geplaatst)

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (echo bij 7w5d)

Eerste echo:

Yvonne: 14 juni

Benbri: 15 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt)

Eef: 16 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt!)

Jeanine: 22 juni

Ink: 24 juni

Bikkel: 24 juni

Stiertje: 28 juni

Liminous: 28 juni

Lianne: 29 juni

Do76: 5 juli

Fren: 6 juli

Tweede echo:

Nofje: 20 Juni

meezie: 21 juni

Benbri: 22 juni

Eef: 7 juli

Bikkel: 8,5 week echo, datum nog niet bekend!

Derde echo:

Bikkel: 8 augustus, 12 wkn echo en nekplooimeting, tevens 1e controle gyn!

Geplaatst

hee kiet, nog eentje, wat gezellig :) welkom hier in het februari topic :)

fren......dat blijf je toch wel houden hoor, dat weiige en menstruatie achtigen.....kan zelfs zo erg zijn dat je er echt van moet huilen (had ik dan) schijnt erbij te horen :s en dat weeiige...mss wel een voorbode dat je misselijk word, hihi ;) gun het je niet hoor trouwens :)

@allen...fijn dat het zo lekker druk word hier :)

Geplaatst

Benbri, hoop t niet hoor, werk fulltime en daar kan ik echt geen misselijkheid bij gebruiken. Heb een zak gedroogde abrikozen in m'n bureaula gezet, gezond ( want veel ijzer!) en oed tegen het weeïge gevoel.

Nofje, wat super!!

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari
, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 3 februari,
1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Eef: 6 februari,
1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari
, 1e kindje, 28 jaar (2 embryo's)

Jeanine: 6 februari
2de (en 3de?) kindje, 34 jaar (2 embryo's gekregen)

Liminous: 10 februari
1e kindje, 23 jaar (1 embryo)

Nofje: 10 februari,
1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari,
1e kindje, 35 jaar ( 2 emmys teruggeplaatst gekregen)

Bikkel: 13 februari,
1e kindje, 32 jaar

Do76: 15 februari
(denk ik) (2 terug geplaatst)

Ink : 17 februari,
1e kindje (en 2e?), 29 jaar (2 terug geplaatst)

Fren: 17 februari,
1e kindje, 32 jaar (echo bij 7w5d)

Eerste echo:

Yvonne: 14 juni
(ivm bloeding met 5 weken en 4 dagen)

Benbri: 15 juni
(het is 1 kindje en het hartje klopt)

Eef: 16 juni
(het is 1 kindje en het hartje klopt!)

Jeanine: 22 juni

Ink: 24 juni

Bikkel: 24 juni

Stiertje: 28 juni

Liminous: 28 juni

Lianne: 29 juni

Do76: 5 juli

Fren: 6 juli

Tweede echo:

Nofje: 20 Juni
( 1 kindje en het hartje klopt!)

meezie: 21 juni

Benbri: 22 juni

Eef: 7 juli

Bikkel: 8,5 week echo,
datum nog niet bekend!

Derde echo:

Nofje: 30 Juni, 8 weken echo

Bikkel: 8 augustus, 12 wkn echo en nekplooimeting, tevens 1e controle gyn!

Ik heb het lijstje even aangevuld met mijn gegevens... dank jullie wel voor de felcitaties en het meeleven. Ik heb er nu echt wel weer vertrouwen in gekregen. Voelt zo goed nu! Ook alle symptoompjes neem ik echt wel voor lief! Alhoewel ik moet zeggen dat die misselijkheid nu wel mee valt! Als het zo door gaat teken ik ervoor!

En een warm welkom aan Kiet! Mooi zeg zo tussen de IVFjes door toch lekker zelf zwanger geworden!

Liefs,

Nofje

Geplaatst

Wow, gefeliciteerd!

Ik ben zwanger van onze 2e icsi, nadat m'n vriend in januari een tese operatie heeft ondergaan. Ik heb pas 6juli de eerste echo, pff, nog ruim 2 weken duimen draaien! Dan ben ik 7w5d.

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik durf me dan toch maar hier ook te melden, na een tip van Stiertje.

Ik ben 20 februari volgens mij uitgerekend.

30 juni hebben we onze eerste echo, we hebben IVF in eigen cyclus gedaan bij het UMCG.

Iedereen van harte gefeliciteerd.

Liefs Janis

Geplaatst

Kiet en Janis - welkom hier in dit gezellig drukke topic! Wauw, wat wordt februari druk zeg!!!

Fren - wat duurt het voor jou dan nog lang zeg, van je 1e echo! Als je je zorgen maakt, kan je misschien bellen om te vragen of het eerder mag?

En Stiertje - niet teveel googlen hoor! Deed ik ook met t bloedverlies. Kwam op allemaal onderwerpen van miskramen uit en werd er alleen maar onzekerder van! Misschien mag je ook wel wat eerder komen als je echt zo'n last hebt?

Benbri - en, was de witlof lekker? Hier smaakte tie prima hoor! stukje zalm er bij, gekookte aardappelen en ik ben weer trots op mezelf dat ik weer voor mij alleen gekookt hebt hihi! Sinasappeltjes geperst tijdens het wachten, dus helemaal goed ;-)!

Ben vandaag nog ff de Hema ingelopen om te neuzen tussen alle spulletjes. Heb me beheerst en niets gekocht! Wil eerst de echo, dan de comode opzetten en dan pas spulletjes kopen, zodat ik gelijk plek heb om het neer te leggen ;-). Vond trouwens de neutrale baby dingen niet zo super, wel de sekse specifieke kleertjes, maar ja, die kan ik zowiezo nog 15 weken niet kopen! Maar goed ook hahaha! Ben ondertussen flink aan het verzinnen over leuke jongensnamen, maar die vind ik echt lastig! Wil n beetje n stoere, geen lange en ook niet een die in de top 10 staat ;-).... Lastig... Gelukkig hebben we nog even!

Geplaatst

nofje, jippie een hartje helemaal super. Emo herken ik wel hihi kan zomaar door een liedje tv stukje of iets anders met tranen in mijn ogen zitten, ik probeer me groot te houden en slik het weg want anders loop ik hele dagen met rode ogen. Naar mijn vriend toe nog geen gekke dingen gehad.

zeg niet te hard dat je de kwaaltjes voor lief neemt, tot twee dagen terug hier alleen moe en zeren boops. Sinds gister doorlopend misselijk, zolang ik de hele dag door beetjes eet gaat het goed, maar ik moet zeggen dat dat een kwaaltje is die ik liever niet zou hebben.

Ink, wat fijn dat je geen bruin/rode afscheiding meer hebt en nog maar 4 dagen!!! voor je het weet is het zover.

geweldig trouwens dat je misbruik hebt kunnen maken van je zwangerschap, die test is nog jaren houdbaar dus dat is mooi!!

Hier wil ik ook heel graag weten wat het wordt en mooi dat ik het aan iedereen ga vertellen, het is hoe dan ook een verrassing alleen weet je het 20 weken eerder als wanneer je wacht tot de bevalling.

Zelf niet echt een idee wat het gaat worden, vroeger wilde ik altijd graag een meisje, maar het maakt me nu eigenlijk niet meer uit, zo'n stoer jochie met lekkere stekels vind ik ook leuk.

kiet, wat een mooi verhaal, gefeliciteerd met deze spontane zwangerschap. wanneer ben je uitgerekend??

janis, ook jij gefeliciteerd

Geplaatst

Pff, wat is er veel geschreven zeg, even een dag niet aanwezig en ben een kwartier aan het bijlezen!! Wel gezellig dat het heerlijk druk is!

Nofje wat fijn dat de echo vandaag goed was! Hopelijk een geruststelling voor jullie en kun je een beetje gaan genieten!

Janis en Kiet, welkom op dit drukke gezellige topic!! En Kiet wat goed dat je spontaan zwanger bent geworden :)

@alle anderen, wat leuk jullie kwaaltjes te lezen, ik herken me in een paar dingen, zere en grote boobs en weeig, vooral wanneer ik enorme trek heb (groot deel van de dag).

Ook ik heb al een buikje hoor, helemaal opgezet. Hoe veder de dag is hoe dikker en harder hij wordt. Ik vind het niet erg, geniet er enorm van :)

Heb nog geen uitbarstingen gehad naar mijn lieve man, wel eens even emo maar dan vooral wanneer we het over het afgelopen jaar hebben.

Kort om ik voel me prima en neem alles voor lief (ook als ik mogelijk nog hondsberoerd ga worden hahaha).

Volgende week woensdag de echo, nog een goede week wachten dus...

Ga nu even heerlijk douchen!

Liefs

Geplaatst

jeeeeeeeeeeeeeemig, wat een geweldig druk topic is dat, super hoor :) word er helemaal vrolijk van :) en idd...janis en kiet welkom :) als "senior" hier, whahahahahaha.....

enne ink, ja, was heerlijk, zit ook bomvol nu en weer lekker misselijk en maagzuur, rennie erachteraan genomen, maar het was lekker :) kids en manlief vonden van ook en die hebben afgewassen, wat een schatjes he :) merk wel dat ik niet op bed ben gaan liggen vanmiddag (jouw schuld ink, was veelste gezellig, haha) ben echt helemaal gaar als een banaantje nu, maar ja...morgen weer een dag toch? :)

anyway, morgen ga ik weer meer reageren, ben nu het leven even zat ;) en dochterlief heeft mij opgemaakt, volgens de mannen zie ik er nu uit als een indiaan, dus ga meteen mijn gezicht even schoonmaken en haar in bed bonjouren...

weltrusten vast en tot morgen dames :)

Geplaatst

Hoi,

Welkom alle nieuwe dames. Ik ga niet overal op reageren, want ik heb toch wel een aardige hoofdpijn.

Benbri, uiteraard mag je een stiekeme voorkeur hebben. natuurlijk is gezondheid het belangrijkste, maar ik zou het ook wel leuk vinden als na onze (overigens erg drukke jongen Benbri) jongen, een meisje erbij komt. Maar wij willen het niet van tevoren weten. Dat wilden we bij Tuur ook niet en het was toch wel erg leuk om het pas bij de bevalling te weten. Daarna heb je snel genoeg jongens of meisjeskleren gekocht.

Ink, Wij hadden ook twee kamers. We hadden al voordat ik zwanger was besloten om er een dakkapel op te zetten. Daardoor konden we alle wanden anders indelen waardoor we nu drie kamers hebben. Alle drie niet groot, maar groot genoeg. Mocht er toch een tweeling komen, dan zullen er toch twee op één kamer moeten. Maar dat is dan maar gewoon zo!

groet,

Jeanine

Geplaatst

Ink, ik maak me geen zorgen hoor, wil alleen graag een echo. In Nijmegen doen ze die pas na je 7e week, zodat je -als alles goed zit-zeker een hartje ziet.

Hoef niet perse een bloedtest hoor. Heb ik ook geen tijd voor, werk fulltime en ben al zo veel weg geweest de laatste tijd dat ik t niet kan maken weer later te komen ivm doktersbezoek.

Geplaatst

Hier hebben we ook een voorkeur, een jongen! De naam is al heel lang bekend, de meisjesnaam gaat moeilijker worden! Ik zie mezelf al lekker met een pot gel de haartjes stoer maken en een leuke stoere jeans met stoere gympen! Ben niet z'on tuttenmoedertje met jurkjes enz....hahaha

Hier liggen we al in bed, lang leven een blackberry haha mannetje is tennissen en ik heerlijk naar mn bed! Morgen naar de huisarts, ben benieuwd naar haar

reactie!

Tot morgen! Xx

Geplaatst

Goedenavond ladies,

Ook ik kom me hier (voorzichtig) melden. Over 2 weken hebben we onze eerste echo. We hebben een zoon die in juli 1 wordt (van 1e ivf) en hebben nu in mei een nieuwe poging gedaan en ook die is gelijk gelukt! Uitgerekende datum etc weet ik allemaal nog niet precies, daar kom ik op terug zodra de echo goed is. Nog een extra ervarings-deskundige voor dit forum dus ;-)

Groeten,

Amber

Geplaatst

Hoi dames

Vrijdag erge buikpijn gehad wat na ongeveer 2 uurtjes weer afzakte.. Gisteren kwam de pijn weer in alle hevigheid opzetten en voelde ik gewoon dat het foute boel was. Zkh gebeld en mocht langskomen..

Op de echo bleek er een heel mooi hartje te kloppen maar helaas niet op de goeie plek.. Opeens ging alles heel snel en nu lig ik zonder kindje, zonder eileider en met teveel verloren bloed helemaal alleen in het zkh..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden