Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]1559[/ATTACH]hier de echo plaatjes. Bij de 3d foto's zie je nog heel goed de dooier zitten, waar het kindje nu nog zijn voeding uithaalt. aan de bovenkant zit steeds het hoofdje.

Dus benbri, als alles goed is ziet jou kindje(s) er ook zo uit!!

Wow, wat een prachtige foto's zeg!! Mag ik weten aan wat voor soort onderzoek je dan precies meedoet? Lijkt mij ook wel een leuk onderzoek om te doen met zulke prachtige echo's!!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

whaaaaaaaaaaaa meezie....wat apaaaaaaaart :) *hysterie, hysterie* maar zie niets, whahahaha.....maar wel heeeeeeel grappig dat mijn frummel er ook zo uit ziet :) maar het is er iig duidelijk eentje bij jou :) en die 2d echo (normale) echo....wat is het dan al groot he? had echt een baarmoedervlak met stipje gedacht, maar je ziet echt echt al wat "groots" zitten (nou ja..groot, komt nog zo'n 49 cm bij, maar je snapt hem ;)) wat leuk hoor....jeempie...en je hebt het elke week toch? wil ze wel elke week zien dan hoor :) als ik ze zelf niet krijg, dan leef ik op die manier wel mee hahahaha...en do...ik had het ook al geprobeerd, maar gaat niet, :( nog een dagje...dan heb ik iig mijn eigen echo :)

super meezie...dat je ze online zet voor me :)

Geplaatst

weet overigens iemand hoe het met ink is? ik had al een pb gestuurd, maar ze reageert niet (waarschijnlijk gewoon niet online hihi) maar maak me een beetje zorgen, hoop dat alles goed is nog...

Geplaatst

Nofje, wat fijn dat je een goede echo had! Nu op naar maandag!

Mirjana, wat vreselijk. Dit gun je niemand. Heel veel sterkte.

Meezie, wat een prachtige foto's. Geniet er maar lekker van!

Geplaatst

Mirjana- het getsie meid! Wat een akelig nieuws! Wat zei het ziekenhuis? Is het echt definitief over of mag je voor een echo komen?

Benbri - sorry, ik zie nu dat je naar me op zoek was. Had verwacht dat ik maandag bij thuiskomst nog wel puf had na pinkpop om ff te lezen, maar was helemaal op en gisteren nog!

Maar hier gaat het wel goed. Nog steeds bloedverlies, wat ik nog steeds wel wat eng vind, maar het ZH vertelde ook dat het vaker voor komt en dat we het wel op de echo gaan zien of het goed zit of niet, die gelukkig al volgende week vrijdag is!!! SPANNEND dus tot die tijd zowiezo nog! Had maandag echt helder rood bloed (bij naar de wc gaan en 1 inlegkruisje vol). Gister iets minder, maar wel ook nog steeds. Dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Denk telkens maar aan het einde van de dag "zo, weer 1 overleefd terwijl het nog steeds in me zit" ;-)

Ondertussen moet ik wel lachen om jullie verhalen met kwaaltjes. Inderdaad zijn we een stel onzekerde musten zeg. Ik misschien nog wel het meest haha! Ben niet misselijk, licht zere borsten, maar vooral een ontzettende kop vol snot haha, maar dat zal vast geen symptoom zijn!

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari
, 3e (enof 4e) kindje, 33 jaar

Mirjana: 2 februari

Meezie: 3 februari, 1ste kindje, 29 jaar

Eef: 6 februari

Lianne: 6 februari

Jeanine: 6 februari

Liminous: 10 februari

Nofje: 10 februari, 1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 13 februari

Do76: 15 februari (denk ik)

Ink : 17 februari, 1e kindje (en 2e?), 29 jaar

Eerste echo:

Yvonne: 14 juni

Benbri: 16 juni

Eef: 16 juni

Mirjana: 22 juni

Jeanine: 22 juni

Ink: 24 juni

Stiertje: 28 juni

Liminous: 28 juni

Lianne: 29 juni

Do76: 5 juli

Tweede echo

Nofje: 20 Juni

meezie: 21 juni

Meezie - super leuk die echo's joh! Blijf je ze plaatsen? Ik denk dat we allemaal wel mega nieuwsgierig zijn wat er nu van binnen gebeurd en jouw plaatjes geven daar een mooi beeld van!

Ben benieuwd of m'n ticker het nu doet hieronder of dat er weer alleen een link te zien is...

Geplaatst

jaaaaaaaaaaaaaaa, ink...hij doet het :)...denk dat die andere gewoon te groot was :) maar je hebt hem :) en nee ink...kop vol met snot komt gewoon van een virus en babyfrummel is geen virus, whahahahahahaha en misselijkheid, zullen we ruilen??? mag gelukkig vanmiddag zetpillen halen die de misselijkheid zouden moeten onderdrukken, hoop het zo ontzettend...ben alleen een beetje bang dat ik het mooier maak dan dat het werkelijk zal zijn en dat ik gewoon misselijk blijf :( maar we zullen zien :) anyway...morgen de echo....zooooo zenuwachtig.....

Geplaatst

Ink gelukkig heb je de echo al snel, hoop dat alles goed zit. Zou het ook eng vinden hoor steeds dat bloedverlies maar je hoort het inderdaad heel veel.

Benbri kan me voorstellen dat je zoooo zenuwachtig bent, ik denk er ook steeds aan...die eerste echo is toch een soort bevestiging of het goed zit of niet..pfff denk dat ik ook de nacht ervoor geen oog dichtdoe.

Hoe laat heb je de echo morgen?

Hoop dat de zetpillen je misselijkheid wegnemen. Bij mij is de misselijkheid al een heel stuk minder echter heb ik heeeel veel moeite met avondeten, krijg het gewoon niet weg en zit heel snel vol..

liefs stiertje

Geplaatst

Haha, Benbri - handig he, op 2 plaatsen tegelijk schrijven. Maar euh, zetpillen dus lees ik hier - nou, ik hoop voor je dat ze gaan werken meid!

Stiertje - ja, ik heb ook veel minder trek dan anders! Gek hé? Dacht dat ik juist meer trek zou gaan krijgen, maar zit zooo snel vol telkens! Terwijl ik best een grote eter ben! Ben zelfs 1 kg afgevallen! Nu kan ik wel wat hebben ofzo hoor, maar toch! En geen trek meer in chocolade en drop, wat ik normaal heel vaak at. Wel veel trek in sla en chips hihi!

Op naar heel veel mooie echo's!!!

Geplaatst

ik moet om 11.15uur in het ziekenhuis wezen en ja...heb vannacht al amper geslapen, zal deze nacht ook niet van komen denk ik hahahaha....blij voor je dat je misselijkheid weg is, vind het maar helemaal niets...loop een beetje te kokken (sorry) en verder niets...idd geen honger, wel honger, niet willen eten, toch maar wat eten...vooral sla en koude dingen wil ik hebben, moet niet denken aan warme dingen, hoop dat die zetpillen werken :)

inkie...tis handig toch zo...overal tegelijktijd schrijven, zo kan je dingen nooit vergeten, hahahahaha (alzheimer light heb ik volgens mij last van)

en idd...echo maakt toch iets zekerder, ook al zegt het niets, uiteindelijk gaat het allemaal om gevoel toch ? :)

Geplaatst

Ik ben helemaal happy....de bloedwaardes waren goed!

Hcg was van 298 naar 3085 gegaan en het andere (geen idee welk hormoon maar wel een belangrijke, zou ervoor zorgen dat de zwangerschap goed gaat) is van 35 naar 60+ gegaan, ze zijn bij 60 gestopt met tellen omdat het al zo hoog was!!!!!

Volgende week vrijdag de 1e echo.....

Geplaatst

super bikkel :) happy happy :)., ik heb vandaag (dag eerder) een echo gehad, mijn frummeltje is 1 cm, wat neer komt op 7 weken (goh, surprise) maar het leeft en zit op de goede plek :) wel is er een tweede vruchtzakje gevonden, maar zover ze kunnen zien is die leeg, maar volgende week nog een echo voor de zekerheid :) voorlopig ben ik even blij en het is er maar een enzo :)

Geplaatst

do ik doe mee aan een onderzoek die kijkt wat bepaalde factoren voor invloed hebben op je zwangerschap, dit doen ze bij het erasmus.

Eerst moesten we allebij een flinke vragenlijst invullen over voeding en gewoontes en daarna moesten we nog een aantal buisjes bloed laten afnemen. Dat was niet zo'n succes bij mijn vriend.

Tot en met week 12 krijg ik nu iedere week een echo die. Zij bekijken dan hoe het kindje groeit en mochten ze evntueel aangeboren afwijkingen tegenkomen dan lichten ze ons daarover in. Maar daar gaan we niet van uit.

Met 24 weken en kort na de bevalling moet ik nog eens een vragenlijst invullen en als het kindje een jaar is.

Na de bevalling word er een buisje navelstreng bloed afgenomen en een stukje navelstreng naar het erasmus gestuurd voor onderzoek.

Er wordt dus een hoop gedaan, maar met een goed doel. Voor ons is het natuurlijk wel helemaal geweldig om iedere week een echo te krijgen tot week 12.

Benbri graag gedaan, hihi, wij waren ook helemaal door het dole heen, Helemaal blij met zo'n mooi beebje en die mooie plaatjes.

Ik zal ze er iedere week opzetten. Op donderdag of woensdag heb ik de echo's.

Ik hoop trouwens dat je zetpillen gaan werken, blech niks aan de hele dag misselijk

WHAAAAA zie nu pas dat je de echo hebt gehad!!!! en 1 klein frummeltje van 7 weken bij je hebt super nieuws. wel gek van dat vruchtzakje ben je misschien toch tussendoor gewoon nog zwanger geworden of is het toch van een eeneiige tweeling??

Ink, pfff vervelend dat bloedverlies, hopenlijk stopt het binnenkort en inderdaad het hoefd niks te zijn, kijk maar naar nofje daar was ook alles oke met de beeb.

Stiertje, dat avond eten komt me bekend voor, hier ook moeite om mijn bord leeg te eten, terwijl ik normaal wel een behoorlijke eter ben. Overdag wel wat hongerig en als ik niet optijd eet begin ik goed misselijk te worden, wel de hele dag zo'n weig gevoel in mijn maag.

Bikkel, geweldig nieuws, nu nog even geduld en dan de eerste echo!!!!

Geplaatst

nee, het was een een eiige tweeling, alleen het tweede was gewoon niet goed...liever 1 hele sterke beeb dan 2 zwakkere toch? :) volgende week weten we het zeker, maar ben allang blij dat die ene het goed doet, ook al is dat natuurlijk geen garantie voor de "toekomst" voorlopig doet ie het gewoon en hij zit ook op de goede plek ook nog :) volgende week is die van ons alweer 2 cm...gaat hard he :) vond het idd grappig om te zien wat jij in 3d hebt gezien, heb ik dan in 2d gezien :)

Geplaatst

Hoi meiden,

Moest even bijlezen hoor!! En ben nog niet helemaal klaar........

Ink, wat vervelend dat je vloeit zeg!! Wordt je zo onzeker van... het komt bij meer vrouwen voor tijdens de zwangerschap maar eigenlijk wil je dit niet zien. Ik heb het ook gehad bij mijn eerste zwangerschap, en helaas is die geëindigd in een mk, dit hoeft niet altijd, een kennis van mij is nu al over de helft en vloeit ook.... Ik hoop dat het voor jou goed mag blijven gaan!

Benbri, fijn dat je echo goed was!! Mooi om te zien hé. Nu op naar de volgende mooie echo.

bikkel mooie waarde, heb je nu ook kans op een tweeling of is dit niet uitgesproken? Ben wel zeer benieuwd hoor ;)

meezie wat een mooie echo's! In het echt zal het vast 1000x mooier zijn om te zien, en zo bijzonder. Heb je ook al een kloppend hartje gezien? Oh wat heerlijk om voorlopig elke week een echo te hebben zeg! Is dit onderzoek ook bedoeld om te kijken wat voor invloed de behandeling op het kind hebben?

Ben nog niet heel actief hier, mede door de onzekerheid die er toch wel is. Ik voel me goed en tot nu toe gaat het ook ontzettend goed allemaal, maar toch een beetje zelfbescherming om het rustig aan te doen. Om dan even mee te doen met de kwaaltjes; ben ontzettend moe, heb nu geen fut meer om iets te gaan doen. Grote en zere (.)(.), heeeeeel veel honger, (vanmorgen bijna flauwgevallen van de honger) en wat misselijk wanneer ik honger heb. Verder droom ik echt elke nacht, en altijd wat anders maar wel dat je denkt, hoe kom je erbij!! Mijn man kan er wel om lachen, hahahaha.

Geplaatst

Lianne, big brother is watching you!

Ben blij te lezen dat het goed met je gaat, op de kwaaltjes na... Wanneer heb je de eerste echo, kun je al aftellen?

Liefs

Geplaatst

Oh oh, wat heb ik een boel gemist! Alle dames welkom hier en wat een mooie echo's Meezie!!! Benbri, jeetje, toch één? Maar het zijn er dus wel twee geweest? Vandaar misschien je hoge hcg?

Ik werd ook steeds misselijker en heb ook gebeld naar het ziekenhuis. Bij Tuurtje had ik tabletten emesafene. Nu heb ik die in zetpillen. Ik heb er om 16.30 een genomen en het lijkt alsof ik toch al minder misselijk ben. Maar ik zal het morgen denk ik pas goed merken. Dat is echt geen pretje al die tijd zo misselijk. Alhoewel ik nu wel veel 'gaatjes moet vullen'. Twee voor, een achter. pfff. Ben blij als ik met die utrogestan kan stoppen. Die maakt me volgens mij hondsmoe!

Oh oh, wat spannend allemaal. Hopen dat voor iedereen alles goed mag gaan....

Ik kan niet wachten tot volgende week. Ik ben zó benieuwd hoeveel minimensjes in mij zitten...

Geplaatst

Hey Jose, 29 juni hebben we de echo, nog 2 weekjes dus!! Gelukkig hebben we heeeelll veel geduld en kan ik de 2 weken wel omkijken!!

Haha, ben blij inderdaad dat ik me goed voel.

Las dat jij ook weer een mooie echo hebt gehad! Super joh!! Nog even en je bent op de helft ;)

liefs

Geplaatst

Fijn om te lezen al die mooie echo's.

gefeliciteerd dames!!! OP naar de 12 weken!

Hier komt er beetje bij beetje wat oud bloed uit. Soms wat krampjes en verder heel erg moe en natuurlijk de immer aanwezige boobies... LOL

Ik heb er wel vertrouwen in.. maar soms twijfel ik ook wel.. Hoewel een diep gevoel in mij zegt dat alles wel goed komt. Dat besef kwam gisteravond in bed, toen ik een heel klein beetje buik voelde.. Heerlijk! Maar ik denk dat ik na maandag meer en meer vertrouwen ga krijgen als ik de 2de echo heb gehad. Ik ben dan 6 weken en 3 dagen.. Dus misschien zie ik wel een hartje! Dat zou nou eens mooi zijn.... Pffff. kan niet wachten tot na het weekend!

Heel veel liefs en een dikke knuffel,

Nofje

Geplaatst

hoop dat je een hartje ziet nofje :) in de loop van 6 weken zou het te zien moeten zijn, dus wie weet :) en jeanine....werken ze echt bij je? heb ze gisteren ook gehad, maar ze werken niet echt hoor. voel me nog steeds misselijk het enige wat verdwenen is, is de neiging tot kokhalzen en overgeven, kweet ook nog niet of het een hele verbetering is, maar goed....beter iets dan niets, hihi, wel apart zetpillen (heb ze ook hoor) je zou toch denken dat pillen in de maag meer doen dan zetpillen in de darmen, maar goed, ik ben waarschijnlijk gewoon harstikke gek haha en ja, het waren er waarschijnlijk 2, er zijn 2 vruchtzakjes, alleen de ene is groter dan de andere, dus waarschijnlijk heeft die ander niet veel gedaan, dat verklaart waarschijnlijk wel de hoge hcg idd :) maar volgende week (ook de 22ste) krijg ik weer een echo voor de zekerheid, ze durfte er nu eigenlijk nog geen uitspraak over te doen, we zien het wel :) ben wel benieuwd bij de rest, want iedereen heeft kans of denkt dat ze een tweeling hebben, dus ben heel benieuwd hoeveel er daadwerkelijk een tweeling hebben, mss moeten we dat later nog eens bij het lijstje invoegen :)

en lianne, doe lekker rustig aan hoor, wees welkom en aanwezig op de achtergrond is toch ook goed :) en idd die (.)(.) groeien bij de meesten de pan uit geloof ik....bij mij doen ze al pijn als ik er alleen al naar kijk, hahahaha...heb wel zwangerschapsbeha al aan getrokken, maar das meer omdat ik mijn normale beha's niet meer pas en beugels de klieren kunnen beschadigen (althans, dat heb ik altijd begrepen als je zwanger bent) maar ze zitten lekker en geven ondersteuning, das het belangrijkste :)

uhm...kweet niet of ik iemand vergeten ben, tis iig erg spannend voor iedereen :) blij wanneer we allemaal rond de 12 weken zitten :)

veel liefs van brigit

Geplaatst

Wat goed al die mooie echo's, gefeliciteerd!

Hier vanmiddag ook voor de eerste echo. Ben superzenuwachtig. In tegenstelling tot de meesten van jullie voel ik me totaal niet zwanger. Heb werkelijk geen een kwaaltje. Zelfs geen gevoelige borsten en dat maakt me erg onzeker. Ga er eerlijk gezegd vanuit dat het vanmiddag niet goed is, maar we zullen zien. Ik houd jullie op de hoogte!

Geplaatst

och lief eefje....bij mijn zwangerschappen voelde ik ook helemaal niets, en het zijn toch echt 2 draken van 12 en 8 geworden hoor (uhm...ze worden nog ouder hoor...ga ik vanuit, maar je begrijpt me) en het is heerlijk om niets te voelen en toch harstikke zwanger te wezen....ik voel me belabberd en nog steeds niet zwanger hoor ondanks alle ***kwaaltjes, zelfs met echo vind ik het een raar idee, zal wel pas echt worden als ik het voel bewegen...don't worry meid, alles is vast helemaal goed :)

Geplaatst

Hoi!

Eef, heel veel succes hoor! Ben blij dat je even niks voelt, want die misselijkheid is echt hél!

Benbri, ik denk dat ze een beetje helpen. De misselijkheid is niet weg, maar ik heb wel het idee dat het dragelijker is dan als ik die zetpil niet heb. Ik ga wel weer gewoon de pillen vragen als deze op zijn. ik word het nu toch wel zat al die gaatjes vullen met spul wat er ook allemaal weer uit kan lopen. Blehhh! Wordt tijd dat we weer eens van ons 'huwelijk gaan genieten' zal ik maar zeggen...

groet,

Jeanine

Geplaatst

whahahaha...jeanine...ik begrijp helemaal wat je bedoelt idd...nu gebruik ik geen bolletjes, maar ik vind die misselijkheid ook echt naar....het 'klus" leventje staat eventjes op een laag pitje, waardoor ik me weer schuldig voel naar manlief, want die mist het vrijen en ik ook eigenlijk....hij mag me amper vasthouden omdat dat niet lekker voelt met mijn misselijkheid...zucht...zooooo blij wanneer het over de 12 weken is en mezelf weer terug heb...errug he :( en idd...mss dat het wel dragelijk is, dat wel....heb nu ipv altijd het "kots" gevoel het nu maar bij vlagen, maar je mag het maar 3x per dag nemen, ik weet niet wanneer hetallemaal mag...neem er iig een voordat ik opsta (manlief moet om half 7 werken, en ik pas rond half 8 eruit) en dan in de avond eentje...hoelaat zou ik de middag mogen hebben dan? want ben dan weer te bang dat het teveel word en dat het niet goed voor de frummel is.....ik ga ze ook bijvragen of mss iets anders als dat beter helpt, maar het scherpe randje is er iig af *zucht*

Geplaatst

Heb vanmiddag mijn eerste echo gehad bij 6weken en 3 dagen. Alles zag er top uit en het hartje klopte!!! Ben helemaal blij!

Straks maar eens kijken hoe ik zo'n ticker moet maken, want dat ziet er toch wel erg echt uit opeens.

Geplaatst

@Eef, super dat je een mooie echo hebt gehad!! En de tikker staat super ;). Nu proberen lekker te gaan genieten, maar dat lukt vast wel zonder dat je last van kwaaltjes hebt :-) Wanneer heb je je tweede echo?

@de misselijke meiden, hopelijk hebben jullie een beetje baat bij de pilletjes, dan is het misschien wat dragelijker.. wat ik mij inderdaad ook afvraag is of het niet schadelijk is? Zal wel niet, anders kregen jullie ze natuurlijk niet. Maar tot hoelang mag je ze gebruiken?

@Nofje, spannend hoor maandag!! Hoop zo dat alles goed is. Sterkte meis..

Ik lees zeker mee!! en hoop wanneer we de echo hebben gehad en alles goed is, ik wat zekerder ga worden. Dan zal ik me ook hier wat meer melden ;)

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden