Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik moet ook weer oefenen met de Maxi cosi, maar stel het steeds uit om ze uit de garage te pakken, ben het helemaal vergeten! Heb geen klikding, je bedoelt Isofix denk ik? Of de Familyfix? Handig... als het werkt...

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haai meiden en kleine wonders,

hier alles oke! Kleine ventje doet het super, drinkt goed en komt goed bij! Komt ongeveer om de 3 uur en soms iets langer!

Met mij gaat het ook goed, morgen gaan de nietjes uit mijn buik en het bloedverlies is minimaal!

Ben trouwens alweer op mijn oude gewicht haha, voelt best goed haha, vrouwending denk ik!

W.b voedingsbh, ik had 80d en nu 80f en stuwing, pamela is er niks bij haha, gelukkig begint de spanning af te nemen en de melk vloeit goed!

Het is genieten maar ook heel erg wennen, er komt heel veel op je af, emotioneel en lichamelijk, iets wat niemand je kan uitleggen maar wat je zelf moet ondervinden! De 1e 2 dagen vond ik heel heftig en moest mezelf even over een hobbeltje heen tillen...nu het lichamelijk weer wat beter gaat, t menneke het goed doet en alle beetjes slaap die we nu krijgen ons goed doen gaat die blauwe wolk steeds beter zitten haha!

Nofje succes meis, ben erg benieuwd!!

Geplaatst

Ivm ernstige adrenaline kick waardoor ik niet kan slapen ff kleine update:

Jaah Joshua Ardin is geboren. Op 6-2-2012 om 20:09 uur en hij weegt 3300 gram! en hij is kerngezond en zo mooi!!!! Bevalling ging snel! Half 1 ingeleid met krap 2 cm ontsluiting. Rond 3 uur 3 cm en ruggeprik gekregen. Om 7 uur ineens 8 cm en persdrang. Om 7.45 mocht ik meepersen en om 8.09 was hij er ineens!!!! Ik ga nu voeden en daarna slapen. Alles gaat goed met Joshua en met mij ook! Ben helemaal trots en verliefd!!! Xxxxxxx

Geplaatst

Nofje van harte met de geboorte van jullie zoon. Lekker genieten nu, fijn dat de bevalling verder goed en snel is gegaan en dat jullie mannetje het ook goed doet.

Geplaatst

* Sorry breek even in*

Nofje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet geniet geniet is jullie gegund.

XXX Corina.

Geplaatst

Nofje gefeliciteerd!! Eindelijk is hij er dan je kleine man, geniet van je ventje!!

Hier hoop ik dan toch echt de volgende te zijn die haar wondertje mag gaan vasthouden, sinds gister avond 11 uur is mijn lijf aardig aan het voorbereiden, rugpijn en krampen, nog heel onregelmatig (tussen5 en10 minuten) wel naar bed gegaan en geprobeerd te slapen wat ook wel ging tussen de krampen door.

Nu worden de krampen steeds heftiger en regelmatig 5-6 minuten, moet ze echt wegzuchten en kan er niet meer van slapen. Ik geloof en hoop dat het nu dus wel gaat doorzetten.

Voor de meiden die ik op hyves en facebook heb, stel daar maar geen vragen hierover anders weet gelijk iedereen hoe of wat!! Wil ze toch nog een beetje verassen als de kleine geboren is.

Geplaatst

Nofje, gefeliciteerd net de geboorte van je zoon Joshua! Snelle bevalling gehad zo te lezen, fijn hoor!!

Meezie, hoop voor je dat het gaat doorzetten! Succes komende uren en indien mogelijk; een update is altijd fijn! Op Facebook weten we van niks ;-)

Geplaatst

Wauw Nofje !! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Joshua!! wat gave namen heeft ie!!

vlot gegaan nog hoor, geniet er onwijs veel van meid !!

Meezie zet hem op ( heb ik jou op FB?) hahah en zo ja dan doen we net of onze neuzen bloeden hoor!!!

Succes en hopelijk zet het door.

ik ben dan nog 1 van de weinigen over, hier nog helemaal niks aan de hand en dat verwacht ik ook nog niet eerlijk gezegt.

Benbri ja ik weet dat ze nog groter worden, heb ervaring:) dan stuur ik desnoods mijn man wel op pad:)

die heeft daar geen problemen mee, en als de bv goed gaat dan mag ie ook 1 halen bij de hunkemulller ofzo, vind die dingen zo vreselijk onsexie:)

ik duik mijn bedje nog even in, Lucas is naar school en mijn bedje is nog lekker warm, dekbed weer lekker over mijn kant heengelegd:)

Heb schaatsen geregeld voor Lucas dus hopelijk zijn ze er vanmiddag kan hij lekker leren schaatsen.

het kriebelt wel hoor om te gaan schaatsen maar dat doen we nu maar niet he!!

ik zei da zo tegen mijn man, "NEEEEE ALS JE DAT MAAR LAAT DAN HEB JE ECHT RUZIE MET MIJ" " tuurlijk ga ik nu niet schaatsen schat!!!" hahahahaha maar die reactie van hem en die ogen erbij toen hij het zei.....onbetaalbaar!

Geplaatst

@nofje, gefeliciteerd! Wat een prachtige namen ook. Geniet van al die overweldigsnde emoties die nu op je afkomen, (inclusief de kraamtranen).

Geplaatst

Jaaaaa, nofje wat goed meid! Klinkt als een goede bevalling, geniet van dit mooie nieuwe geluk!!

(en weer een J, zie je wel, ti's een trend...)

Meezie, kom op meid, nu jij!

Geplaatst

Overigens heeft m'n vriend gister nog een poging gedaan de maxi cosi in de base te klikken. Lukte ook niet, ding uit de auto voor nadere inspectie; blijkt dat onze pebble te nieuw is voor deze easybase ( van m'n broer). Dus deze week nog maar even oefenen met gordels en kijken if we wel if geen nieuwe base kopen. Toch weer 135 euro nl....

Geplaatst

Hmmzz.. Das minder!

Wellicht op MP kijken of ze nog zo'n klikding te koop hebben voor je maxi-cosi?

Mensen, kinderen wat is het koud, wil m'n bed niet uit!!

Geplaatst

Hebben we al gedaan, maar scheelt maar 20-30 euro en moeten we naar zuid Limburg. Nwe is dus net zo duur. Kijken wel even. We moeten sowieso in 1 auto klooien met gordels, dus oefenen is altijd handig!

Geplaatst

Oooow, dat is de moeite dan niet nee..

Vriendinnetje is gisteravond bevallen van een meisje, 4200 gram!! Ze zat vast in het bekken en heeft daardoor haar sleutelbeen gebroken. Echt heel sneu!!

Geplaatst

Hier snap ik er niks meer van, tussen 6 en kwart over 7 rond de 3 minuten zware krampen, even wezen douche en ook toen nog om de drie minuten. Nadat ik vriendlief wakker had gemaakt en beneden op de bank was gaan liggen, werd het steeds weer langer tussen de krampen, zit nu weer rond de 15 minuten. Vriendlief kwam net naar beneden, die was weer in slaap gevallen en schrok ineens wakker, of hij het al moest opvangen.

Snap er niks meer van, moet vanmiddag weer naar de verloskundige dus kijk het nu even aan, zo even met man en het hondje lopen. Hopenlijk komt het op weer op gang door het wandelen

Geplaatst

Nofje gefeliciteerd!

Meezie doe je best!! Er is weer volop actie hier!

Moest je weer de nieuwste van de nieuwste Maxi cosi hebben Fren... Had je even moeten vragen... Ik heb gewoon de Citi's genomen, omdat ik ze cadeau kreeg en mijn vriendin niet op kosten wilde jagen... Ga lekker prutsen met de gordels :-)

Geplaatst

Hè, ik niet hoor! Naxi cosi valt onder t kopje transport en dus had vin een veto. Nee, gekheid; de mc die we hebben is de enige die mee mag t vliegtuig in, en we vliegen best veel. Vandaar.

Meezie, wat raar! Ik heb wel gehoord dat onder invloed van adrenaline de weeën af kunnen nemen. In het zh gaven ze aan dat het zeer waarschijnlijk is dat je weeën activiteit na aankomst in het zh helemaal weg is. Adrenaline remt oxytocine namelijk. Misschien is dat t? Zou denk ik wel ff bellen met de vlos.

Geplaatst

Hihi wat een gekkigheid over die maxicosi, gewoon even kloten met de riem, is voor ongeveer 9 maanden en dan moet je toch aan een ander autostoeltje.

Net toch de vk maar even gebeld, en het is of een valse start of een trage start. Als het een valse start is kan is het gewoon net als bij nofje nog een aantal dagen duren bij een trage start kunnen ze zo weer op gang komen. Nadat ik weer ben gaan lopen zijn ze wel weer sneller gaan komen, maar nog niet zo heftig als vanmorgen.

Kort om we wachten gewoon nog even af, zo nog even kijken of ik wat kan rusten, want ben helemaal gaar!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden