Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nope melis...was wel wakker op dat tijdstip, maar ik zit alleen maar op de pc...heb niet zo'n smartphone, overigens ook geen inet erop, hahaha...

stiertje, weeen voel je over je hele buik heen, soms in je rug erbij of alleen of alleen maar in je benen of dat erbij. het belangrijkstse is dat je hele buik hard word, tenslotte zijn weeen en harde buiken samentrekkingen van je baarmoeder en over het algemeen trekt dan ook wel je hele baarmoeder samen (als je bv klaarkomt heb je dat ook, alleen als je niet zwanger bent voel je dat niet zo) en nee, helaas voelen weeen niet als klaarkomen, whahahaha...was het maar waar :)

maar over dat urine verlies had ik ook van de week (had de vraag hier al gesteld, nog geen antwoord op gehad, maar nu toevallig van jou, hihi) ik had dat ook. qua vliezen breken heb ik nl ook geen ervaring, ze zijn bij mij expres gebroken door de vk, dus dan lig je en weet je dat ze gebroken worden, dus dat vind ik ook wel spannend en vraag het mij ook af, maar zal idd de beeb zijn die op de blaas drukt denk ik (daarom draag ik al een tijdje inlegkruisjes, ben half incontinent momenteel :( *schaamschaam*

maar goed, weeen zijn iig samentrekkingen van je baarmoeder. ik denk dat de beebs bij jou gewoon erg veel druk geven op je banden, maar hou het in de gaten. harde buik is echt wat het zegt, een bal in je buik waar normaal je bm zit.

en janisje, tuurlijk ben je er onzeker van geworden, zou iedereen zijn, maar komt echt goed. ben het met stiertje eens, het verschilt ook nog eens per gyn of vk.

Geplaatst

Jeetje janis, dat is wel even schrikken, maar wel fijn dat ze je nu in de gaten houden, en de kleine zal bast nog wel even een stuk groeien hoor, die van mij is de laatste weken ook erg gegroeid.

Stiertje, die krampen linksonder heken ik wek. Soms oet ik echt alles even neeleggen en wachten tot het weg is, ecgt niet fijn. Maar ze komen heel onregelmatig en soms snel schter elkaar en soms een heel aantal uur niet, ik dacht dat het met indalen te maken had. Morgen moet ik naar de vk en dan zal ik het eens even vragen.

Hier geen last van urine verlies en slapenloosheid, soms vraag ik me wel eens af of ik nog van die kwaaltjes krijg. Ik hoef snachts ook nooit mijn bed uit om te plassen terwijl ik wel voldoende drink. Niet dat ik klaag hoor, vind het wel best dat ik kan doorslapen.

Geplaatst

Niets om jaloers op te zijn denk ik, als de kleine rustig is en ik niet naar mijn buik kijk is het soms moeilijk te beseffen dat ik zwanger ben. Dat is ook wel eens lastig, ben steeds bang dat ik niet genoeg geniet en besef dat ik zwanger ben. zeker omdat de kans groot is dat we het bij 1 kindje houden.

ik moet mezelf nu echt af en toe knijpen en dwingen om hiervan te genieten want nog maar 4,5 week en dan is ze er waarschijnlijk al. maar misschien is dit wel de onzekerheid van alle nieuwe moeders.

Geplaatst

meezie, zooo herkenbaar wat je schrijft! Ik had er toevallig op oudjaarsavond nog een discussie over met mn vriend en mn moeder; soms voel ik me bijna schuldig dat ik niet in een totale jubelstemming ben. Ligt ook niet oin mijn aard, dat is wel zo, maar ik vergeet ook negen van de tien keer dat ik zwanger ben... Sta er veel minder bij stil dan ik in eerste instantie dacht.

Overigens wel een domper hier: de hele week geen last gehad van mn rug en bekken en ik zit weer een half uur op kantoor en kan bijna niet meer zitten. Heb al een andere stoel gepakt, maar dat helpt ook niet. Zo duren 3 weken werken nog wel erg lang...

Geplaatst

meezie....nee, das denk ik wel normaal. had het ook bij mijn eerste en tweede trouwens ook, maar daar heb ik wel weer meer genoten van de kraamweek, vergeet daar ook zeker niet van te genieten!!

maar het leven loopt gewoon door en dat merk je. toch mag je blij zin dat je niet zoveel klachtjes hebt, maakt het moeilijker om echt bewust te genieten, maar ook weer makkelijker....en jullie genieten echt wel hoor :) alleen minder bewust denk ik dan. (tis maar een gokje wat ik uitkraam hoor, ligt natuurlijk bij elk ander weer anders) anyway, vergeten dat je zwanger bent doe je echt niet EN (en dat vind ik zelf wel grappig eigenlijk) jullie hebben je eerste schuldgevoel als moederzijnde al te pakken en trust me, word alleen maar erger dat schuldgevoel :) nu is het "geniet ik wel genoeg" straks is het met bv buikkrampjes en je geeft borstvoeding dat je gaat twijfelen of schuldig gaat voelen als je een uitje gegeten hebt of zo, want het is JOUW schuld dat je kind darmkrampjes heeft (en dat kindlief zoiezo krampjes gaat krijgen is niet belangrijk) of eerste verkoudheid of zo....dus meiden, deze schuldgevoel/twijfel, het hoort allemaal bij het moederschap :) (en word ook zeker niet minder helaas, hihi)

fren....vervelend dat het zo lastig met je bekken gaat, en nog veel lastiger dat je eigenlijk toch niet eerder kan stoppen toch. maar neem ook je eigen advies aan anderen ter harte. denk altijd aan je lijf en aan je baby. je lijf krijg je anders echt niet lekker terug hoor en je moet ook uitgerust je bevalling enzo ingaan...

veel liefs dames

Geplaatst

Voor iedereen nog de beste wensen!!!

Dat gevoel herken ik wel fren, ik dacht in heel veel dingen anders te zijn maar dat blijkt toch anders te zijn.....buikfoto's vergeet ik vaak, dagboek gemiddeld 4 weken achter, vitaminetablet vergeet ik soms...nou voordat ik zwanger was had ik wel verwacht daar heel strikt in te zijn haha...ik ben me wel bewust dat het wel een wonder is dat de we zwanger mochten raken en dat na de 1e poging maar ik ben wel eerlijk en geef toe dat het zwanger zijn me erg tegenvalt, had nooit verwacht dat het lichamelijk z'on impact zou hebben terwijl ik op de moeiheid na helemaal niks te klagen heb!

We hebben altijd gezegd dat we maar voor 1 kindje zouden gaan en dat gevoel wordt alleen maar sterker door de zwangerschap, ik weet natuurlijk niet wat het dadelijk allemaal losmaakt als die kleine er eenmaal is!

Nog 4 weekjes......

Geplaatst

Goede morgen meiden...

Heb vannacht gewoon bijna 14 uur geslapen!!!

Tussendoor wel paar keer even wakker door de gebruikelijke kramp en plassen en man uitzwaaien, maar daarna telkens weer snel in slaap gevallen!

Nu een lekker duf hoofd natuurlijk, maar goed, wel lekker uitgerust!

Straks maar ff gebruik van maken en ramen maar s gaan zemen, want we kunnen amper nog naar buiten kijken...

Fren en Melis - jullie hadden het toch over dat bijzondere wippertje, nuna leaf ofzo? Ik schreef toen nog dat t me een handig ding leek, maar dat ik gewoon t wippertje van m'n nichtje zou krijgen. Wat denken jullie? Volgens mij is het dus zo'n wipper! Hij was afgezet bij m'n ouders en ik heb m nog niet gezien, maar m'n moeder zei dat hij groot was en heen en weer wiegt, dus klonk als dat! Ben benieuwd!

Ik heb ook wel het idee dat ik af en toe niet genoeg geniet van het zwanger zijn hoor meiden. Kijk daarom extra uit naar m'n verlof, zodat ik me gewoon lekker alleen maar daarmee bezig kan gaan houden en niet meer met t werk enzo.. Maar volgens mij idd net als Benbri schrijft ontwikkel je schuldgevoel samen met bezorgdheid extra tijdens je zwangerschap voor de rest van je jaren ;-). Ik maak me ook meer zorgen over stomme dingen als wanner m'n man erg laat thuis is, dat hij dan niet n ongeluk heeft gehad op de fiets ofzo! Had ik eerst nooit! Of nou ja, zelden in ieder geval...

Tot aan m'n verlof hebben we de komende weken ook wel telkens iets wat met de kleine te maken heeft gelukkig:

A.s. donderdag mijn belly paint. Kan ik daarna lekker met het kaartje beginnen ;-)...

Volgende week ma intake kraamhulp, di controle vk met w.s. groeiecho, diezelfde dag zwangerschapsgym,

Week daarna op ma voorlichtingsavond vanuit gemeente voor a.s. ouders, dag er na gym met de partners er bij en dan vervolgens 2 dagen daarna mijn laatste werkdag ;-)!!!

Ik zit nog te twijfelen over of ik een borstvoedings voorlichtingsavond bij wil gaan wonen voor ik beval. Hebben jullie dat gedaan / zijn jullie dat van plan voor diegenen die bv willen gaan geven? Of laat ik t er lekker bij en hoor ik het vanzelf allemaal wel van de kraamhulp... Zit ik dus nog ff over te dubben...

Geplaatst

ink, de kraamzorg raadde het mij wel aan om naar zo'n borstvoedingsbijeenkomst te gaan. Ze worden bij ons in het zh (gratis) gegeven, dus ik ga er maar wel heen. Is over 2 weken geloof ik. Volgende week de eerste partnerles vd yoga en op dinsdag voorlichting over bevallen in het zh (in het zh).

Wbt mijn rugklachten, t wordt nog niet echt minder... fysio leek wel wat te helpen, maar van de tips die ik kreeg om mn stoel opnieuw in te stellen en zo wordt het alleen maar erger...

Geplaatst

ik ga niet naar een bijeenkomst, ik verblijf sowieso 7 dgn in het ziekenhuis en ik wil eigenlijk blanco erin gaan en ga ervanuit dat de begeleiding in het ziekenhuis goed is aangezien Leuven een speciaal certificaat heeft w.b borstvoeding! Het voordeel van deze lange opname is dat ik 24 per dag iemand erbij kan roepen als ik voed en dat voelt al heel fijn, als ik twijfel of onzeker ben dan duw ik gewoon op de bel hihi

Geplaatst

hey meiden.

beetje laat maar ben er nu pas weer:)

de allerbeste wensen voor 2012 dat we maar mooi kindjes mogen krijgen:)

de nacht van oud en nieuw erg slecht geslapen, nou ja eigenlijk lagen we pas om half 6 omdat de jeugd het leuk vond om om 4 uur nog even een bouwkeet bij het bouwterrein weg te slepen en die in de fik te steken, en aangezien het vuur altijd bij ons voor het huis is...en tot die tijd er zoveel lawaai was dat ik ook niet kon slapen...en de volgende morgen stond mijn zoon al weer om half 9 bij mijn bedje, " hoi mam nog een keer gelukkig nieuwjaar:D ) hij lag ook pas om kwart over 3 te slapen vanwege het vuur en lawaai.

dacht ik gister, zo nieuwe nacht ik kan wel slapen, nee dus hele nacht liggen woelen, en weer tegen de ochtend pas echt goed in slaap gevallen.

vanavond maar heel vroeg op bedje:)

we erg gezellig gehad allemaal hoor, maar slapen doe je niet als er voor je huis veel jeugd staat te schreeuwen en te zuipen en vuur stoken.

woendag gaan we de box halen, bij een vriendin.

maar eerst nu even de kerst rotzooi uit huis halen:)

Geplaatst

owww wel fijn dat ik dus niet de enige ben met dat gevoel van geniet ik wel genoeg. hihi benbri, inderdaad nu al een schuldgevoel en dan is de kleine er nog niet eens.

Hier wel iedere week trouw een foto en mijn dagboek aan het bijhouden en probeer ook echt momenten even te gaan zitten en te voelen. Ik zit ook altijd wel met haar voetjes te spelen als ik ze voel dus ik zal misschien ook wel genoeg genieten, maar toch blijf je bang dat het niet genoeg is, hihi.

Voor mijn familie die verder weg woont schrijf ik ook een blog op internet zodat ze alles in de gaten kunnen houden en dat wil ik ook blijven doen als die kleine er zo is. Ik ben daarmee begonnen ttoen we aan de behnadeling begonnen, wel zo fijn voor iedereen.

Naar een borstvoedingsavond ben ik nog niet geweest en weet ook niet of ik het nog red voor de bevalling, want er is er een eind januari in het ziekenhuis. Het vrouwtje van de kraamzorg zei wel dat mocht ik in het ziekenhuis bevallen dat ik er echt op moet staan om de kleine bij me op de kamer te houden. In het ziekenhuis hebben ze vaak zoiets van dan heb jij nog even rust en kan je lekker slapen, maar om de borstvoeding goed opgang te krijgen is het beter om de kleine zelf bij je te houden en regelmatig aan te leggen.

Geplaatst

uberhaupt knap dat bij houden....ik vergeet dat iedere keer (en ja, daar voel ik mij ook schuldig over, haha...en toch gewoon blijven vergeten) hier vanmorgen vk geweest, alles was goed, nog dieper ingedaald (nog even en ze komt eruit, haha) verder de hele dag last van harde buiken/oefenweeen, ben ze aan het timen, maar ze worden niet heviger of pijnlijker, dus ga er vanuit dat er niets is...

16.25/17.02/17.27/17.40/18.00/18.16uur....niet echt regelmaat dus, maar wel vervelend :( anyway...ga manlief even helpen met afdrogen, doe ik nog eens iets nuttigs behalve puzzelen de hele dag, hahaha...

knufknuf

Geplaatst

Marjan - vervelend dat ze tot zo laat voor je deur bezig zijn geweest! Dat was dan een erg kort nachtje voor je!

Heb me net toch maar ingeschreven voor zo'n borstvoedingsavond. Is 12,50, dus dat zijn de kosten niet. Is pas 8 februari, dus lekker tijdens m'n verlof.

En sja, als ik dan toch eerder beval, dan wordt de keus gewoon dus al voor me gemaakt dat ik er niet heen hoef ;-)...

Ben niet van plan in t ziekenhuis te bevallen (maar dat gedeelte is dan inderdaad daar wel makkelijk Bikkel) en ik hoor zoveel verschillende verhalen hier over hoe de kraamhulp ondersteunt heeft bij borstvoeding, dat het me toch wel gerust stelt om van te voren zelf er wat meer over te weten te komen...

Hier heeft gisteren m'n mannetje alle kerstspullen de deur uit gedaan. Van mij mocht het nog wel even blijven staan, maar hij kan er altijd weer van genieten als al die troep het huis uit is aan het begin van het nieuwe jaar hahaha. Hij vindt het wel gezellig hoor, maar vindt het onzin om te laten staan als alle feestdagen weer achter de rug zijn...

Ik heb net de ramen in t hele huis gezeemd (haha, we hebben niet zo'n groot huis hoor ;-)) en de kast in de kinderkamer opgeruimd. Heerlijk - hebben gelijk weer wat meer plek! En over 2 of 3 weken gaan de we box bij onze schoonouders halen en dan gelijk thuis opzetten. Kan ik daar gelijk ook weer wat spulletjes in kwijt, zoals het boxkleed, voedingskussen, speeltjes etc. Begint nu wel echt te worden allemaal hoor - de bevallingsdata komen erg dichtbij! Sterker nog, we zijn volgens mij het eerst volgende uitgerekend topic, want uitgerekend in januari 2012 bestaat volgens mij niet meer!

Fren - vervelend van je rug-/ bekken klachten! Denk je er aan om je eerder ziek te melden op je werk? Lijkt mij wel dubbel, want aan de ene kant moet je natuurlijk naar je lijf luisteren, maar aan de andere kant zou ik het jammer vinden dat ik na de bevaldatum 2 weken korter zou hebben...

Janis - sorry, had nog helemaal niet op jouw verhaal gereageerd meid! Maar kan me voorstellen dat dat wel schrikken geweest is! Hopelijk valt het allemaal mee!

Nou, vanavond misschien m'n achterstand in m'n dagboekje weer bijwerken.

Respect hoor Meezie, dat je dat wel zo goed bijhoudt! Was ik ook echt van plan, maar ja...

Geplaatst

Jeetje Benbri - spannend hoor, dat jij al telkens van die oefenweeën hebt! Had je dat bij je andere 2 zwangerschappen ook?

Ik ga ff eten koken voor mezelf - afgelopen dagen teveel vettigheid en ongezond gegeten en sja, die vitaminepillen neem ik ook vaker niet dan wel (haha, ja dat werkt ook wel op m'n schuldgevoel als ik er aan denk!), dus ga nu maar ff een hutspotje maken...

Geplaatst

ja, liep ook al snel met 2 cm ontsluiting, dus op zich is dit wel "normaal" voor mij, maar vervelend blijft het wel :( maar tis nu weer wat rustiger, qua weeen dan, buik blijft vervelend aanvoelen helaas :( maar ja, overleven we ook weer :)

reageer morgen wel weer uitgebreid, ga nu lekker in bed liggen....bah

Geplaatst

overigens erg nieuwsgierig waarom januari 2012 niet meer bestaat, waren toch iets van 5 meiden uitgerekend in dat topic? of word ik nu gek hihi

Geplaatst

Hihi benbri, zat toevallig net te kijken bij januari. er waren een paar meiden die een mk/ma hadden gehad en 1 is er in december terecht gekomen. Van de andere meiden kon ik ook niks vinden.

Geplaatst

Ivfsh is inderdaad naar december, de andere meiden schreven niet of nauwelijks. Gek idee dat wij t volgende actieve topic zijn.

Vraagje; strijken jullie de kleertjes na t wassen? Heb er co'n hekel aan, strijk onze kleding niet eens als dat niet perse moet...

Geplaatst

Fren; ja.. Van onze kleren strijken we amper wat, maar we hebben net om en om alles staan strijken en vouwen. Ziet er erg strak uit, maar denk een eenmalige actie vanuit nesteldrang...

Geplaatst

Nee, ben niet van plan te gaan strijken. Onze eigen kleding / lakens etc doen we ook nooit, behalve misschien 1x in het jaar een overhemd als er een bruiloft is ofzo hahaha...

Hebben geen droger - alles hangt altijd aan een rekje te drogen, dus kreukels vind ik daardoor wel meevallen.

Had eens iets gehoord over hygiëne door het strijken ofzo, maar ook dat zal denk ik wel goed zijn na gewoon wassen in de machine ;-)...

Geplaatst

Fren ik ben ook geen strijker maar wil nu de eerste keer de wieglakentjes wel strijken (voor goeie indruk voor de kraamhulp, haha!). Rompers zeker niet en ik las laatst dat je de hydrofielluiers juist niet moet strijken want dan nemen ze minder vocht op. Goed excuus toch!

Ik had eigenlijk net zo goed bij jullie kunnen zitten want ga vrijwel zeker in februari bevallen... nou ja, ik klep ook af en toe mee hier. Ik denk dat wij heel weinig gaan schelen Fren, ben jij niet de 17e uitgerekend?

Geplaatst

Hallo meiden,

Straks weer naar het ziekenhuis voor CTG, tot nu toe ziet het er allemaal weer goed uit. Voel oms meisje nu ook veel meer bewegen, zo erg gister zelfs dat het me echt pijn deed hahaha. Ben naar mijn weten nu ook heel erg aan het groeien. Ach gewoon hopen dat alles goed is en er nu wel wat vanuit gaan, want als er een CTG niet goed is dan laten ze me echt niet gaan.

Wat betreft bijeenkomsten. Ik ben naar de bijeenkomst voorbereiding op de bevalling geweest en ga in januari naar een bijeenkomst borstvoeding. Voor de moeder is het gratis en als de partner mee gaan kost dat dan 5 euro. De bijeenkomst borstvoeding is een keer voor de bevalling en een keer naar de bevalling.

Over de bijneenkomst voorbereiden op de bevalling, kregen we te horen wat de mogelijkheden zijn en hoe een bevalling er ongeveer uit ziet en gaat.

Nou meiden fijne dag.

Liefs Janis

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden