Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ook hier helaas geen cryo's meer. Ik zou op zich in de toekomst nog wel voor een tweede willen gaan (manlief vindt eentje ook wel goed volgens mij haha). Dus ook hier na de bevalling geen anticonceptie meer. Ik word toch niet spontaan zwanger en zo wel, dan is dat meer dan welkom!

In de toekomst waarschijnlijk dus toch nog een keer de MMM in. Maar nu eerst maar eens gaan genieten van deze kleine spruit.

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hee meiden, even een kleine update....vk komt over een klein uurtje kijken. kan zijn dat mijn vliezen gebroken zijn. ken het niet, want ze zijn bij beide kids gebroken, maar nu blijf ik doorlekken. moet het opvangen in een bakje. tis helder met vlokjes erin....dus weet het niet. heb nog niet echt weeen, alleen harde buiken. dus wie weet komt mijn voorgevoel uit, hahaha...

maar goed...voor nu ga ik maar er vanuit dat het loos alarm is....jullie horen het wel.

kuskus

Geplaatst

Spannend Benbri, ben benieuwd!!

Ink, wat een gave Bellypaint zeg! Weet zeker dat jullie een super leuk kaartje gaan krijgen :)

Jeanine, vervelend dat het verwijderen niet echt een prettige handeling is! Kan er ook nog wel bij... Ben benieuwd of je nu zelf gaat beginnen of dat je tot de 16e moet wachten..

Gister was onze fotoshoot ook erg leuk. Hebben het bij een hobby fotograaf gedaan, scheelt aardig in de kosten. Heb al een paar foto's gezien die ze gemaakt heeft. Volgende week krijgen we een cd met de foto's. Ben erg benieuwd wat het resultaat uiteindelijk geworden is. Zijn wel anderhalf uur bezig geweest met foto's maken! Op sommige foto's zie je ook echt hoe "dik" mijn buik is zeg! Wel grappig om te zien :) Als ik ze heb, zal ik er wel een paar plaatsen.

Maandag heb ik weer een controle, ben dan 36 weken. Ook ik wordt met 37 weken opgenomen, dus de 17e! Ik wacht het maar rustig af allemaal, heb een sterk gevoel dat ik toch al wel eerder ga beginnen eigenlijk.....

Geplaatst

Zo een hoop meiden die toch in januari gaan bevallen, maar ook wel logisch met de tweeling mama's benbri ben benieuwd of je voorgevoel gaat uitkomen.

Ik hou het hier in de gaten. Bij mij mag ze nog even blijven zitten, ik ben er nog niet klaar voor dat ze al komt. Eerst nog even wat dngen afmaken en dan wil ik haar wel verwelkomen, hihi alsof zich dat laat plannen.

Geplaatst

Bri, spannend! Hou ons op de hoogte haha.

Lianne, waar komt de fotograaf vandaan? Ik ben op zoek naar een goede fotograaf die een familliefoto kan maken van mijn broers en mij en onze gezinnetjes, maar we willen dan inderdaad wel graag de dvd hebben zodat we zelf kunnen kiezen wa we uitvergroten en hoe vaak.

Geplaatst

Op verzoek van Benbri:

Haar vliezen zijn inderdaad gebroken. De kleine heeft in het vruchtwater gepoept en zal binnen 24 uur geboren worden. Ze maken het beide tot op heden goed.

Wordt vervolgd!!

Geplaatst

Wow wat gaat dat snel ineens allemaal! Benbri wat spannend.. Binnen 24 uur mag je de kleine frummel in je armen houden!!!!

En wat is er veel gekletst. Heb het vluchtig doorgelezen want want vandaag heb ik echt een bed-in gehouden. Ben echt et eruit om wat kleine huishoud digetjes te doen. Maar wat een mooie belly paint Ink! en de gipsafdruk is ook geweldig. Ik weet nog niet of ik dit allemaal ga doen... Want om eerlijk te zijn heb ik er de puf niet meer voor.. Maar ik heb mijn babyuitzet nu wel helemaal compleet. Dus wat mij betreft mag ie over 2 weekjes komen!

Ook hier hebben wij 1 cryo. Ik zat er eerst over te denken om die ook ter adoptie af te staan.. Maar aangezien wij aan eiceldonatie hebben gedaan vind ik het niet fair tegenover onze donor. Dubbele etische kwestie dus. En daarnaast weet je nooit wat er gebeurt in de toekomst. Eerste wat bij mij opkwam was, we hebben er zoveel moiete voor moeten doen en het zal ons enige kindje samen zijn, aangezien manlief al 2 dochters heeft uit een vorig huwelijk... Maar wat als er met hem wat gebeurt en ik de 2 dochters niet meer zie.... Misschien is er dan nog een optie om een kind van hem te mogen krijgen.. Of wat als er wat met ons kindje gebeurt.. Wie weet hebben we dan toch een nieuwe kans op een kindje.. Zo sta ik er op dit moment in. Maar misschien is dat over een paar jaar weer helemaal anders..

Nou ik ga me ff aan het huishouden wagen... En ik zal vandaag en morgen zeker meelezen.. Spannend zeg!!!! Ik duim voor een voorspoedige bevalling Benbri!!!

Liefs,

Nofje

Geplaatst

Fren bescheiden buik nog steeds hoor! Wat zie je er verder slank uit...

Benbri jeetje, alsof ze het aanvoelde, bijzonder... Als je nog meeleest: heel veel succes!!

Geplaatst

Ik ook, hoewel ik ook wel wat zwangerschapsonderbroeken heb, die staan mooier onder bepaalde kleding.

Ik stond vanochtend op de weegschaal: 3 en een halve kilo sinds begin zwangerschap... is toch niet normaal? Bij dochter 18 kilo aankomen, zwanger zijn van een tweeling en met bijna 32 weken nog geen 4 kilo aankomen... Wie weet word ik heel slank na de bevalling, eindelijk een dieet dat werkt, haha!!

Geplaatst

Hi dames,

even een paar daagjes afwezig geweest, heb totaal geen energie meer. Vreselijk dikke voeten en handen en ogen van het vocht en kan bijna niet meer lopen van de bekkenpijn en zwaartekracht. Verpleegkundige komt elke dag bij mij thuis voor een ctg en bloeddrukmeting en donderdag naar de gyn geweest. Echo was goed, onderste kindje is al ingedaald en ligt vast...IN STUIT!! dus definitief gekozen voor keizersnee in week 38 ,over 3 weekjes dus tenzij de vliezen eerder breken.

Benbri..wahhaaaaa wat spannend meid!! Vandaag of morgen is ze er wat heerlijk! zet em op he! denk aan je.

caro wat ben je weinig aangekomen, maar dat is toch heerlijk zolang de kids mooi groeien betekent het ook dat je niet veel vocht vasthoud. Ik ben al...26 kilo aangekomen...slik...!

Fren mooie buik hoor prachtig subtiel.

Jeanine dus het pessarium eruit deed zeer...oeps ik moet ook over een week..nah jah we zien wel. Ben benieuwd of het bij jou nu zelf op gang gaat komen.

Meezie leuk die gipsen buik!!

wij hebben ook nog 1 cryo en ik weet nog niet wat we ermee gaan doen. Verder denk ik ook na over de sterilisatie tijdens de keizersnee..lijkt me prima optie.

liefs stiertje

Geplaatst

Succes Benbri! Nu wachten tot jullie meisje er is, ben benieuwd!

Stiertje, dus toch een keizersnee. Hopelijk kun je het nog een beetje volhouden de laatste weken.. en blijft alles met de kleintjes ook goed gaan...

Fren, mooi buikje hoor! Fotograaf komt uit Emmeloord. Vind het zelf ook prettig om rustig te kijken welke foto's we willen afdrukken, en ook wanneer :)

Caro, geniet lekker van je weinige kilo's!! Wie weet wat er na de bevalling allemaal af gaat. Je hoort wel vaker dat er dan ineens veel afgaat, ook wat je er niet bij op hebt gekregen tijdens de zwangerschap.....

Ik ben nu 17 kg aangekomen, vond dat ook nog wel netjes voor een tweeling. Met nog een goede week te gaan, verwacht ik niet dat er nog heel veel bij op gaat komen..

Geplaatst

Fren wat een mooi buikje.

Stiertje, nog drie weken en dan mog je je wondertjes vasthouden, spannend hoor.

benbri, waahhhh ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat met jou en je kleine meid.

elinorac, 4 kilo en dat met een tweeling?? nou dan moet je wel slanker uit je zwangerschap komen als ervoor. Hopenlijk is dat prettig, als ik maar 4 kilo had aangekomen had er niets meer van me overgebeleven na de bevalling.

Geplaatst

Stiertje wat balen van dat vocht en jammer van die stuitligging! Ik hou al sinds week 16 vocht vast in mijn vingers en voeten hoor, ben zo blij met de tot nu toe zachte winter want ik loop in huis de hele dag op blote voeten (we hebben vloerverwarming) en buiten ook zonder sokken in mijn sneakers van Wolky, de enige schoenen die ik aan kan... Dus als het straks nog echt koud wordt heb ik een probleem, denk dat ik dan alleen naar buiten ga op sneeuwschoenen ofzo...

Meiden alleen Fren heeft mij gezien maar ik ben al zwaar van mezelf dus misschien dat ik daarom zo weinig aankom (hoewel ik hetzelfde woog bij mijn dochter?) Ik heb wel eens gehoord dat als je heel slank bent van jezelf dat je dan juist aankomt...

Dus ja Meezie, dat zou in mijn geval heel prettig zijn!

Geplaatst
Bri, spannend! Hou ons op de hoogte haha.

Lianne, waar komt de fotograaf vandaan? Ik ben op zoek naar een goede fotograaf die een familliefoto kan maken van mijn broers en mij en onze gezinnetjes, maar we willen dan inderdaad wel graag de dvd hebben zodat we zelf kunnen kiezen wa we uitvergroten en hoe vaak.

Fren ik breek even in. Onze huwelijksfotografe is super, woont in Haarlem. We hebben helemaal geen album gekregen, maar een dvd zodat we zelf kunnen afdrukken wat we willen. Zal je haar naam pb en!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden