Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melis, wat ben jij attent en oplettend zeg wie wanneer hoeveel weken is....

Nog 2 nachtjes slapen voor jou en dan weet je het :-)

Morgen voor het eerst naar mn gewone gyn toe, ben benieuwd ( ik ken hem natuurlijk al 5 jaar ) zo spannend is het niet maar ik ga al wel de keizersnee aankaarten en ben erg benieuwd hoe hij er tegen over staat.

Gaat het al een aantal redelijk goed voel ik m nu weer niet lekker alsof ik zo moet spugen.

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden, hebben jullie ook last van je tandvlees? Ik heb een klein wondje en die doet mega veel pijn. Sinds gisteren bloed mijn tandvlees ook tijdens het poetsen :-( Poets nu met parodontax..

Hebben jullie wellicht andere tips?

Geplaatst

Hi dames,

Ik ben weer terug van vakantie. Ik heb nog niet alles bijgelezen dus sorry als ik niet overal op reageer.

Volgens mij gaat het wel goed met iedereen, fijn zeg.

Wij hebben, voordat we in het vliegtuig stapten, nog een nekplooimeting laten doen. Deze was helemaal goed. Nekplooi zelf was maar 0,9 mm en uiteindelijk is de kans op een kindje met down 1: 11473. Echt minimaal dus.

Inmiddels ben ik ook alweer 14w4d dus het begint nu al op te schieten. Gisteren en vandaag heb ik het nieuws op m'n werk verteld, de reacties zijn erg leuk.

Ik kon mijn mond nu ook niet meer houden want het is al duidelijk aan m'n buik te zien dat ik zwanger ben :-)

Disi, hoe was je 12-w echo?

Melis, ik heb ook last van mijn tandvlees, het bloed echt super snel. De tandarts vertelde mij dat dit een veel voorkomende kwaal is bij zwangere vrouwen en dat er niet zo veel aan te doen is. Je moet 'rustig' poetsen maar wel blijven poetsen, ook op de gevoelige plekjes.

Ik sta nu echt mijn tanden te poetsen alsof ze kunnen breken, zo voorzichtig, maar toch kan ik het bloeden niet voorkomen...

Melis, spannend hoor, nog 2 daagjes en dan weet je of je een zoon of een dochter krijgt..Leuk hoor!

Volgende echo/afspraak:

13 September: Veer (controle vk)

14 September : Medusa ( gyn echo )

14 September: Simonja (controle vk)

15 September : Melis25 (pretecho + geslachtsbepaling)

15 September : Pjessie ( 2e afspraak poli verloskunde)

15 september : Disi (eerste controle vk)

20 september : Melis25 (3e afspraak verloskundige)

22 september: ChrisH (1e controle gynaecoloog)

27 september: Caroline (controle en echo gyn)

4 oktober : Medusa ( vk )

4 oktober: Sissy (controle + echo gyn)

10 Oktober : Medusa ( gyn echo )

14 oktober : Melis25 (20 weken echo)

14 oktober : Ansje20 (20 weken echo)

17 Oktober : Moontje (20 weken echo)

17 oktober : Sissy (20 weken echo)

19 oktober : Veers (20 weken echo)

26 oktober : Pjessie (20 weken echo)

7 November Medusa (vk in zh)

Uitgerekend op...

2 Maart : Veer

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje20

6 Maart : Caroline (2ling)

7 Maart : Lynn

9 Maart : Melis25

9 Maart : Simonja

11 Maart : ChrisH (2ling)

11 Maart : Sissy (2ling)

14 Maart : Sylvia83

15 Maart : Pjessie (2ling)

25 Maart : Sharon

26 Maart : Disi

29 Maart : Medusa

31 maart : Rican

31 maart : Wen78

Geplaatst

Ook hier sneller bloedend tandvlees, helaas...

Simonja welkom terug! Lekkere vakantie gehad? En dan weer aan het werk... maar ja, wel met leuk nieuws weer beginnen! Werk ze!

Geplaatst

Simonja, welkom terug! Heb je een leuke vakantie gehad? Fijn om te lezen dat de nekplooimeting goed was :):) Wat knap dat je het zo lang heb weten te 'verbergen', maar die positieve reacties zijn natuurlijk altijd leuk! Wil jij eigenlijk weten wat het wordt?! Zie nu pas dat we op dezelfde datum uitgerekend zijn, leuk. Ga je mee naar de dikke buiken date in november?

Ik heb net mijn mond gespoeld met lauw water met een lading zout erin, lijkt wel te werken. Paar keer per dag doen en 3x daags tanden poetsen met Parodontax.

Geplaatst

Welkom terug van vakantie Simonja, wat een mooie uitslag bij de nekplooimeeting, een geruststelling.

ja bloedend tandvlees en de bloedneuzen is een veel voorkomend iets, je heb een liter meer bloed bij je en daar door bloed je sneller.

Heel voorzichtig tandenpoetsen verder weinig aan te doen.

Geplaatst

Hé meiden,

weer even een berichtje. Kom er weinig aan toe merk ik, want ben erg moe, vooral als ik de hele dag aan het werk ben geweest. En dan ben ik vorige week ook nog begonnen aan een nieuwe studie. In de wachtweken van de laatste poging had ik me hiervoor aangemeld omdat ik al een tijd niet op mijn plek zit op mijn huidige werk. Wil al een tijd heel graag in het onderwijs werken en heb daarom eindelijk de stap gezet om mijn onderwijsbevoegdheid te halen. Ben nu begonnen aan een deeltijdstudie docent maatschappijleer. Heb van de zomer nog wel even getwijfeld of ik het nu nog wel moet doorzetten want het duurt zo'n twee jaar. Maar ja, er is volgens mij altijd wel een reden waarom het dan niet goed uit zou komen. En vorige week dus voor het eerst naar de studie geweest, erg leuk. En heb direct aangegeven dat ik zwanger ben en dat ik dus niet weet hoe ik het studiejaar dit jaar ga doen. Ze denken heel erg met me mee en er is heel veel mogelijk gelukkig, dus dat scheelt. Ik kan heel veel thuis doen, dus we gaan gewoon kijken hoeveel vakken ik kan gaan doen dit jaar. Ik vind het in elk geval erg leuk om iets te doen voor mijn eigen toekomst waar ik echt enthousiast van word. Maar goed, dat kost dus wel wat energie en ik moet nog een balans vinden tussen werk, thuis studeren, rustig aan doen en leuke dingen blijven doen.

Probeer af en toe wel even mee te lezen om te kijken hoe het met iedereen gaat. Zal ff proberen om te reageren op iedereen (wat ik nog onthouden heb natuurlijk... haha).

Simonja: goede vakantie gehad? Wat mooi, zo'n score bij de nekplooimeting, dat gaf vast een lekker gevoel om op vakantie te gaan. En nu dus direct weer aan het werk, maar wel met heel leuk nieuws om te vertellen.

Melis: wat k.t dat je zo'n stom gesprek hebt gehad vorige week op je werk en wat een onprofessionele houding zeg van die vrouw, om jou te vergelijken met anderen. Maar als ik het goed begreep, kan je nu wel een paar weken 30 uur werken ipv 40. Hoop dat je dat meer rust geeft en je merkt dat dit je goed doet.

Spannend dat je al over 2 daagjes weet of je een jongetje of meisje bij je draagt. Het lijkt mij zo bijzonder als we het straks weten.

Medusa: wat vervelend dat je misselijkheid soms weer zo opkomt. Ik merk dat ik nu eigenlijk alleen maar misselijk ben en moet overgeven als ik veel te moe ben en veel te drukke dag heb gehad. Heb je Ilona inmiddels weer zo geinstrueerd dat ze haar luier niet meer af kan doen haha. Moest wel beetje lachen om je verhaal hoor, maar kan me voorstellen dat jij het niet zo grappig vond toen je het merkte.

Jij hebt toch ook al last van je bekken of niet? Ga je daarvoor ook naar de fysio? Ik ga morgen naar de fysio voor mijn bekken, begin steeds meer last te krijgen merk ik. Hoop dat ze wat voor me kan doen.

Chris: goed om te lezen dat jij bij je gyn ook gaat vragen hoe hij/zij denkt over werken en tweelingzwangerschap. Ben benieuwd wat die adviseert. En je gaat volgend jaar dus een deel verlof nemen zodat je lekker lang thuis kan blijven bij je kindjes. Heerlijk!

Ansje: dus al 5 kilo aangekomen, hmmm, kan me voorstellen dat je dan even denkt, ik moet nog zoveel maanden. Ik ben zelf nog geen onsje aangekomen, ben eindelijk bijna weer op mijn oude gewicht. Merk dat het vele overgeven toch wel effect heeft gehad en ik had al niet zoveel reserves. Mijn buik begint wel steeds zichtbaarder te worden, dus die ukkies groeien goed.

Als tussendoortjes kan je inderdaad misschien afwisselen met rauwkost of een boterham tussendoor. Of een beetje yoghurt of kwark ofzo. Ik drink trouwens veel thee en water en sap 50-50 van Roosvicee. Dat is half water en half sap en daar is geen suiker of zoetstoffen aan toegevoegd, dus erg lekker en volgens mij wel redelijk gezond. Heb je ook in allerlei smaakjes. Als siroop drink ik meestal diksap, kan je vinden bij de babyvoeding in de supermarkt:laugh: Zit ook geen suiker in.

Caro: met jou en de twins ook alles goed zo te lezen. Fijn! En je bloeddruk gaat dus nog redelijk, hopelijk blijft het zo. Hoe vaak heb jij controle eigenlijk bij de gyn? Ik nu elke 4 weken. Dat van die hormonen herken ik trouwens wel, af en toe kan ik echt behoorlijk chagrijnig zijn en nogal uitvallen tegen manlief voornamelijk. Hoewel hij wel merkt dat het wat minder wordt, blijkbaar wordt het iets rustiger met de hormonen. En ik denk dat het ook erg scheelt dat ik weer wat meer energie krijg en niet meer zo misselijk ben.

Nou meiden, fijne avond allemaal!

liefs,

sissy

Geplaatst

Sissy, wat leuk om weer eens een berichtje van je te lezen. Grappig dat je ook nog niet bent aangekomen, hier nog één. Ondanks dat wel al een mega buik voor 14,5 week zwanger zijn. Wat stoer dat je een studie bent begonnen, zeker nu je zwanger bent van een tweeling. Snap heel goed dat je moe bent, je hebt twee wondertjes in je buik die enorm veel energie gebruiken om goed te groeien. Geef er lekker aan toe!

Medusa, veel plezier morgen met de echo. Laat je ff weten hoe het is gegaan?

Simonja, veel pleziermmorgen bij de controle bij de vk. Laat je ff weten hoe het is gegaan?

Jammer dat we nog niets van Disi hebben vernomen, ga er maar vanuit dat geen bericht goed bericht is.

Net tagliatelli met pesto, rucola en geconfijte cherrytomaatjes gegeten, althans een half bord. Weet ik veel dat geconfijte tomaatjes met rode wijn bereid wordt. Zo, ben flink uit m'n stekker gegaan tegen manlief. Hij had hoogstens 3 eetlepels gebruikt, waarvan een gedeelte verdampt tijdens het koken. Ik zat natuurlijk meteen weer in de stress, hij voelt zich zo schuldig! Heb al op diverse sites gelezen dat het geen kwaad kan. Zeker omdat ik maar een hele kleine hoeveelheid heb gegeten, pfff...

Ik ga vanavond lekker ordinaire tv kijken; X-Cherso & De Villa. I know, superslechte tv maar ik lig elke keer weer in en deuk van de kansloze figuren die er te zien zijn.

Fijne avond meiden! :-)

Geplaatst

Hey kletstantes :D

Sorry voor het late berichtje ik ben zo druk momenteel met m`n uit de hand gelopen hobby (geboorteklompjes schilderen) de 12-weken-echo was goed en leuk om weer even te mogen gluren. Ook fijn om onze arts nog even te spreken, met een soort van evaluatie over de weg die we bewandelt hebben om tot zover te kunnen komen. Nu mogen we verder bij de verloskundige.

Gisteren was het 12-weken, toch speciaal zo`n mijlpaal.

Sissy succes met je nieuwe studie!

Melis, veel plezier vanavond met de tv. Nog een paar dagen en dan weten jullie HET! spannennnnnnnd

Simonja wat een super-uitslag van de combi-test...de nekplooi van ons kindje was 1,0 mm maar de uiteindelijke bereking zat toch veel dichterbij de 1:200 dan als ik dat van jou zo zie, uiteindelijke was de uitslag "geen verhoogd risico" maar ja die cijfertjes hè.... Nou ja we gaan er maar van uit dat het gewoon goed is allemaal...

Doei doei

Geplaatst

meliiiiisssss....geef mij dat recept eens :) dat klinkt wel errug lekker en natuuuuuurlijk kan het helemaal geen kwaad, je drinkt toch geen glaasje alcohol of zo en alcohol verdampt bij koken, hahaha...ik maak ook whiskeysaus gewoon hoor....tis zo'n klein beetje :)

volgende week een keer tijd?? moet er echt een keer van komen hoor...en ik wacht met spanning je smsje af morgen, volgens mij vind ik het nog spannenderderderder dan jij, whahahaha..

Geplaatst

Melis: haha, kan me voorstellen dat je helemaal uit je plaat gaat door het receptje van manlief. Maar volgens mij kan het niet direct kwaad hoor, zeker niet omdat veel van de alcohol is verdampt. Er zijn ook vrouwen die af en toe een glaasje wijn ofzo drinken en dat heeft geen effect. Ik zou ook wel even schrikken hoor, ik drink (of eet) ook geen druppel alcohol nu. Hoe was je tv-avondje?

Disi: wat fijn om te horen dat alles goed was bij de controle en nu ook de 12 weken grens bereikt. Mooie mijlpaal!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Benbri, gefeliciteerd met je 20-weken mijlpaal! Joehoe... Mooi plaatje trouwens in je ticker! Zal manlief eens vragen om het recept op te schrijven, zie hem morgen pas weer want hij heeft vandaag late dienst. Ik sms je meteen hoor zodra we het weten.. Ik vind het zelf ook wel heel spannend hoor, of nee... Ben eigenlijk meer nieuwsgierig.. We hebben totaal geen voorkeur, zolang ik maar een gezond kindje op de wereld kan/mag zetten.

Sissy, heb lekker GTST gekeken en daarna X-cherso, wat een mafkezen zijn dat zeg.. :-S Ik ben ook nog maar jong (25), maar ik heb me echt nooit zo gedragen hoor.. Sterker nog, ik zou dat niet eens willen.. Jij vandaag ook weer werken?

Fijne dag lieve meiden!

Geplaatst

Melis, dat maakt echt niets uit hoor die confijte tomaatjes, dat is zo'n klein beetje, arme man van jou heeft hij zo zn best gedaan met koken :-D

Ik reageer vanmiddag/vanavond meer, ik ben zo weg denk voor bijna de hele dag.

vanmiddag naar de gyn, ben wel beetje zenuwachtig, voornamelijk hoe hij staat tegenover een ks.

uiteraard laat ik weten hoe of wat.

Benbri 20 weken alweer, je was net nog 16 weken ????? wat gaat het toch snel

fijne dag meiden xxx

Geplaatst

Disi, goed om te horen dat je 12-weken echo goed was.

Medusa, veel succes / plezier bij de gyn.

De vakantie was helemaal top. Elke dag tegen de 30 graden en volop zon. Heerlijk naar het strand, zwembad, speeltuin, terrasje etc etc. Niet veel gedaan maar wel onwijs genoten.

Mijn controle bij de vk was goed. Bloeddruk 80/120 en mijn baarmoeder groeit al flink. Begin nu dan ook een goed zichtbaar buikje te krijgen.

Hier ook nog iemand die nog niets bijgekomen is, ben nog steeds tussen de 1 en 0,5 kg lichter dan mijn startgewicht.

Geplaatst

:violent1: :violent1: Ik ben echt stik sjaggie, kom ik in het zh netjes op tijd, waren ze vergeten te melden dan de gyn op een andere locatie zit, afspraak gaat dus niet door.

Nu morgenochtend terug voor alleen een echo en dan volgende week dinsdag de intake met een andere gyn en dan over 4 weken pas bij mn eigen gyn.

Geplaatst

Volgende echo/afspraak:

15 September : Medusa ( gyn echo )

20 September : Medusa ( afspraak gyn/echo )

Uitgerekend op...

Geplaatst

Simonja, fijn om te horen dat de controle bij de vk goed was. Bizar he?! Niet aankomen, maar wel een buik krijgen. Ik vind het nog steeds apart, maar het zal wel goed zijn.

Medusa, wat balen zeg!! Slordig van het zkh, zeker omdat een echo/afspraak voor zwangere vrouwen altijd zo fijn is. Daarentegen wel fijn dat je alsnog morgen een echo krijgt.

Morgen zo te zien een drukke dag qua afspraken. Geniet er allemaal van meiden..

Na een Happy Meal lig ik nu lekker in bed en ga ff een schoonheidsslaapje doen, tot straks!!

Volgende echo/afspraak:

Uitgerekend op...

Geplaatst

Volgende echo/afspraak:

15 September : Medusa ( gyn echo )

20 September : Medusa ( afspraak gyn/echo )

Uitgerekend op...

Geplaatst

Zo eindelijk thuis. Ik was even vergeten dat we vandaag een afscheidsreceptie hadden van een collega die nu met pensioen gaat. Ze is in augustus 67 geworden. En nu ben ik moe. Ik lees weer veel leuke berichten hier. Fijn.

Geplaatst

Medusa, er vanuit gaande dat de echo morgen wel plaatsvindt; veel plezier. Wel een mooie dag, precies met je 12-weken mijlpaal. Alvast gefeliciteerd!!

Pjessie, hoe is het met je? We lezen de laatste tijd weinig van je, hoop dat alles goed met jou en de kleintjes gaat. Succes morgen met je afspraak..

Disi, veel plezier met je eerste controle bij de vk.

Ik lig al lekker in bed en ga zo slapen. Morgen eerst ff een half dagje thuis werken en daarna dan richting dr. Papa in Amsterdam. Gelukkig kan manlief mee, hij mag later beginnen. Ambtenaar he, dan kan dat allemaal ;-) Oh ja Medusa, nadat ik je berichtje had gelezen dat je schreef dat manlief zo z'n best had gedaan voor mij met koken, voelde ik me er erg lullig onder. Dus heb, mede dankzij jou eye-opener, vandaag ff m'n excuses aangeboden voor mijn nogal hormonale reactie. Vond ie erg lief, dus thanks!!

Slaap lekker meiden!!

Geplaatst

Hè meiden ben jullie niet vergeten ben alleen nog zo moe dat ik er niet aan toe kom om te reageren lees wel al jullie verhalen hoor zal snel weer even langer reageren

Melis veel plezier bij de geslachtsbepaling morgen

Verder weltruste iedereen

Geplaatst

oi, was alweer eventjes niet geweest bij de maart meiden (shame on me) al een hele dag minstens, hihi....maar thanx melis, ik zie je receptje tegemoet, want het klonk wel erruglekker :) (uhm, las erg lekker meer, maar oke)

en ja, gaat snel he...alweer de helft ben ik nu :) gaat echt supersnel hoor, voor jullie het weten zijn jullie daar ook :)

dikke knuffel voor jullie :) ik ga even mijn nesteldrang weer uitleven...wat een crisis hoor...heb nog 4 en half maand, maar wil het hele huis behang afhalen, opnieuw structuren, opruimen, weggooien, meubels de deur uit (huis staat best vol en ik wil ruuiiiiiimte), woonkamer omgooien, alle kozijnen/deuren opnieuw schilderen, kinderkamer is klaar, maar wil graag een "afscheiding maken van babykamer en onze kamer (ze slaapt bij ons op de slaapkamer), ondertussen wil ik nog met mijn plannen bezig zijn, maar die moet ik gewoon even een stappie terug doen, eerst huis en beetje bij beetje..ik ga wel wat later van start en..en..en..zucht...nog zoooooooveeeeeeel te doen en te weinig tijd...*zucht*

Geplaatst

Melis een heeeeeele fijne spannende dag vandaag!!! ben ook erg benieuwd wat jullie krijgen :-) have fun met de echo.

Was niet mn bedoeling om je een lullig te laten voelen,maar heeft wel weer goed uitgepakt :-)

Hier ook iedereen die vandaag afspraak heeft vk of echo?? veel plezier of zo iets hahaha

En verder ook iedereen een fijne dag.

Ik heb zo een echo weer bij de ferti arts, ter compensatie voor gister.

De ferti artsen mogen blijkbaar maar tot 12 weken een echo maken dus kan net op de valreep.

Hoop dat ik nu een compleet mensje te zien krijg :-)

Benbri schaam je diep al 1 dag niet bij ons komen kijken, meid dat kan echt niet.

Manlief is deze x maar 1 week weg egweest kotm vanavond weer thuis, zaterdag weer aan de gang met de badkamer, ik hoop nu toch echt over een week weer thuis te kunnen douchen, ben het best zat, 3 weken lang kamperen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden