Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tobbert ik had je foto's gezien mooi hoor

Wij hebben bij 30 weken shoot

Mywish fijn dat alles goed is

Joekie ik wave met je mee haha

Ik heb zaterdag 3D echo

17 april afspraak Ooo ze hebben me geprikt voor resus auw haha verkeerd geprikt ben benieuwd

Verder gaat het goed en bij jullie allemaal?

Liefs x

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeuhh joekieee 29 weken nog een week en je zit in de 30 :) kun je gaan aftellen

Minoes wat goed dat alles er goed uit zag wat leuk dat jullie ook het gewicht krijgen te horen dat hebben ze bij ons niet gedaan maar ze lagen op het gemiddelde en de gyn vond het er goed uit zien dus weer gerust gesteld voor komende tijd maar ben nu al weer benieuw na de volgende echo

ik ben trouwens nog steeds niet op die refus factor getest of wat dan ook ben benieuwd waneer ze dat van plan zijn te doen ik ben zelf ab negatief wat mij vriend is weten we niet weet ook niet of het ziekenhuis da weet ze hebben wel x soa - aids test gedaan moeste we bloed voor prikken anders mochten onze cryo's niet in de vriezer

morgen trouwens kinderkamer halen :):):)

Geplaatst

Mywish ik had vandaag nieuwe arts en ik zei moet ook geprikt worden voor resus bij 27 week doen ze dat ben je toch?

Ja heb kaartje mee gekregen met de metingen voor plak boek geen echo foto ziet er ook beetje raar uit haha

Je groeit zeker als kool met twee?

Leuk de babykamer morgen ben benieuwd

Wat een weer niet heerlijk word zo vrolijk van

Liefs x

Geplaatst

Leuk mywish de babykamer!!. Helemaal naar het zin??

Bij 30 weken een foto shoot leuk hoor Minious. Ik ga bij 34 weken ook nog een keer.. hebben we 3 shoots gehad, kan je er een leuk boekje van maken.

Moet vandaag voor een groei echo, verloskundige vind dat mijn buik te klein blijft en dat ik te weinig aan kom. Ben nog maar 1,5 kilo aangekomen. Dus even een cheque in het zkh of de kleine goed groeit.. maak me opzich hier niet druk over.. zelf was ik ook maar 48 cm lang en woog maar 2840. dus ga ervan uit dat mijn kleintje ook niet echt groot zal zijn.

Hoe is het met jullie eetlust... eten jullie veel?? overdag eet ik gewoon als anders, maar 's avonds eet ik niet heel veel. Zit gewoon snel vol.

gr. Tobbert/Linda

Geplaatst

Linda spannend ja

Mooie buik foto's hoor ja is leuk voor later

Ons meisje word ook heen grote ach als het maar gezond is

Hier vreet buien s'avonds haha

Hebben jullie dat ook net gevoel of je blaas knapt die van mij zit er de hele tijd om gespelen zo'n raar gevoel

Net of ze haar hoofd niet stil houd haha

Mywish mooie spullen heb je gekocht zag op fb

Mommysoon dikke knuf

Liefs Jessica

Geplaatst

Hee minoes Ja ik weet ook niet hoe da zit bij ons met de rhefus-factor lijkt mij dat ze wel weten wat ze doen toch of zal ik een x bellen voor zekerheid??

en ik heb ook af en toe een raar gevoel bij me blaas hoor

ja ik groei goed maar op zich is het nog te doen ik weeg nu 79.9 haha dus 80 eigelijk ;) nog nooit zoveel in me leven gewogen maarja ook nog nooit zwanger geweest van een tweeling

We hebben gisteren alles besteld kinderkamer was op voorraad maarja kamer moet nog 1 en ander aan gedaan worden dekentjes en lakentjes besteld zat gewoon 6 weken levertijd op !! van me mama dekentjes en lakens voor kinderwagen gekregen .. ojaa me moeder weet wat het word ik heb het veraden per ongeluk ik zei ohhh ik heb zon leuk jurkje gezien van mexx maar kosten gewoon 40 euro ! tjaa toen was het vor me moeder dus ook duidelijk wat het werd :) en bij me vriendin had ik ook zoiets had gisteren een babyswing gehaalt ding kost in de winkel 270 euro maar me vriend heeft hem via marktplaats gekocht voor 80 dus dat viel nog mee en hij ziet er heel goed uit gewoon maarja ik zeg dus tegen me vriendin jaa waren egt leuke mensen van die swing die hadden ook een meisje ! haha ging ik weer maar verder weet niemand het tot nu toe hoop niet da ik me nog vaker verspreek

maar die swing is echt een leuk ding hoor alleen me honden zijn er een beetje bang van da da ding amol zwaait en muziek uit komt maarja ze hebben nog 10 weken tijd om er aan te wenne :)

Linda hoe was je groeiecho vandaag ben benieuwd of je kleintje op schema ligt .. krijg je tog nog een extra echo ;)

wat wegen jullie nu trouwens ongeveer ?

xxxxmywish

Geplaatst

Mywish zou gewoon even vragen voor resus

Ja leuk ding die swing zo iets wil ik ook nog wel

Ik ben haast niet aan gekomen wa er voor wat aan gekomen weeg nu 77 kilo

Liefs x

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3823[/ATTACH]

hallo iedereen;

hier druk druk druk...

maar het gaat goed de baby's zitten nog binnen hihihi.ik moest wel gisteren en diabetes test doen omdat mij baby's te groot zijn maar die was goed daar ben ik blij om ze zijn gewon gezoende baby's die goed groeien!!!

ze zitten 3 weken verder dan de gemiddeld.

ik heb het wel erg zwaar en ben blij als de tijd is om te bevalen ik maag niet veel doen (kan ook niet hoor)maar ja gelukkig gaat goed!!

ik heb wel nog aardebuiken en een blaasontsteking.de aardebuiken het is gewon omdat geen plek is en de baarmoeder te veel groei en voor de blaasontsteking heb ik gewon efe antibiotica. nu al 20 kilo!!!!!!!!!!! wow dat is veel ik hou veel vocht vast.

hier fotootje van mij

gr

Geplaatst

Hee Kvdfernandez..

Leuke foto en wat een flinke buik !!! ik heb ook een flinke buik maar vergeleken met jou.. maarja als jou kindjes ook al 3 weken voor liggen op schema is gelijk aan 30 weken

gelukkig zitte ze nog in je buik daar moete ze ook nog wel een tijdje blijven

Hopelijk blijft alles goed gaan met je zwangerschap maar daar gaan we vanuit tog ! :)

Testr wat zag ik in je handtekening ff pauze ingelast gaat alles goed met jou en je kleintje ?

xxxx mywish

Geplaatst

Kvdfernadez jeetje wat een buikje haha mooi hoor mag ook wel met twee en wat fijn dat ze het zo goed doen

Sterkte met de laaste maanden

Testr rustig aan meid

Morgen de 3D echo heb er zin in

Mijn schoonvader is weer opgenomen bah niks aan

Mijn man morgen jarig en zondag gaat mijn broertje begeleid wonen druk druk

Fijn weekend liefs x

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Wow serieuze buik Kfernandez! Fijn dat alles goed is. Bijzonder dat ze boorlipen. Lijkt me bij een tweeling juist goed, komen vaak iets eerder.

Tobbert hoe was de echo? Maar 1,5 kilo erbij joh? Wow. Hier ruim 12 kilo met bijna 30 weken. Ik eet niet veel, wel de hele dag een beetje, anders krijg ik maagzuur.

Minoes veel plezier morgen! Hier ook al zo druk met van alles. Rustig aan meid!

Mywish, leuk ding heb je gekOcht. Gaaf alles bestellen he? Ja ppff heel duur. Ik zou me ook verspreken. :)

Ja hier even behoefte aan een time out. Schrijf op meerdere plekken mee en momenteel zo druk en best emo, wat door sommige berichten extra geprikkd wordt. Nu we morgen de 30 weken in gaan, merk ik dat het extra spannend wordt en dat ik alle rust en certrouwen gebruiken kan. Probeer daarom echt wat minder hier te zijn.

Gelukkig kan ik de meeste van jullie volgen op fb!

Veel liefs, op naar onze ukkies, xxx

Geplaatst

Testr ik herken je gevoel word ook soms en verdrietig van dingen die op het forum gebeuren.

En je moet ook goed om je zelf denken

En we hebben elkaar op fb dus denk lekker om jezelf en ukkie

Ja heb heel veel zin in morgen

Liefs x

Geplaatst

De echo was goed. De kleine groeit goed. Je hebt een bepaalde lijn hoe ze moeten groeien, sommige metingen zaten er net onder en sommige zaten er net boven. Helemaal tevreden dus. Paniek om niets. Maar heb wel even naar de kleine mogen kijken. Zo’n extra echo altijd leuk!! Ook was er al even gekeken naar m’n placenta, die zou misschien voor de uitgang liggen, maar zo als het er nu uit ziet zit die helemaal goed.

Nu 19 april nog een 32 weken echo om weer even naar de placenta te kijken en dan wordt ook de groei weer even bekeken.

Normaal weeg ik ongeveer 59 en nu zit ik op de 61,5 dus 1,5 kilo aangekomen. En ik ben niet misselijk of heb veel overgegeven. En ik groei toch wel aardig vind ik.

Mijn klein zit ook steeds bij m’n blaas een niet fijn gevoel als ik eerlijk moet wezen.. dan altijd even op m’n blaas drukken in de hoop dat de kleine even iets anders gaat liggen.

Bang zijn dat ik me verspreek hoef ik met niet hahah.. We weten niet wat het wordt.. Alleen zijn we naar geboortekaartjes wezen kijken.. maar dat is dan wel knap lastig hoor… Het is allemaal roze of blauw.. en de neutrale vinden we weer niet leuk.. een uitdaging wordt dat.

Hebben jullie al geboortekaartjes geregeld.???

kvdfernandez: dat is inderdaad nog eens een buik zeg.. wel een mooie buik!! Kom ik aan met m’n kleine buikje en 1,5 kilo aangekomen. “Schaam schaam” maar bij jouw zitten er natuurlijk wel 2 kleintjes in.

Minous veel plezier he morgen met je 3 D echo.. hoop maar dat de kleine een beetje mee wil werken en wat van haar wil laten zien. En niet met haar rug naar je toe en lekker slapen.. anders maar even wakker maken.. haha

Testr gewoon even lekker de tijd voor je zelf nemen. En alleen de dingen doen waar je zin in heb!! Geniet maar lekker van je zwangerschap! Ik heb ’s avonds veel last van maagzuur. Bij mij doet een schaaltje vanille vla wonderen… de verloskundige gaf me dat als tip mee.. En bij mij werkt het..Mss ook bij jouw??

Groetjes Linda

Geplaatst

Linda ik ben ook maar 3 kilo aan gekomen dus ook bescheiden haha

Onze zat ook net onder normaal dus helemaal goed

Ja raar gevoel hè dat op je blaas voelt niet prettig ik krijg haar er niet af haha hoe doe je dat?

Ja ze moet wel mee werken morgen haha

Fijn weekend

Geplaatst

Hey dames

We hebben super 3D echo gehad

Ze is echt haar moeder haha duimen zuigen lachen pruil lipje en het is nog steeds meisje haha

Zal vanmiddag foto plaatsen van haar lach

Liefs x

Geplaatst

Minoes leuk dat je 3d echo goed was gegaan ben heel benieuwd naar de foto 3d blijf echt een leuk gezichtt jammer dat het zo veel kost

wij hebben trouwens wel veel dezelfde spullen zag ik op je face book dat muziek mobiel van winnie heb ik ook en da mandje het badje en da waskussenjij hebt ook al je badspullen in parlemoer zag ik haha

Testr vandaag 30 weken !!!! gefeliciteerd toch weer een grens bereikt en ik denk inderdaad dat het vanaf nu stuk sneller gaat en je moet gewoon de tijd nemen voor je zelf ik heb ook met heel veel dingen in me hoofd gezeten door wat sommige dames hier helaas mee moeten maken ik hoop op gezonde juni kindjes voor ons allemaal

Tobbert gelukkig was je echo goed toch weer ff na de kleine kunnen kijken .. knap hoor dat je het nog steeds niet weet wat het word da wilde ik ook maar mij vriend heeft me tog overgehaalt en het is ook wel fijn dat je maar 1.5 kilo aangekomen bent tog wat er nu aankomt moet er na de bevalling ook amol weer af he ! ik weeg nu 80 en ben er nog niet maar wil tog wel weer na minimaal de 60 kilo maarja het is voor een goed doel

mij buik is ook best flink wou foto hier neerzetten van me buik maar me vriend heeeft dat liever niet maak binnekort wel xtje voor op facebook 1 dus de dames die ik op faceboek hebbe kunnen daar kijken dan maar vergeleken met kvd fernandez is mijne tog wel kleiner ach ja als het maar gezond is aan het einde das belangrijkste

dames fijn weeekend xxxx

Geplaatst

Mywish ja heb ook alle bad spul in parmoer ja toevallig hebben we de zelfde smaak.

Ja 3D echo is ook duur maar we hebben echt hele mooi plaatjes mee gekregen en film en foto's op cd

Liefs x

Geplaatst

Testr hier ook hoor, dikke knuf!Minoes fijn dat de 3D echo geslaagd is. En wat leuk dat ze verschillende gezichtjes trok. Dus ze lijkt op haar moeder haha. Ons meisje (ja was ook nog steeds een meisje) lijkt op haar vader denk ik. Dezelfde neus en mond denk ik. Grappig dat je het al een beetje kan zien he. Ze had ook al haartjes en best wel lang al achter in haar nek, zei ze. Dus ze heeft al een matje, mijn schoonzusje is gelukkig kapster ;)Tobbert mooie foto's zag ik voorbij komen! Hier ruim 10 tot 12 kilo aangekomen.. Heb nog geen geboortekaartjes geregeld. Al wel leuke gezien op het internet..Mywish ik moet je buik missen.. Heb geen facebook. Maar ik begrijp het hoor.. Je zal vast een hele mooie buik hebben en idd de kilo's kwijtraken, komt straks wel. Als de kids het maar goed hebben en gezond mogen zijn toch! En je hebt nu ook de babykamer. Leuk! Wij krijgen hem volgende week zaterdag. Mijn vader en man zijn nu nog druk met laminaat leggen. Ik hoop dat we snel weer op onze eigen kamer mogen slapen. Slapen nu al een paar weekjes op zolder.. Maar dat is vast binnenkort. Het wordt in ieder geval heeeel mooi, vind ik.Fernandez mooie buik hoor! Kan me voorstellen dat het zwaarder is. Je hebt er 2 in je buik en ze liggen al voor. Fijn dat alles goed is!

Geplaatst

Jes dus jullie meisje lijkt op papa ja die van ons echt neus en mond van mij grappig hè

Haha dus bos haar leuk zeg

Als ik terug ben van zk zal ik hier ook foto's plaatsen

Volgende week jullie baby kamer hoever ben je nu heen Jes kan het niet zien

Liefs x

Geplaatst

Leuk he Minoes. Ja haartjes begonnen te groeien. Ik ben benieuwd naar je meisje :) Wij hebben niet zo heel veel foto's omdat ze met haar gezichtje tegen mijn zij aan lag. Lag lekker met ruggetje naar ons toe. Maar hebben uiteindelijk wel 2 fotootjes van haar gezichtje kunnen krijgen. Ik zal ook even kijken of het lukt om te plaatsen vandaag of morgen..

Ik ben nu 29,1 weekjes. x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden