Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mywish en mannetje, van harte gefeliciteerd met jullie 2 prachtige dochters. Lekker uitrusten nu en genieten van ze. Dat het 2 vechtertjes zijn dat blijkt wel, hopelijk gaat het iedere dag een beetje beter, zodat ze over een paar weken heerlijk mee naar huis mogen.

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

* breek even in *

MyWish en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 dochtertjes. Hopelijk gaat het snel beter met ze nu ze in Utrecht zijn zodat ze snel naar Tilburg mogen. Dichter bij huis. Wel fijn dat je zelf nu ook in Utrecht bent. Rust lekker uit en geniet van je 2 meisjes.

Liefs Kim (mei 2012)

* breek weer uit *

Geplaatst

@Mywish, gefeliciteerd met je dochtertjes! Het is inderdaad een zware start. Neem je rust, geniet van elk momentje, en neem de tijd om goed te herstellen zodat je er straks voor ze kunt zijn... Het is allemaal niet niks, het zwanger worden, een tweelingrisicozwangerschap en dan ook nog een zware start. Pittig!! Tip: leg alles goed vast op beeld, zodat je het later terug kunt kijken. Er is zoveel wat je later niet meer weet!

Om je een hart onder de riem te steken: mijn dochtertjes zouden ook in juni moeten komen, kwamen in april, waren een stukje lichter dan die van jou en het zijn toppers! Eergisteren 1 jaar geworden en niets van te merken dat ze pre- en dysmatuur waren.

Alle sterkte en vergeet niet te genieten! :)

Geplaatst

Mywish, wow. Wat ging dat hard in ene!

Van harte en veel geluk met z'n 4. Prachtige namen en ben benieuwd hoe ze het gaat doen allebei. Volgens mij zijn het sterke meiden!

Tegelijk een knuffel voor Mommysoonihope, kan me voorstellen dat deze berichten dubbel voor jou aanvoelen. Hoe gaat het nu bij jullie? De kleine man al thuis?

Fijn dat de rest het ook goed doet hier!

Ik ben een paar weken offline geweest van het forum, dat bevalt zo goed dat ik echt voornemens ben om minimaal in te checken hier. :)

Met mij en belangrijker nog met de kleine gaat het super. Eindelijk met verlof en geen rugklachten meer. Wel veel fysio gehad en flink aan het bewegen nu. 2 weken last van veel vocht gehad, maar dat gaat nu veel beter. Ben wel heel groot op de buik. :) Vorige week laatste keer bij de gyn geweest en vandaag de laatste echo. Het gaat zo voorspoedig, ook met die bloedonderzoeken of ik met mijn antistoffen het bloed afbreek bij de kleine, dat we waarschijnlijk niet meer hoeven te komen... totaan Dday! Best wat tranen gelaten, heb wel 25 keer bloedgeprikt en zeker ook wel een echo of 20 gehad. En dan nu eindelijk "los"!

Veel genieten meiden, iedereen zegt dat we onze buiken nog gaan missen.

Veel liefs, -M

Geplaatst

Mywish, gefeliciteerd met de twee meisjes!

Het zal inderdaad heftig zijn qua gevoel maar net wat iedereen zegt probeer ook te genieten. Ging toch ineens best snel hè!

Mommysoonihope ook voor jou dikke Knuff, hoe gaat het nu met jullie?

Liefs Sweet

Geplaatst

Ik breek even in....

Mywish gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige meisjes , fijn te horen dat ze het goed doen, ik kan me voorstellen dat het hartverscheurend is om ze zo te zin liggen maar iedere dag die voorbij is is een dagje dichterbij de dag dat ze mee naar huis mogen, geniet van de mooie momenten!!

Mommysoonihope, bij jullie gaat het met rouwen aan de ene kant en genieten aan de andere, hoe dubbel kan het leven zijn.....sterkte en ik ben erg blij te horen dat jullie kanjertje dat het gered heeft het zo goed doet!!

Dames, geniet van de laatste weken!

Ik breek weer uit

Geplaatst

Testr blij dat het goed met jullie tweeën gaat

Dus je bent nu lekker aan het genieten

Ik mag morgen weer naar Vk

Mywish sterkte meid ik hoop dat jullie snel opknappen

Liefs x

Geplaatst

Succes morgen Minoes! Leuke foto's zag ik op fb!

Hier in ene gebeld door de gyn, hoe mooi de echo ook was gister.. de bloedtest was minder positief. Ik blijk een extra antistof erbij te hebben en ook de 1e antistof lijkt weer licht te stijgen, nu dus 2x kans om het bloed af te breken van de kleine. Dachten van die extra checks af te zijn, krijgen we er nu juist nog meer bij.

Elke week GUO echo en bloedprikken om de 2 weken. Dat de echo gister goed was, geen vocht om het hartje of in de hersenen en bloeddoorstroming zo als het hoort in het hoofdje, is het belangrijkst. Maar die bloedwaarden hadden we alsnog ook liever op het laagst mogelijke gehad. Krijgen we dan toch een spannende grand finale hier?

Ah...

Geplaatst

Testr bah ja dacht je dat je overal van af was begint het weer gelukkig geen vocht bij jullie bikkel

Hier rot dag ruzie met mijn moeder om niks ze zei al dat ik moet verhuizen omdat waar ik woon niet gelukkig ben gaat allemaal te gelijk word heen en weer geslingerd pfff lucht wel op zo'n dag haha

Liefs z

Geplaatst

Mywish: van harte gefeliciteerd met je dochters! Ik hoop dat ze gauw mogen worden overgeplaatst en je ze dichter bij huis hebt.

Geniet zo veel je kan!

Voor alle andere juni 2012 dames: geniet nog even van het gemier in je buik!

grtz,

Lot

Geplaatst

Hey dames

Vandaag bij Vk geweest de kleine loopt precies op de midden lijn ze is 1850 gram

Haar hoofd licht nog steeds boven haha en haar voeten zitten in haar gezicht haha

Met mij gaat niet goed nou weer te hoge bloeddruk dus word nu in de gaten gehouden hopelijk zakt het af anders word ik opgenomen

Hoest met de andere dames?

Mommysoon hopelijk gaag alles goed bij jullie?

Liefs

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

09 juni: Testr/Miki
BABYBOY!! :binkybaby:

10 juni: Sweetformesweet
Veras
sing!!
:binkybaby:

12 juni: Joekie
BABYBOY!!:binkybaby:

15 juni: Tobbert
Veras
sing!!

15 juni: Jes28
BABYGIRL!!

28 juni: Minoes (Jessica)
BABYGIRL!!

29 juni: kvdfernandez
BABYGIRL
en
BABYBOY
!!
!!
:speen:

29 juni: Joemie
BABYGIRL!!

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s:

16-5:
Joekie liggings/groeiecho + bevallingsafspraken doornemen.

G
e
b
o
r
e
n
!
!
:

2 Maart: MommySoonIHope bevallen van 2
ZOONS!!
Ze heten Lukas en Niels. (26.6 wk)

28 april: Mywish bevallen van 2
DOCHTERS
!! (32.0 wk)

Geplaatst

Hoi meiden,

Even korte update.

Mijn eigen gyn heeft net bevestigt dat de kans erg groot is dat het beter is om de kleine eerder te halen. Direct datum geprikt, om mezelf tegen teveel vragen en drukte te beschermen hou ik die graag nog even voor me. Maar dat het mei wordt is duidelijk. :)

Gaan proberen natuurlijke route op te wekken en als dat niet lukt: keizersnee. We krijgen eerst nog weer een echo en belangrijke bloeduitslag. Als dat bloed in ene briljant goed is, dan gaat we heel misschien toch afwachten.

Echo was wel weer prima vandaag, dus kleine is nu nog in goede conditie. En dat houden we zo! Mocht ik minder leven voelen komende dagen, willen ze dat ik direct kom.

Wordt nu wel echt spannend dus! Hoop dat het met de rest ook allemaal okay is. Veel geluk iedereen.

Dikke dikke kus, -M

Geplaatst

Hey testr

Spannend zeg dat je datum hebt

Ik hoop dat je bloed uitslag goed is

Heel veel succes en we zien wel wanneer je bevallen bent;)

Hier gaat het rustig zijn gangetje baby is volgens mij in goeie positie gedraaid

We hebben gister de knoop door gehakt met de naam kaartje en tekst dus word nu wel heel echt

Hoest met de rest?

Liefs Jessica

Geplaatst

Oh spannend Testr. Dus je krijgt een mei-kindje. Fijn dat jullie goed in de gaten worden gehouden. Komt vast goed!

We horen het wel zodra binkie er is toch.. Succes!!

Minoes dus jullie hebben nu definitieve naam en kaartje. Leuk!

Hier gaat het ook goed. Laatste week werken.. Afgelopen zaterdag rondleiding gehad in het geboortehuis. Net nieuw, ziet er heel mooi uit. Wel klein, maar 2 kamers en bezig met 3e. Maar ze hebben in de korte tijd dat ze open zijn, nog niet meegemaakt dat ze vol zaten..

Verder ook een proefkaartje laten maken. Vind hem heel mooi geworden. Kamertje bijna klaar. Zaterdag gordijntjes besteld. Dus wachten daar nog op. Morgen naar vk. Dus ben benieuwd hoe ze nu ligt. Tot nu toe steeds met hoofdje naar beneden... Nog een maandje meiden. Spannend....

Geplaatst

Testr spannend dat jullie een datum weten! Dan wordt het ineens wel echt!

Minoes, lekker dat alles nu rond is. Geeft een geruststellend gevoel!

Jes, het is inderdaad klein in het bevalcentrum (of hoe het ook heet) maar het lijkt me toch een goeie optie! Alleen is het bad hopelijk niet bezet als ik ga bevallen :)

Hier vanavond wat meer onrust gehad. We zitten in een verbouwing. (Beneden) Over een week is het allemaal klaar. Toch teveel gedaan denk ik.. had de hele avond harde buiken die geen pijn deden maar wel elke vijf minuten kwamen. Om half 12 toch maar de vk gebeld en die wilde toch even langs komen.

Ik heb nog geen ontsluiting maar wel was de baarmoeder iets verstreken. Zegt mij niet zoveel maar dat schijnt een voorstadia van ontsluiting te zijn.

Ze gaf aan dat ik echt nu rust moet gaan nemen anders gaat het doorzetten..

Mag laagdrempelig bellen als het erger wordt of pijn gaat doen.

Gelukkig heb ik nu het idee dat het iets rustiger wordt in mijn buik!

Ik ga wel echt rustig aan doen want wil graag dat ie nog even blijft zitten!!

Geplaatst

Jes dus ook proefdruk leuk man

Gaat nu snel allemaal

Mijn schoonmoeder is met de gordijnen bezig als goed is zijn ze klaar

Joekie dus in baf bevallen lijkt me ook wel wat haha denk niet dat Umcg dat doet haha

Dus rustig aan doen anders komt ze straks wel

Ik hoop dat mijn bloeddruk wat lager blijft anders heb ik straks ook een probleem hem mijn tas al wel klaar gemaakt je weer maar nooit

Mevr is volgens mij gedraaid en daald in ben benieuwd maandag

Oja heb afgelopen zaterdag baby shower gehad zo leuk veel gekregen

Volgende week woensdag foto shoot en het weekend buik afdruk maken met mijn mama;)

Liefs Jessica

Geplaatst

Nou dames spannend allemaal hoor! Maar fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt toch. Joekie rustig aan!

En Minoes wat leuk een babyshower.. Dus jij en de beeb zijn goed verwend. Leuk hoor.

Vervelend van bloeddruk, hoop dat het met wat rust minder wordt voor je.

Hier gister voor het laatst gewerkt en nu lekker verlof. hmmm. Woensdag bij vk geweest, ze ligt nog steeds met hoofdje naar beneden en is al ingedaald, dus ligt in goede positie :)

Nou meiden, rustig aan en alvast een heel goed weekend! Nog een paar weekjes......

Geplaatst

Hey dames

Vandaag bij Vk geweest alles was goed loopt mooi op de midden lijn

Alleen ze licht met koppie weer omhoog weer gedraaid was even heel sneu ze zei al kan alle kanten op nog over twee week moet ze wel naar beneden liggen anders gaan ze draaien ben benieuwd

Jes dus lekker verlof geniet er van ik ga deze week

Dus die van jou licht lekker goed

Liefs x

Geplaatst

Jes, lekker verlof!! Geniet ervan. Nog grote plannen voor de aankomende tijd of lekker rustig aan doen?

Fijn dat de kleine goed ligt en ingedaald is!

Minoes, wat jammer dat ze weer de verkeerde kant op is gedraaid! Wel een actieveling hoor :)

Hopelijk draait ze zelf weer de goede kant op!

Hier alles nog steeds een puinhoop in huis :)

Morgen begint de schilder en hopelijk kunnen we vrijdag en zaterdag de vloer in de olie zetten...

Daarna het huis weer inrichten.

Morgen 36 weken dus ik wil met 37 weken wil ik het grootste wel echt klaar hebben!

Woensdag in de namiddag hebben we een groei/liggingsecho. Lang geleden dat we een echo hebben gehad en ik vind het wel weer spannend hoor! Vind sowieso de spanning toenemen of de kleine helemaal gezond ter wereld komt. Jullie niet? De 20 weken echo was helemaal goed maar nu gaat het er toch op aan komen...

Ook gaan we de belafspraken meekrijgen voor als de bevalling begint.

Spannende weken hé voor ons allemaal!!

Geplaatst

Jes, lekker verlof!! Geniet ervan. Nog grote plannen voor de aankomende tijd of lekker rustig aan doen?

Fijn dat de kleine goed ligt en ingedaald is!

Minoes, wat jammer dat ze weer de verkeerde kant op is gedraaid! Wel een actieveling hoor :)

Hopelijk draait ze zelf weer de goede kant op!

Hier alles nog steeds een puinhoop in huis :)

Morgen begint de schilder en hopelijk kunnen we vrijdag en zaterdag de vloer in de olie zetten...

Daarna het huis weer inrichten.

Morgen 36 weken dus ik wil met 37 weken wil ik het grootste wel echt klaar hebben!

Woensdag in de namiddag hebben we een groei/liggingsecho. Lang geleden dat we een echo hebben gehad en ik vind het wel weer spannend hoor! Vind sowieso de spanning toenemen of de kleine helemaal gezond ter wereld komt. Jullie niet? De 20 weken echo was helemaal goed maar nu gaat het er toch op aan komen...

Ook gaan we de belafspraken meekrijgen voor als de bevalling begint.

Spannende weken hé voor ons allemaal!!

Geplaatst

Joekie oooo wat spannend of je huis klaar krijgt

Al weer 36 week gaat het snel hè

Ben benieuwd hoe jullie groei echo is

Ja hier een flinke drukte makker haha wel fijn

En ik moet maar positief bekijken als ze maar gezond te wereld komt

Mommysoon hoest bij jullie ?? Trek je het allemaal nog beetje

Mywish hoest met je meiden en met jou???

En de rest natuurlijk ook nog even en dan is het onze maand

Liefs x

Geplaatst

He meiden,

Hier weer even een berichtje van mij. Vrijdag 36 weken!!!

Gister mijn laatste werkdag en nu lekker verlof. Laat het mooie weer maak komen.

Alles gaat prima. De kleine is al ingedaald en ligt goed. De verloskundige vind de kleine nog erg klein en ik krijg maandag een groei echo. Ben ook nog maar een 4,5 kilo aangekomen. Heb een mooi klein rond buikje. De kleine is aardig actief. Af en toe het gevoel of de kleine even een voet buiten de buik wil zetten haha….

Gelukkig gaat het met jullie allemaal ook goed. Het begint spannend te worden!!!

Nog drukke tijden voor je Joekie in huis.. hoop maar voor je dat de schilder opschiet en dat je huis gauw op orde is. Dan kun je nog ff lekker tot rust komen voor je de bevalling in gaat.

Minous, jammer dat de kleine weer gedraaid is en verkeerd ligt. Hopen maar dat het weer terug draaid. Hoe is het met je bloeddruk??

Lekker he Jes met verlof.. geniet ervan!!

Mywish hoe is het met je meiden?

Mommysoon hoe is het??

x van ons

Geplaatst

Joekie hoe was de groei/liggingsecho gister? En hoe was het om de kleine weer eens te zien :)

Succes met de laatste klusjes in huis en dan lekker een beetje aanrommelen en rusten..

Minoes ik hoop voor je dat de kleine meid nog draait. En ze heeft nog even idd. Hoe gaat het

met je bloeddruk.

Tobbert lekker he verlof. Ja ik wacht ook op het mooie weer ;) maar is een beetje wisselvallig helaas..

Succes maandag met de groeiecho!

Hier gaat het verder goed. Moet volgende week donderdag weer naar de vk. Bij ons krijg je geen groei/liggingsecho. Wel jammer, moet nog even geduld hebben voor ik haar weer kan zien. Verder lekker aan het genieten van mijn verlof. Mijn moeder heeft deze week even geholpen met de keukenkastjes schoonmaken en zolder opruimen.. Beetje last van nesteldrang ;) Nee valt mee, vind het fijn om de boel een beetje klaar te hebben.. Heb gister de klossen enzo opgehaald. Wacht nog even op de gordijnen en dan is het kamertje ook helemaal af..

Ben ook benieuwd naar Mywish. Hoe gaat het met je en met de meiden?

Geplaatst

Oh nee dat dacht het donderdag was. Net verlof en nu al in de war met de dagen hahah. Joekie je hebt vandaag de echo. Succes!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden