Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

sweetforumysweet niet onzeker zijn ik heb ook een hele grote buik maar nog niks aan gekomen haha wat moet het wel niet heen ach wat maakt het uit als onze ukkie maar gezond tewereld mogen komen

Geniet er van

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joekie, hoe was je echo? En konden ze het geslacht al zien..

Sweetformysweet niet onzeker zijn hoor. Is heel normaal.. Ik ben ook 3 a 4 kilo aangekomen. En het zullen er alleen maar meer worden :)

Vandaag de angelsound gekregen van mijn mannetje. Konden gelijk het hartje vinden. Zo leuk!

Geplaatst

Jes leuk he, die angelsound!! Ik lig nu elke avond stil te liggen of ik al wat voel, maar helaas :)

Echo gehad, Alles helemaal goed maar helaas liet hij / zij niets zien :(

Jammer hoor! Had het graag geweten ;)

De 17e januari nu de 20 weken echo en een week later weer een controle bij mijn eigen vk.

Gedult dus!

Geplaatst

Mommysoonihope, jeetje Zeg!! Heel veel sterkte meid!! Enorm heftig!!!

Jes, babyhuys in harderwijk? Mooi is die hé! Vind het daar altijd leuk om rond te neuzen!

Morgen gaan we ideen opdoen bij babypark. De grootste van europa geloof ik haha.

Morgenavond komt een vriend van ons die meubelmaker is en die gaat tekeningen maken voor de boc, commode en bedje.

Laten we het maken zoals we het in gedachten hebben. Hopelijk begint ie er snel aan haha!

Geplaatst

Oh jammer Joekie! Nog even geduld inderdaad.. Fijn dt alles goed was!

Jes, gaaf dat hartje luisteren. Mijn man wil er niet aan, ban dat ik ga flippen als het even niet lukt. Denk dat ie gelijk heeft (ook al ben ik best jaloers op degene die het wel doen)! :)

Wij vanmiddag naar Babypark geweest. Wow wat een top zaak! Alles in huis en heerlijk ruim en rustig. Ook foto's gemaakt van mij achter de wagens. We zijn het nog niet eens. Maar hebben ook nog wel even. :)

Baby kamer vinden we allemaal zo lomp en groot, ons kamertje is klein met hoekjes. Dus daar zoeken we iets knus bij. Gelukkig inbouwkasten, dat scheelt weer!

Trusten ladies

Geplaatst

Haha mik, zei t toch!! Babypark rules!! Wagen moet je vooral kijken naar waar en hoe je m gaat gebruiken. Wij hebben bijvoorbeeld mogen passen in mijn punto: moest ie opgeklapt makkelijk inkunnen. Geen probleem daar; hè sjeest zo naar buiten (wel met verkoopster in hè kielzog natuurlijk). Gek gevoel hè, achter zo'n wagen staan... Net alsof je aan t smokkelen bent.

Geplaatst

Heel super Fren, tnx voor de tip nog! Wandelwagen begint al te wennen, kijken er al zo naar uit om van alles met de kleine te doen!

Welke heb jij genomen? Wij twijfelen tussen de Joolz D en Stokke Explory, laatste wat praktischer (kleiner voor in de gang, meer opties en kindje dichterbij). Maar dat model van die Joolz en die kleurtjes, zo tof ook!

Geplaatst

Wij hebben de zilvergrijze joolz day. Helemaal blij mee, islekker hoog nl. Zijn beide lang en vaak zitten de bak en het stoeltje zo laag. Bij de joolz juist niet. Overigens ook veel mogelijkheden, hè moet maar eens op de website kijken.

Geplaatst

Toffe keuze! We doen hier een serieus vergelijkend waren onderzoek. :) Maar dat die Stokke ook als eet tafelzitje is te gebruiken en minder massief is en beter stelbaar qua hoogtes is voor ons (ukkies) wel weer extra handig. Vind hem alleen niet zo mooi. :)

Wij hebben de zilvergrijze joolz day. Helemaal blij mee, islekker hoog nl. Zijn beide lang en vaak zitten de bak en het stoeltje zo laag. Bij de joolz juist niet. Overigens ook veel mogelijkheden, hè moet maar eens op de website kijken.
Geplaatst

Hee meiden, lees hier over jullie kinderwagen vergelijk. Wij hebben ook stokke en joolz bekeken, ook ik vond stokke niet zo mooi, maar toch eerlijk vergeleken. Redenen voor ons om stokke niet te doen is dat de bak een stuk kleiner is. Wij willen graag dat t kindje daar zo lang mogelijk in kan slapen. Dit ook met oog op dagjes en weekendjes weg enzo. Daarnaast is stokke echt een stadswagen en dreigt kind eruit te hobbelen als ondergrond iets onvlak is. Was voor ons ook n te groot nadeel. Een van de nadelen van joolz is trouwens de kleine boodschappenmandje, pas als t zitje erop komt kun je er de xl tas extra aanhangen.

Mijn broer heeft de joolz ook en die schuiven de kleine ook gewoon aan tafel, dus ondanks dat ie wat lager os dan stokke, istie wel hoog genoeg.

Zoooo, dat was t promo praatje voor joolz :-) wij zijn er happy mee, haha

Geplaatst

Kijk, goed te weten! Dan blijft alleen nog over dat de Joolz stuk breder is voor in de gang hier (we wonen boven) en dat ik als kleintje verzuip achter de joolz met de reiswieg erop. :) En laten we niet vergeten dat man voor Stokke is, dus dat wordt nog flink "lullen" voor me. We wachten ff de nieuwe edities en kleuren af (en zeker ook de 20 weken echo) en kiezen daarna wel. :)

Geplaatst

:-) grappig is dat, mijn lief had eerst ook voorkeur voor stokke. Ach, zijn allemaal prima wagens, alleen zo jammer dat ze zo duur zijn....

Geplaatst

[h=2]icon1.png[/h]

W
i
e
i
s
w
i
e
:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki

10 juni: Sweetformesweet

12 juni: Joekie

14 juni: Tobbert

15 juni: Jes28

22 juni: Mywish

28 juni: Minoes (Jessica)

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez

29 juni: Joemie

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s:

23 december: Joemie 4e echo + nekplooimeting

23 december:kvdfernandez 4e echo

27 december: Joekie 6e echo

30 januari: Miki/Testr echo geslachtsbepaling

31 december: Jes28 echo geslachtsbepaling

3 januari : Mywish 6de echo

9 januari: Jes28 verloskundige

9 januari: Tobbert verloskundige

11 januari: Minoes 5 de echo verloskundige

17 januari: Joekie 20 weken echo

19 januari: Jes28 20 weken echo zh

19 januari: Miki/Testr 20 weken echo VU

20 januari: Joemie 5e echo 17weken

23 januari: Tobbert 20 weken echo

Geplaatst

Testr, succes met het kiezen van een kinderwagen! Ik ben helemaal verliefd op de Stokke, hij staat met smart te wachten boven, haha! Wij zijn beide lang, 1m90, en vinden zowel de reiswieg als het normale zitje erg praktisch. Kindje zit/ligt lekker hoog. Ook hebben we adapters erbij zodat de maxicosi erop geklikt kan worden.

Geplaatst

Hoi meiden,

Door de feestdagenben ik niet veel op de website geweest maar mijn echo van afgelopen vrijdag was super mooi en leuk om die bewegingen al te kunnen zien op de echo. Er is ook een nekplooimeting gedaan en die was gelukkig goed! Ook is uit het bloedonderzoek gebleken dat ik immuun ben voor toxoplasmose dus ik mag gewoon rauw vlees eten en helaas ook de kattenbak verschonen!! :-)

Fijne jaarwisseling en voor ons allemaal een gezonde 2012 baby toegewenst!!

Groetjes

Geplaatst

Wow goed nieuws Joemie, van harte! Doet je babyticker het niet in je handtekening? En wat fijn ook immuun voor toxoplasmose zeg. Nog nooit gehoord, maar geniet ervan!

En Melis, ik begrijp wel dat je gek op Stokke bent. Hij heeft zeker ook wel wat. :) Nog ff meis en jullie kunnen de wagen gebruiken!!!

Ivfsh, wellicht dat die van mij ook nog om gaat. Alhoewel ik het niet verwacht. :)

Geplaatst

Haha hier nog een Babyparkgangster, wij hebben er ook alle grote dingen vandaan..... Echt een supergrote winkel met heel veel keus, goede service! Alles staat er uitgestald, heel fijn!

Succes met het beslissen welke wagen het gaat worden Testr ;)

Geplaatst

Tnx Jose! Zalige winkel inderdaad. Waar hebben jullie voor gekozen?

Overigens vinden wij de babykamers van Stokke beide erg mooi en praktisch. Commode op hoogte te verstellen. De wieg niet lomp, maar schattig rond + lang en multifunctioneel te gebruiken. Ook de kleurtjes fraai subtiel.

Geplaatst

Wiegje/bedje hebben we wel van stokke: te cute! Had ik jaren geleden al bij vrienden gezien en waren we beiden weg van. Niet verder gekeken en we hebben dat bedje gewoon in het wit besteld. Vervolgens wel met de ogen dicht gepind :-).

Die twee dingen waren trouwens ook de enige grote uitgaven, verder hebben we niet te gek gedaan. Commode is super mooi oud stuk, heeft m'n overgrootvader gemaakt en mijn vader heeft m aan deze tijd aangepast (hoogte) en verder moet Catootje het gewoon met een Ikea pax kast doen :-)

Zoeken alleen nog n leuke mobiel voor de box, iemand nog tips voor leuke sites?

Geplaatst

Ivfsh - wij hebben een gekleurd muziekmobiel van Woezel & Pip voor de box, erg leuk! Gekocht bij Babydump voor 29,95. Ze hebben ook hele lieve wit/grijze Nijntje muziekmobielen, maar wij wilden graag kleur omdat baby's dat leuk vinden. Succes met kiezen!

Geplaatst

Haha, das waar mik, apart topic openen?

Maar IVF, wij hebben inderdaad de zilveren Nijntje mobile van m'n moeder gekregen. Erg mooi! En ons kindeke moet t ook met een pax doen hoor, vooralsnog heeft ze 1 deur en wij de andere 4 ;-)

Geplaatst

Wij zijn voor de Maxi cosi mura 4 gegaan, was mijn man z'n favoriet. Een robuuste, stoere wagen, voor mannen heel geschikt haha. Mijn voorkeur ging uit naar de Quinny buzz 4. De MC is het geworden omdat de bak erg groot is en aangezien L_otte in de winter geboren is, leek het me fijn en prettig haar er zo lang mogelijk in te hebben.

Wat betreft een mobiel, lastig....je hebt niet heel veel keus. Wat zijn je eisen? Fischer price heeft er één met afstandsbediening, achteraf heel handig geweest.

Wij zijn voor de neutrale gegaan, Nijntje in grijs/wit! Past bij ons interieur ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden