Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ohh ellie lieffie. Gisteren weer een uur buiten gelopen. Vind ik veel prettiger dan de sportschool.

Het stinkt daar naar zweet, dat meen ik echt serieus. Dus als het niet anders kan ivm het weer dan naar de sportschool.

Gaan jullie ook wat lekkers lunchen...jammie jammie. Tja lijkt mij wel confronterend. Een digi knuffel voor jou.

Noor is eigenlijk Inge de Bruin.........

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ga aan de rosbief, sushi, filet americain, zelfgemaakte mayonaise en witte wijn en zij krijgt een bruine boterham met kaas en een glaasje melk. Hah!!!

Groot gelijk dat je liever buiten loopt, veel relaxter dan in zo'n zweethol.

Weet niet of Noor Inge is, maar volgens mij heeft ze wel hetzelfde accent, ja toch, niet dan?xx

Geplaatst

Toppiejoppie!! Oef.. hoe schatten jullie mij in.... volgens mij fouter dan fout haha! Nou Inge ben ik zeker niet... de dag dat ze mij voor een Sapph billboard vragen is nog heel ver weg. Alhoewel.... Bil bord.... daar ben ik wel geschikt voor! Laat geen plekje onbenut!

Of anders gewoon voor een bord. Dat eet ik ook altijd keurig netjes leeg.

Nee ik heb liedjes gezongen in het pierenbadje van 32°C, daarna kindje gewassen en aangekleed (=aan de rand van het zwembad) toen kindje dat dus al aangekleed was tegen mij aangehouden terwijl ik nog een kletsnatte bikini aanhad. Kind weer nat. Vervolgens moet je onder de douche doorlopen naar de kleedkamers en jawel weer iemand zo attent om op de knop te drukken, kind nog natter en mama ook nog uitgelopen mascara tot op de kin. Lekker het nog vochtige lijf in mijn jogginghose gewurmd, balancerend op mijn handdoekje, deo vergeten mee te nemen, borstel vergeten mee te nemen en bij het naar de auto lopen een heuse wolkbreuk, waardoor de pijpen van mijn joggingbroek tot mijn knieholtes nat zijn. En zo verslons je met de dag.

Heerlijk Ellie..die lunch. Ik wil me zelf niet uitnodigen hoor... maar mocht je nog eens zin hebben in zo iets... ik ben er altijd voor in!

Gabrie ik hoop dat je beter weer hebt dan ik net toen ik even 3 minuten buiten was! Ja getver stinkzweet. Het zijn meestal mannen die zo stinken. Bleh! Die gaan het liefst ongewassen naar de sportschool voor een nieuwe laag zweet. Op zondagochtend met spinnen ga ik regelmatig over mijn nek. Iew!!!

Nou tot laters. Enne... Ellebiellie ik ben de hele dag standby hoor voor goed nieuws!

Voor slecht ook trouwens.

Geplaatst

Noortje ik ga pas vanavond lopen ben nu nog gewoon aan het "werk".

Wat schattig met je baby boy wezen zwemmen...IKKE wil ook.

Hahaha bill bord is leuk!

Ja de sportschool dat ranzige zweet geur is echt niets voor mij. Ruiken ze het zelf niet? En ik heb geleerd dat vers zweet niet stinkt ......maar oud zweet.

Vanavond aan de gestoomde bloemkool en kiprollade jammie ik heb er nu al trek in.

Ellie, soms heb ik zo een zin om iemand gewoon te knuffelen en te zeggen wat het nieuws ook zal zijn.....we staan klaar om je op te vangen.

Geplaatst

Esther, jij ook al zo lief, ik ben amper zwanger en nu al helemaal emo ;-) Morgen is mijn officiele testdag, 14 dagen na tp. Heb al dagen echt vervelende menstruatiezeurpijn onder in m'n buik en steken links en rechts in liezen die komen en gaan. Ga zo proberen een foto te plaatsen. Misschien is ie nog net te licht voor 13 dagen na tp maar dit was dus echt een vrijwel kansloos 2-cellig embryo op dag 3. Ik heb wel ass. hatching laten doen, overigens.

Geplaatst

Ah joh met een slome drol komt het streepje misschien ook wat later. Ik weet zelf donders goed hoe fout lichte streepjes nog kunnen gaan, maar ook da er wel degelijk iets gebeurd (is)! Die Heinz daar laat zich niet zomaar afschrijven, dat is duidelijk. Dus nu gewoon duimen dat kleine Franzl een grote Franz wordt :-)

Geplaatst

Ellie... ik zit te sniffen achter mijn ipad... ik heb deze week een kaarsje voor jou gabrie sylvi en henne gebrand. Sommige lieverds hier hebben een beetje hulp van boven nodig vind ik.. Kwam een kapelletje tegen en ik werd er echt naar binnen gedreven.. en heb serieus gebedjes voor je gedaan al geloof jij er niet in soms gebeuren er dan wel wondertjes.

Oh ik heb een meter kippenvel!! ben zo vreselijk blij voor je lieve schat. Nu goed doorbroeden!!!

Geplaatst

IK ZIE HET!!!!!

oh ben als een kind zo blij!!!! hieperdepiep!!!!

pfffff zit gewoon met dikke tranen, hummel snapt er niets van...

Geplaatst

Die kan ik zien zonder vergrootglas, bouwlamp, daglicht, knipperen of knijpen. Ik ben altijd heel voorzichtig, maar vind m echt behoorlijk duidelijk. Oké, je wilt graag dat ie van de test knalt, maar het moet ergens mee beginnen toch?

Noor wat onwijs lief van je zeg, ben er echt een beetje door geraakt dat je dat zomaar voor ons doet....

Geplaatst

Noortje, wat ben je toch een topwijf. Kaarsjes branden in een kapelletje, no less! Ik was jaren geleden ook in zo'n kapelletje speciaal voor kinderloze vrouwen, kom, hoe heet ie. Echt zo'n bedevaartsoord. Lag er zo'n gastenboek met een bericht van een vrouw die zegt: Nou, Heilige Moeder (hoe ze dat ook heette), ik kom hier nu al voor het zesde achtereenvolgende jaar en ik ben nog steeds niet zwanger. Hahaha, ze was helemaal pissig. Maar goed, ik dwaal af.

Fijn dat jij 'm ook ziet. Straks komt m'n vriend thuis. Heb 't hem al wel over de telefoon verteld, echt, zet 'n knop om bij me en ik loop leeg, en ik hoop dat hij 'm ook ziet. Vrouwen zien toch sneller streepjes overal, he?

Ga maandag proberen hcg te laten prikken via de huisarts maar verder doe ik het echt rustig aan en neem ik het dag voor dag. Ik ben vandaag zwanger en morgen zien we dan wel weer.

Zeg ik ook omdat ik het nog lang niet besef, hoor.

xxx

Geplaatst

Oh elliebellie een heel duidelijk 2e streepje hoor!!!!!

Zoals Henne zegt hier heb je geen bouwlamp of vergrootglas voor nodig!!!!

Ook mijn duimen draaien voor je!!

Geplaatst

Uh Hallo, hoeveel topics moeten we hier bij gaan houden om te weten te komen wie er zwanger zijn?! Ellieeeeeee, ik zie m ook hoor, geweldig zeg, daar moet op gedronken worden hiha..wat zeg ik nou.???!

Geplaatst

Oh lekker daar moet idd op gedronken worden, hmm heb hier nog wat staan.

Maar is niet goed voor de lijn dames!! hihi

Ik geloof dat ik hier ook maar mee moet kletsen, moet nog wat kilootjes kwijt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden