Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he Syl, nee, dat is het volgens mij niet. tijdens de carnaval snoeop ik gewoon heel veel. 's ochtends neem ik wel gewoon mijn shake. en dan natuurlijk heeeeeel veel wijntjes en bier....wat ik normaal ook niet drink. ben er nu alweer anderhalf kwijt, dus ben weer op de goeie weg!

het matige eten doe ik ook als ik niet shake, dus dat zit wel snor. Dit weekend zijn we een weekendje weg, ga ik niet shaken, maar gematigd eten, maar wel genieten, dus een wijntje meer of minder zal ik niet laten staan, hihihi

lekker bokworst. Bij ons in de frituur is ie niet zo lekker, maar bij een andere frituur is ie overheerlijk, dus als ik al een bokworst wil, dan moeten we daar de frieten halen, maar daar zijn de frieten weer niet zo lekker, hahahahaha. bij ons zijn ze zelfgemaakt....mmmmm

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hihi lekker pragmatisch onze Syl!

Zo zou ik het ook doen!

Maar manlief gaat niet mee in mijn "beste" lijstjes. Hem maakt t allemaal niet uit als het maar warm is, lauw is ook nog oke. Koud zou hij ook niet echt klagen, hij geeft gewoon niets om eten.

Zo heb ik wel eens een uur in hartje maastricht in de rij gestaan voor een puntzak friet, tot grote ergernis van mijn hub. Ik zag die rij en dacht.... dat moet de meest bijzondere, lekkere friet zijn want anders is er die rij niet. Een uur in gestaan! Wat denk je? niet de hakken. Kleffe zooi verzopen onder een enorme kwak vieze mayo. Echt dat je hele handen eronder zitten..

In de tussentijd had mijn man in een ander tentje een heerlijk vers nog warm broodje gezond met verse jus op. Stond ik daar totaal verregend en vernikkeld vd kou met mijn puntzak.

Maar als ik er niet in was gaan staan had ik altijd gedacht dat ik het lekkerste frietje op aarde gemist had. tja...

Geplaatst
hihi lekker pragmatisch onze Syl!

Zo zou ik het ook doen!

Maar manlief gaat niet mee in mijn "beste" lijstjes. Hem maakt t allemaal niet uit als het maar warm is, lauw is ook nog oke. Koud zou hij ook niet echt klagen, hij geeft gewoon niets om eten.

Zo heb ik wel eens een uur in hartje maastricht in de rij gestaan voor een puntzak friet, tot grote ergernis van mijn hub. Ik zag die rij en dacht.... dat moet de meest bijzondere, lekkere friet zijn want anders is er die rij niet. Een uur in gestaan! Wat denk je? niet de hakken. Kleffe zooi verzopen onder een enorme kwak vieze mayo. Echt dat je hele handen eronder zitten..

In de tussentijd had mijn man in een ander tentje een heerlijk vers nog warm broodje gezond met verse jus op. Stond ik daar totaal verregend en vernikkeld vd kou met mijn puntzak.

Maar als ik er niet in was gaan staan had ik altijd gedacht dat ik het lekkerste frietje op aarde gemist had. tja...

Tool komt me waarschijnlijk opzoeken met een hakbijl, maar ik vind patat (of friet, zo u wilt) uit Limburg en Belgie sowieso niet te eten. Dat dubbele bakken wat ze doen, twee keer in de frituur, bah. Slappe vette hap hou je eraan over.

En Syl, jij bent ook een vies kind met je bokworst.

Geplaatst
Als ze dan wel haar gele jurk wil aantrekken dan zie je haar op tijd aankomen!

Tenzij ze ondersteboven in de vla drijft, dan zie je haar weer niet ;-)

God, wat flauw. Is het al 5 uur?

Geplaatst

hahahaha, dames, jullie laten me lachen, goed voor mijn buikspieren!! Ellie, dat mag je gerust zeggen hoor!!! maar ik kan je wel zeggen dat de frieten die wij altijd gaan halen zelfgemaakt zijn, dus niet voorverpakte frieten van de groothandel en dus eerst ingevroren zijn. En gelukkig ook niet zo sappig, hihihi.

maar eigengemaakte friet is natuurlijk altijd het lekkerste!

en die jurk is alleen maar voor de carnaval, hahahaha!

Gabrie, hoe istie meid???

afgelopen weekend lekker gegeten en lekker gedronken. vooral de roseetjes waren errug lekker!!! vandaag weer lekker geshaked. ga er weer tegen aan...die 80 kg ga ik halen gvd!!! anders heet ik geen Tool!!

Noor, hoe istie met jou meid?

Ellie, vordert het al met de bruiloft? alle papieren bij elkaar nu???

Syl, hoe is het bij jou? gisteren een bijzondere dag gehad. En met afvallen ga je als een tierelier, netjes!!!

ik ga ervandoor!

liefs,

Tool

Geplaatst

Nou meiden gisteren een etentje gehad maar viel tegen en ik was de bob. Vandaag even de schade i gehaald met heerlijk niet slank makend eten en een flesje wijn, oeps. Nu ook weer ertegen en ook niet gesport, niet verantwoord met zover alcohol op, hik!

Geplaatst

Syl, als het maar lekker was toch??? is zwaar he, sporten nadat je gedronken hebt, ik herken het. Vroeger kon ik dat wel goed hebben, maar nu...pfff, ik zweet me het laplazarus en ben na de warming up al moe, hahahaha

Ik heb gisteren gekookt, doe ik zelden als vriend middagdienst heeft, meestal is het dan een pizza en een boterham, maar nu chicken tonite met rijst. niet echt honger, omdat mijn keel pijn doet bij het slikken, maar goed, toch een half zakje rijst met saus en kip op gegeten.

Vandaag staat vis op het menu, met paprika.

Mijn ticker ook weer aangepast, want mijn gewicht klopte niet meer, hahahaha. was ik zo mooi 4 kg kwijt, zit ik nu weer op pas 2 kg eraf. ach ja, het houdt me van de straat zullen we maar zeggen, hihihi komende maanden/weken geen verleidingen meer om te feesten/zuipen/taart te eten, dus dat komt wel weer goed!

hoe is het met de overige dames???

Geplaatst

Dag mopjes, even snel, ben vrij en ga zo naar Amsterdam om wat foto's te maken, voor de lol hoor, niets serieus. Werkster komt binnen een uur dus wil dan weg zijn :-)

Tooltje, fijn dat je het patatverhaal zo sportief opvat, haha.

Noortje, vandaag of morgen weer echo en is het iets beter met kleintje?

Gaapje, jij bent wel heel stil, heb je ons wat te vertellen of juist niet?

Syllie weer aan het snoeren geweest, ah joh, dagje niet sporten kan best.

Ga hollen voor de trein, later! Xx

Geplaatst

Veel plezier Ellie, niet te somber weer voor foto's maken nu?

Tool heb vanmorgen al 1.5 uur gesport dus dat compenseert dan weer.

Wel lekker gegeten maar vandaag weer braaf opletten, ben helemaal into soup.

Wat ik erg lekker vind is een uitje bakken met taugé en veel knoflook en sambal, een groentebouillion opzetten, of kip dan de taugé erbij nog aanvullen met chinese kool, bamboe eventueel prei of paksoi noem maar op en dan wat bami. Op smaak brengen met soyasaus (light). Erg lekker en gezond.

Moet mijn tikker ook weer aanpassen, doe ik donderdag dan is het weer wegen voor mij.

Gaap en Noor alles goed met jullie, zal eens even naar mijn mail kijken.

Geplaatst

Ja, eigenlijk wel wat somber maar nu kan ik mooi experimenteren met de camera. Ik ga naar IJburg, hou erg van moderne architectuur en er ligt water rondom.

Je recept klinkt goed! Verloofde paar dagen weg dus ik eet de vriezer leeg.

Geplaatst

Syl, klinkt goed!!! hier gelukkig weer 0.3 kwijt, het vordert weer gestaag.

Ellie, zijn de foto's gelukt in Ijburg?

mijnv erloofde heeft vandaag en morgen nachtdienst, lig dus helemaal alleen in mijn nestje, owkee, met een kater en een poes erbij, maar ja, daar kan ik niet meer rollebollen, hahahaha.

dadelijk een uurtje sporten, dus dat zit ook weer snor.

Noor, wanneer de volgende echo?

liefs,

Tool

Geplaatst

Tool ben jij nu 2,3kg kwijt... nou das jammer van die andere twee zeg maar komt vast weer snel goed miss sporty!

Chicken tonight.... das lang geleden! Bestaat het nog?! Ja dat glijdt wel lekker naar binnen voor als je keelpijn hebt.

Ellie hoe zijn de foto's? Show us one or two! Was t een leuke dag? Had je nog wat lekkers in de vriezer?

Syl even een missertje maar morgen vast weer veel eraf met dat gesport van jou! klinkt lekker hoor je soepie! Als ik ooit weer eens een keukenprinsessendag krijg is dit wel wat om te proberen.

Gaat t nog een beetje met je schoonvader....

En met met muts?

Gaapje nog een paar daagjes.ik krijg er wat van! Wat denk je zelf? any idea?!!

Hier heel moe maar na een goede echo weer met iets meer moed. De adrenaline geeft een ellendig gevoel als het uitgewerkt is. Even uitgebreid douchen om op te knappen. Men wat ging ik daar dood in de wachtruimte dacht echt dat ik slecht nieuws zou krijgen.

Oh hummel krijst om een of andere onverklaarbare reden. Ga even checken.

Doewie

Geplaatst

Heb mijn ticker aangepast, 81.5 weer 1.3 kilo eraf, gaat alleen zo hard en dat snap ik niet, heb toch redelijk gegeten en 3 dagen gedronken. Misschien stress, och zolang het er maar niet bijkomt!

Geplaatst

Ik wil Syl feliciteren met haar nieuwe gewicht..... Geniet er maar niet te veel van.

Volgende week zit er weer een kilo aan..........................................................en daarmee doel ik op zaterdag!!

We gaan natuurlijk helemaal uit ons dak met veel snacks en jij een ellie stevig aan de wijn of misschien wel champagne.

Met mij is alles naar wens. Ja ik kan niet echt uitkijken naar het testmoment.....maar moet ook gebeuren.

Ik kijk er wel heel er naar uit om jullie volgende weet te ontmoeten. Ben wel benieuwd of jullie in het eggie ook wel zo leuk zijn...........

Wat ik mij eigenlijk al weken af vraag is hoe het met Zara gaat (de topicstarter). Heb haar lange niet gelezen.

Tool jij mag bijna al weer beginnen en ik lees dat je alle medicatie binnen hebt toppie!! Het scheelt je toch heel veel geld.

Latersss

Geplaatst

Ik heb Syl en Noortje al in het echt gezien en zoals ze op het forum zijn, zijn ze in het echt ook en we kletsen gewoon verder alsof we elkaar al jaren kennen, voelt echt heel vertrouwd en dat zal met jou net zo zijn, Gaapje.

Zit met smart te wachten tot mijn broer zijn koters komt halen.

Katje krijgt nu astronautenvoer met een spuitje. Komt zo wel weer tevoorschijn zodra de jongens wegzijn. Haha, ik had me net als zij moeten verstoppen.

Gaapje, wanneer word je normaal gesproken ongi na een tp?

Noortje, alles goed?

Oja, twaalf uur op 10/3 is mooie tijd, dan is het toch al 5 uur in Mumbai dus Syl en ik kunnen losssss

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden