Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo dames hier ben ik weer. Na onze tegenslag van nooit geen brusje ben ik in een diepe put gevallen en mijn vreetbuien hebben me geen goed gedaan natuurlijk.

Ik heb mezelf vanmorgen weer een schop onder mijn kont gegeven en met mezelf afgesproken dat ik er toch weer eens wat aan moet gaan doen. Met mijn 1.62 en 87 kg natuurlijk veel te zwaar en moet ook het goede voorbeeld voor onze prachtzoon zijn natuurlijk. Kan niet tegen hem zeggen dat hij van de koelkjes af moet blijven terwijl ik er een paar weg zit te werken. Ik heb een streefgewicht van 70 kg nu in mijn hoofd en weet dat daar lange tijd voor nodig is om die er weer vanaf te krijgen. Ik ben absoluut geen sportieveling dus ga het puur doen op minder eten en gezonder eten vooral. Natuurlijk zal ik meer moeten bewegen, maar dat doe ik in de vorm van wandelen met Ruben en fietsen. Ik heb net als vele hier nog een lange weg te gaan, ook vor mijn zelfbeeld en verwerking van " maar" 1 kindje is het goed weer een doel voor ogen te hebben om weer die gezellige vrouw voor mijn man te worden.

Een slanke vrouw zal ik nooit worden en dat hoeft ook niet maar een veel gezonder gewicht is al een heel mooi begin.

Zal straks als ik achter de laptop zit een ticker aanmaken en hopelijk slepen we elkaar hier weer door de moeilijke momenten heen.

Veel succes voor allen!!!!!!

Syl wat een prestatie van je zeg wow!!!!!!

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier ook eigenlijk een schop onder de kont nodig qua afvallen, maar totaal niet de puf om er iets mee te doen en dan heeft het ook niet veel zin.

Vreetbuien blijven aanwezig, weeg ondertussen 90 kg, met 1.73 is dat te zwaar en heb dan ook een te hoog BMI. Ach, t zal wel komen ooit dat ik weer de drive ga vinden, maar nu niet.

Succes met afvallen allemaal!!

Geplaatst

Hoi meiden,

ik wil voor een volgende poging ook graag wat kiloos verliezen, maar sjees wat moeilijk is dat!! IK herken zo die vreetbuien en dat emo eten, vooral tijdens de behandelingen!! Maar van de hormonen kom ik niet aan hoor.

Misschien vind ik in dit topic wat motivatie, al zie ik dat er niet heel veel meiden posten op dit moment. Zijn er wel meiden aan het lijnen??

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik sluit mij ook weer aan bij jullie.

Ook hier door de hormonen weer aangekomen en na de mislukte poging afgelopen maand teveel gesnoept en gesnaaid.

Ik heb niet altijd de gelegenheid en tijd om te gaan sporten. (heb een fulltime onregelmatige baan met heel veel overwerk, heb een gezinnetje, manlief die ook onregelmatige diensten werkt en doe de complete mantelzorg voor mn moeder die hulpbehoevend is, vnaadr dat er weinig tijd overblijft voor een sportschool)

Net als witje dus nu bezig met minder snoepen en weinig koolhydraten.

Wij hebben nog drie cryo's en wil een iets gezonder lichaam hebben (lees: wat kilo's kwijt) als wij deze over (hopelijk) een maandje willen laten terugplaatsen.

Geplaatst

Vandaag hebben we een gedeelte bestraat in de voortuin en het lopen sjouwen met zand en stenen en kantbandjes dus heb in ieder geval mijn beweging gehad.

Dotje en Wen succes!!!

Geplaatst

Witje, pfff...dat is ook gelijk een zware beweging met al die stenen en heen en weer lopen. Is het mooi aan het worden?

Heb vandaag de boodschappen gedaan en de stad in geweest. Dat is ook beweging........toch????...ha,ha

Geplaatst

@Witje, Winkelen dus ..... ;-)

Ik heb zelf ook onregelmatige diensten, nu weer nacht en snaai me helemaal suf omdat ik moe ben. IK heb in de vakantie het 17 dagen dieet van dr Moreno doorgenomen en ben nu moed aan het verzamelen om een poging te doen. Minder koolhydraten eten. En al helemaal niet snoepen * slik! *

Geplaatst

Hmm geen geld om te winkelen helaas, alles gaat op aan het in orde maken van onze tuin van onze nieuwbouwwoning. We hebben nu alleen nog maar een klei kuil als achtertuin. De voortuin is vandaag bestraat!!

Vandaag onverwacht ouders op bezoek gehad dus al weer teveel gesnoept helaas.... morgen weer een nieuwe dag om niet te snoepen. Elke dag zonder snoep is er 1 nietwaar?

Geplaatst

Wat zijn jullie goed bezig! Hier geen Nevele beweging wat so ever. In het weekend lekker wijntjes gehad en flink gegeten, pizza, snacks, croissants etc. En nu staat de teller dus op 91.9, zeg maar 92 om het makkelijk te houden. Geen idee hoe ik nu een begin kan maken. Wil wel, maar lukt gewoon niet, dus dan denk ik ook niet dat het nu gaat lukken.

Geplaatst

Gabrie, mwoah niet echt gestopt, maar ben er ook niet echt mee bezig. Als ik de rust weer terug vindt dan zal t wel weer gaan, maar nu lukt het gewoonweg niet.

drink nu gewoon een shake in de ochtend, omdat ik geen ontbijtmens ben. En omdat ik nu toch halve dagen werk, smeer ik 's middags een bammie of neem wat yoghurt. Van 92 ben ik nu op 90,5 beland en sport nu ook weer drie uurtjes in de week, dus ik zal er wel weer langzaam komen.

Als t er maar af is voor 12 oktober, lol, want dan gaan we trouwen.

Geplaatst

ik ben blij ik kan mijn broek van voor de hormonen weer aan. Nog even te gaan. Maar eerst lekker op vakantie en dan weer verder. Nu een snelle afbouw week gedaan zodat we in cyprus lekker kunnen genieten en eten.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ben gisteren weer begonnen en er zijn al 1,3 kg van af. Nu zal dat ook wel komen door vochtverlies en de twee uurtjes sporten die ik gisteren heb gedaan. Deze week ben ik iedere dag in de sportschool te vinden ivm de re.lea.seweek van nieuwe groepslessen.

Raba, fijne vakantie meid!

Geplaatst

Goed zo Tooltje dat geeft wel een boost om door te gaan ook al is het vocht.

Ik prbeer ook weer iets te doen, al het eten en wijntjes zonder te bewegen hakt erin, het is me nu alweer 1 dag gelukt maar ik heb een knorrent buikje en dat is heeeeeeeel gevaarlijk.

Ik zit wel braaf op de fiets :-)

• 8 maanden later...
Geplaatst

Zo ik ga een poging doen dit topic weer een nieuw leven in te blazen. Wij zijn deze week weer serieus begonnen met verstandiger eten en vooral minder eten. Water drinken blijft een probleem maar doe mijn best om er toch minimaal 4 x per dag een extra glas van naar binnen te gooien. Verder nog geen hongermomentjes gehad, maar die zullen vast wel komen.

Nu eerst maar op de fiets boodschapjes doen ;)

Geplaatst

netjes hoor!!!

Wij zijn niet van het sporten dus moet het van mijn eetgedrag en voedingskeuze hebben, met wat extra fietsen en wandelen erbij.

Voel me doodongelukkig in mijn eigen walvissenlijf bah. Hoop zo dat ik die motivatie die ik nu heb vast kan houden.

Geplaatst

Witje, het is niet makkelijk afvallen. Maar denk dat het al goed is om bv minder pasta en aardappels op te scheppen en meer groente.

zorgen dat als je zoet behoefte krijgt een stuk fruit te nemen. En probeer de gerafineerde suikers weg te laten.

Succes!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden