Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
hihi....ymkeh, we zijn goed in het elkaar opstoken (en moed inspreken)

Kom op meid, zolang er nog niks (ongi) te zien is, lekker hoop houden!

Dank je lala, ik ga mijn best doen, ik weet wel dat vroeg testen niet helpt ;).

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gelukkig sab dat t je toch n beetje is

Meegevallen , over 2 dagen heb je tp toch in Voorburg ? Lekker snel en dan

Broeden .... En hopen . Toi toi toi.

Ik zit weg te bakken hier in mijn tuin. ( zit gewoon in bikini ... Lekker warm buikje krijgen voor mijn Emmy ... Ha Ha )

Ga zo ff zweet weg douchen en mijn Mozart kugeln zetten en maar weer een half uurtje lopen .

Tot laterrr

Geplaatst

Nou daar ben ik dan! 5 eitjes gezien 1 van 17 mm en rest ong 12mm moet woensdag weer terug. Blijven stimuleren nog uiteraard!

Nou hier begon verjaardag om 2 uur hahahah zitten nu nog steeds te wachten op visite moeten natuurlijk allemaal werken hahahah

Geplaatst

Mariek! wow! 32! wat goed zeg! nu nog allemaal ff bevrucht worden zou ik zeggen!! Maar wat een vangst zeg!!!!

Sab! 18! ook een super scoren nu nog allemaal een zaadje erbij en delen maar!!!

Geplaatst

Zijn jullie nou niet geneigd om eerder te testen? Zou echt helemaal gek worden zelf van dat wachten!!

Ymkeh! Welkom! Ik hoop voor je dat het toch nog veranderd! Ik kan je helaas niet helpen heb geen ervaring met deze dingen. Sterkte!

Geplaatst

Tineke, 5 klinkt goed hoor!!

Whahaha....ja, dat ken ik, en maar wachten en wachten en wachten.....wanneer kunnen we nu aan t gebak?? hahahaha.

Geniet in ieder geval van je 5 grote en van de relatieve rust nog?? hihi Je zult zien, komt dalijk al het bezoek op dezelfde tijd!!

Geplaatst

Goede start tineke , komen er vast nog een paar mooie bij:)

Essie kan me voorstellen dat je het beu bent , maar meid het is voor een goed doel , je btnvast blij als er straks toch nog een paar mooie grote bij komen.

Geplaatst

balen ess probeer rust te vinden en iets leuks te doen! Hoop dat je woensdag wel goed nieuws krijgt misschien hebben we dan wel samen vrijdag punctie! lopen we gelijk op hihi\

Nouwe we zien wel! Hier nog steeds gezellig maar nu in mijn 1tje hahaha vriend lief is even boodschap halen.

We zien wel iedereen s6!! Spannend allemaal zeg!!

Geplaatst

Komen er vaak altijd nog wat bij als je wat kleintjes hebt zitten in de broedmachine? hahah ik dacht dit is het kan alleen minder worden maar denk ik waarom dan zijn toch ook nog mini's moeten alleen fftjes een groeispurtje krijgen dus ga rechts prikken vanavond hahahah..

Ohw nee hoe doe ik dat al die visite! Vast niet allemaal om 9 uur weg hahahha!!! Dan verstop ik mijn toilettasje wel in de wc hahahah! Nou morgen vervolg op dit verhaal!!! hahahahah tranen gaan nu al over mijn wangen van het lachen hahahaha

Geplaatst

@lala ja is misschien wel zo maar ik heb volgens officieele richtlijn nog zo'n 35 kilo teveel dus wat is dan 7 ik zou ervoor tekenen! Maar uiteindelijk woog ik vroeger 132 kilo en nu rond de 110 haha dus gelukkig al veel door de wc gespoeld van mijn kilootjes lol

Bedacht me dat ik hier nog geen antwoord op had gegeven.

Officieel via de richtlijnen ben ik nu 14-16 kg boven het "gezond gewicht" (en dan de bovenkant van die marge ;-) )

Maar....als ik gezond zou wegen, dan ben ik vel over been (ook aan de bovenkant van "gezond gewicht").

Geplaatst

Ymkeh, je verhaal met de teststreepjes komt op mij over als reactie op de Pregnyl, die verdwijnt.... Ik neem aan dat je 10.000 pregnyl heb moeten spuiten, anderhalve dag voor de punctie? Ik geloof dat het 14 a 15 dagen duurt voordat dat geheel uit je lichaam verdwenen is. Dus ik hoop voor je dat er daarom niets meer te zien is op de test en dat er nog geen nieuw 2e streepje tevoorschijn is gekomen omdat het nog te vroeg is?

Eer: een zwangerschapstest reageert voor zo ver ik weet niet op de bollen omdat daar progesteron in zit. Als je geen bollen gebruikt maar na de punctie nog een aantal malen 5000 Pregnyl moet spuiten kan het de test wél beinvloeden...

Tineke: mooi begin bij je 1e fm!

Essie: balen dat je nog even door moet spuiten.... groeien moeten ze!!!

Hier zijn de emmies binnen hoor :-)

Bedankt voor jullie reacties!!

Geplaatst

Dee ... Oh ok dat dacht ik idd maar je hebt natuurlijk gelijk ... En ik had nog wel biologie als eindexamen ... Ha Ha

Geplaatst

even naar voren gehaald om te kijken wie er aan de beurt is :-)

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP

23 juli Lala TP

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever

28 juli Marlijnne 31 Juli TP

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,

1 aug Mariek, 4 aug TP

3 of 4 aug essieislief, 6-7 aug TP

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

14 augustus Imar

15 augustus marlijnne

20/22 augustus Essieislief

Geplaatst

Genietend van het zonnetje, in een ligstoel, met de laptop op schoot, pen en papier erbij en lezen maar ... meiden wat wordt er veel geschreven ... af en toe kan ik het bijna niet meer bijhouden hoor.

@Roos. Je bent in de war met Ymkeh, ik heb nog niet getest hoor. Jij op weg naar je eerste FM, spannend.

@Ymkeh. Nog even volhouden en dan opnieuw testen. Probeer positivo te blijven.

@Eer. Officieel 7 augustus testen zeg je en wanneer ga je onofficieel (haha) testen, of wacht je "geduldig" af?

@Esly. Succes met wachten. Gaat het weer beterder met je na je off-day van gisteren?

@Imar. Hou vast die twee toppertjes!

@Henne. Jij zit ook midden in je wachtweken. Succes. En testen wanneer jij je er goed bij voelt. In mijn ziekenhuis houden ze ook 15 dagen na de punctie aan.

@Marlijnne. Het drinken zal je nu vast iets makkelijker afgaan met dit heerlijke weertje.

@Daisydoo. Nog effe door met deca spuiten, succes met prikken.

@Hildever. Jij ook succes met broeden.

@Liedje. Wel blijven geloven hoor in een cryo terugplaatsing, positiviteit uitstralen. Succes!

@Dee. Wat een schat die vriend van jou met zijn prikkadootjes. Ik heb een super attente lieve vriend (dacht ik ... hihi) maar hier is hij nog niet opgekomen. Hoop eigenlijk dat hem een hint geven niet meer nodig is. En nu vasthouden die twee.

@Mariek. Ongelooflijk ... 32 eitjes ... wauw! Dat zal ik op mijn leeftijd niet meer meemaken. Klasse!

@Essie. Kop op meid. Mijn arts zegt altijd dat het beter wat langzamer kan gaan.

@Eer. Ik heb vandaag nog contact gehad met het ziekenhuis omdat ik nog een extra doosje MK heb. Mag zelf weten of ik die blijf gebruiken. Ze beinvloeden in ieder geval de test niet is mij verteld. Op een ander topic adviseren alle meiden mij om die te blijven gebruiken (omdat ik ze toch heb), extra bedje voor de embryo's.

@Sab. Jij mag ook blij zijn met je 19 eicellen. Goed dat je zo kranig de punctie hebt doorstaan.

@Tineke. Goed zo 5 eitjes, mijn arts zegt altijd het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit.

@Lala. Wat kruipen die wachtdagen voorbij he.

@Degene die ik vergeten ben ... sorry!

Ik ben nu echt aan het aftellen ... nog 2 nachtjes slapen en dan mag ik testen ... ooeeehhhhh .... zo spannend! Die wachtdagen zijn echt killing. Heb besloten om echt pas op de ziekenhuis adviesdag te testen. Vandaag weer "last" van een dikke buik met her en der een steekje. Oh oh oh wat houdt je lichaam je toch voor de gek door het gebruik van die Mozart Kugeln.

Geplaatst

Hoi lieve mensen,

misschien wat zoetsappig, maar ik ben blij dat ik hier mag zijn met jullie. De afgelopen jaren alles alleen gedaan of mij niet begrepen gevoeld, het voelt goed om hier te zijn. Dank je wel allemaal.

Dee 78: ik weet niet of het 10.000 was, maar inderdaad 1,5 dag van tevoren. Ik had ook echt zwangerschapsklachten maar wie weet horen die daar dan ook bij. Geeft toch weer een beetje hoop.

Sab: mijn testdag is 7 augustus, misschien kan die er ook bij :)

Tineke: ik ga voor je duimen. Ik heb wel eens een groeispurt gehad van bijna het dubbele binnen 1,5 dag. Dus dat komt goed. Oh en dat testen, je ziet mijn stress... helpt niet altijd, kan ook heel veel verwarring scheppen. Nog gefeliciteerd!

Geplaatst

Ymkeh, je staat erbij :-)

WElkom nog trouwens!

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP

23 juli Lala TP

24 juli Miepie

24 juli Pixel, 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP

28 juli Marlijnne, 31 Juli TP

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,

1 aug Mariek, 4 aug TP

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

14 augustus Imar

15 augustus marlijnne

Geplaatst

Hey meiden!

Sab en Mariek: Yes, het is achter de rug! En nog een mooie hoeveelheid eitjes ook!!!

Ymke...Tja, ik zou ook zeggen: pregnyl? Ik test zelf elke keer pas op de dag die vanuit het ziekenhuis wordt doorgegeven, omdat ik zoiets heb van: dat geeft zekerheid... En ja... dat lichaam maakt ons wel gek in die wachtweken met al die hormonen die je naar binnen stouwt.

En Sab, ik mag 12 augustus testen...

Dee, gaaf... een mooi span aan boord! Enjoy de wachtweken!

Tineke, Gefeliciteerd met je vriend en eh, dat klinkt mooi toch, al die groeiende follikels?

Hier vandaag voor het eerst geen verhoging meer. Rond de middag moest ik mijn broek toch op de vreethaak gaan zetten... Die darmen van mij doen niet zoveel meer geloof ik. Het tempo van mijn stoelgang is aardig naar beneden gegaan, en mijn buikje begint dus 'leuk' op te zetten.... Tja.... Maar ach, we zijn al weer een dag dichter bij de testdatum, dus nit getreurd :happy:.

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Hilde, ik heb je erbij gezet.

12 augustus is trouwensmijn positieve testdatum van Carolijntje :-)

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP

23 juli Lala TP

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever

28 juli Marlijnne 31 Juli TP

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,

1 aug Mariek, 4 aug TP

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

14 augustus Imar

15 augustus marlijnne

Geplaatst

Volgens gebruik ik de bolletjes tot as donderdag, bijna twee weken dus, komt daarna de ongesteldheid door als het niet goed zit, of kan dat bv ook al morgen, twee weken na de punctie?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden