Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Eer

Nee die tip kreeg ik dus mooi niet.

Super dat je dit verteld hebt.

Ik heb wel 2 diazipam pillen gehad die moet ik om 8 uur morgenochtend innemen.

Word je heel slaperig van mijn man moest daarna helepen om een operatie jasje muts en sloffen aan te doen daar.

Ik heb altijd naproxen als pijnstillers van de dokter neem er wel 2 van in.

Lief van je tip.(ik ben blij als morgen alles eruit is ik ben zo moe en heb echt last dus kom maar op)

Wat enorm balen dat je ongi is doorgebroken ik vind het zo sneu voor je.

Een hele dikke knuffel van mij.

En sterkte met boodschappen en trek daarna gewoon lekker je huispak weer aan daar zit ik ook heerlijk in .

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja echt vervelend! ja zijn er wel meerdere gezien maar doordat de andere kleiner werden en er nu 1 een groeispurt gehad heeft tellen de andere niet mee zitten rond 12 13 mm. De zondag gaat steeds langer duren lijkt het wel! Wat duurt wachten toch lang! Nou ja dit is vast nog niet het ergste wat er te wachten staat!

Geplaatst (aangepast)

Hier net het definitieve verdict gehad, blijft negatief... Dus ik zal hier zeker nog wel is komen piepen, maar verhuis naar het septemberbankje... xxx

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 1 emmie

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 12 aug TP ?? emmies

8 aug Jo ,12 aug TP ?? emmies

10 aug zomerzotheid, tp?

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))

24/25 augustus Essieislief

24/25 augustus Jo

aangepast door Tascha
vroege test eruit gehaald, 2x rood is té
Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ga helaas stoppen met wachtbankje augustus, heb net minder nieuws gehad. Poging wordt gestaakt! Moet morgen naar ziekenhuis voor nieuwe medicijnen en dan starten met provera! De chloor voor onze baarmoeder pffff..... Nou ik ga er dan voor! Op naar de nieuwe poging zal ik maar zeggen! Ik kom af en toe nog wel buurten natuurlijk maar verhuis toch naar het september wachtbankje al het geen oktober wordt maar dat zien we dan wel weer! Bedankt voor zover voor jullie steun en toeverlaat! Hoop dat jullie er nog een mooi groen bankje van kunnen maken!

Wens jullie heeel veel sterkte, s6 en alle goeds van de wereld!!!

Dikke knuffel Tineke!

:violent4:

Geplaatst

Ow Tineke, wat een domper! Maar het positieve van dit verhaal is wel dat het geen weggegooide poging is wrs. en dat je dan nog 3 pogingen hebt... Maar ja... de verwachting... al die spuiten die je hebt gezet....

Hopelijk hebben ze een goed plan waarbij het de volgende keer super gaat!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

@Tineke

Wat een enorme bummer je ging eerst zo goed.

Ik vind het echt heel sneu voor jullie.

Ik hoop dat het september /oktober bankje door jouw mooi groen wordt gemaakt.Sterkte ermee

Geplaatst

@hilde ik hoop het zo ie zo is het de bedoeling dat ik meer hormonen ga gebruiken! Morgen naar het ziekenhuis voor de provera en vragen wanneer ik weer een afspraak moet maken. Ja ik heb nog 3 pogingen, mijn zorgverz. rekent pas vanaf de punctie als ik het goed heb gelezen. Spuiten had ik niet zoveel moeite mee maar die spanningen van dag tot dag. En zeker vandaag wachten tot 5 voor 6 het rottige telefoontje heeft me menig hartversnelling veroorzaakt!

@essie we kunnen er niks aan doen. En ik blijf ook denken als je nu punctie had gehad dan waren er 2 eiblaasjes.. Wie zegt dat ze allebei gevuld waren met een eicel. Heb je misschien net zoveel als nu. Maar het verschil is dat het je nu geen poging kost! Ik hoop voor jou dat je het bankje bij mag kleuren!!

Knuffel en spreek jullie echt nog wel hoor!

P.s. Hoe voeg ik een topic aan mijn abbonementen toe? weten jullie dat?

Geplaatst

Tineke ontzettend balen zeg, wat en tegenvaller.ik wens je hel veeeeeeeel geluk volgende maand en bedankt voor je enthousiaste posten.

Groetjes Sab

Geplaatst

Tineke dikke knuffel voor jou!

Dit is beter zo ook al heb je hier zo naar toegeleeft , ze weten nu wel dat ze de volgende keer meer moeten geven.

Ik hou je in de gaten.

Liefs Roos

Geplaatst

Tineke wat vervelend joh, poging staken.... en dus ook geen Pregnyl om er een escape IUI van te maken? (of zelf nog een poging te wagen, weet niet of dat een optie is voor jullie)

Hopelijk volgende poging meer succes!

Abonnement doe je via 'discussietools', boven de rode balk (boven het bovenste bericht).

Roos: woensdag de punctie, mooi!

Essie morgen de punctie: veel succes, houd je taai!

Het lijstje wordt veel te rood. Ymkeh en Esly staan nu nog op zwart... Gelukkig mag Pixel wel groen gemaakt worden (nog weer getest Pixel?).

Hier een beetje 'verstand op nul, blik op oneindig' gezet. Vandaag was m'n uitgerekende datum, raar idee. Ben niet verdrietig.... of ja, tuurlijk wel, maar meer een dof gevoel, geen tranen. Hobbel maar een beetje voort en 't ene moment voel ik me beter dan 't andere maar dat zullen jullie ook wel hebben.

Liefs Dee

Geplaatst

Dee, pfff..... Kan me voorstellen dat je beetje in een waas loopt vandaag. Sterkte meid!

Eer, tineke, tascha, meiden, heeeeeel veel sterkte nu, en heeeel veeeeel succes komende maand(en). Hele dikke knuffel voor jullie!

Essie alvast succes voor morgen! Hoop dat t mee gaat vallen! Xxx

Geplaatst

@lala @ dee @sab

Dank jullie wel ben heel benieuwd.

Gelukkig zwaardere verdoving en ik neem (tip van eer) pijnstillers vooraf in en ik moet 2 diazepam innemen een uur voor ze starten.

Zodra ik kan laat ik jullie weten hoe en wat.

Ik ben om 9 uur al aan de beurt.

Geplaatst

@Tineke. Wat een teleurstelling voor jullie. Sterkte meid. Enneh waarschijnlijk kom ik je wel tegen op het september bankje. Ik heb nog geen beslissing genomen dus het kan ook oktober worden.

@Essie. Succes morgen met de punctie, zal best pittig worden maar hou in je achterhoofd dat het voor het goede doel is. Ik moest 2 uur van te voren een zetpil in mijn kontje stoppen, jij niet? En die andere voor als ik 's middags nog pijn zou hebben en anders voor 2 dagen later als je blaasjes zich weer gaan vullen (moeder natuur) en je last hebt van de natuurlijke eisprong.

@Eer. Ik herken je gevoel, blij zijn met ongesteldheid, hoe raar dat ook klinkt he. Wetende dat het een negatieve test is, dan ook maar zo snel mogelijk ongesteld worden was mijn gedachte. Ik las verhalen over ongi die uitblijft door de witte bollen (daar heb ik geen tijd voor met mijn leeftijd ;-) dus ik was extra blij met mijn ongi.

Ik overweeg ook mijn lichaam 1 cyclus rust te gunnen, althans dat zegt mijn verstand maar mijn gevoel zegt dat ik gelijk door moet gaan omdat ik geen tijd te verliezen heb.

@Hildever. Nog niet opgeven hoor, nog even positief blijven, het kan allemaal nog!

@alle meiden. Eigenlijk hoor ik niet meer op het augustus wachtbankje topic thuis maar toch blijf ik hier nog even hoor, ik blijf jullie nog even volgen (als dat mag...). Ben ook benieuwd naar de "eindscore" van ons bankje, ik ga natuurlijk uit van voornamelijk groen! Dus doe jullie best, pak je rust en lekker broeden!

Geplaatst

@ essielief

nee heb geen last van pijn, vannacht wel wakker geworden omdat ik erg misselijk was.

t is ook zo spannend allemaal.

nog maar een uurtje of 12 en dan zijn wij aan de beurt.

ik ga gelijk als ik thuis kom verslag uit brengen..

ik heb twee asprines mee gekregen van t ziekenhuis, en krijg iets waardoor t lijkt of je een borreltje te veel op hebt.

zodat je wat meer ontspanner bent. krijg jij nog iets tegen de pijn?

xx

Geplaatst

Tineke, meis wat n domper voor je ... Geef t een plekje en verdrietig zijn mag hè ... sterkte

Nikkie, mag ik vragen hoe oud jij bent ? Ik heb eigenlijk ook geen tijd meer maar ja die ene maand maakt nu ook niet meer uit ...

Hoe gaat t met alle wacht meisjes ... Hoe voelen jullie je ?

Nog niks van Ruth gehoord toch ?? Dat vind ik niet n goed teken maar ik hoop natuurlijk n positieve test voor haar

Geplaatst

@Jo. Ik lees net dat jij morgen ook de punctie hebt, sorry hoor is soms zo veel om bij te houden, dus bij deze succes! Is het je eerste punctie? Heb je geen zetpil gekregen die je 2 uur van te voren er in moet stoppen? Oh nee, ik lees dat jij aspirines moet slikken. Ik kan je zeggen dat het moment van leeg prikken helemaal niet fijn is, pijnlijk zelfs (sorry ik wil je absoluut niet ontmoedigen maar dan weet je waar je aan toe bent) maar die pijn ben je echt heel snel vergeten als het eenmaal achter de rug is (echt waar!). De rest van de dag hou je het gevoel dat ze in je buik hebben zitten rommelen maar dus geen pijn meer. En dat ontspannende middeltje wat je krijgt zal je ook helpen (heb ik niet genomen omdat ik niet suf wilde worden en liever helder bleef). Begrijp dat je het allemaal super spannend vindt maar je zal zien dat je meer kan hebben dan je denkt, het is tenslotte allemaal voor het goede doel. Dus zet hem op Jo! En rustig aan na de punctie, lekker op de bank liggen en je laten verzorgen door je mannetje was het advies van mijn arts. We lezen morgen je verslag wel. Nogmaals succes!!!!!

Geplaatst

@Eer ... eh niet door vertellen hoor ... hihi ... 42 ... dus ja de tijd dringt heel erg ... Ik zie er helemaal niet uit als 42 (zeggen anderen), ik voel me geen 42 maar ik ben het helaas dus wel ... Enneh hoe jong ben jij dan?

Geplaatst

@sab Dat zal ik ook blijven doen hoor! Alleen minder hier haha en wat meer in de septemberwachtbank. Hoor ik dan wat meer thuis he? Al red ik waarschijnlijk net eind september en begin oktober dus ik zal wel zien waar ik eindig.....

@essie heel veel s6 morgen met je punctie! Zet hem op!

@eer ja verdrietig zijn mag maar heb er wel vrede mee. Punctie zonder opbrengst zou ik veel erger vinden!

@dee sterkte vandaag je blijft een kei en sterk als een rots!

@hilde jou zie ik denk ook wel

@lala ik wens jou heel veel geluk in de toekomst en dat je die 8 /8,5 maand maar stralend door mag komen!

Een ieder die ik vergeet wens ik ook hetzelfde natuurlijk!!!

Dikke knuffel all en tot later haahha

Geplaatst

Lieve Henne, wat een domper... een negatieve test. Je klinkt inderdaad wel heel strijdlustig... Vasthouden! Het is je in ieder geval wel gegund hoor!

Essieislief en Jo, succes morgen!!! Het is en blijft spannend. En inderdaad... plan een heerlijke bed of bankdag!

Hier is het nog steeds hetzelfde. Amper bruine afscheiding bijgekomen... Zou het dan net zo zijn als bij ons wijffie destijds? Begin weer wat positiever te worden. Vandaag nog effe met mijn mannetje gehad of we nu morgen zouden moeten gaan testen of toch gewoon wachten tot vrijdag. We hebben besloten toch tot vrijdag te wachten. Het geeft niets meer duidelijkheid.... Als het nu positief is, zal het misschien vrijdag ook nog wel positief zijn. Zelfs als het toch nog mis gaat. We moeten gewoon nog 5 nachtjes slapen.... Ik ga zo lekker mijn bedje in... nog even lezen. Morgen is er weer een nachtje voorbij en dan is het nog maar 4 nachtjes.... Merk dat ik de wachtweken nog nooit zo moeilijk heb gevonden als deze keer.... Toen het de vorige keer mis ging, kwam het helder rode bloed veel eerder.... Nou ja....

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

@nikkie, THNX

Ik heb 2 slaappillen gehad diazepam en neem 2 pijnstillers en daar krijg ik een spuit morfine e plaatselijke verdoving (de laatste werkt niet maar ja)

Maar ondanks dat allemaal deed het best pijn de eerste keer we zullen zien.

Ik heb geen zetpil maar de morfine spuiten ze met een fikse naald in mijn bips AUW!!!

En gezellig dat je hier blijft je hoort er gewoon bij hoor ;-)

En nikkie 42 is nog lekker jong hoor ik ben maar 1 jaar jonger dan jou .......

@Jo

Ja ja genoeg pijnstillers krijg ik zoals je hier ziet.

Ik viel laatst bijna om hahaahahahah

Jij ook heel veel succes mogen laat het maar over je heen komen.

Geplaatst

Jo, succes morgen!

Hilde, nog 5 daagjes stressen... Succes ermee! Xx

Nikkie,

Fijn dat je lekker hier blijft hangen!

( kennis van 43 is net bevallen van n zoontje, vriendin van een collega, 42 is nu net zwanger...... Een maandje maakt de wereld uit als je daardoor lekkerder in je vel zit, lichamelijk en geestelijk ;). )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden