Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

25 juli Henne, 29 juli TP 2 emmies

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 12 aug TP ?? emmies

8? aug Tineke1983, TP?

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

5 augustus Tascha vroege test.

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

12 augustus Henne

12 augustus Tascha

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))

21/24 augustus Tineke1983

24/25 augustus Essieislief

Geplaatst

Hoi Sab,

Ze hebben mij geen datum mee gegeven, maar ga van 14 dagen na de terugplaatsing uit.

Woensdag 3 augustus terugplaatsing gehad dus dan kom ik uit op woensdag 17 augustus testdatum.

Maar ben al blij als ik de eerste week overleef,...

Liefs,

Annemarie

Geplaatst

Welkom annemarie hoop op een goede afloop en voor jou een groen bankje!! Ik haal mezelf ff de datum weg bij punctie. Die is even niet in het vooruitzicht!

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:20 juli Nikkie, 23 juli TP21 juli Ruth1, 25 juli TP21 juli Samluc, TP23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?23 juli Lala TP 2 cryo's24 juli Miepie 24 juli Pixel 27 juli TP25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie25 juli Henne, 29 juli TP 2 emmies28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie28 Juli Pixesl TP29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies30 Juli Imar TP1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies3 aug Annemarie tp 1 cryo8 aug essieislief, 12 aug TP ?? emmiesBegin aug punctie: DaisydooTestdatum :myfignerscrossed: :3 augustus Nikkie5 augustus Ruth15 augustus Tascha vroege test.6 augustus Lala7 Augustus Eer7 augustus Ymkeh8 augustus Esly12 augustus Pixel12 augustus Hildever12 augustus Henne12 augustus Tascha14 augustus Imar15 augustus Marlijnne15 augustus Dee16 augustus Mariek17 augustus Annemarie18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))24/25 augustus Essieislief
Geplaatst

Nou nou wat een afknapper, jeetje Eer en ik had er zo'n goed gevoel bij wat vreselijk balen:(

Kan nou niet zeggen dat maand augustus het goed doet, kom op meiden we kunnen het!

Annemarie Heel erg welkom hier!

Ik heb niet veel te melden , ben zenuwachting voor morgen , krijg vandaag koffie visite maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.

Vanavond ga ik lekker zalmtaart maken , heel gezond lekker met tomaatjes borceli en bladerdeeg , lekker brie en oude kaas erin dat word smullen:).

Knuffel Roos

Geplaatst

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

25 juli Henne, 29 juli TP 2 emmies

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 12 aug TP ?? emmies

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

5 augustus Tascha vroege test.

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

12 augustus Henne

12 augustus Tascha

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))

24/25 augustus Essieislief

Geplaatst

Roos, dat klinkt lekker!

En je hebt gelijk, komop dames! Ik wou dat ik jullie allemaal groen kon wensen! Het is best eenzaam als groene :(

Geplaatst

Eer: voor jou een dikke knuffel....is echt zooo niet leuk,enorme tegenslag.

En ram die ballen maar lekker hard vandaag. sterkte!

Annemarie welkom en succes met wachten wachten wachten.....(en vooral jezelf niet gek maken;-)) op naar een groene regel.

Zoo straks komt mijn vriendin die net bevallen is mij ophalen en gaan we samen met de kleine meid even naar het grafje van onze meiden.

Ik vond het zoo lief dat ze dat graag wilde.

Het blijft verschrikkelijk moeilijk zo n kleintje,maar toch voelt het bijzonder na alle ellende....en ze is er zo enorm voor me....

Owja bedankt voor alle reacties op mijn berichtje van vanochtend......doet me goed:-)

Lfs

Geplaatst

Lala, super dat de testen donkerder worden!!! Maar je naam staat nog steeds licht op het lijstje! ;-)

Roos en Tineke: spannend voor jullie morgen: succes alvast!

Eer wat klote zeg... en je was zo goed positief... Wat een tegenvaller zal dit voor je zijn. Heel veel sterkte!

Annemarie, welkom hier. Wat een verhaal, gelukkig maar dat ze het ontdekt hebben en actie ondernomen is. Hopelijk vergroot het je kansen echt!

Hoe ist met de anderen die al rond de testdatum zitten? Ruth: laat je even wat van je horen? Miepie hebben we ook al een poos niet gezien, testdatum staat er zelfs niet tussen maar zal ook ongeveer wel aan de beurt zijn? En Samluc? Die hebben we volgens mij al heel lang niet gezien hier? Ben wel benieuwd!

Marlijnne, ook hier soms wat vage ongikramp, maar eigenlijk pas sinds gister. Ik hoop dan natuurlijk dat het een teken van innesteling kan zijn...........

We zullen zien, volgende week. Het wachten gaat me tot nu toe nog goed af. Vorige keren ging de eerste week ook goed maar was de 2e week een 'hel' (nou ja, jullie snappen 'm wel). Ben van plan om nu relaxter te blijven (....sure).

Geplaatst

Ha Dee, goed om wat van je te horen haha, ik dacht al waar zit je :-)

Jouw bericht had ik ook kunnen typen, ik vroeg me namelijk hetzelfde af.

Jeetje zeg, ik zit pas op dag 2....wat een drama haha

Hebben jullie al een gevoel of het gelukt is ja of nee?

Geplaatst

Meiden....

Jullie vragen ook naar haar en kreeg een mailtje van haar.

Esly is helaaas ongi geworden...

Zo verdrietig.........

Ze kan het even niet opbrengen op het forum te komen....

Esly een hele dikke knuffel, het is zo oneerlijk....

Geplaatst

ach jeetje Esly, jij ook al..? Wat ontzettend klote voor je meis, ik had het jou ook zo gegund.

Begrijpelijk dat je even tijd voor jezelf wilt.

Sterkte de komende dagen om dit weer een plekje te geven.

Liefs Sab

P.s Marlijnne, fijn dat je dit met ons wilde delen en mooie middag straks!

Geplaatst

Och Esly..... wat een keiharde tegenvaller............ Wellicht lees je dit nog op een later moment: heel veel sterkte toegewenst, ik hoop dat snel de zon weer voor jullie mag gaan schijnen en dat jullie nieuwe moed en kracht voelen om verder te gaan.....

--

Haha Sab.... gisteravond was ik hier nog hoor. Vanmorgen andere dingen te doen en straks gaan we de deur uit dus vandaag niet zoveel tijd om hier rond te hangen....... Jij bent volgens mij op het moment één van de grootste hangers op t forum! ;-)

Ik denk dat het hier gelukt kán zijn (net zoals het bij iedereen gelukt kan zijn), dus ik probeer er zoveel mogelijk in te geloven maar buiten het hele lichte ongigevoel heb ik nog niets gevoeld waar ik evt. conclusies aan zou kunnen verbinden. Is nog vroeg: 8 dagen na punctie en 5 dagen na tp......

Ik probeer het mezelf ook nog niet af te vragen, dus de komende dagen ga ik denk ik dergelijke vragen gewoon ook even niet meer beantwoorden (hahaha, no hard feelings hoor). Maar mocht ik iets te melden hebben: rare kwaaltjes of wat dan ook, dan horen julie het uiteraard!

Geplaatst

ik heb idd lekker veel tijd nu, kind is aan het spelen :-)), man zoekt nieuwe auto uit :-)) en ik zit op de bank. Alleen nu wel weer weg en straks bezoek en uit eten, gezellig!

Dus dan ben ik er ook ff wat minder haha, hoewel die rust wel erg lekker is moet ik zeggen....

Snap ik hoor, moet je ook zeker niet beantwoorden, straks jinx je de uitkomst nog, zo bijgelovig ben ik dan weer wel ;-)

Geplaatst

Esly, wat een rottig nieuws. He bah... Neem je tijd om deze tegenslag weer te verwerken. Goed babbelen met mannie en hou elkaar eens goed vast. Ik wou dat er wat was dat ik kon doen of zeggen..... Maar dat zal vast niet. Neem de tijd nogmaals, en ik hoop dat je weer snel hier bent.

Geplaatst

@sab

Nee heb helemaal niet lekker kunnen slapen.

Ik heb rechts een hele zere eierstok en links doet ook pijn .

Ik moet veel drinken dus snachts ook plassen zucht

En ik zie tegen maandag op gelukkig mag ik als eerste dat scheelt wel weer.

En SAB kop op hoor meis deze ronde moet wel gaan lukken bij jou niet je hoofd laten hangen hoor das niet goed voor je lichaam.

@Annemarie

Welkom bij ons op het hele drukke en hele gezellige wachtbankje.

Natuurlijk ben je hier welkom.

Wat een verhaal die van jou zeg je hebt genoeg meegemaakt zie ik.

Laten we duimen dat je met dit eslikmootje op de groene bank komt te zitten.

Geplaatst

Hoi dames. Dank je voor lieve berichten. Sterkte en succes voor iedereen. Heb wel meegelezen. Wat een verhalen. Gisteren veel aangedacht. Tot vd week. Liefs

Geplaatst

Goedemiddag dames,

Ben weer terug van vakantie... wat een gebeurtenissen allemaal, heb flink wat bij te lezen....

Ik heb vandaag voor het eerst getest en de test was hartstikke positief..... zouden we nu zwanger zijn? Durf niet zo goed blij te zijn... Tis vandaag wd 10, zou de test al een beetje betrouwbaar kunnen zijn????

Liefs Pixel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden