Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha Sab, ik had het ook niet onaardig opgevat hoor! Jij en Hilde vroegen ernaar, vind ik natuurlijk alleen maar lief. Maar voor vandaag heb ik er wel weer genoeg over gezegd denk ik, haha, beetje struisvogelpolitiek... Het wachten begint nu gewoon moeilijk te worden en 't is nog veel te vroeg voor een test.

Hilde: zie dat jij vandaag 2 weken na punctie zit... je ZOU dus kunnen testen..... ;-)

Lekker doen wat je zelf wilt hoor (ik zou m'n nieuwsgierigheid niet meer kunnen bedwingen denk ik).........

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dee, ik denk dat je voor ons allemaal spreekt hoor, tis ook niet niks. We voelen ons allemaal hetzelfde..

Marlijnne, waar las jij dat dan??? hahaha

Nee gelukkig niet, en ik word er denk ik ook niet door overvallen omdat ik vroeg ga testen, dus zullen jullie hier eerder lezen dat de test....ik ga t niet typen ;-)

Geplaatst

hoi,

Vanmorgen 3 fm gehad.

Ze zag er 2 links en 2 rechts, even afwachten wat de lab uitslag is.

Willen nog doorstimuleren omdat ze denken dat er meer in zit.

Zit nu op cd 15.

Woensdag weer terug komen.

Iedereen succes, Gr Esther

Geplaatst

Hoi Sab Zalmtaart is , uiteten geworden:P hadden we even nodig lekker met zijn tweetjes even weg , en wie bewaard die heeft wat , dus denk dat ik het nu vanavond of morgen maak:)

Jeetjes Esther einderlijk een duidelijke echo gehad , hoe groot waren je folikels?

Ik ga voor je duimen dat er lekker nog meer bij komen!

Geplaatst

Lieve allemaal.

Nog erg duf van alles maar ben er weer even met goed nieuws.

Ik had maar liefst 9 eitjes.

Het was een erg zware en pijnlijke punctie maar ik had het ervoor over.

Donderdag ochtend horen wij of er bevruchtingen zijn en hoe laat we mogen komen voor de terugplaatsing

Nu weer even verder slapen/ rusten ik ben nog wat duf maar wel heel blij en lees hier vanmiddag wel even alles want er staat alweer veel.

Groetjes Essie.

Geplaatst

Hoi dames,

ik had vanmorgen alweer een hele mail voor jullie getikt, er is weer zoveel gebeurd in een paar dagen. Laat ik maar te beginnen om pixel te feliciteren want ik zie het bankje groener worden, en lala als het goed gaat zou ik het toch een beetje groener maken :)

Zomerzotheid, ik las jouw verhaal en deze is mij de afgelopen dagen erg bijgebleven, ik hoop zo voor je dat je snel weer mama mag worden. Alle dames, ik hou het goed bij, maar voor degene op het wachtbankje met alle symptonen die we denken te voelen, heel veel succes met wachten. Alle dames waarbij het niet is gelukt misschien zie ik jullie wel op het wachtbankje van september, daar heb ik mijzelf ook op geplaatst. Ik heb wel een rustmaand, schijnbaar nodig tussen ivf en cryo tp. Vrijdag kliniek dan hoor iker meer over.

Eer sterkte met de zenuwen, komt wel goed hoor, en ik zie dat je ook al op het bankje in september aan het wachten bent.

Ik denk aan jullie en lees nog elke dag, ik wens iedereen heel veel groen toe en anders zie ik jullie helaas, maar misschien wel in wachtbankje september.

Geplaatst

Essie van hart op naar 9 bevruchtingen!

Ik vroeg me ook af wat ze dachten voor dien aan te treffen.

Hier offciceel telefoontje gehad, hoef niet meer heen woensdag om kwart over 8 in het vu wezen.

Heb het nog over icsi gehad, en toch nog over om deze poging te cancelen, he voelt gewoon niet goed, hoe positief ik ook probeer te wezen.

Ze hopen 3 eicelen te vinden , en ja de kans is groot dat niet allemaal bevrucht worden , ook dit werd erbij verteld.

Ze willen het gewoon door laten gaan, vraag me af ofdat het ook zou gebeuren als het hun poging was.

Nou op naar de woensdag!

Geplaatst

13a15mm

moeten nog ff groeien.

labwaardes waren ook mooi hoger geworden.

Woensdag kijkt hoofd IVF even mee.

Punctie vrijdag of maandag.

Hou jullie op de hoogte.

Gr Esther

Hoi Sab Zalmtaart is , uiteten geworden:P hadden we even nodig lekker met zijn tweetjes even weg , en wie bewaard die heeft wat , dus denk dat ik het nu vanavond of morgen maak:)

Jeetjes Esther einderlijk een duidelijke echo gehad , hoe groot waren je folikels?

Ik ga voor je duimen dat er lekker nog meer bij komen!

Geplaatst

Essieeeeeeeee, joehoeeeeeeee, zie je nou? Het komt allemaal goed.

Is het meegevallen?

Nou, Esther73 ook voor jou is de punctie in zicht.

Hilde, alles nog cool daar in het verre N? hihi

Geplaatst

essieislief....gelukkig meis is het weer achter de rug....neem nog een paracete snolletje(haha) en duik lekker je bed in ..ff bijkomen hoor. Goed man 9 stuks .. wat zeg ik 9 toppertjes !!

esther 73... voor jou ook de punctie in zicht ....top !!

Geplaatst

goeie middag dames!

ik was van plan om gelijk te gaan typen zodra ik thuis was , maar ook zo duf dat ik eerst 3 uurtjes ben gaan slapen..

de punctie viel me eerlijk gezegt mee, had me op t ergste voor bereidt, het was niet fijn natuurlijk, maar vond de hsg ( weet niet of t zo hete)

dat ze je eileiders door spoelen pijnlijker, was wel ontzettend nerveus. pffffff

maar goed we hebben t ergste nu achter de rug.

er zijn er 7 aangeprikt, en er zijn 5 eitjes uitgekomen,dus ben super tevreden. de zwemmers van mijn man waren ook erg bewegelijk!

morgen mogen wij al bellen of er bevuchting heeft plaats gevonden, en hoop dat dan woendsdag de tp is.

iedereen bedankt voor alle lieve steun! dikke knuffel jo

Geplaatst

Wauw, Essieislief en Jo... Het is achter de rug... en 9 en 5 eitjes! Daar moeten toch topembryo's uit kunnen komen!

Sab, hoe gaat het jou met de obstipatie en hoofdpijn? Vervelend zeg! Hopelijk ga je je snel beter voelen.

Goed te lezen Dee... En ja, je kan nergens wat van zeggen ... ik weet het wel... Maar je informeert zo lief naar ons.... Het is ook goed om dan eens van jou te horen hoe het met je is.

Hoe het hier gaat... Tja.... Vanochtend nadat ik getikt had hier toch wel weer wat bruine afscheiding. Maar ik houd het er voorlopig maar op dat het net zo is als destijds bij mijn dochter. Nu is er nog niets bijgekomen... Dus eh, niet ernstig. En schrok er nu ook niet zo van als gisteren. Ik ga er gewoon vanuit dat het toch goed gaat komen.

Vandaag moest ik nog effe nieuw inlegkruisjes halen (die fijne bolletjes en afscheiding).... Dus bij de Trekpleister toch ook alvast maar de tests gehaald. Heb ze gauw in de kast gezet. En ik 'vergeet' tot vrijdag maar even dat ik ze heb. Vorige keer ging het ook pas op dag 11 na de terugplaatsing echt fout, en dat is morgen. Dus eh... wil nog niet gaan testen... Geloof ik

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

whahaha.....hilde, klinkt wel leuk........wil nog niet gaan testen.....geloof ik.

Doe lekker wat goed voelt. (en het minste stress oplevert). Hoe langer je wacht, hoe zekerder je van de uitslag kan zijn. Maar als je gek wordt van de onzekerheid, dan doe je em toch lekker al??

Hoe dan ook: sterkte. Vreselijk lastig dit zeg!

Ik heb een dagje of 2 last gehad van bruine afscheiding, en nog heel af en toe wat bij het afvegen...

Dikke knuffel, als je em kunt gebruiken ;-) Hij komt vanuit een goed hart.

En Dee: we hebben gewoon het beste met je voor, je bent een lieverd, en hoe we ook kunnen helpen, we proberen t gewoon. ;-)

Geplaatst

Lala, lief van je om dat te schrijven..... Weet nu gewoon zo NIET waar ik aan toe ben. Haha, geldt natuurlijk voor velen onder ons.... T/m gisteren ging het wachten echt best goed maar nu zou ik wel een paar daagjes willen slapen zodat het wachten snel voorbij is! Wie doet er mee? ;-) Hilde misschien? Kun je alleen maar over testen dromen en niet in de verleiding komen, als je dat idd nog niet wilt...

Essie en Jo: fijn dat het achter de rug is, goed gedaan!

Esther: gelukkig dat er nu wat te zien was en nog wel aan beide kanten!

O, en Roos: wat balen dat het niet goed voelt..... we gaan extra hard voor je duimen dat ze die 3 er in ieder geval uit kunnen halen en dat het toppers zijn die mooi bevrucht zullen worden!

Geplaatst

Roos.... bij mij hebben ze ook maar 4 eitjes gevonden en 1 topembryo teruggezet. (Vond dat op zich wel teleurstellend, omdat het de vorige keer 8 waren.) Ik ga er nog steed vanuit dat ie het redden gaat hoor... tot het tegendeel bewezen is!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

@Jo

Jij hebt ook een topscore 5 mooie eitjes.

Ik lees dat je eerder dan mij weet hoe en wat.

Ik kan donderdag pas bellen en dan hoor ik of er bevruchtingen zijn en hoe laat de TP is.

@All,

Bedankt voor alle lieve berichtjes.

Ik ben nog te duf om alles te lezen ik had een beste shot morfine pffffffffffffff

Geplaatst

Dee: ik doe ook mee met slapen hihih;-)

Aan het weer missen we toch niks en wil dan zondagochtend weer wakker worden voor te testen.

essie rust lekker uit, op naar de super emmys voor de tp!!

Jo gelukkig viel het je mee, lekker de beentjes omhoog en wat bijkomen. Je had al wel lekker geslapen lees ik.

Ik vind het maar raar weer en heb zelf mega opvliegers.....pfff niet normaal...

Ik kreeg vanmiddag mijn bollen niet goed in. Leek net of ik ergens tegen aan zat,maar met even op mn ander bil te gaan zitten/draaien ging het beter. hahahhaha ;-)

Lfs

Geplaatst

Marlijnne ik heb nu zo'n proppenschieter erbij gevraagd, echt ideaal.binnen 2 seconden klaar en je weet zeker dat ze diep zitten. Bij de apotheek.

Geplaatst

Dames, dat slapen is inderdaad heel aanlokkelijk... Maar helaas... morgen naar een vriend in België, lekker uit eten met hem (geen rood vlees of wijn, da's nou weer jammer...) en overnachten in een bed & breakfast.... Daarna doe ik wel mee!

Whahah, en die bollen: ik heb hele lange vingers... Dus eh, zo ver mogelijk... dan zitten ze vast wel diep genoeg!

Groetjesssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden