Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He bah Marlijnne... Wat een verdriet weer! Ik had het zo graag anders gezien voor je!

Essie, wij hebben samen op het bankje van mei/juni gezeten. Moest even pauze houden van het ziekenhuis, maar nu mogen we achter elkaar door met de cryo's. Als dit niet lukt is de volgende ronde met ondersteuning van hormonen.

Zomer, wat heb jij een geschiedenis zeg! Poeh, wat een emotie achtbaan moet jij gehad hebben met die eerste poging...

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even een reactie naar 2 meiden in het bijzonder:

Lieve, lieve, lieve Marlijn... waarom? Inderdaad, dat schiet ook door mijn hoofd... Na zoveel ellende zou toch het zonnetje wel weer eens moeten schijnen? Wederom een teleurstelling, groot verdriet, tranen en vooral gemis... Lieverd, ik weet niet wat ik moet zeggen, vind dit zooooo oneerlijk voor jou en je mannetje. Dikke knuffel voor jou en sterkte!

Dee, bij jou ook al een dikke domper, verd*rie... uit het veld geslagen, voor jou ook heel veel sterkte en een knuffel. Wanneer houdt het eens op?

Andere meiden, voor jullie ook heel veel succes met wachten. En voor de rode dames sterkte!

Geplaatst

Lieve Marlijnne...woorden schieten tekort hier,,,ook jou is het zooooo gegund...veel sterkte met deze mega domper..ga lekker je zinnen verzetten op de aankomende vakantie.

dikke knuffel ook voor jou

liefs eer

Geplaatst

Neeeeeee Marlijnne, jij óók al..... o, het was je zo enorm gegund, dat weet je.... maar het maakt allemaal blijkbaar geen ene moer uit...... we kunnen nog zo hard duimen, het blijft ook afhankelijk van zoveel andere factoren. Maar we duimen flink door voor elkaar! Dikke knuffel en sterkte meis

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties!! Merk dat m'n vriend er echt veel moeite mee heeft deze keer, het gaat hem ook steeds zwaarder vallen....

Essie: jij gelukkig goed nieuws, 3 embryootjes aan boord. Flink broeden! Liedje, jij ook!

Esther: nogmaals veel succes voor morgen....

Jo: ik hoop dat de ooievaar voor jou wel een goed voorteken is. Wij zagen er zondag ook één, zeiden toen ook al tegen elkaar: zou het? Maar heb het wel eens eerder gehad, 3 x in 2 dagen geloof ik, en ook toen helaas niets..... dus tja ;-)

Sab, Mariek en alle andere bijna-testers: de hoop is op jullie gevestigd! Wil de druk niet opvoeren hoor ;-)

Geplaatst

@Jo, Essie & Liedje succes met wachten de komende weken ! Doe rustig aan en laat je lekker verwennen door manlief. :-)))

@Lala Ja, wel een raar maar een erg leuk en fijn idee dat Stijn een brusje krijgt van dezelfde "batch". M'n man kan denk ik nog niet echt geloven dat het nu weer raak zou zijn. Snap 'm wel, heb er zelf ook wel moeite mee. Hoe voel jij je ? Al wat last van kwaaltjes of nog niet echt ?

@Marlijnne, wat verschikkelijk zeg dat het nu echt negatief is ! Groot gelijk dat jullie jezelf verwennen met een heerlijke vakantie, even weg uit deze omgeving en aan andere dingen denken. Sterkte meis, met het verwerken ! :-(((

Ik heb het lijstje aangepast. Ik durft mezelf nog niet echt groen te maken, dat komt (hoop ik) in het weekend.

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

29 juli Ilcsike TP 1 Cryo

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 11 aug TP 3 emmies

8 aug Jo ,11 aug TP 1 emmies

10 aug zomerzotheid, 13 augustus tp?

11 aug Liedje, 1 cryo teruggeplaatst

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum
:myfignerscrossed:
:

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

13 augustus Ilcsike

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))

23 augustus Liedje

25 augustus Zomerzotheid

25 augustus Jo

26 augustus Essieislief

Geplaatst

Och jeetje Marlijnne, ik had het zo gehoopt voor jou. Wat een verdriet. Ik had het zo gehoopt voor je. Ik herken heel erg je gevoel.

Heel veel sterkte en vakantie is denk ik een goede afleiding.

Dikke knuffel, xxx

Geplaatst

Ilcsike, welkom en gefeliciteerd! Goed om ook eens weer wat positiefs te horen

Jo en Essieislief.... lekker achterover leunen hoor, strakkies met de terugplaatsing... Eindelijk in ieder geval even zwanger!

En eh, wachtende dames.... Procentueel gezien wordt de kans steeds groter dat het voor jullie wel eens groen zou kunnen zijn! Dat lijf geeft allerlei seintjes, maar je weet het pas zeker met een test, of... (maar dat doen jullie gewoon niet) als je ongesteld wordt! Sterkte met die laatste zware dagen!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

@ Essie: supernieuws! gefeliciteerd met drie embryos aan boord. Veel succes in de wachtweken en maak jij er nou eens een mooie groene regel bij!

@Jo & Liedje: jullie ook veel succes!

@ Marlijnne: het is loodzwaar. Wat je allemaal al hebt meegemaakt, is ongelooflijk. Kan me zo goed voorstellen dat bij een nieuwe teleurstelling alle narigheid en ellende weer als een deken over je heenvalt. Vakantie klinkt als een heel goed idee, samen weer kracht en levenslust verzamelen, er is zoveel moois....heel veel sterkte samen!

groet, Megan

Geplaatst

@Eer zegt: Ik sta eigenlijk verbaasd over mezelf hoe snel ik weer over de teleurstelling van verleden week heen ben. Als de volgende poging niet mocht lukken dan is het boek definitief gesloten en weet ik niet of ik er dan ook met een week weer bovenop ben....Wij hebben altijd gezegd mocht het ons toch lukken dan is dat héél erg meegenomen en lukt het niet zullen we daar ongetwijfeld verdrietig om zijn maar worden we saampjes oud maar niet minder gelukkig. We hebben elkaar gewoon telaat "gevonden" en de tijd kunnen we niet terugdraaien, helaas.

Ik lees mijn eigen verhaal Eer ... het is precies hetzelfde als ons verhaal ... alles ...

IIkIk

Geplaatst

@Marlijnne. Ach nee toch meis ... woorden schieten te kort ... wat kan ik zeggen ... heel veel sterkte gewenst ... wat een verdriet toch weer ... Dikke sterkte knuf voor jullie

Geplaatst

lieve Marlijnne, kwam even kijken hoe het met je gaat en dan lees ik zo'n verdrietig bericht. meid heel veel sterkte en een digitale knuffel, had het jullie zo gegunt.

Geplaatst

Meiden, ik heb nog niet getest hoor maar wel een gevoel, meestal zegt dat wel wat.

vandaag dag 8 en ik voel echt niet veel dus ik denk dat er voor ons ook geen positieve test aan zit te komen.

jammer maar helaas ....

Geplaatst

Esther Succes vandaag ben benieuwd met hoeveel eitjes jij this komt , ik ga vreselijk voor je duimen en hoop dat alles meevalt dat je snel opknapt van je narcose.

Lieve Sab meid houd moed ik voelde ook nisk met mijn zwangerschap de test lag al in de prullebak terwijl ie toch positief was zo zeker was ik.

Ik kan niet slapen mag om half tien bellen ofdat er een terug plaatsing is zaterdag!

Ik ben zo bang voor een domper, ik heb het al een keer eerder gehad poging nm 1 en daar was ik zo van in shock!

Zodra ik meer weet houd ik jullie op de hoogte.

Liefs Roos

Geplaatst

Lief van jullie, maar daarom schrijf ik t niet hoor. Wilde alleen vertellen dat t bankje door mij niet groener wordt ;-)

Roos, nog een uurtje meis, gaat t nog een beetje? zo spannend dat moment he? Hoeveel laten jullie er terugplaatsen als je de keuze hebt?

Hoe is het met jullie Marlijnne en Dee? Ik moet veel aan jullie denken, ik gun het jullie allebei zo ontzettend!

Geplaatst
Meiden, ik heb nog niet getest hoor maar wel een gevoel, meestal zegt dat wel wat.

vandaag dag 8 en ik voel echt niet veel dus ik denk dat er voor ons ook geen positieve test aan zit te komen.

jammer maar helaas ....

Oh nee, Sab, jij ook al. Ik had het zelf geschreven kunnen hebben... heb er ook een slecht gevoel over. Stom is dat he.

Maar!!!! It ain't over till it's over!!! (probeer ons op te peppen) Het kan nog!! Houd moed!!

@Esther, als het goed is ben je nu lekker aan het bijkomen van de narcose. Hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat er een mooi aantal goede eitjes zijn gevonden!

@Roos, inderdaad spannend, maar met 9 eitjes... dat komt vast wel goed, meid.

liefs,

Mariek

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden