Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ow dames!! Wat maken jullie t allemaal spannend!

Liedje, Essie...........balen dames!! Sterkte weer met het verwerken van dit k*t nieuws. Dikke knuffel voor jullie.

Roos, maak het niet zo spannend! Maar ik hoop met heel mn hart met je mee dat je zwanger bent.

Esther....... hou vol meid. Even nog een paar dagen alle "kwaaltjes" negeren, totdat je een testje gedaan hebt??

Knuffel voor iedereen!!!

xx

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Me testen zijn op:P, niks meer in huis, ik wacht nog 1 dagje denk ik en anders donderdag de bloedtest.

Heb stiekem weer geken naar die van gister avond weer een dun streepje , echt rose maar niet een overduiderlijke.

Vaag heb ik het idee dat er wat wat is geweest , maar niet goed zit of voldoende hcg aanmaakt.

En ja Benbri ik ben een eigewijze donder:P jammer genoeg wel ik kan noooit wachetn op de dag dat ik testen mag.

Ik doe het mezelf dus ook gewoon aan.

Liedje ik vind het vreselijk verdrietig voor jou me hart huilt mee dit is zo'n oneerlijk gebeuren 1 op de 3 word zwanger , nou daar hoort dit bankje niet bij.

Maar meid je bent jong en nog een kans hierna ik ga voor je duimen en hopen dat het snel zo voor je mag wezen.

Jo hoevoel jij je trouwens?

Eshter erg he al die pijntjes steken en die gevleoige bortsen , 1 van ons alle zou toch zwanger moeten wezen!

Dikke knuffel meiden

Geplaatst

jeetje meiden, ik weet niet wat ik lees! Wat erg dit.

Essie, liedje,roos, heel veel sterkte meiden.

ik ben er echt stil van..bah

Geplaatst

Hier een update, heb op aanraden toch nog even getest , binnen de 5 min een heel licht vaag streepje, gister binnen de 15 minuten nu binnen de 5 maar je kan niet spreken van een duiderlijke streep. Maar te zien is het wel.

Ik ben bang dat ik weer in het zelfde schuitje zit als vorig jaar , wel een innesteling maar het zet niet door.

Morgen nog een keertje testen.

Geplaatst

mss juist wel zwanger, maar gewoon nog vroeg...en het was geen ochtendurine maar later, duzzzzzzzz :-) it ain't over till it's over :) gewoon morgenochtend nog een keertje en dan nog een keer kijken...(wel 5 minuten wachten he voordat je hem weggooit :)

Geplaatst

Ja was binnen de 5 minuten ik gooi niks weg:), weet iemand of een verse embryo minder snel hcg aanmaakt?

Lijkt mij wel asl een cryo 2 dagen voorsprong heeft of is dit niet zo, verwachten ze de zelfde hoeveelheid hcg op test datum?

Geplaatst

mijn voorgevoel was juist net toch maar een test gedaan om t zekere voor t onzekere te nemen, en nee geen tweede streepje

nu maar wachten tot de ongesteldheid doorbreekt, zodat we t zieknhuis kunnen bellen om nieuwe plannen te maken..

Geplaatst

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

29 juli Ilcsike TP 1 Cryo

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 11 aug TP 3 emmies

8 aug Jo ,11 aug TP 1 emmies

10 aug zomerzotheid, 13 augustus tp?

11 aug Liedje, 1 cryo teruggeplaatst

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

13 augustus Ilcsike

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab

23 augustus Liedje

25 augustus Zomerzotheid

25 augustus jo

26 augustus Essieislief

27 augustus Esther

Geplaatst

O nee... het bankje wordt steeds roder en roder...... ppffffffff. Sterkte voor de meiden die zichzelf de afgelopen dagen ook rood hebben moeten maken!

Roos: bij jou klinkt het wel erg spannend hoor... kan me voorstellen dat je snakt naar duidelijkheid.

Esther: voor jou duimen we nog even door!

Daisy: hoe was de punctie vandaag?

Geplaatst

wat een vreselijk verdrietig bankje.....:-(

Meiden veel veel sterkte en een dikke knuffel.

Wie weet dat we elkaar weer op een bankje/topic mogen treffen en dan vooral in "uitgerekend in"

Esther sluit je af met groen....duim voor je

lfs

Geplaatst

Wat een vreselijk rood bankje is dit geworden. Essie, Jo, jullie ook al... heel veel sterkte met het verwerken van de teleurstelling!! Wat een rotbankje dit...

Esther, maak jij 'm groen??

Geplaatst

zomerzotheid heeft nog een kansje...die is nog niet helemaal afgeschreven....dus hopen op die 2 dan, maar ik vind dit echt heel erg...manlief zei gisteren al....het ligt vast aan de maand en niet aan de dames....dus dat moet moed geven toch? :) als zelfs mijn man dat zegt (die houd zich normaal altijd zover mogelijk van dit forum hahaha)

Geplaatst

Liedje, roos, esther....jullie gaan t gewoon doen hoor. De bank een stukje groener maken.

Ik vind t een beetje triest bankje zo.

Heel veel succes dames!

Voor alle andere dames, heel veel sterkte om deze vreselijke teleurstelling weer te boven te komen en de moed en energie te vinden om de volgende keer weer vol goede moed door te gaan. Hoop dat jullie alle sterkte van jullie partners krijgen en dat er snel een groen bankje voor jullie mag zijn.

Xx

Geplaatst

Zelfs mijn kippen zijn van slag af door dit rare weer, ik akn me voorstellen dat wij broedkipjes hier ook van slag door raken! Hahahaha

Maar daarom is t niet minder een vervelend rood bankje geworden. :(

Geplaatst

Gatverdarrie dames, wat verschikkelijk veel rood hier !!!!!! :-(((( Bah, bah !!!!!

Ik hoop dat iedereen het een beetje lukt om de terleurstelling te verwerken en weer nieuwe moed weet te vinden voor een volgende poging !! :-))

Hier bij mij volop onzekerheid sinds de bloeding van woensdag. Het vloeien is wel die dag nog gestopt, maar weet nu natuurlijk niet waar ik aan toe ben. En bij de kliniek vinden ze het te vroeg voor een echo. Morgen komen ze wel van MvM en aangezien hun test strenger is, kan ik daar misschien iets aan afleiden. Want mocht het mis zijn, dan moet mijn hcg inmiddels aan het dalen zijn. Al moet ik zeggen dat ik me de laatste dagen soms behoorlijk beroerd (en vreselijk moe) heb gevoeld. We hebben het dan ook wel erg druk gehad hoor, maar toch. En heb het idee dat m'n buik er soms (vooral 's avonds) erg zwanger uit ziet. Pffff... behoorlijke twijfels hier dus en ik kan mezelf best een beetje gek maken. Naja, nog even geduld hebben !

Een hele dikke knuffel voor alle 'rode' dames. Maar wat Roos ook al schreef misschien wel fijn te weten waar je aan toe bent dan al die onzekeheid en te moeten wachten. Ik duim voor jullie op betere maanden dan deze K**** augustus !!! :-(

Liefs,

Ilona

Geplaatst

ik ben de hekkensluiter van dit bankje, testdatum zal net in september vallen.. punctie is goed gegaan. donderdag bellen voor bevruchting en terugplaatsing. Terugplaatsing zal dan donderdag zijn en testdatum 8 september.. is dus onder voorbehoud dat bevruchtingen goed gaan

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

29 juli Ilcsike TP 1 Cryo

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 11 aug TP 3 emmies

8 aug Jo ,11 aug TP 1 emmies

10 aug zomerzotheid, 13 augustus tp?

11 aug Liedje, 1 cryo teruggeplaatst

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

13 augustus Ilcsike

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab

23 augustus Liedje

25 augustus Zomerzotheid

25 augustus jo

26 augustus Essieislief

27 augustus Esther

8 september Daisydoo

Geplaatst

Daisydoo, je kan je natuurlijk ook gewoon op het septemberbankje zetten in de hoop dat dat een beter bankje wordt he...

Iedereen die ondertussen negatief getest heeft: dikke knuffel en heel veel moed!

Wie nog in spanning zit, bewijs dat het kan, zelfs in augustus!

Geplaatst

Hier update, weer een iest duiderlijke positieve test, gewoon een roze streep.

Nou weet ik dat van kruitvat al vanaf 7 hcg positief test.

Je ziet met al mijn 6 testen van niks naar de streep duiderlijke verbetering , waar ik me druk over maak hoe ik donderdag aan die 100hcg ga komen daar geloof ik dus niet in , want dan had ie vandaag eruit moeten knallen en dat doen ze niet.

Je zou denken wat een zeur positief is positief maar dat is gewoon niet zo, je moet wel dik boven de 50 hcg zitten voor je kans maakt op een doorgaande zwangerschap.

Hm misschien toch maar een testje doen die meer hcg vraagt:P

Ik hou het hier nog even spannend.

Ik voel me totaal niet zwanger zelfs me borsten zijn niet meer zo vreselijk gevoelig.

Esther hoe gaat het met jou?

En Daisy meid Succes met je wachtweken.!

Geplaatst

nou, ik hou mij toch op positief is positief zoals je zelf zegt, hahahaha...anyway, er is wat gebeurd in je lijf en je bent voor nu iig zwanger en wat er ook gaat gebeuren nu, dat weet je toch niet en nooit. en voor hetzelfde geldt is je hcg harstikke positief, alleen had je een late innesteling en afgezien van het feit dat je eerst wit was en nu een streep is je hcg toch aan het stijgen hoor...voor nu ben je iig zwanger, dus feli :-) (hehe...kan ik ook weer ademhalen, haha) en hoe het verder loopt...we zullen zien. donderdag test? das nog 2 dagen, moet kunnen...en zwanger hoef je je ook niet te voelen hoor....de meesten voelen zich wat zwangerder rond de 5 weken en anderen hebben helemaal nergens last van...en sommige hadden nergens last van en zijn nu kotsmisselijk en dergelijke...duuuuusssss met andere woorden....weet ik niet wat ik hiermee wil zeggen, hahahaha :) feli voor nu iig meis en het bankje is in ieder geval met een groener gekleurd en wat er gebeurd...we zien het wel :) wie weet helemaal niets en heb jij over 8 maanden en een week een babytje in je handen (van jezelf ook ng dan he :))

veel liefs

Geplaatst

oh ja...wat ik ook nog wilde zeggen is dat je ook heel veel getest hebt met van alles, maar geen ochtendurine...en het blijft een vaststaand feit dat ochtendurine het beste is, dus waarschijnlijk zijn een paar testen gewoon met het verkeerde urine gedaan (walgelijk positief blijf ik voor je he, hahahaha)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden