Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ff snel, Nico Menopur hoeft niet in de koelkast! Alleen als het buiten echt warm is moet je er een koel plekje voor vinden. maan Menopur kun je gewoon opsturen en gewoon ergens buiten de koelkast op een koele plek bewaren. Hier staat het in een tas op de lege (lees baby)kamer. Gisteren ook gevraagd van deca ivm vandaag de hele dag op pad. Kan ook makkelijk een dag uit de koelkast, koelen is vooral voor langere termijn. Dus als iemand deca op zou willen sturen kan dat ook: vragen of ze het in aluminiumfolie wikkelen en dan kranten en als je het krijgt direct in de koelkast.

Ik ga naar werk. Eerst tot twaalf uur nog twee offertes eruit werken (hellup) en dan uitje. Ben erg brak van niet ongesteld worden en van sporten gisteren dus hoop op een rustig middagje zon en wat foto's maken van zwoegende collega's ;-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

meiden,

Gisteravond 2 nieuwe outfits gekocht. 2 maten kleiner. Vandaag laatste dagje werken voor mijn weekje vakantie.

Wrodt hard werken, want er is nog veel te doen in mijn 1tje.

Succes allemaal.

Geplaatst

Ruby helemaal toppie!!!!! 2 maten kleiner, dat moet je toch een geweldig gevoel geven nietwaar??? Daar heb je het ten slotte voor gedaan het gezonder eten, mag je terecht trots op zijn hoor.

Laatste dagje werken en dan weekje vakantie. Lekker doen waar je zin in hebt!!

Geplaatst

Net even bijgelzen en zag het antwoord ook al van henne staan.

Deca mag zover ik weet 7 dagen bij de koeling maar daarna beter niet terug leggen vertelde de apotheek bij.

Ursela klinkt erg leuk dat huisje!

Sandra lekker bbq en het weer begint goed vandaag.

Jeroen gaat morgen de tuin doen maar ze roepen weer veel regen af dus ben benieuwd.

Henne zwoeg ze vandaag.

Guusje de vakantie kan beginnen voor jou, geniet ervan.

Ruby een prestatie hoor 2 maten kleiner, you go girl!

Geplaatst

mogguh!

met een half oog bijgelezen net ;-)

Menopur antwoord is al gegeven haha.

Ander vraagje, moet de deca en de menopur eigenlijk ook, elke dag op dezelfde tijd worden gegeven? Dat weten jullie ook vsat wel..ben er zo uit met alles.

oh zo terug :-)

Geplaatst

@ sab, elke dag zelfde tijdstip die dartpijlen erin gooien...(ik doe het om 23.00 uur dan weet ik zeker dat ik en of vriend thuis zijn van sporten o.i.d.)

Geplaatst

Henne...thanx voor je reactie...dan kan ik het met een gerust hart opsturen...40 stuks krijg ik er...heb er dan nog 15 nodig...hihihi...ben goed op weg..

Heel veel plezier met je uitje vandaag...weet niet hoe het weer gaat worden vandaag...hier is het half bewolkt, af en toe zon en de bomen zwaaien toch wel een beetje van links naar rechts, hun takken dan...

en wat je schreef over het ermee klaar zijn...begrijpelijk...je zit op je bongi te wachten, je wilt verder en dan wordt dat ook weer vertraagd...en ergens ben je er ook wel weer klaar mee, maar de kinderwens he...die is er ook nog...en op de een of andere manier voert die op dit moment dan toch nog de boventoon...volgens mij groei je daarin, je kinderwens (langzaam) los te laten...brrrrr...

Ik heb het zonnedansje nog niet gedaan..is het nog nodig dames???

Zara...fijn dat je man het werk leuk vindt dat hij nu doet, hoop dat ze ergens in de (nabije) toekomst een plekje voor hem hebben...zelf ook nog contact gehad met je leidinggevende...goed, maar daarna helaas hoofdpijn...en...je ontbijtbord in de koelkast??? allemaal natte spetters op de vloer, ipv buiten??? meid...gisteren was geloof ik niet echt je dagje...hopelijk vandaag beter!!!

Babeth en San...lekker veel aan het slapen...ik zou wel met jullie willen meedoen...hahahahah...Simba...heb jij daar ook 'last' van...zo veel en lang slapen???

Sab....wat is het toch met jou en Henne...beide geen doorbrekende bongi zo vlak voor de start...zucht....hoop dat jullie je vandaag definitief kunnen aanmelden...en dan gaat bij jou de eerste deca-spuit er weer in Henne...spannend toch weer!! Sab...waarmee ga jij beginnen??? enne...met het topic niet-mesturatiemeisjes kan ik helaas niet meedoen...ik ben het gewoon geworden voordat ik het had moeten worden...zucht...bah bah...

Syl...mmmmmmmmm....worstebroodjes...lekker lekker lekker!!! vind witte wijn trouwens ook het lekkerste, maar rosé vind ik ook wel lekker...

wat een verschil met honden....die van jullie wil niet in de regen en moet gewoon geduwd worden om een plasje te gaan doen, die van Babeth legt zich gewoon erin...hihihi....

Wat fijn zeg dat de stamceltransplantatie bij je schoonvader goed is gegaan!! super!! weer een stapje vooruit!!

San...succes met je moeder...lijkt me lastig hoor jouw situatie...je wilt er wel zijn voor je moeder, maar je zit zelf ook met een zwangerschap die helaas niet helemaal gaat zoals jullie hadden gehoopt...je moeder weet echter vast wel dat je aan haar denkt en haar steunt, maar helaas moet je nu eventjes aan jezelf denken...vandaag dus de punctie van de longen en lymfklieren en dan dinsdag het mogelijke behandelplan...hoop dat ze goed geholpen kan worden!!!

Ursula...lekker in de zon...fijn toch...maar wel goed blijven smeren meid, ook al woon je in het sneeuw en winterland...hihi...en wat gaaf dat jullie het huisje van je vriendin kunnen huren...super!!! lijkt me echt geweldig om een berghutje te hebben...lekker in het weekend ernaar toe gaan...

dames...mochten we ooit de lotto winnen, dan kopen we een huis op Lesbos (groot genoeg natuurlijk zodat jullie op bezoek kunnen komen), dan zorg ik dat we genoeg geld aan de kant leggen voor degenen die nog behandelingen willen hebben en het financieel niet trekken en dan gaan we lekker genieten van het griekse zonnetje...mmmm...zie het al helemaal voor me....

Guusje...he verdorie...de bloedtest ook negatief...dit is wel heel erg definitief...sterkte meid...ook al ben je er nu redelijk rustig onder...hoop dat de cryo's m voor julie gaan worden...en...lekker vakantie nu...hoop dat jullie ervan gaan genieten en in september nog weg naar de zon...

Kaartje....nieuwe auto....ben benieuwd hoe de proefrit was...is de auto dan groot genoeg voor ook een hond??? hihih...vervelend als mensen voor je gaan denken...hoe goed bedoeld het ook is...maar als men het niet zelf heeft meegemaakt, dan kan men ook eigenlijk niet weten hoe belastend dit allemaal is...ze staan er zelf machteloos bij aan de zijkant...en proberen moed te houden voor ons, maar uiteindelijk zijn wij idd degenen die alles doorlopen en doorstaan en ook de beslissing nemen van tot hier en niet meer verder...

laat de deur lekker op een kiertje staan als dit voor jullie nu goed voelt...en doe lekker je ding...

Eef...hoe was je etentje met je collega's en was de champagne lekker???

bij mij is er sinds het begin van deze week in totaal alweer 1,9 kg af...jippie...gisteren trouwens voor het lijstje:

gebakken zalm met vissaus, bladspinazie en rauwkostsalade met dressing van sla en tomaat...

oja...en bij de kassa van de C1000 een reep Kinderbueno...hahahahaha...en ook nog wat van die lekkere koekjes met sinasappelvulling van binnen...mmm...en nog een wafel met chocola erover heen...en toch nog afgevallen...hahahaha...komt natuurlijk door de zumba die ik 's avonds nog gegeven heb...hahahaha...

slaap onwijs diep en 's ochtends krijg ik mijn ogen gewoon niet open...pfff...

ben ook sinds gisteren op advies van dr. S. begonnen met omega3 tabletten 1000 mg en van davitamon mamamplus...jeetje mina ...wat een joekels van pillen zeg...pffff...flinke slok water en dan maar naar binnen werken...pffff...

ga nu wat doen...

tot later!!!

liefs,

nico

Geplaatst
@ sab, elke dag zelfde tijdstip die dartpijlen erin gooien...(ik doe het om 23.00 uur dan weet ik zeker dat ik en of vriend thuis zijn van sporten o.i.d.)

thanks eer, zal bij mij wat vroeger zijn, want dat red ik niet hoor 23 uur hahaha

Geplaatst

jeetje Nico wat goed man! bijna 2 kilo! dat zijn wel een paar roseetje op lesbos haha.

Ik begin met deca en op dag 3 menopur erbij.

Bij mij is er nu 3,5 kilo af, dus niet veel meer dan gisteren, dus heb goede hoop op menstruatie zometeen hihi

Geplaatst

In het zkh zeiden ze dat het niet uitmaakt wanneer dus de deca in de ochtend en de menopur in de avond.

Mij MC Kinderwens moest ik beide in de avond doen zelf te bepalen tijdstip.

Nico gezellig een witte wijn vriendin :-)

Top bijna 2 kilo eraf

Kom er net achter dat mijn favourite chinees met vakantie is, snik snik, staat in de top 5 van beste afhaal restaurants van NL dus baaaaal als een stekkkkerrrrrrr

Geplaatst

Het is een beetje klein, maar het klopt redelijk ja ;-)

Ik heb uiteindelijk gisteren twee van die bistro pizzaatjes hawaii gegeten en JW een loempia.. Maar ja, dat was pas om 21.30.. dus vanacht weer liggen stuiteren van het maagzuur.

Alles was weer goed bij de vk. Weer een afspraak voor volgende week, maar die hoefde ik niet percee na te komen... Nou, ik denk ook niet dat dat gaat lukken.

Ben duidelijk mijn slijmprop aan het verliezen (sorry voor degene die nog moeten eten)

Verder weer een wat onrustige nacht gehad. Uiteindijk toch kunnen ontspannen en nog even geslapen.

Vanochtend ging alleen helaas de brinta erin, en net zo hard weer eruit... das dan wel weer minder.

Dus we zullen zien wat de dag van vandaag verder gaat brengen.

ews653 ( en dat vind Pumba ervan)

Geplaatst

Simba, overgeven(en of diaree) kan ene teken zijn van de aankomende bevalling, nadat mijn vliezen waren gebroken had ik last van het laatste hahaha.

Maar ja , je kunt maar leeg zijn ;-)

Spannend meisje, ik zeg dit weekend!

Geplaatst

Wat doet dan ding raar, ben mijn post kwijt, even opnieuw inloggen en kijken wat het doet.

Jullie krijgen er 2 voor de prijs van 1 blijkbaar, snap het alleen niet.

[ATTACH=CONFIG]1755[/ATTACH]

Geplaatst

Ruby....wat goed zeg...2 maten kleiner!!!

Simba....aaahhh...zou het dan eindelijk zover zijn??? spannend!!!!

ik stel voor jou de meldplicht in...hihihi....

Syl...leuke foto, alleen zo klein...kan m niet goed zien, maar ik heb alleen maar goeie beelden van jou in mijn hoofd zitten...hihihi...gezellige syl lekker met een wijntje op een campingstoel genietend ook van een stokbroodje met kruidenboter of brie..:-)

Geplaatst

Eerste in Frankrijk, tweede in Dresden (staat erbij!), leuk Syl!

Ja Nico je hebt je Menopur antwoord al... Ik heb zowel Menopur als deca via de post gekregen, geen probleem! Wat gaaf dat je zoveel Menopur in 1x krijgt zeg! Ik heb echt zitten sprokkelen... Fijn hoor.

Hier weer lekker zonnetje! Douchen en dan naar buiten! Moet wandelen van gisteren inhalen... pfff bah, hele dag binnenzitten hou ik echt niet van.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden