Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb wel ooit een granaatappel taartje gegeten in Egypte en dat was zo lekker. Jammer dat ik ze hier nooit zie ben niet zo van het sap. Ja wel druivensap voor volwassenen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Heb wel ooit een granaatappel taartje gegeten in Egypte en dat was zo lekker. Jammer dat ik ze hier nooit zie ben niet zo van het sap. Ja wel druivensap voor volwassenen.

Hahahaha, voor volwassenen, laat me raden .......

Geplaatst

Ik zat (zonder het te weten) aan de granaatappels zelf te peuzelen. Toen wist ikniet eens dat het goed was voor de innesteling..

AARRGG..................... Hoe laaiend kun je zijn???

Om 18.00 1 pizza en twee pita broodjes besteld... om 19.15 gebeld waar het bleef, en hoe lang het nog zou duren. Duurd nog 20 minuten.. Nouja, ok, dat redden we dan net, want om 20.15 moesten we weg..

Om 19.50 nog maar eens gebeld.... Jaja... is onderweg....

Om 20.10 een briefje op de deur gehangen om het maar bij de buren af te leveren.

Dat we om 20.15 bijna met de jassen aan stondenkwam de bezorger...

Das dus goed 2 uur later!!!

Spul in de magnetron gestald en naar de vk.

Komen we net terug..... wel de pizza.. maar ipv de twee pita's, 3 pita's en shoarma met tomaat en ui enzo, en dat had ik toch echt niet besteld!!!! En ook totaal geen trek in.

Meteen gebeld.... 'mevrouw het is hier heel erg druk.' Ja man.. dat zal best, dan moet je meer personeel inzetten.. Das niet mijn pakkie an...

Maar ik mocht alles bestellen wat ik wilde..... Nou ik wil niets meer... ik wil mijn geld terug, en ik maak wel een tosti. 'jaja.. volgende keer gratis eten.." Meneer... er komt geen volgende keer.... ik wil mijn geld terug....

Toen snapte hij dat ik echt niets meer wilde...

Maar zoals hier nu in de zaak was, had hij nog nooit mee gemaakt... blablabla..

Dus als het goed is is er nu een bezorger onderweg met mijn geld.... ik ben benieuwd....

En JW is even naar de super...

VK, was weer helemaal goed...

Sorry, moest even de trillende handjes van boosheid van me aftikken

Geplaatst

Sab Healthy people met framboos erbij. Henne vindt het niet lekker, ik wel. Heb nu van Hak granaat rood fruit ofzoiets, bah, die is niet lekker! POM nog nooit geprobeerd. Ach, ik heb het ook al drie keer gedaan en nu dan gelukt maar ligt echt niet daar aan. Ik dronk het ook meer omdat ik dan het gevoel had gezond bezig te zijn in het algemeen. Net als met de tarwekiemolie: goed voor de weerstand en de bloedsomloop, altijd goed toch?

Wel sterk dat het nou bij jullie allebei niet doorzet! We gaan in groepjes van twee die een paar weken schelen: Sandra en Babeth, Fren en Caroline en nu Sab en Henne! (Sorry lieve andere meiden, niet lullig bedoeld voor jullie he!)

Geplaatst

Simba wat een stomme eetzaak. Dus nig geen tekenen van een beginnende bevalling. Heel beniuewd wat het wordt trouwens.

Guusje ik denk dat je goed gaat raden!

Geplaatst

Tegelijk aan het typen maar dezelfde gedachte. Sta nu ook droog :-( maar dat heb ik er wel voor over. Alhoewel in la France een glaasje rood heel normaal. Maar drink alleen wit.

Geplaatst

Simba jij bent niet alleen hoor, we kijken allemaal over je schouder mee.

Ben je zenuwachtig of wordt je dat van ons, haha....

Caroline geniet van Frost.

Guusje proost!

Geplaatst

Sab ik vind het echt niet lekker duw nee, drink het niet. Ben ook twee keer zwanger geraakt zonder, het zal wel. Probeer het aan j te voeren, misschien doet het nog wat voor het zaad ;-) Syl ik zag bij de c1000 granaatappel-framboos jam, is geen sap hihi. En nog suikervrij ook! Dus als je wilt.... Ik doe het gewoo. Met m'n vitamine e capsules en sinaasappelsapje.

Net nog even trouwfoto's gekeken om mezelf beetje op te vrolijken. Was toch wel een super dag. En een waanzinnige jurk. Nu snel naar bed, morgen pas laat weer online maar heb Sabs 06 dus zal laten weten als het bloedbad is doorgebroken. Niet vergeten deca spuitje in m'n tas te stoppen!

Guusje:proost meid. Op de cryo's dan maar.

Geplaatst

Wij gaan weer als een speer met dit topic als je ziet hoevaak het alweer bezocht is.

Wat wil je ook met al dat slap geouwehoer hier :-)

Henne jam vindt ik wel lekker, ga het opschrijven en proberen.

Ik kijk hier trouwens ook naar een trouwfoto, zal eens kijken of ik een nieuw profielfotootje zal maken.

Geplaatst

hahahhaha... het is rode wijn Sylvie..

En ik dnk niet dat die zolang dicht blijft.... JW lust wel een rood wijntje.....

Geplaatst

De laatste en de eerste weer.Ben al meer dan 1 uur wakker maar wel lekker geslapen :-). Regent helaas nog steeds flink hier.Correctie dat is het zwembad van de buren wat een herrie maakt.Caroline vindt het zo leuk dat je eindelijk weer bij een uitgerekend topic schrijft!Kan alleen maar hopen dat we daar allemaal komen.Laika hoe gaat het met jou? Begint ook al aardig op te schieten.Probeer nog even te slapen maar Kayla wil verhuizen naar de slaapkamer van mijn moeder!

Geplaatst

dames...goeiemorgen, heb nog niet bijgelezen, maar even een 'dringende' vraag.

hoe lang mag Menopur buiten de koelkast zijn?

Ik krijg waarschijnlijk een lading opgestuurd en ik zat me af te vragen of en hoe lang je menopur eigenlijk uit de koelkast kunt bewaren.

Als het maar een paar uur mag zijn, dan gaan we het ophalen, als het ongeveer een dag is, dan laat ik het opsturen...

thanx.

Nico

enne...wat lees ik allemaal??? wij samen Syl??? vind het ook een goed idee...hihihi

Geplaatst

Nico sorry zou het niet weten.

Syl die volwassen druivensap is best lekker op zijn tijd hihi.

Henne voel je je wat beter vandaag dan gister?? Als het weer zo blijft als nu dan zit je goed op het strand vanmiddag.

Simba geen pizza dus wat is het nu wel geworden??? Belangrijker nog hoe was het bij de vlos???? Jij bijt de spits af met bevallen dus daarom ben je alleen, heb je dus het alleenrecht op. Babeth en ik volgen je snel hoor!!!!

Hier weer geslapen als een roosje...... zo maar vlees uit de vriezer halen voor een bbq-tje vanavond. Kunnen we de man weer verwennen hoewel hij het vlees doet hihi.

Geplaatst

Simba, ik wil best al snel bevallen hoor, dan ga jij gewoon een beetje overtijd, ben je niet alleen.

Guusje, hoe gaat het nu met je?

Nico, ik heb menopur een week lang in een koeltas bewaard (met van die elementen). Er kwam allemaal familie op bezoek en had geen zin in dat die met een volle groentelade werden geconfronteerd en ik met een heleboel vragen. Misschien een idee voor jou als je het ophaald?

Al beter weer bij jullie? Arme ik, helemaal verbrand op mijn armen... (zeg ik met een glunder op mijn gezicht, maar weet dat dit leedvermaak slechts van korte duur zal zijn, zit tenslotte in sneeuw en winterland)

Nog een mazzel eergisteren. We hebben een klein berghutje, klein klein, 12 m2 binnen. Liet vallen bij een vriendin dat we liever iets groters hadden omdat met twee kiddies het echt te klein is, kunnen er geeneens een kinderbedje neerzetten want alles is al snel te dicht bij de kachel. Had zij er nog 1 over waarvan ze graag zou zien dat die gebruikt werd, gratis gebruik, zij betaald het onderhoud en materiaal, wij onderhouden het. 35 m2. Half uurtje hier vandaan, in de zomer kan je vlakbij parkeren, in de winter een uurtje skieen. Klinkt erg goed. Zodra het weer gaat regenen (vriendin is boerin en moet het gras in plastic verpakken nu het droog is naast koeien melken, etc) gaan we er heen. Jeetje, soms wordt ik haast bang, we hebben zo veel geluk de laatste jaren dat ik niet snap waar het vandaan komt en vraag me soms af wanneer en of het een keer ophoudt /omkeerd? Maar ik weet dat het leven zo niet werkt, het is geen kwestie van balans, of rechtvaardigheid. Helaas.

Geplaatst

Vandaag is het weer hier wat beter Ursula, vanaf morgen weer wisselvallig en ze zeggen dat eind volgende week de zomer weer een beetje terug komt. Het is vervelend die regen maar wel goed voor de natuur en het oppervlaktewater. Ach als het straks weer weken 24 graden is lopen de mensen ook te klagen nietwaar, dat het zo warm is....

Leuk zeg dat je het huisje van je vriendin kan gebruiken. Hopelijk bevalt het jullie!!!! Wat een geluk, tja gewoon hopen dat het geluk bij jullie blijft duren en het heel erg omarmen. Geniet ervan!!!!!!!

Zo heb mijn vlees uit de vriezer gehaald en het rekje in het gras gelegt, kan ik die straks even schoonmaken. Het is nu echt lekker weer aan het worden dat ik straks toch even een klein rondje ga fietsen, ik moet er echt even uit en van in en uit de auto stappen heb ik ook pijn. Het gaat erom dat ik binnen 36 uur weer herstel ervan. Ach als ik merk dat het niet gaat voor ik de straat uit ben ga ik terug en een blokje om lopen, kom dan alleen niet zo ver......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden