Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo naar het zkh voor bloedtest. Jullie kunnen je vast voorstellen dat ik niet meer zo positief ben.

Geplaatst

Oh Guusje wat kl*te. Maar een bloedtest is eerder posi dan een urinetest zeggen ze. Nu maar hopen dat het bij jou dat geval is.

Kan me voorstellen dat je niet zo posi meer bent, heel veel sterkte en ik blijf duimen voor een wondertje!!!!

Geplaatst

goeiemorgen dames,

ik wil best wel dansen, maar bij mij is het dus gewoon 2 dagen te vroeg in alle hevigheid losgebarsten...pfff....voel me er een beetje miserabel bij...al dat getrek daar beneden...zucht...als ie dit nu aan houdt, 26 dagen, dan moet ik in mijn laatste week van mijn vakantie in de middag naar DD...dan zou ik dus gewoon een weekje eerder al beginnen...aaaarrrgggghhhh...kon ik maar vooruit kijken in de toekomst om te weten wanneer de bongi eraan komt...

Sab...ik wil m best aan jou geven.....van mij mag je hem hebben..hihihihi

hier komt het bongidansje!!!

:yah::happydance: Bongi bongi bongi:yah::happydance:....do your bongi-thingie :yah::happydance::yah::happydance:..bongi, go to sabbie...:yah::happydance::yah::happydance:...whoooow...bongi!!!!:yah::happydance::yah::happydance::yah::happydance:

gelukkig dat mijn bongi niet gisteravond is doorgebroken...pfff...want dat zou een grote puinhoop zijn geworden onder het sporten...hahahaha... bah...moet er niet aan denken...

heb nog niet bijgelezen...ga ik nu doen...

liefs,

Nico

Geplaatst

Hopelijk helpt je bongi dansje voor degene die het nodig hebben!!!

Jeetje zeg een weerswaarschuwing, hopelijk blijft ons manneke goed bewegen vandaag, moet er niet aan denken nu op de fiets naar het zh te moeten als ik alarm moet slaan........ nee dat gaat niet gebeuren.

Allemaal voorzichtig aan doen hoor buiten, en Caro kijk uit dat je niet uit je sokken geblazen wordt!!!!!!!

Geplaatst

Guusje....dikke sjit zeg :angry5:....weet het anders niet effe te omschrijven...

knuffel voor jou:blowkisses:

Test is negatief
Geplaatst

Guusje @#%@# heel jammer, hoop dat je door mag voor cryo? sterkte met deze.@#% dag, je had anders gehoopt, weer opladen nu, knuffel voor jou xxx

Geplaatst
Test is negatief

Oh guus je wat een klote nieuws zeg. Pff had ik niey verwacht...hopen op een positieve bloed test.

Knuf sab

Xxx

Geplaatst

Guusje, dat meen je niet. Ik hoop dat wat sandra zegt bij jou het geval is maar ik snap dat je vertrouwen/hoop nu helemaal weg is. Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest te horen? Sterkte, dikke omhelzing, weet niet goed wat te zeggen.

Sab en henne samen op. Als die rode duivels tenminste goed doorbreken. Hoop het, jullie hebben er allebei hard voor geknokt. Petje af voor de kilo-verdwijntruc.

Klaasvaak was in ieder geval ook niet in noorwegen. Merel was vannacht regelmatig wakker en ik en manlief dus ook. Ik denk dat het kwam doordat ze gisteren niet had gepoept en daar snachts last van had. Maar ruik nu poepluier nummer drie alweer. Ach, zo zijn mijn wachtdagen goed gevuld.

Ik heb net mijn stoute schoenen aangetrokken en een kunstenares aangeschreven wiens aquarellen ik super mooi prachtig vind. Hoop dat ze mij een prijslijstje wil sturen, heb erg zin om mijn belastinggeld daaraan te besteden. (hilde eilertsen sletvold). ben zelf ook 'veel' aan het tekenen de laatste weken, een vriendin van mij die met zelfgemaakte kleding markten afgaat wil volgende keer een aantal tekeningen meenemen. AAARG spannend!

Eef, bijzonder om de mensen in je omgeving persoonlijk te bedanken. Behalve dat je het doet voor hun, denk ik dat je het begrip en openheid voor de mmm, kinderwensen en wenskinderen groter mee maakt. Erg goed!

Vandaag laatste werkdag voor manlief, dan heeft hij vakantie. Zin in om lekker thuis te kneuteren. Dan wordt het volgend jaar nordland. Hij kwam gisteren opeens met het idee om zijn moter te verkopen en daarvoor in de plaats een ally-familiekano voor aan te schaffen zodat we volgend jaar op rossvatnet kunnen ronddobberen. Ik vind het een superidee maar reageerde afwachtend. Wil dat het helemaal zijn eigen keuze is, die moter is zijn hobby en wat hij daarmee doet moet hij zelf bedenken. Zo maar eens aankleden en de zon in.

Oja, als je een heel bericht hebt getypt en je drukt op 'meer opties' 'voorbeeld van bericht' dan kan je gewoon opnieuw inloggen zonder dat je het bericht kwijt bent.

Geplaatst

Tja meiden, ik weet even niet wat ik moet voelen of denken. Maar als het straks ook negatief is, dan is het K*T, maar ik zal me er uiteraard niet bij neer gaan leggen. Ik hoop dat ik dan bij de volgende bongi me mag aanmelden voor de cryo. Dat zal dan half aug zijn. Ik ben eigenlijk ook benieuwd of mijn bongi nu snel doorbreekt. Ik heb zo lang hormonen gebruikt om het te onderdrukken. Ik heb nl na vrijdag vakantie, en we willen komende week een weekje naar de zon met vrienden (ALS we nog iets kunnen vinden)

Maargoed, we zie het llemaal wel. Ik ga zo met de trein naar Leiden, en weer terug. En dan vanmiddag weer wachten wachten op het telefoontje .....

Geplaatst

uhm....zara...je vroeg om een prikdans...goh...dat is een nieuwe dans voor mij....gan eens kijken of ik iets kan verzinnen...voor wie is het dan allemaal??? voor sab, henne? Nog iemand die gaat starten???

het prikdansje......

:yah::silly-woohoo:prik prik prik:torch:...:yah::silly-woohoo:lekker in mijn velletje:torch:....prik prik prik:yah::silly-woohoo:...:torch:prik zonder belletjes :bubbles:...gooooooo....prikkies:yah::silly-woohoo::yah::silly-woohoo:!!!

en nu ben ik uitgedanst...hahahaha...

Eef...wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad...en ik denk dat de bedankjes in goede aarde zullen vallen!!!

Zara...goed om te lezen dat je man weer werk heeft, al is het dan maar voor een paar dagen...wie weet wat eruit rolt...mijn vriend gnig als uitzendkracht vorig jaar in april ergens beginnen en iedereen om hem heen viel weg en hij hoorde naderhand dat een iemand hem ook eigenlijk weg wilde hebben, maar omdat de andere ploegbazen hem wel graag wilden hebben, is dat plannetje van die meid dus niet doorgegaan...en zoals het er nu naar uitziet, heeft ie in september kans op een vast contract! houd moed meid!!

moet effe naar wc...hoesten en ongi zijn is geen goeie combinatie...

gisteren geen bb gekeken...zat in de sportschool...

liefs,

Nico

Geplaatst

OOoh Guusje wat onzettend balen. Nou ja, veel erger, maar ik wil het hier netjes houden :-((

Sab: serieuze tip...je enkels masseren, vooral zo rond je achillespees. Dat deed de voetreflex dame altijd bij mij als mn menstruatie maar niet doorzette (had toen altijd hele lange cycli met een week aanlooptijd, erg naar). Ik zit hier ook met smart te wachten op rood bloed. Denk dat het sporten de boel wel op zal wekken.

En Sandra: ALS je alarm zou moeten slaan dan ga je natuurlijk NIET op de fiets he meis. Dan trek je een buurman uit bed of je plukt iemand van de straat of je belt gewoon een taxi (en dat kun je dan declareren of bij de belasting opvoeren), maar je stapt in geen geval zel op de fiets! Zo, tante Henne heeft gesproken ;-)

Kaartje hoe is het bij jou? Trek je het een beetje?

Nico opeens eerder ongi. Die planning moet gewoon altijd door elkaar gegooid worden he, haha.

Bb trouwens met een half oog gekeken, vond het vooral leuk om de kleine van Mia te zien :-) wat een poepie.

Vandaag niet werken, wel druk, maar het lijkt erop dat de hele hectische weken voorbij zijn. Weekend ook geen afspraken oid staan dus beetje tijd voor onszelf. Lekker. Nu alleen nog beter weer!! Kunnen we daar niet ook een dansje voor doen?

Liefs!

Geplaatst

De kleine van Mia geweest bij bb, dan ga ik terug kijken op internet. Dat wil ik ook zien.

Guusje een kleine troost dat jullie cryo's hebben maar het was zo mooi geweest een positieve test.

Nogmaals sterkte meid.

Nico wat een mooi dansje weer.

Geplaatst

De prikdans, die is weer nieuw dat die ook maar goed mag helpen.

Tante Henne je hebt gelijk, dan zal ik mijn schoonouders bellen..... maar dat gaat natuurlijk helemaal niet nodig zijn!!!

Net ook BB gekeken, pff heftig hoor. Snoepie he die kleine van Mia...

Nu duik ik nog even lekker met een boekje mijn bed in, het is toch geen weer om naar buiten te gaan ;) ik hoop niet dat ik de werkenden nu voor het hoofd stoot, maar hoop dat jullie straks allemaal lekker kunnen luieren tijdens je verlof voordat de kleine er is.....

Geplaatst

Hee lieve guusje,

Wat balen... Je had vandaag zo graag een positieve test gezien... In het Azm zou de thyistest trouwens pas twee dagen later zijn, dus ik hou hier nog zeker even hoop!!!

Dikke knuffel!

Geplaatst

wer alles weg

...

Henne dankjewel ik ga t proberen, ik last t hierbij voordat weet alles weg is.

Geplaatst

guusje, wat balen zeg. Suces met wachten op de uitslag van de bloedtest. Hou je haaks.

Ja een mooi weer dansje voor volgende week. Niet te heet, maar wel droog. Begreep dat er weer windstoten komen. Dus net zo leuk voor de campinggangers die al in nijmegen zitten.

Vorig jaar was de tent 5 cm verschoven. WE gaan hopen dat het allemaal goed gaat dit jaar.

Zal eht door het weer komen dat jullie zo slecht slapen? Heb ook neit super goed geslapen. Was vanmorgen weer bij de huisarts voor mijn slijmbeursontsteking. Hij had het over een injectie, maar dat durft hij niet aan vanwege alle hormonen die ik binnen gekregen heb en nog krijg. Dus nu naproxen en een maagbeschermer meegekregen. En het advies om veel tekoelen. Dus vanavond maar een klein icepack halen bij perry sport. Alwin moet nog pasfoto's maken voor de waterpolo.

Dus al met al een drukke dag.

Nico, balen dat je te vroeg ongesteld ben geworden. Planning weer helemaal in de war.

Ga weer aan de slag.

Geplaatst

he dames,

zonnedansje??? hoeveel dansjes moet ik doen??? hihihi....

San....luister naar Henne!!! niet zelf op de fiets springen hoor!!! voel je zeker niet bezwaard om je buurman/-vrouw te vragen!

Ruby...mmm...op zich wel fijn dat je niet een injectie hoeft, maar ipv spuiten, ga je nu een tijdje slikken...hoop dat het koelen zal helpen!!

ik ga dadelijk toch maar het zonnedansje doen...baat het niet, schaadt het niet...

en planning...tja...wat heet planning...in mijn hoofd had ik een planning gemaakt uitgaande van een cyclus van 28 dagen en dan op dag 29 gewoon vet bongi worden...maar ja...ik bedenk me nu dat ik dit twee jaar geleden ook had...toen zat ik na de herstelkijkoperatie ook opeens op 25 dagen...en toen ben ik wel zwanger geweest...uhm....ach...dat is geweest, moet ik ook niet meer aan terugdenken...foei...ik ga er gewoon vanuit dat ik pas na onze vakantie in griekenland bongi ga worden en dat ik dus op tijd naar DD kan gaan voor de startecho...en dan idd eind september/begin oktober kan beginnen met de suprefact..whoehoe...

eerst nog een paar kilootjes kwijt...en die kilootjes er weer lekker bij eten op vakantie...hahahahahaha...

liefs,

Nico

Geplaatst

Guusje klote zeg! Had gehoopt op positief bericht op de vroege ochtend. Sterkte de rest van de dag!

Ik weet niet of het er vandaag van komt om te wandelen. Ik moet om half 11 vriendin die ik al heel lang niet heb gezien met haar 2 kinderen van de trein halen en die blijven de hele dag... Bovendien regent het al sinds gisteravond, bah, word je ook niet vrolijk van. Ik had naar de speeltuin gewild straks, lekker naar buiten, kinderen bezig zodat wij kunnen bijkletsen, maar ja... we zien wel.

Sab ik zei al: elke keer als ik voor een poging zat duurde het 2 of 3 dagen voor het echt doorbrak... zo gaat dat nou eenmaal, leg je er maar bij neer...

Geplaatst

Nico, ik moet altijd zo om je dansjes lachen. De prik dans hahaha, en waar blijft de zonne dans dan?

Sylvie, een troost is idd dat we nog 6 cryo's hebben.

Geplaatst

Guusje, wat jammer. Hopelijk word je toch verrast door de bloedtest. Vond het steeds zo hoopvol klinken bij jou. Ga voor je duimen!

Typisch hier altijd dat als je zit te wachten het niet komt en als je het niet wilt dat het wel komt (rare zin, maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel ;-).

Hier gaat het wel goed hoor. Ik ben vooral erg moe. Rug/nek zitten ook weer enorm vast. Tijdens wachtweken laat iedereen mijn spieren altijd met rust. Heb nu voor morgen mooi een dubbele afspraak staan bij de acupunctuur (hij masseert namelijk ook). Vanavond ook lekker voetreflex. Dit weekend ben ik dus weer helemaal soepel en zen hihi.

Heb wel dipmomentjes hoor, maar eigenlijk valt het me relatief nog mee. Vorige week was zo'n beroerde week dat het nu alleen maar kan meevallen. We zijn gewoon leuke dingen aan het plannen. Afgelopen weken in allerlei auto's proefritten gemaakt. Morgen ook weer een afspraak en dan beslissen wat het gaat worden.

Merk eigenlijk dat mijn omgeving op dit moment meer van slag is dan wij zelf. Iedereen leeft zo mee, dat ze plaatsvervangend verdrietig voor ons zijn. Heel fijn, maar af en toe juist ook confronteren. Gisteren mijn moeder aan de telefoon, die me eigenlijk zat te stimuleren om nog een rondje DD te doen. Voor haar en mijn vader ook allemaal moeilijk, maar zit nu juist even niet te wachten op mensen die me vertellen dat ik stug door moet gaan of gewoon nog 1 poging moet doen. Voor nu willen we even niks en dan zien we het wel. Nu eerst die rothormonen uit mijn lijf.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden