Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ah Zara dat scheelt wel, mar het is hoe dan ook niet lekker om zo thuis te zitten. Heb je wel een fijne leidinggevende of doet ie moeilijk?

Sandra, ik eet een salade, eet alleen vanavond en ben beetje moe dus ik eet makkelijk, iets met rivierkreeftjes en avocado, sla met rucola en pijnboompitjes, moet even kijken op internet voor een receptje, maar zoiets wordt het haha.

Het zal wel aan het weer liggen dat mijn lt weer zo klote doet, excusez le mot...pffff[

Syl ik zie je nog niet met die broodjes hoor, of kwam je niet richting den haag :-))

heb ondertussen alweer eenhalve komkommer op 2 koppen groene thee en 3 kauwgom haha

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bedankt Henne dan heb ik dat toevallig gezien.

Mooi kindje.

En Miekske volgen ze dan niet meer ofzo?

Zara dus jullie hebben wel een vast inkomen van jou werk en niet van een uitkering? Dat is wel fijn.

Geplaatst

Nee Sab zit in Brabant en ga de deur niet meer uit.

Hoor net dat de stamceltransplantatie goed is gegaan en dat het nu afwachten is. Maar weer een hobbel genomen.

Geplaatst

Bij Oprah (tsja, je moet wat met dit slechte weer) is nu een moeder van 60+ die via IVF een zoon heeft gebaard voor haar dochter en schoonzoon.....

Sab, heb helaas een leidinggevende die uiterst onprofessioneel te werk is gegaan. Nu daardoor voor het eerst gesprek met adjunct.

Mmm... rivierstaartkreeftjes. Heb hier net de aardappels geschild.

Syl, hebben een vast inkomen van mij maar val op korte termijn 30% terug doordat ik dan jaar thuis zit. Brengt dus ook weer nodige stress met zich mee maar daar hoef ik jou niets over te vertellen.

"Fijn" dat de transplantatie goed is gegaan. Wel heftig zoiets.

Geplaatst

Zeker goed nieuws en hij blijft er rustig onder gelukkig.

Neem wel weer worstenbroodjes nee naar huis, voorraad aanleggen.

Zara nu weet ik het weer je hebt daar vaker over verteld en financieel terugvallen met 30% is veel hoor.

Geplaatst

Hier zit ik ook even binnen. Maar niet vanwege regen. Juist vanwege de zon. Dacht even pauze te nemen van alle zon, urenlang met merel gebadderd in de tuin.

Syl, wow, wat geweldig van de transplantie. Grote stap!

Geplaatst

Guusje, wanneer hoor je wat?

Syl, fijn dat het goed is gegaan. Nu hopen dat het aanslaat.

Zara, is het geen optie voor je man om een opleiding of cursus of zo te doen zodat hij meer kans heeft op leuk of ander werk?

Ursela, stuur maar een beetje zon naar ons door graag :-). Vanaf morgen al weekend, maar volgens mij blijft het de komende dagen van dit prutweer.

Geplaatst

Helaas meiden, HCG is 0

Raar genoeg voel ik me redelijk. Wel wat somber, maar niet zo enorm verdrietig. Misschien komt het nog, of niet. Ik kan soms hard voor mezelf zijn. Weer snel de draad oppakken. Morgen weer even bellen wanneer we voor de cryo's kunnen. iig 1 cyclus overslaan. EN, geen bollen meer, dat dan weer wel (of juist niet!) !

Carpe Diem

Geplaatst

Geen bollen is een voordeel maar de rest is gewoon @#$% Guus en misschien nu maar even niet hard voor jezelf zijn en het er allemaal uit laten komen?

Kaartje, we zijn veel met opleidingen bezig geweest maar hij viel of op leeftijd af of op vooropleiding. Zijn papieren van thuisland worden namelijk hier ondergewaardeerd waardoor hij voor Nederland geen vooropleiding heeft.

Geplaatst

He bah.... wat klinkt dat toch definitief.. hcg=0

Bah... maar dan gaan de cryo's het gewoon worden!!

Hmm... worstenbroodje... bossche bol..... ik ben niet zo van de 'of'..... doe mij maar allebei...

Zara, in welke hoek zoekt je man werk? Ik bedoel, welke regio?

En wat is zijn vooropleiding?

Geplaatst

Syl goed nieuws!

Guusje klote nieuws :-(((

Hier geen nieuws, slaat nergens op maar gewoon nog steeds niet ongesteld, nog geen druppel. Wel 16 dagen na posi ovutest dus weer lekker van slag.

Zara grenzen bewaken....dat leer ik nog steeds haha. Maar met chronische vermoeidheid en drie jaar geleden bijna een burned out moet je wel, al is het soms moeilijk. Heb destijds een goeie psychologe gehad en maak zelf nu duidelijke keuzes en probeer te accepteren dat ik niet alles kan wat ik zou willen. Maar grenzen bewaken en deze ook aangeven blijft een aandachtspunt voor me.

Geplaatst

hoi meiden

Syl wat een goed nieuws zeg van je schoonvader, ik meende allemaal dat het begin volgende week was, maar dat zal dan de moeder van Sandra zijn,voor jullie in ieder geval goed nieuws!!!!

Ursela wat een contrast met het weer zeg, hier is het net herfst!

Guusje, alle hoop nu echt weg, verdorie.....ik las ergens dat jullie nog een weekje weg willen me vrienden, wel lekker er even tussenuit en dan dus weer verder met jullie cryos, super meid! maar voor nu sterkte!!!! hoe is je man er onder?

wat BB betreft, afgelopen uitzending stond in het teken van Afrika, was erg heftig maar ook mooie momenten gelukkig, tijdens de uitzending wat terugblikken hier.

De opnames zijn inmiddels afgelopen maar ik begreep van Miekske dat ze waarschijnlijk na de geboorte wel op visite komen.

Simba hoe gaat het bij jou? ik las dat je wat rozig verlies had gehad vandaag..

Zara wat ellendig dat je na een jaar zoveel terugvalt!!! heb je een beetje een fijne / goede begeleiding?

Hier toch de regen en wind getrotseerd en even naar het dorp geweest, de gegrilde kip gehaald, zat ook even te dubben om zuurkoolstamp van de slager mee te nemen, het is er wel weer voor haha, verder nog wat nieuw ondergoed gekocht voor na de bevalling en bij thuiskomst even de hond kort uitgelaten, haha die waaide bijna uit haar jas. terug naar huis liet ik haar maar los, kon ze naar huis rennen ivm. de regen maar ze sukkelde net zo traag als ik, wat een beest.

Geplaatst

Hier geen nieuws, slaat nergens op maar gewoon nog steeds niet ongesteld, nog geen druppel. Wel 16 dagen na posi ovutest dus weer lekker van slag.

e.

Henne ik heb net gebeld, want ik moest nog ff terugbellen natuurlijk. T gaat wel wat sneller met t verlies haha, maar ik plas zo onwijs veel dat t ook geen kans krijgt om eruit te komen zeg maar haha.

Afgesproken dat ik morgen maar weer bel, en als ik toch voor 18 uur ongesteld word, gewoon ga prikken, maar ik denk t niet...

T moet niet gekker worden met ons he? Jij veel later na je ovu en ik mucho eerder, mijn positieve test was vorige week zaterdag, meestal 1,5 week erna ongesteld..

T gaat erom spannen ds.

Hey we kunnne ons eigen topic wel openen, de niet-menstruatiemeisjes ;-)

Geplaatst

Hier alles goed, maar wel een onrustige buik....

Frummel zal het weer ook wel voelen....

Vanochtend leek het idd wel op wat rozige afscheiding, maar daarna niets meer.

Ach.. vanaaf naar de vk, en daarna zien we wel weer verder...

Geplaatst

ohhh Sab en Henne , het gaat ook nooit echt volgens plan he!!! eigenlijk weten we dat allemaal wel maar als het weer anders wordt heb je er zo ontzettend de balen van.....

Bij Nico ook al een ander bongi moment, maar goed, zij heeft dat nog die speciale dansjes ;-)

wie weet morgen voor het ecchie

Geplaatst

Guusje het is een k@tuitslag 0. Maar nu weet je zeker waar je aan toe bent. We gaan voor de cryo's!

Ursela nu jij de zon en wij regen, jij hebt er ook lang op moeten wachten.

Babeth lekker gegrilde kip!

Kaartje ben heel benieuwd welke auto het wordt. Groot genoeg voor de honden kiezen toch?

Ik ga vanavond Chinees koken, geen zin in gebakken aardappelen vandaag.

Zit nu al de hele middag verplicht tour de France te kijken. Een van de nadelen bij bezoek moeders, verplichte sport op tv.

Geplaatst

Heb ik de tafel alvast gedekt, ben ik het tafelkleed vergeten en moet ik net iets uit de koelkast hebben, kom ik daar mijn lege ontbijtbordje van vanmorgen tegen.

Mmmm.... misschien vannacht toch maar eens wel slapen.

Geplaatst

Henne en Sab jullie te laat en Nico te vroeg.

Ben nog helemaal niet aan het tellen en plannen van de ongi. Nadat ik 4 wk heb overgeslagen wacht ik rustig af. Ik plan mijzelf alleen vrij zoveel mogelijk rond die tijd.

Geplaatst

Grr... laat ik ook nog mijn aardappels overkoken op mijn fornuis dat ik gister helemaal in het rvs-spul geboend heb. Pannenrekje onder de kraan, zet ik de kraan zo hard aan dat het water via het pannenrek over mijn houten vloer en keukenkastjes klettert.

This should be my lucky day.

Geplaatst

ohhh Zaram bij jou in huis net zo nat bijna als buiten....echt een dag dat alles tegen zit, bah!

Syl wat erg, vind het zo saaaaai de tour kijken, duurt mij allemaal te lang.

Hier wat administratie bijgewerkt en opgeruimd, is gelukkig nooit veel, houd het wel bij maar heb er nooit echt zin in.

Geplaatst

Kan er nu wel weer om lachen maar tijd om me op mijn werk te gaan concentreren want ander heb ik straks ook nog aangebrand eten.

Overigens liggen er hier gewoon wat afgebroken takken van bomen op de straat. Absurd...

Geplaatst

Syl wat flauw zeg, zat helemaal met een wijntje op je te wachten en op je wortstebroodjes ;))

Guusje 0 is inderdaad zo definitief. Sterkte en probeer met je gevoel in contact te komen. Ik was/ben ook altijd hard voor mezelf en dender gewoon door, maar ooit komt de rekening.

Hou je man maar goed vast en na een maandje rust weer aan de cryo's....... dit moeten ze gewoon worden.

Te vroege en te late ongi's wat zijn jullie allemaal aan het doen????

Zara een pech-dag in de keuken. Zal wel aan het weer liggen....

Simba het gaat er nu echt wel snel aankomen hoor, ik voel het aan mijn vruchtwater ;) Je bent de nu eerste van dit topic dus extra bijzonder. Babeth en ik volgen je daarna met plezier over een week of 2,3!!!!

Geplaatst

Oh Zara, als er iets mis gaat, gaat alles mis!!! Zal je altijd zien. Maar het kan best kloppen hoor!!! Het is een rot regenachtige dag!

Net mijn moedertje gebelt, helemaal in tranen. Ik heb het zo met haar te doen! Ik ben enig dochter (heb nog 2 oudere broers) Maar ik kan haar niet troosten, ik heb mijn eigen verdriet. Maar in de vakantie ga ik een dagje met haar samen plannen om iets leuks te gaan doen.

Morgen nog 1 dag werken, en dan 3 weken vakantie!!! ik kijk er ZOOOOOO naar uit! Misschien gaan we ook nog een weekje op vakantie, met vrienden, morgen maar eens kijken of er nog iets vrij is. Als de zon er maar schijnt, dan vind ik het al best.

Het eten vanavond, net boodschappen gedaan, bloemkool, vis en aardappelpuree. Heerlijke Hollandse pot.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden