Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een speciale spellingscontrole app voor sexueel getinte mogelijkheden :-)

Hmmmm misschien is daar wel een markt voor à 4,99 per appje!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ach joh, i dirty mind is a joy forever. En een beetje joy hebben we hier nodig voor de afwisseling!

Syl, ja maandag vrijen had ik ook nog gelezen. Heb het maar niet doorgegeven vanmiddag ;-

Geplaatst

Daarom zijn we ook anoniem, tenminste dat hopen we dan maar.

Sandra heel veel succes morgen met de controle, ben benieuwd of het morgen jullie dag wordt.

Kan P het allemaal goed regelen met zijn werk?

Geplaatst

Hij gaat lekker hier hahahaha.moet zeggen als ik niey controleer mey de swype dat t dan ook werk bont wordt hoor.maaaaaar leef ook niey altijd goef.

ik kijk wel even wat ik doe, misschien vanaf huis wat doen.....

Gats moet nog een was doen..

Geplaatst
Nu ook niet goed gelezen Sab...

Nee niey goed verbeterd ziet ik ;;)

Maaaaaar iedereen snapt me toch haha

Geplaatst

Uhm, is bij mij een beetje moeilijk te zeggen Sab, aangezien ie niet bepaald plat was voordat ik zwanger werd. Al wel wat dikker maar meer opgeblazen denk ik dan door die twee rijstkorrels...

Geplaatst

Thanks Syl. P kan het gelukkig goed regelen allemaal. We zijn allebei een beetje nerveus voor morgen.

En geweldig die vertikkingen van jullie af en toe zeg, altijd om te brullen!!!!

Nico vervelende situatie zeg, al begrijp ik niet waar ze vervelend over zouden moeten doen. Je "kletst" toch niet over anderen??? Als degene dit leest die hier niet hoort en er ruzie over maakt, schaam je en bemoei je met je eigen zaken!!

Geplaatst

Goeie Sandra, om de stiekeme meelezer streng toe te spreken! Begrijp ook niet wat de problemen kunnen zijn, Nico is alleen maar altijd aardig hier! Maar misschien vertelt ze het nog wel...

Geplaatst

Weer om 9.00 toch Sandra? En Henne is je lijntje naar ons toe. Wij denken aan jullie :-))

Is het kaartje van Simba binnen, nog niet gezien.

Geplaatst

simba idd een heel lief kaartje. Sab die zit als het goed is bij je e-mail.

Syl om 8 uur nuchter melden voor het geval de CTG aangeeft dat er ingegrepen moet worden. Brrrr het kan dus zomaar morgen al zijn, anders is het donderdag. Maar ja we kunnen ook zomaar weer na een uurtje buiten staan. Zo onzeker.... dus koffer ligt al klaar in de auto.

Geplaatst

Poeh San, zenuwslopend hoor. Maar is het dan zeker uiterlijk donderdag, of kunnen ze het toch nog weer gaan rekken?

Nico en simba ga zo nog even mail kijken.

Lig op de pregnyl te wachten, half elf is net zo'n tijd dat je vooraf niet vast gaat slapen. Zeker niet omdat ik moeilijk weer in slaap val als ik wakker word gemaakt. Maar moet wel morgen om negen uur op kantoor zitten dus bleeeghh. Al half en half besloten smiddag thuis te gaan 'werken' die uurtjes loop ik dan op m'n vrije donderdag of vrijdag wel in ;-)

Geplaatst

Wij hebben begrepen dat het uiterlijk donderdag gaat worden, maar ja als het erg goed gaat met de kleine knul en het weinige vruchtwater nog acceptabel is weet ik niet wat ze gaan doen. We wachten het maar af en meer kunnen we niet doen. Het blijft idd spannend tot het laatst bij ons geloof ik. Althans anders spannend dan bij anderen bedoel ik.

ja altijd rot als je moet wachten tot de spuit, zeker als je je slaap zo hard nodig hebt. Maar wel lekker dat je een spuitloze dag tegemoed gaat morgen.

Geplaatst

[quote=witje;463462

Mijn broertje was echt kwaad gister, alsof we nog niet genoeg meegemaakt hadden en of het nou gvd niet eens een keer gewoon goed mag gaan. Ik heb dat gevoel niet meer nu, wil niet terug kijken alleen nog maar vooruit. Kan het niet terugdraaien en het kost teveel energie om me er druk over te blijven maken. En die energie wil ik doorgeven aan de kleine dat hij nog maar zo veel mogelijk mag groeien. Elke gram die hij nu nog aankomt is beter voor hem!!!!!!

Wijze woorden San, en volgens mij een erg lief broertje.

Geplaatst

Vroeg op pad voor jullie, probeer maar lekker te slapen zodat je uitgerust bent. Spannend!!!!!

En ja een hele lieve broer.

Nog 25 minuten Henne.

Geplaatst

Dat heb ik ook altijd met Pregnyl. Ook de laatste spuit en daarna komen de emoties los, val daarna ook altijd als een blok in slaap, jij hopelijk ook.

Zorg dat je tanden gepoetst zijn en duik meteen in je bed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden