Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb me bedacht en de makreel in de vriezer gegooid... krijgt mijn moeder hem de volgende keer terug...

Toen wilde ik een eitje, had mijn vriend net de laatste 2 eieren opgegeten!

Gelukkig waren er nog champignons dus ik heb die gebakken met tomaatjes en een beetje geraspte kaas... met mayo op de boterham, heerlijk! Nu weer bedenken wat vanavond te eten, pfff...

Gisteren niet gewandeld door bezoek van mijn ouders maar zometeen gaan we de deur uit, rest van het gezin sleep ik mee! Het waait hier alleen behoorlijk...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou, nichtje is met oom J. op de bank in slaap gevallen, wel erg schattig (en rustig hihi). Ik ben idd blij dat ik dan niet lang meer hoef te spuiten Sab. Dat is zeker een voordeel als het zo snel gaat. De hoeveelheid is ook prima, ik werd alleen een beetje onzeker door de verschillen in grootte, dat had ik eerder niet zo sterk. Sen, ik heb meestal rond de 26 follikels, alleen worden ze niet allemaal groot/rijp genoeg. Als ik uitkom op ca. 8 tot 10 rijpe eitjes ben ik tevreden. Overstimulatie zit ik vaker licht tegenaan. Nooit echt gehad maar wel altijd vrij vocht en een opgezette buik. Ik krijg na de tp ook geen pregnyl, wat eigenlijk standaard is in Vb, maar 'gewoon' utrogestan.

Pfff, heb gestreken en moet nu nog even een kilo kippenpoten in de oven zetten (gaan daarna de diepvries in, eigen kant-en-klaar-fabriekje). En dan wil ik ook wel een tukje doen. Ben zo moe, gammel, misselijk...bleeggh... Nou ja, 't is nu aftellen. Minimaal tot morgenavond nog prikken, maximaal tot woensdagavond. Even doorbijten.... Iemand het lijstje nog tegengekomen?

Geplaatst

Het is hier ook om te janken, idd sinds gistermiddag 15uur niet meer droog geweest.Echt ellende...

hier nog prikken t/m zaterdag, ach kom op precies dezelfde dag uit als vorige keer, ben nogal stabiel ;-)

Die zonnebril gaat terug, ga t iig proberen haha.

ben onwijs moe, wil t liefst mijn bedje in...bah..

Geplaatst

ben weer terug van de les...

Henne...al een flink aantal follikels, op zich mooi, jammer dat het voor je gevoel wat rommelig is gegaan....en je weet het....met je eigen planning wordt eigenlijk niet zoveel rekening meegehouden....wel fijn dat je dus waarschijnlijk niet meer zo lang hoeft te spuiten...succes morgen!!

Sab...jij ook een goeie fm...netjes...

dames...ben trots op jullie!!!

San...ik vind het heel erg fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden...het wordt jou en babeth niet echt kado gegeven deze zwangerschap...zeker de laatste loodjes zijn errug zwaar voor jullie beiden...hou nog eventjes vol en dan mogen jullie eindelijk jullie wondertjes in jullie armen houden...denk aan jullie!!!

caro...als ik je ticker zie, schiet ik helemaal vol...vind het gewoon heel erg mooi voor je...nu heb ik zowieso al de hele week een brok in mijn keel....en ik voel me weer een beetje downig...en dat wil ik niet...zal wel door het weer komen...hier regent het ook al de hele tijd...bah...wil gewoon de zon zien en lekker buiten zitten en bijkleuren....

Fren...is het gelukt met de vakantie??? echt tips heb ik niet...niet te warm, niet te ver uit het centrum, of als het al uit het centrum is, dan kijken of er shuttlebusjes zijn of mss openbaar vervoer in de buurt, huurauto?

Zara....lekker een dagje antwerpen...even nergens aan hoeven denken...toppie!!!

hoop dat het lukt met de taalcursus, zal je mannetje zeker leuk vinden...kan hij jou niet leren???

Eef...succes met het vinden van een cursus...gaat zeker goed komen...

Guusje...hoofdpijn weer...balen...hoop dat ie gauw over is en dat je je beter voelt...

Heb het even uit mijn hoofd gedaan, maar ben het nu kwijt...

Weet ook effe niet meer wie het vroeg, maar ik heb dus deze week idd een up-and-down weekje gehad...up omdat ik de meds bij elkaar heb en down omdat ik flink geconfronteerd ben met een aantal geboortebanners bij ons in de straat achter ons/voor ons...3 geboortes bij ons in de buurt...en dan zie ik nog een paar dikke zwangere buiken rondlopen en dan ga ik weer twijfelen of ik dat ook ooit zal meemaken...

ondanks dat bij mij onze kinderwens niet meer op de 1e plek staat, ben ik er deze week wel weer veel mee bezig geweest..en dat wil ik eigenlijk niet....wil gewoon verder gaan met genieten....en die droom heeft ook niet echt geholpen....zucht...

ga me douchen en op de bank liggen...

liefs,

nico

Geplaatst

Volgens mij kunnen er wel weer wat data geupdate worden? Sab ik heb de jouwe al aangepast ;-)

Pauze

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Esther: even afstand en rust

Guusje:19 aug echo, dan beslissen, of cryo TP, of eierstok verwijderen.

Ceeke: 18-7 ontdekt dat het hartje van hun wondertje gestopt is....20-7 afspraak gynaecoloog.

Voortraject

Miki: cryo aug/sept? Met Prednisolon, op advies van immuunarts DD. Starten eerst hiermee in eigen cyclus, kijken hoe 't valt

Nico: 30 juni intake in DD gehad, pauze verlengd tm september, start eind september/begin oktober (bij bongi), nu meds bij elkaar sprokkelen

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen

Sylvie: Voorbereiden poging sept/okt, beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven

Behandeling

Sab: 2e fm 27 juli

Henne: 2e fm 25 juli, punctie 27 of 28 juli

Zwanger

Dublin: 21 juli controle gyn. 21w (uitger. datum 1 dec. ?)

Ivfsh: 21 juli echo 15w5d (uitger. datum 07-01-2012)

Witje: 22 juli controle gyn 35w6d (uitger. datum 20 aug 2011)

Caroline: 22 juli eerste echo!!

Fren: 22 juli 2e echo 10w0d (uitger. datum 17-02-2012)

Laika:26 juli controle 28 weken (uitger. datum 18 okt.2011)

Babeth: 26 juli controle gyn. 37w1d + verwijderen cerclage (uitger.datum 15-8-2011).

Ursula: (uitger. datum 30 juli)

Geboren

Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Nieuw hoofdstuk na mmm

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: klaar met mmm en alle teleurstellingen. We gaan verder met ons leven.

Geplaatst

Hoi meiden,

San, weer terug van controle, ohhh meid wat spannend! Ondanks dat alles verder nu goed is lijkt het me heel erg pittig !! Fijn dat het zkh dichtbij is maar toch......pas Goed op jezelf!

Sab en Henne, de puncte hebben jullie dus niet tegelijk maar het klinkt toch goed? De aantallen, de grootte van de follikels. Henne maak je niet te druk hoor, ik heb altijd variaties in de grootte gehad, fijn Dat de punctie al dichtbij komt, even doorbijten mbt de kwaaltjes....

Hoe gaat het nu eigenlijk bij je schoonzusje ?

Zara wat hebben jullie samen nog een mooie dag gemaakt van de uitgerekende datum, lekker qualitytime voor elkaar, top!!

Hier gaat het wel weer, gisteravond nog lichte rugweeen, toch maar naar bed ( nam nog een fles allesreiniger mee naar boven omdat ik eigenlijk de badkamer wilde gaan dweilen...) in bed werden de weeën krachtiger, niet frequenter, ben rond 2.00 gaan douchen en na een half uur weer naar bed, het zwakte gelukkig af.

Ben wel onrustig merk ik, mijn man heeft nog boven en beneden alles gezogen en ik heb de badkamer en toilet nog even gedweild, lekker belangrijk,ik weet het maar ja...

Het rommelt nog steeds maar we wachten maar af.

Zara , nog even terugkomend op je vraag, ik hoef maar te bellen en ik kan terrecht maar omdat ik gisteren overdag best actiefvwas is het niet vreemd om de kleine weinig of niet te voelen, door mijn bewegingen wordt zij in slaap gewiegd zeg maar. Maar juist omdat ik daarna toen ik stil lag (geruime tijd) en er geen respons kwam toen werd het een ander verhaal.

Ik probeer even mijn rust nemen,lekker op de bank, film kijken en ik hoop nog wat te kunnen slapen....

Lieve meiden bedankt voor jullie support!!

Geplaatst

Pauze

Guusje:19 aug echo, dan beslissen, of cryo TP, of eierstok verwijderen.

Ceeke: 18-7 ontdekt dat het hartje van hun wondertje gestopt is....20-7 afspraak gynaecoloog.

Voortraject

Miki: cryo aug/sept? Met Prednisolon, op advies van immuunarts DD. Starten eerst hiermee in eigen cyclus, kijken hoe 't valt

Nico: 30 juni intake in DD gehad, pauze verlengd tm september, start eind september/begin oktober (bij bongi), nu meds bij elkaar sprokkelen

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen

Sylvie: Voorbereiden poging sept/okt, beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven

Behandeling

Zwanger

Caroline: 22 juli eerste echo!!

Fren: 17 aug 3e echo 13w5d (uitger. datum 17-02-2012) nu nadenken over wel of niet uitvoeren van combinatietest

Babeth: 26 juli controle gyn. 37w1d + verwijderen cerclage (uitger.datum 15-8-2011).

Geboren

Nieuw hoofdstuk na mmm

Geplaatst

Oh meiden wat een weer...als je niet moe bent van de stress, zwangerschap of de hormonen dan is het wel van de regen..heb mezelf voorgenomen om er een zonnebankweekje van te maken als de "echte" niet op komt dagen.

Geplaatst

Pauze

Guusje:
19 aug echo, dan beslissen, of cryo TP, of eierstok verwijderen
.

Voortraject

Behandeling

Zwanger

Caroline: 22 juli eerste echo 7w3d: het is een tweeling! (uitger. datum 6 maart, mijn verjaardag...)

Fren: 17 aug 3e echo 13w5d (uitger. datum 17-02-2012) nu nadenken over wel of niet uitvoeren van combinatietest

Geboren

Nieuw hoofdstuk na mmm

Geen regen hier, wel veel wind. Net toch drie kwartier gewandeld, had het laten versloffen afgelopen week. Merk wel dat ik helaas minder energie heb dan de eerste weken... Nou ja, rustig wandelen dan maar, beter dan niks.

Geplaatst

Henne jammer dat je het zelf zo rommelig vind gaan van binnen, maar de aantallen zien er goed uit!! Succes morgen en niet teveel plannen hoor, je weet hoe dat gaat....

Sab ook weer tevreden samen met je mannetje. Geweldig dat het zo goed gaat, vasthouden zo.

Babeth het gaat er geloof ik om spannen wie van ons 2-en de eerste wordt. Die rugweeën lijken me erg pijnlijk. Ik heb al wel regelmatig pijnlijke harde buiken gehad vanmiddag zonder regelmaat.

Het is idd pittig en spannend deze week voor ons, maar ach bij ons gaat niks makkelijk denken we maar en deze week is onze kleine er al!!!!!!!! Als hij maar gezond is en ik ok dan zijn wij tevreden en de rest komt allemaal vanzelf wel. Ik heb nu mezelf verplichte rust opgedragen dus de dvd box van Gooise vrouwen kan morgen wel uit de kast.

Geplaatst

Pauze

Guusje:
19 aug echo, dan beslissen, of cryo TP, of eierstok verwijderen
.

Voortraject

Behandeling

Zwanger

Caroline: 22 juli eerste echo 7w3d: het is een tweeling! (uitger. datum 6 maart, mijn verjaardag...)

Witje: 24 juli CTG en bloed en urine testen (uitger. datum 20 aug 2011)

Geboren

Nieuw hoofdstuk na mmm

Geplaatst

Ach ja, het zal allemaal wel loslopen. Voel me gewoon ook zo rot van die hormonen, denk dat het sinds de eerste poging niet zo erg is geweest. Loop echt e janken van ellende. Plannen valt wel mee hoor, ik ben vanaf woensdag vrij dus met werk geen problemen. Het is meer dat ik woensdag vrij vroeg vind, dag 11. Maar als dat zo is, dan is het zo. En dan kan ik vrijdag nog even naar acu voor de tp, dat is in het weekend lastiger. Dus alles heeft voors en tegens. Zolang ik de maanda en dinsdag maar door kom op werk, zoals ik me nu voel gaat dat niets worden....pfff...

Oh Sab, volgende week is dr Janssen er hè, ivm de vakanties. Punctie door de prof, we gaan het meemaken ;-)

Eef ik las ik het afval topic dat jij ook tarwe en lactose intolerant bent? Ik vind tarwe best lastig, dus benieuwd hoe jij dat doet? Of eet je ech glutenvrij?

Geplaatst

Henne echt? vanaf wanneer is hij er? haha, grappig zeg, ben erg benieuwd. Vind het best jammer hoor, want ik vind dr V.ink wel erg aardig...

Ben net wakker trouwens, paar uur liggen tukken haha

Geplaatst

Lieve Henne

Wie weet hoe je je morgen voelt meid! Zelf had ik deze keer ook de punctie op dag 11 en de tp op cd13.

Misschien je emoties gewoon laten gaan, ertegenin gaan vergt ook zoveel energie..ach meid, het is gewoon zo klote alles bij elkaar maar ik weet zeker dat jij je weer bijeen weet te rapen!!

Sandra lekker op de bank met GV, leuk!! Lekkere luchtige afleiding.

De rugweeën zijn inderdaad pijnlijk, wegzuchten werkt niet maar nu is alles gelukkig vrij rustig, kan zomaar nog een tijdje duren hoor...

Dames, bij ons staat er lekkere nasi op het menu met satesaus....

Geplaatst

San, zit je nog steeds op de bank of ben je weer stiekem om boodschappen?

Guusje, hoe is het met je hoofdpijn?

Henne, wat veel follikels!!! Bij mij schelen ze ook altijd in grootte maar dat is dus bij jou niet gewoon? Maar bij 20 mm zal het niet lang meer duren. 20 is in ons ziekenhuis de richtlijn.

Sab, ook al een fmmeting gehad. Fijn dat jij nu ook al op 8/9 zit. Daar komen er vast nog een paar bij.

Fren, ben je fan van de Tour? Je bericht aan Henne is helemaal in stijl... Hoe is het met jouw koploper?

Wij hebben lekker langs de kust gelopen. Poe, wat een wind. Je zou weggeblazen worden als je minder woog dan ik.

Kwamen ook nog een kermis tegen. Lekker genieten van gillende mensen. Haha, waarom ga je dan in zo'n attractie?

Nu lekker op de bank. Volgens mij leuke films vanavond.

Geplaatst

Sab in ieder geval volgende week heb ik begrepen. Verder weet ik het niet. Ik was nooit zo'n fan van hem, hij komt nogal bot over. Maar na de curettage was hij gewoon ontzettend lief, echt heel anders. Maar ben wel benieuwd wat ie van dat zooitje ongeregelt aan follikels gaat vinden morgen. Dokter V.ink vinden wij een schatje haha, J. is echt fan van haar. Maar eigenlijk vind ik ze daar allemaal lief. En zo rustig, dat is ook erg fijn.

Zara ze laten ze in Vb rustig 22mm worden. Het gaat er nu vooral om wat de kleintje gaan doen. Ze willen wel voldoende, maar ook niet teveel. Daar zitten meestal dan toch geen goeie eitjes in en het maakt alleen de punctie lastiger en langer. Ja, als je er een tijdje rondloopt dan hoor je ook steeds meer haha.

Alleen dat vocht bij/in mn baarmoeder zit me nog niet lekker. Ik zit echt niet te wachten op een cyste oid. Daar hebben we hier ook al veel te veel ellende van gezien. Het zal wel iets zijn dat bijna nooit voorkomt ;-)

Heb wat liggen slapen en net gegeten, voel me weer iets beter het gaat echt in vlagen. Moet wel vroeg naar bed, slapen werkt nog altijd het beste.

Geplaatst

Lekker Babeth nasi met sate.....

Goh jij bent dus stiekum al een beetje aan het oefenen, over 2 dagen de cerclage eruit dus dat zal vast spannend zijn voor jullie.

Hoe laat gaan ze je helpen?

Lekker onder de douche geweest, we hebben morgen een belangrijke afspraak bij de bank maar ik heb acupunctuur dag dus ga het niet trekken om mee te gaan.

Ik merk dat de zakelijke dingen me opeens te veel zijn, de druk begint weer op te lopen en ik trek het niet meer. De rest gaat wel beter, tenminste ben echt met mijzelf bezig en bewust.

Wel weer lullig tegenover J. maar hij kan het aan ook omdat hij dingen loslaat, ikke niet dus.

Maar morgen de acupunctuur en heel erg benieuwd, hoop niet dat ik meteen in huilen uitbarst, ben zo emo de laatste dagen, zit bijna om alles te brullen, ongi komt er ook weer aan dus daar zal het wel mee te maken hebben.

Ga ook achter mijn tattoo aan, ben nog op zoek naar een juiste plek....

Lekker Zara uitwaaien, heerlijk.

Geplaatst

Syl ik heb daar de eerste keer ook zitten janken. Zat op te sommen wat er allemaal gebeurd was en de eerste vraag was "en trek je dat nog een beetje?" nou nee dus :-) Maar dat is toch niet erg? Ben er inmiddels wel vanaf dat ik tranen alleen voor thuis bewaar.

Denk dat het voor j. ook alleen maar prettig is als jij eraan werkt om weer lekker in je vel te zitten. Natuurlijk zou het fijn zijn als jullie de zakelijke afspraken en druk samen zouden aangaan, maar hij neemt het je toch denk ik niet kwalijk? Lijkt het me echt het type niet voor, eerder om jou in bescherming te nemen.

Je ben goed bezig meis!

Geplaatst

He meiden....

Hier weer een levensteken, Ik hop dat jullie me nog niet vergeten zijn.

Hier gaat alles goed, maar planningen zijn niet meer te maken. Allemachtig.... wat wordt je geleefd zeg....

Van voeding naar voeding... Luier ertussen door...

Sanne krijgt nu na elke voeding 30 ml flesvoeding omdat ze even teveel af is gevallen. Net haar moeder, die zat gisterochend al onder het gewicht van voor de zwangerschap.

Ik word dus volgestouwd met eten, en vanochtend woog ik alweer iets zwaarder.

Ik hoop dat ze de geest nog krijgt, want eigenlijk wil ik de borstvoeding wel volhouden. Morgen wordt ze weer gewogen.

Verder is Sanne erg tevreden. Een beetje te, want daardoor sabbelt ze te snel aan mijn borst, ipv te lurken.

Gisteren en vandaag is ze in de tumy tub geweest.... wat een genot om nar te kijken... zo ontspannen... Dat is in het badje wel anders!! KRIJSSSSEN!!! Werkeijk waar.. een uur later tuterden mijn orden nog ;-)

Ik keek net op de klok.. Tjee.. het is al een week geleden dat ik hier door de woonkamer liep te dreutelen.... me af te vragen of dit nou het begin was.

Merk wel dat ik het lastig vind om over Sanne hier te schrijven, maar zoals ik laatst al schreef.... *mijn God meiden, wat wens ik dit iedereen hier toe!!!!!*

Ik heb hier snel bijgelezen..

Ceeke, wat ongelofelijk K*T!!!!!! Oh wat een gruwelijke domper...

Caroline..... Jeetje... 2!!!! Nou maak je borst maar nat, heb je opeen 3 kids... maar goed,niet minder gewenst natuurlijk.

San.... Nog even volhouden meid.. Ik hoop dat je je kereltje snel gezond en wel in je armen hebt.

Babeth.. Sanne hield zich de laatste zaterdag ook erg rustig 's ochtends. Ik heb echt 3 kwartier lopen prikken, duwen en bewegen. Zelfs de doppler er weer bijgepakt om zeker te weten dat het goed was. Meeennn, wat werd ik er nerveus van....

Aan het scannen van het kaartje wordt gewerkt, maar hij is uitgevouwen net mer dan een A4... Maar echt waar.... komt eraan.....

Geplaatst

Hè Simba leuk dat je ons op de hoogte houdt en fijn dat ze het zo goed doet. Nu alweer op of onder je oude gewicht, daar zal menig vrouw jaloers op zijn maar dat is natuurlijk ook niet alles.

Heel nieuwsgierig naar het kaartje, hopelijk tot snel!

Henne bedankt voor je bericht, hoef mij dus niet in te houden :-)

J. doet het ook om mij te beschermen, kan het niet loslaten, ook niet in Frankrijk en alles zit dan ook tegen. Was bijna mis gegaan in de caravan met oververhitting van een van de accu's en J was in nl, nou dat is niet prettig.

Hij kon bijkomen van alles maar ik niet.

Je zult het morgen horen:-)

Succes morgen met fm 2!

Geplaatst

Wat heerlijk om wat van je te horen Simba! Heel blij te lezen dat het zo goed gaat, natuurlijk wel met z'n ups en downs, maar gelukkig geen gekke dingen, ben gewoon net als de andere meiden hier, heel blij te lezen dat het zo goed gaat. Het zal idd wel heel erg geleefd worden zijn, nu, maar denk dat het echt wel beter wordt (tenminste dat is wat ik bij vriendinnen terug zie haha)

Syl ben zo blij te lezen dat je nu voor jezelf kiest en het een beetje (waarschijnlijk ) aan J over laat, zelf hele goede ervaringen met acu, dus hoop echt en denk ook dat je dit kan helpen. Ik vond het ook wel heel bizar te lezen dat je zoveel last van je darmen hebt, dat is echt nie goe hoor, heel goed dat je nu even afremt en voor jezelf kiest ; - ) dikke knuffel vor jou ( van de knuffel smurf van dit forum ; - )

Henne, heb eerder gereageerd hier op de tarwe en lactose intolerantie, ik heb (nu denik meer dan 5 jaar terug) zo'n episode gehad, en plusminus 2 jaar een dieet gevolgd, heel zwaar, daarom vond ik het ook zo bijzonder dat het je zo goed af ging, ik heb vooral veel gekozen destijds voor maisbrood, spelt, en geitekaas, en vooral heel veel ontzeggen. Viel ongeveer 10 kilo af maar was wel van darmproblemen af. veel rijstwafels, en heel weinig vezels want fruit en groenten was en is ook groot probleem. Uiteindelijk alles laten onderzoeken, en bij goede internist terechtgekomen, die geen allergie vond (haha sylvie, naast blaastest bestaat er idd ook een ademtest ; - ) en het op sp. dikke darm gooide, en vond dat ik met het dieet te weinig vezels binnenkreeg. Ook had ik toen plusm. tien jaar onregelmatig werken er op zitten, en mede dankzij hem dus ander werk gaan zoeken. Hij wees op te weinig vezels, en dus gestart met metamucil 2-3x per dag, en veel drinken, na een paar weken was de rust in mn darmen dus teruggekeerd, en had ik andere baan gevonden, met regelmatig werk. Vanaf die tijd dus heel langzaam weer tarwe en lactose in gaan voegen, en nu gaat dit dus heel redelijk. OK eet nog steeds niet heel veel, maar het kan. Grootste probleem blijft alle koolsoorten/groenten en fruit geven, maar mag echt niet klagen hoor, kan gewoon "aanzitten"bij diner zonder problemen. De hormoonbehandelingen gaven heel veel klachten, en in die tijd ook standaard aan de metamucil om de boel op gang te houden, maar eerlijk is eerlijk, ik had het er voor over, en ging er, net als jij, gewoon helemaal voor. Dus wat betreft je vraag: ik eet nu niet meer tarwe en lactose vrij, maar weet wel hoe moeilijk/ingewikkeld dit is, dus petje af!! Ben bij een dietiste destijds geweest, maar die vond ik niet zo goed, die internist had betere tips, en de reform winkel destijds had ook goeie producten om eruit te komen.

Hier helemaal blij, hele huis doorgewerkt, gestreken, en het eten staat nu op, al zeg ik hetzelf, tophuisvrouw ; -) daar hoeft geen projectmanagement cursus meer aan te pas te komen!

Geplaatst

Hi dames,Het wachten duurt me zoooo lang. Ik ben moe, emo, af en toe vervelende buikpijn (fijn om 4u zodat er een veel te lange dag wacht...) en er gebeurt weinig tot niets. Beetje bruinverlies en dat is het wel. Geloof niet dat dit mijn week gaat worden;( Henne, ik hoop zo dat het onregelmatig groeien van de follikels geen invloed heeft! Balen dat je je zo ellendig voelt. Ik herken het helaas zo goed. Een dikke knuffel voor jou! Simba, wat moet dat onwijs genieten zijn! Nu met z'n 3tjes;) Babeth, bijna de cerclage

Geplaatst

Hmmm iPhone heeft kuren. En plakt alles aan elkaar...

Babeth, sterkte met het verwijderen van de cerclage en daarna mag jullie dametje komen!

Sylvie, hoop dat de accu je wat rust gaat brengen. Loslaten... Het klinkt zo gemakkelijk maar het is zoveel moeilijker als je dat moet doen met dingen die zo dichtbij je staan (cq jullie kinderwens, jullie zaak). Zorg goed voor jezelf!

Voor de rest: een dikke knuffel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden