Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meiden!

Was super om jullie weer te zien: erg gezellig, de tijd ging alleen een beetje snel...

Roestvlek: we hebben je idd gemist!!

Geniet allemaal nog van jullie weekend!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

meiden ik vond het ook super om jullie allemaal te ontmoeten. Ik had wel een beetje cold feet maar het voelde allemaal heel vertrouwd alsof je elkaar al jaren kent.

ivfsh en guusje nog bedankt voor de meds! en het lekkere stukje chocolade restantje wat nog in de tas zat hahaha ;-)

Sab, ontzettend balen meis (understatement) en begrijpelijk dat jullie vandaag met zn 3-tjes wilden zijn. Gaat het weer een beetje?

San, hoe gaat het nou met jou?

Nogmaals meiden, vond het heel gezellig en voor herhaling vatbaar, thanks!

by the way, ik heb nog steeds niets gegeten....

Geplaatst

Hier ook lekker lui hoor. Ga zo ook eten. Net met mijn moeder lasagne gemaakt naar moeders recept. Alles zelf maken dus. Erg lekker.

Sab, toch nog een beetje een fijne dag gehad ondanks het slechte nieuws. Hoop dat je cryo's hebt.

Meiden, vond het weer super gezellig. Blijf het bijzonder vinden dat we live net zo makkelijk doorpraten.

San, erg leuk kaartje! Hoe gaat het nu met jou en Ruben?

Geplaatst

Ooit leuk we zijn alweer aan het plannen voor de volgende lunch. Die boterham mag dan toch echt wat meer belegd zijn, veeeels te weinig voor mij.

Spaatje ik had sober besteld met wat friet, niet veel gegeten maar er moest nog echt iets in.

Die lasagne van Kaartje klinkt een stuk beter.

Lig in bed tv te kijken, heerlijk!

Geplaatst

Nou het moet zijn:

Oooh wat leuk en ik had doner besteld en niet sober!

Ga niet in het bericht wijzigen dan wordt alles bij elkaar gezet.

De foto's die ik heb stuur ik wel door, 2 leuke van Fren en Henne.

Geplaatst

Ow lekker handig weer....had gezocht op gluten en lactose vrij maaruh we zijn we toe aan het hoofdgerecht dit was tussen ;-)

lekker toch en broodje sober...is niet zoveel ;-)

Geplaatst

Sab, wat een tegenvaller bij jullie. Had gehoopt voor jullie dat het anders was...

Babeth, is dat schatje in je ticker jullie dochtertje? Oh, ik ben verliefd. ;-)

Sandra, wat een prachtig kaartje, zo lief en heb hard van jullie gedichtje moeten slikken. Zo waar!

Zie dat je niet meer op het forum bent geweest. Hoop dat dat geen slecht nieuws is.

Meiden, wat ontzettend fijn om jullie in het echt te zien. Was van te voren best zenuwachtig maar alles ging eigenlijk alsof we nooit anders gewend zijn.

Sylvie, dank je voor je lieve woroden.

Vind het wel jammer dat ik niet iedereen heb kunnen spreken. Moeten volgende keer misschien iets in buffetvorm doen? Dan loop je meer heen en weer en spreek je misschien meer mensen.

Henne, hoop dat je snel opknapt.

Geplaatst

hoi meiden

het lukt me niet om alles terug te lezen, ik heb begrepen dat jullie lunch weer een groot succes is geweest, behalve dan de uitwerkingen op de darmen van Henne!! pfff blijf je daar lang last van houden?

Sandra ik zag net ook het kaartje bij de post, wat ontzettend lief en een mooie tekst, had de tranen weer hoog zitten.

Ik heb begrepen dat jullie thuis zijn, ik hoop dat je gauw hersteld bent, lijkt me heftig na een keizersnee.

Hier gaat het goed, maar de borstvoeding is een drama, 20 minuten aan een dubbele electrische kolf, 6x per dag en dan 20ml per "sessie". Nou met onze hongerige dame, die inmiddels 70/80cc per keer drinkt is dat dus geen optie en 6x perdag kolven + 6 -7 keer per 24 uur voeden + de rest is echt too much.

ik stop er mee en leg haar aan de borst als ze dat aangeef, dan vind ze het contact gewoon fijn.

Vandaag heerlijk sushi gegeten overigens.

Sab hoe gaat het nu bij jullie, toch nog enigszins kunnen "genieten" van jullie uitje?

liefs

Babeth

Geplaatst

Hè Babeth balen dat de bv niet zo lekker gaat. Las in een ander topic dat de groote van de borst en de hoeveelheid daarin niets met elkaar te maken heeft, hihi!

Ik lag voor de verandering eens te slapen maar jammer dat ze 2 deuren verder een feestje hebben waar wij allemaal van mee mogen genieten, zowel voor als achter....

Wat een achterlijke mensen zijn er toch, apen zijn het....

Geplaatst

Herkenbaar Henne, altijd op de pot (diarree en een opgezwollen buik) na een gezellig eetuitje.... Ik ook na gister weer, wel ook begonnen met Prednisolon. Ik ga er extra op letten nu.

Fijn dat het weer leuk was dames. Kan me de zenuwen vooraf goed voorstellen! Ik heb veel online gedate, voordat ik mijn man "vond". En dat is wel iets anders, maar gaat ook om een (soms langdurige) online klik die je erna in real life gaat beproeven. Heb het ook wel vaak mis zien gaan, op dating vlak dan.

Wij vandaag naar VU, sporten en ik denk wat rommelen in huis. Fijne dag allemaal!

En iedereen met lastige borstvoeding uitdagingen, veel sterkte daarmee. Het helpt mij wel dit niet te romantiseren!

Veel liefs, dikke knuf -M

Geplaatst

Ik mis het geschrijf van Sandra wel een beetje.

Uiteindelijk na 04.00 weer gaan slapen, jammer.

Ik heb een thuisdag en ik hoop dat J vandaag wel naar huis komt.

Geplaatst

Hi mik, spannend, weer naar het vu. Is dat voor het opstarten van jullie cryo?

Hoop dat j ook snel terugkomt syl! Muziek weer gestopt, nog wat geslapen?

Ik ga zo maar eens aan de boodschappen en taarten bakken voor vin z'n verjaardag morgen...

Geplaatst

Wij hopen dat ook voor jou Syl, about time!

En ja Fren, 1e echo. Hopelijk groen licht en dan weer de volgende stap hopen. Hopen, hopen, hopen, zucht. Dacht dat die put wel leeg was. Maar nee, ik blijf het 'vrolijk' doen. lalala.

Lekker taart bakken, goed idee!!!

Geplaatst

Miki spannend, weer beginnen! 'Vrolijk' beginnen, ach nou ja, we doen in ieder geval alsof ;-) We hadden het er gisteren nog wel over dat je toch nog iets van hoop moet hebben, anders begin je er niet meer aan.

Wij kunnen dus in ieder geval wel gezellig samen uit eten haha! Normaal heb ik er niet heel veel last van, snap het ook niet. Misschien doordat het zo vlak na alle hormonen is en misschien zat er idd wel lactose in het brood. Heb op moment nog beetje last Babeth, wat misselijk en wat gerommel. Vandaag even heel rustig en strikt eten en dan komt het vast wel goed.

Jeetje wat was ik gisteravond moe zeg! Lag om acht uur op de bank te slapen en werd en uur later wakker. Gelijk naar bed gegaan en daar wel liggen draaien. De hele dag ging door mn hoofd. De gesprekken, alle meiden. Zo leuk om weer nieuwe gezichten te zien. We hebben nu van bijna iedereen hier een 'live' beeld en dat maakt het nog bijzonderder (mooi woord is dat he :-)). Wel jammer dat het idd zo snel gaat. Ik heb nog steeds een aantal meiden nauwelijks gesproken, Ruby en Sen bijna niet en Esther ook maar vrij kort. Maar ik denk dat je dat wel een beetje houdt met een toch wel grote groep. En zoveel te bespreken. Moet ik oktober nog opnieuw in afspreken.nl zetten? Er was gisteren wat onduidelijkheid over 22 of 29?

Sandra, Babeth, Simba, Ursela hoe gaat het bij jullie? Jammer dat er zoveel borstvoedingperikelen zijn. Doe vooral wat voor jezelf goed is en voelt. Er wordt wel vaak gedaan alsof je dat zo even doet: kind aanleggen en hups klaar, maar dat is niet zo. Veel sterkte. Hoop dat jullie ondanks vermoeidheid en moeilijke momenten heel erg van jullie kleintjes kunnen genieten.

Oooh Miki, ik lees nog even wat terug en zie jouw opmerking over daten nav online kennismakingen.... been there, done that hahaha! Heb ooit een keer af willen zeggen op basis van een stem. Online klikte het oed, we zouden gaan eten, belt ie om af te spreken en ik dacht echt 'neeeeeeeeee', maar ja toen was het een soort van te laat. Nog nooit zo snel gegeten, was totaal niks. Ach, kan er nu smakelijk om lachen. Maar het maakt het idd wel bijzonder dat het met zo'n groep meiden zo goed klikt. Aan de andere kant: zet een stel moeders bij elkaar en ze praten over de kinderen, ongeacht achtegrond of wat dan ook, zet een stel voetbalgekke mannen bij elkaar en ze lullen.... we hebben nu eenmaal een grote gemene (hele gemene!) deler en dat we makkelijk praten blijkt hier al wel ;-)

Geplaatst

Henne hopelijk kanp je snel op.

Het was idd weer super leuk en er twijfel over 22 of 29. Dat afspreken.nl werkt perfect.

Zal Roestvlek even een pb sturen om te vragen of alles oke is.

Geplaatst

Ik merk al dat ik het op de ouderwetse manier heb gedaan, iemand van de kermis opgepikt, hihi.

Maar toen was er bijna nog geen internet, mijn god ik word oud....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden