Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mik, spannend om weer te gaan starten.

Hebben we dan toch nog kans op uitgerekend in april meiden? ;-)

Zo naar mijn oma. Is vandaag 98 geworden. Hoop dat de sfeer niet verziekt wordt. Een oom en een tante van mij (broer en zus) gaan niet goed samen. Normaal gaan ze apart naar verjaardagen, maar nu zijn ze er allebei. Wat kunnen mensen toch kinderachtig zijn vind ik. Gewoon elkaar beschaafd negeren in het belang van je oude moeder moet toch kunnen. Hoop het voor mijn oma

Geplaatst

98 !!! Woowh, wat een leeftijd. Gefeliciteerd. Ik hoop idd dat broer en zus zich kunnen inhouden, al is het alleem maar voor je oma.

Geplaatst

Ha, wij elkaar ook ontmoet via online hoor. Zitten allebei in "het vak" ook, dus die stap was klein. :)

Echo was goed, dag 12 was het baarmoederslijm 6 mm (of cm, ik ben er echt uit) en 1 dominante follikel van 11 cm. Aan mijn linker goeie kant. Disndag 2e echo, mogelijk volgen er meer, ze wilden liever niet te laat kijken.

Nog gevraagd over zelf ook klussen. Hebben ze geen beleid over. In alle jaren is het maar 1x voorgekomen dat iemand tijdens een cryo ronde zwanger raakte van een 2 eiige tweeling. Dus voor ons was dit groen licht. Als de cryo('s) niet goed ontdooien, dan is de prednison (mogelijk aspirine ook) en pregnyl niet helemaal voor niets geweest. En als wel, dan hebben we meer kans.

Fijne zondag, hier breekt de zon door!

xxx

Geplaatst

goedermorgen (nog net aan), ik heb lekker lang geslapen tot 10.00 uur en daarna nog lekker lui blijven liggen tot 11.00 uur ik was echt moe! en ik ben zowiezo niet van het vrijwillig vroeg opstaan. Misschien heeft dat te maken met de slaapapneu, zal misschien allemaal duidelijk worden als ik naar de slaappoli ga in september.

Miki, nieuwe ronde nieuwe kansen. Spannend meis, toi toi toi ik hoop dat het geluk deze keer aan jullie kant zal staan.

Henne, gefeliciteerd met je oma. Ik hoop dat je oom en tante zich kunnen gedragen. Kinderachtig hoe sommige volwassenen zich kunnen gedragen hè. Ik weet er alles van, bij de familie van mijn moeders kant zijn ze bijna allemaal zo. Echt te triest voor woorden. Daarom heb ik met bijna geen van hen contact. Het zijn stuk voor stuk moeilijke mensen. Dat heeft waarschijnlijk te maken met het verlies van hun moeder op jonge leeftijd en een problematische jeugd. Dat is ook de oorzaak van mijn moeder's psychische problemen geweest. Heel lang en vooral zeer triest verhaal.

Ik heb gisteravond alleen nog maar een kommetje turkse yogurt op ik had echt helemaal geen trek meer. Is het trouwens niemand opgevallen hoe spastisch ik met mes en vork zat te eten met mn onbruikbare duim???? ik moet hem eigenlijk intapen maar had zo'n geirriteerde huid daarvan gekregen dus ik dacht even geen tape, effe laten luchten

Hier schijnt het zonnetje, we gaan straks lekker op de scooter toeren. We zien wel waar we belanden.

Is iemand van jullie toevallig bekend met Wii fit? ik wil een Wii met Wii fit en zo'n balance board kopen om wat meer te bewegen c.q. af te vallen. Iemand hier bekend mee of weet iemand nog een mooie aanbieding?

Geplaatst

Het was mijn niet opgevallen S€N, ook misschien niet netjes dat ik er niet eens naar heb gevraagt hoe het gaat met je duim. Sorry daar voor. Maar hoe gaat het?

Tool, hoe laat was je thuis?

Foto's zijn per mail verzonden.

Geplaatst

oh Guusje maak je geen zorgen je kan niet alles onthouden zo heeft ieder wel wat. Erger nog ik ben jou ook helemaal vergeten te vragen over jullie vriend die is overleden dus eigenlijk moet ik sorry zeggen!

ja Tool, ben ook benieuwd hoe laat je thuis was. Was een hele trip voor jullie. Leuke vriend heb je trouwens!

Geplaatst

he girls. gister te moe om te reageren. had henne nog n sms gestuurd. we zijn ook meteen naar huis gegaan want t was aan t regenen. 7uur waren we thuis.ben nu mobiel pc is aan t opstarten kom zo online. vond t errug gezellig gister!

Geplaatst

Hihi Miki cm....dan zou zelfs mijn ex biologie leraar het verhaal over het eierdopje bloed bij een menstruatie niet vol kunnen houden LOL! Maar fijn dat het er goed uitzag, ga je uitgerekend in april nog redden, nu op dag 12.... ff tellen...bee volgens mij kom je dan al in mei uit. Hmm, niet mooi dat onze lijn verbroken is. Of Sab moet dan toch nog een wondertje blijken te hebben.....

Geplaatst

Hi,

Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad! Ik heb net de foto's gezien van Guusje en Sylvino, leuk hoor! Wel jammer van het weer, maar goed, je kunt niet alles hebben.

Ik heb gisteren lekker rustig aan gedaan, ben lekker in bad geweest en heb een goed boek gelezen. Was ook heel fijn.

Geplaatst

Laka fijn dat je lekker rustig aan hebt kunnen doen. Als je kijkt hoe moe wij allemaal waren, heb je echt de juiste beslissing genomen :-) En ik weet zeker dat er nog veel meer van dit soort lunches, thee-rose-sessies of wat dan ook komen.

Geplaatst

Ik denk nu ook weer aan dingen zoals kapotte duimen, stoppen met behandelingen en ga maar door.

Je vergeet veel als je daar zit, volgende keer maar een uitdraai van te voren maken.

Guusje sterkte morgen met de begrafenis.

'S€N ik heb een Wii balance board, staat boven stof te vangen. Ik heb dat allemaal gekregen van J toen ik net zw was. Daarna het board erbij maar ik vond het niet leuk dat mijn poppetje dikker werd gemaakt door de Wii......haha sindsdien doe ik er weinig mee, je moet disipline hebben zoals met alles.

Mooi weer vandaag en warm!

Geplaatst

Haha ja Syl of een vragenlijst vooraf. Ik had op de terugweg ook het gevoel dat ik nog lang niet met iedereen 'bij' was. Ik zou trouwens best eens graag nog een keer met een aantal 'live' praten over stoppen of doorgaan, wanneer dan stoppen, wel of niet overstappen, hoe ver ga je etc. Had daar met Esther en Kaartje een heel interessant maar te kort gesprek over. En voor flink een aantal van ons hier is het wel een heel relevant onderwerp. 't Is misschien wat zwaar als je van tevoren weet dat je het daarover gaat hebben, maar als er meiden zijn die daarvoor voelen... ik doe dat misschien liever dan gelijk naar een psycholoog (hoewel dat ook slim zou zijn hoor)

Geplaatst

Balen Fren neem meteen mijn geraspte kaas mee van 04-07-11 6 dagen geleden gekocht.

Henne ik heb wel interesse kort met Fren over gesproken en spaatje en Guus. Ik verander per dag wat te doen en hoever ga je, weet het niet meer?

Geplaatst

Henne, niet eens zo'n gek idee. Voor mij staat het besluit al vast (wanneer stoppen), maar als het zo ver gaat komen, zal het wel moeilijk zijn. Dus ik zou zeggem..... mag ik dan ook komen?

Geplaatst

Gatver, kan je voor een klein dingetje weer terug! irritant is dat zeg ....

Grr!! Slagroom die ik net gekocht heb is zuur! Krijg m nie stijfgeklopt. Moet ik weer terug naar de appie...
Geplaatst

En morgen begravenis ja. Ik zie er wel (zoals altijd) tegen op. Het zal ook mega druk zijn. Maja, wat wil je als iemand zo jong was.

Geen make-up op, en zakdoeken mee ......

Geplaatst

Oh bah Fran, dat ha dik laatst ook. Ook met slagroom. En ook heel erg vaak met voorgesneden groente, aardappeltjes en sla. Dat koop ik met de verste houdbaarheidsdatum en gebruik het dan diezelfde dag nog.

Guusje veel sterkte morgen.

En ik zal een 'serieuze' meeting dan ook eens op afspreken.nl gooien?

Ga zo even foto's versturen. Zitten leuke bij!

Geplaatst

Meiden,\

ik vond het reuze gezellig gisteren.

WAs helemaal kapot. Had nog wel een verjaardag gisteren. We waren pas om 02.00 uur thuis. Dus nu een beetje brak.

Hier donkere wolken, maar wel droog en de balkon deur staat open.

Geplaatst

Kaartje, ik heb net mijn kat even gewogen. 7.7 !!!! Dat is wel even schrikken.

Van de week toch maar eens de dierenarts bellen.

Ken jij het merk Hill's voor de voeding?

Geplaatst
Guusje, sterkte morgen.ik heb geen foto's gezien?
Bij jou email adres kreeg ik een foutmelding, server buiten gebruik ofzo.Zal het straks nog een keer proberen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden