Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Syl fijn dat je man weer thuis is!

Henne goed van je meid! Was een fijn gesprek wat we hebben gehad (met iedereen trouwens) wil mezelf ook aanmelden voor het stoppen/doorgaan gesprek.

Gelukkig ook luchtige dingen besproken zaterdag was ook vreselijk moe maar prima naar mijn zin gehad

Sab voor jou een extra knuffel

ik ga nu heel snel slapen morgen 5:45 mijn mandje uit ..

weltrusten meiden!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihi, blijkbaar was gisteren zo vermoeiend voor iedereen dat we nu allemaal vroeg naar bed gaan. Ik ga ook even hondje uitlaten en nog even in bad en dan zo (voor mijn doen) op tijd mijn bedje in. Welterusten allemaal!

Geplaatst

hihi Syl, gelukkig J.weer thuis

leuke foto's!

ik heb net mn nieuwe kookboek "Mijn italiaanse dieet" even zitten doornemen. Staan lekkere en interessante dingen in. Misschien een tip voor de liefhebbers. Laat je vooral niet afschrikken door de titel, er staan gewoon superlekkere gerechten in en interessante wetenswaardigheden over bepaalde voedingsmiddelen. "Voor wie houdt van lekker eten maar toch wat gewicht wil kwijtraken, heeft Gino DAcampo de oplossing gevonden: zijn Italiaanse dieet"

[ATTACH=CONFIG]1996[/ATTACH]

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/mijn-italiaanse-dieet/1001004009904111/index.html?Referrer=ADVNLGOT0020081001004009904111

Geplaatst

en nu heb ik dus trek, komt door die foto's van al die lekkere gerechten natuurlijk

maar ga niet eten, is te laat

dus ga zo ook maar eens mn bed opzoeken

truste

Geplaatst
Vind t zo stom dat alles achter elkaar komt te staan als je iets gecorrigeerd hebt!

Sap, weet jij een oplossing?

Fren, snap niet precies wat je bedoelt hahaha

Geplaatst

Hoi meiden, ff snel en globaal bijgelezen ;-) Zo te horen heb ik wel wat gemist he? Naja volgende keer ben ik er weer bij hoor!

Zal straks even de foto's bekijken.

Ik heb niet zo lang want school begint vandaag weer, dus weer een strak schema, betekent ook dat ik een dagje alleen ben, normaal lekker maar zie er nu erg tegenop, Denk dat ik Carolijn erg ga missen, stom he...?

Verder gaat het goed hier, lekker drukke dagen gehad dus heeft goed afgeleid.

Henne, ik denk idd dat ik ga bellen dat de test negatief is en mochten er cryo's zijn dat moeten we toch een cyclus wachten? Tenminste dat was vorige keer zo...

Heb jij de brief vrijdag binnengekregen? Of wist je het via de foon?

Nou ja jullie toch 1 cryootje, dat kan hem natuurlijk best zijn meisje!

Goh, ik verbaas me erover dat ik er zo 'makkelijk' overheen stap. Had ook al het gevoel van niet zwanger te zijn, alsof we het deden om cryootjes te creeren, kan het niet uitleggen..

Benieuwd wanneer we weer verder kunnen, ook ivm de vakanti en zo..

Wanneer gaan jullie de cryo-poging doen??

tot later meisjes, en dan heb ik ook de foto's bekeken :-)))

xx

Geplaatst

dames, nee...we zijn nog lang niet uitgepraat, hihihi, maar ik ben gewoon zo moe. En snap er niets van. Baal er wel een beetje van. Zou juist energie moeten krijgen van de herbalife, maar dat lukt niet echt. Vriend zei al dat ik ook veel deed, maar qua sporten ben ik nu toch weer op mijn oude ritme. Denk dat ik gewoon deze week maar eens echt vroeg mijn nest in duik en dan hopelijk dat het beter gaat.

Heb zojuist ook mijn foto's doorgestuurd, maar kreeg een foutmelding bij Zara, Sen en Caro. Eef en Miki heb ik geen mailadres van geloof ik. Zal eens op de lijst kijken. Of in een vorige mail.

Kaartje, nog gefeliciteerd met je oma! 98 jaar, mooie leeftijd en wat fijn dat je oom en tante zich gedragen hebben!!!

Sen, ja, je duim. Is me helemaal niet opgevallen en ik zat nog wel naast je, hihihi. Ik zat zelf te stuntelen met mijn uitsmijter, dat broodje kroket van ivfsh zag er ook wel heel lekker uit, als ik eerlijk moet zijn, hihihihi.

Kaartje en zara, dat van jullie zag er ook heel lekker uit. Wanneer gaan we weer, whoehahahahaha.

Guusje, heel veel sterkte vandaag!

Kaartje, als het goed is, staat de duikfoto in mijn rijtje erbij, hihihi

Sab, meis, balen dat je zaterdag negatief getest hebt. Had het zo graag anders voor je gezien, maar is het mss niet toch nog mogelijk? te vroeg getest mss???

Heb trouwens (helemaal vergeten te melden zaterdag) nog 5 ovulady testen meegekregen van Desi. Iemand interesse? Voro mss een aanstaande cryo poging? Dan stuur ik ze wel op, geen probleem!

Henne, ik was ook helemaal teleurgesteld dat ik geen reactie van je terug heb gekregen op mijn sms, hahahaha...hele rit terug telkens checken of ik niet eens sms van je had gekregen, hahahahaha. Zat een beetje aangeschoten in de auto. Die 3 roseetjes hebben toch wel hun werk gedaan, hahahahaha.

Heb ook niet met iedereen gekletst geloof ik. Es, Guusje, Kaartje. meld me ook aan voor het serieuze gesprek.

Miki, spannend trouwens. binnenkort toch de echo geloof.

ben het even helemaal kwijt.

Vond het in elk geval helemaal geweldig en gezellig zaterdag en kijk al uit naar de volgende meeting. Oja, zag nog twee restaurants in Den Bosch langskomen. zal ook even in de gaten houden waar we met onze familiedag heen gaan. is in de wijk de Uilen-burg (maar dan zonder streepje). Liggen ook genoeg horecagelegenheden.

San, hoe istie? Hoop dat het steeds ietsje beter gaat met Ruben en hoe is het met jou zelf? Kun je al wat meer doen na de keizersnee? Ben je al wat mobieler of valt dat nog mee?

Simba, fijn om te lezen dat je zelfvertrouwen al weer wat meer terug komt!

Eef, wat lekker toch dat je zo aan het genieten bent van je vakantie! Doet je echt goed, zo te lezen! Goed zo!

Caro, jij ook nog lekker aan het genieten???

Sab, sterkte met je eerste dag alleen zo na de vakantie. Kom maar veel hier kletsen, we slepen je er wel door heen!

Henne, verstandig dat je aan de bel trekt. Een oplossing zal zeker gevonden worden, daar ga ik van uit!

Syl, fijn dat je mannetje weer thuis is! en meteen gebruik van gemaakt, hihihi.

liefs,

Tool

Geplaatst

hahaha Ja Tool, zou best willen lekker hier hangen de hele dag, maar met de start van school beginnen voor mij ook weer een aantal vast klusjes. Kleertjes klaar leggen voor de hele week, vooruit koken, en dan natuurlijk nog de boodschappen, wassen en poetsen. Gatsssssssssie zeg, als ik het zo typ denk ik bah, lekkere dag voor de boeg ;-)

Gelukkig wel op tijd klaar nu , dus tijd om bij te lezen en foto's te kijken ;-)

Geplaatst

Ja Sab ik weet het, haha, J moet dit uitzetten, Outlook draait niet helemaal lekker bij ons.

School is weer begonnen idd. Heb tot op heden nog niet echt een zomer gevoel gehad met het klote weer...

S€N een heel leuk kookboek, krijg nu al honger!

Ik heb een katertje :-( eigen schuld dikke bult, wel heel lang geleden, kan ook niet meer zo goed tegen alcohol lijkt wel, ben het verleerd maar niet er.

Vanavond wel overleg met eten maar denk dat ik een av neem met 1 wijntje vooraf.

Nu eerst boterham eten.

Geplaatst

Guusje, heel veel sterkte vandaag!

Fren, gefeliciteerd met Vin.

Kaartje, fijn dat de verjaardag toch goed is verlopen.

Syl en Tool bedankt voor de foto's.

Eef, ga nu eens vakantie vieren!!!

Henne, fijn dat we je hebben kunnen helpen en goed dat je gelijk actie onderneemt. Hoop dat ze met je meedenken.

Sab, snap goed dat je je dochtertje mist. Hoe gaat het nu? Weet je al hoeveel cryo's je hebt?

Sen, heerlijk Italiaans eten!

De zon schijnt hier! Niet te geloven....

Geplaatst

u vraagt wij draaien, hahahaha. Ik kreeg alleen bij het eerste mailtje dat ik je doorgestuurd heb (eerste mail van Sylvino) een foutmelding.

Probeer je die nog eens door te sturen.

Geplaatst
Ik wil ooooook de foto's zien!!!!

Ik heb gisteren ook alles naar jou gestuurd maar je hebt dus niets ontvangen???

Klopt het dat jij foto's hebt waar ook Kayla op staat?

Zo ja als je tijd hebt wil je die dan eens doorsturen.

Geplaatst

ik heb trouwens het mailtje beantwoord van de foto's maar kreeg ook 2 meldingen van 2 emailadressen dat het niet aangekomen was of zo, failed mail recipients blablabla...volgens mij iig van Seeennn, de andere weet ik niet meer :-(

Geplaatst

Zo meiden hier ben ik weer.

Sab wat balen zeg dat het niet gelukt is. Geen woorden voor ook al had je een voorgevoel, het blijft k*t!! Hopelijk hebben jullie nog cryo kansen.

Iemand moest naar een begravenis geloof ik? Heel veel sterkte, zijn altijd moeilijke momenten, zeker als ze jong zijn.

Leuke foto's van de lunch zaterdag!!!!!!!

Hier gaat het heel langzaam aan weer beter. Ruben eet goed. Elke 3 uur 50 cc moedermelk die ik afkolf. Ik ben idd een echte Bertha. Aan de borst ging echt niet dus nu echt volledig afkoven en met de fles geven, geeft een hoop rust en de borstvoeding is goed op gang. Moet zo ook weer aan de kolf. Gelukkig een dubbele electrische kolf anders is het niet te doen.

Ik ben nog steeds hele dagen misselijk, heb er meds voor maar die helpen maar een beetje. Huisarts komt zo ook nog langs. Bloeddruk is ook toren hoog dus hoop dat hij daar ook wat aan wil doen. Daardoor nu ook veel hoofdpijn. Dagelijks minstens 1x spugen en dat is niet lekker kan ik jullie zeggen na een keizersnede. Doet echt ontzettend zeer. Maar goed we gaan de goede kant op en dat is fijn.

Ik zei nog tegen P dat ik er van baal dat ik nu eindelijk een kind heb en er nog niet eens van heb kunnen genieten.... Maakte me zo boos, wilde het bijltje er bij neergooien. Stoppen met kolven, de kleine niet vasthouden enz maar gelukkig ben ik daar doorheen gevallen. Gister heb ik sinds een week weer wat avond eten kunnen eten en wat meer gedronken. Wordt ook zo slapjes van niet genoeg binnen krijgen en kolven en nachtvoedingen (nog 2 per nacht).

Ruben is nog steeds een beetje geel, oranje eigenlijk maar dat is oud geel zei de kraamverzorgster dus de box staat nu voor het raam.

Vandaag mijn eerste dag alleen thuis. Vanmorgen lekker op het gemakje alles gedaan en nu eindelijk eens tijd om bij te lezen en te reageren.

Bedankt voor jullie kaartjes en mooi dat jullie het kaartje en de tekst mooi vinden. Nu hebben jullie allemaal een foto van ons kanjertje!!!

Ik ga weer aan de kolf en daarna is Ruben weer aan de beurt.

Tot later hoop ik!!!!!

Geplaatst

S$N, bedacht me gisteravond laat heel suf dat ik (als ik zo snugger was geweest om aan je pijnlijke duim te denken) ik je best even met Quantum Touch had kunnen behandelen tijdens de lunch. Lekker late reactie. Nu heb je er niks meer aan :-(.

Sab, hoop dat je cryo's hebt. Daar heb je geloof ik meer vertrouwen in dan vers he?

Hiep hiep hoera voor Vin! Wat voor taart is het geworden Fren?

Geplaatst

net t zh gebeld om te vertellen dat t niet gelukt is. Niks gehoord over dat het nog te vroeg zou zijn om al te weten hoor dus wat nou testen 2 weken na de tp, tsss hihi.

Ben trouwens nog niet ongesteld, wel gestopt met de bollen na vrijdag, dus zal er morgen of zo wel aankomen.

Voel vandaag de tranen wel hoog zitten, hoger dan t weekend, maar dat zal wel komen omdat ik alleen ben en een beetje zelfmedelijden krijg dan..

MAAAAAAAAAAR: In ieder geval hebben we 4 cryootjes, dus hopen maar dat daar wat tussen zit.

Ben niet vooruit te branden zeg...

Geplaatst

quote_icon.png
Oorspronkelijk geplaatst door
Tool
viewpost-right.png

syl, wat is een av?

Alcohol vrij ofte wel Maltbiertje :-)

ahah, duidelijk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden