Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank meiden :)

Volgens cryo berekening blastocyst op freya ben ik 3 wkn 6 dagen, dus 1 dag voor nod. Klopt ook met ei.

Jeetje, das wel echt dik dan inderdaad. Phoeh Henne, dat zou wat!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik mag niet huilen... heb zo een afspraak en kan moeilijk met de mascara tot onder mn kin diegene te woord staan, maar oef mik!! Kriebels in mn buik en heel hard de tranen aan het wegknipperen. Dit moet goed gaan!!! Ben zó blij voor je. Ben ook heel benieuwd naar je hcg maandag!!

Tis een fantastische dag om op wolkjes te lopen, dat zou ik maar lkekker doen!

Geplaatst

Haha Henne, ik zeg ook twins!! Dan ben ik niet meer de enige, dat zou leuk zijn! GEFELICITEERD!!! Nu kan het niet duidelijker toch? Wat een geweldig bericht! Heel gek, ik zag de fotos en voelde een plopje in mijn buik... bijzonder.

Geplaatst

Miki, yessssssssssss, gefeliciteerd. Ik heb er nog geen gevoel bij. Maar ben wel heel erg blij voor je.

Vandaag een afspraak bij de gyn. Hoop dat ze ook een gesprek heeft gehad met de uroloog voor de uitslag van het blaasonderzoek. Anders ga ik het ziekenhuis op stelten zetten. Ben het zo zat allemaal. Wil nu gewoon een gedegen antwoord en dan neem ik de beslissing. Eruit halen of niet of een deel of aan de pil(laatste is niet wat ik wil, maar wie weet heeft ze goede argumenten). Ben wel zenuwachtig.

Caro, als het twins zijn dan is het wel leuk voor jou. Dan ben je niet meer de enige.

Nou ga aan de bak ga om half 11 weg. Heb een afspraak om half 12. Kom daarna nog wel even verslag doen.

Geplaatst

Merci mijn lieverds!!! Prachtige emoties roept het op. Hier z(w)evende hemel!

Maar ehhh zo dik is die streep toch ook weer niet Henne en Caroline? Caro jij kan het weten, hoe was het bij jou op NOD? Het is welkom hoor, maar wow.

Misselijk, jottum, vaak plassen, joeghij, labiel als een debiel, yihaa!

Geplaatst

Zo dik waren mijn streepjes niet, ik had wel een twijfelende Clear blue met indicatie op 1 juli (14 dagen na TP): hij knipperde een tijdje op 3+ en ging uiteindelijk toch op zwanger 2-3 staan. Maar ik heb daar niet bij nagedacht en was VOLKOMEN verrast dat het er 2 waren bij de eerste echo. Er is nooit HCG gemeten, dus geen idee hoe hoog dat was...

Ruby heel veel succes! Hoop dat je met een goed gevoel naar huis gaat en weet wat je moet doen.

Geplaatst

Okay, toen was jij al iets verder dus. Ik kijk volgende keer of die indicatie ook twijfelt. Nu niet gedaan.

Henne, hoe was het gesprek? Geef je jezelf ruimte voor flinke emoties erna?

Syl hoe was jouw meeting laatst en hoe is het nu? Kan me voorstellen dat dit hoop geeft maar confronterend is voor je. Ik weet dat je het me gunt, maar ik gun het jou (en de rest!) ook zo erg!

Heel dubbel voelt dat, heel erg.

Geplaatst

Hè Miki heel gek maar moet altijd even slikken bij een nieuwe zw en het is al vaker gezegd als ik het iemand gun zijn het de meiden hier. Daarna vindt ik het leuk. Misschien nu deja vu gevoel ik het morgen 1 jaar geleden is dat ik zelf over de top was met mijn positieve test. Ben nogal van de datums en terugdenken dus dat speelt mee. Slechte eigenschap ;-)

Maar jullie hebben er keihard voor gevochten en ondanks dat het onmogelijk leek is het nu waarheid en dat geeft moed en hoop!!!

Er komt een comparitie meer mag ik er niet over zeggen. Dus zit schot in.

Geplaatst

Henne succes bij de psych.

Vannacht weer een rotnacht met muts, veel hoesten en winden laten, niet te harden. Weer nachtelijke wandelingen gemaakt en daarna J nog heel lang aan de telefoon gehad. Bijna in slaap gevallen maar toen hoorde ik iets bij de caravan en er was iemand aan het rondsluipen voor mijn gevoel. Nou kom maar op want ik ram je in elkaar.....

Nogal hormonaal hier.

5 dagen te vroeg ongi??? Kun je een dubbele eusprong hebben, dat er dus 2 springen. Niet normaal dat humeur van mij. Zit verplicht op de camping, moest van J :-(

Geplaatst

hoi meiden

Ruby succes vandaag, hoop echt voor je dat er schot in de zaak komt en dan natuurlijk dat er een beslissing genomen wordt, je weet je goed staande te houden meid!

Testr, wat een prachtige test weer en nu echt geen twijfels hoor!!!! spannend of het er een of twee zijn. Pin je niet teveel vast op de dikte van de streep....de testen bij de jongens waren helemaal niet zo overduidelijk en op dag 17 na punctie was het hcg 110, de "verdubbeling" ging per 62 uur....zegt dus niets.

Met Imke een echt veel overduidelijkere test en met de digitest (dag 16 na eisprong) gaf deze 2-3 aan waardoor we ook even de gedachte hadden, het zal toch geen tweeling zijn he (schrik) maar nee, een flinke dame dus.

ohhhh ik leef zo met je mee meid, met iedereen uiteraard maar met "onze dames" 200% meer! Gefeliciteeerd!!!!

Henne ik las dat jij vandaag ook "iets" hebt, sorry, ben het even kwijt, iig veel succes! en ik kan me voorstellen dat het resultaat bij M. jullie ook goede hoop geven, ik bedoel met het oog op die behandeling van het immuunsysteem.

Syl ik herken dat wel, ook heel erg van de data, de psychologe vond dat ook erg opvallend bij mij. Vooral de data van de jongens, punctie, tp, eerste test, eerste echo, etc. zit echt in mijn systeem lijkt wel en dat terwijl ik ook heel veel "kwijt" ben.

Guusje ik las dat jij weer aan de pil gaat? goh, dat is ook vreemd en met een dubbel gevoel lijkt me. Hoe reageer je op de pil?

Geplaatst

Ruby, heel vel succes straks en laat ons idd even weten hoe het ging!

Henne, sterkte en veel succes ook voor jou natuurlijk, ik hoop dat het je lucht geeft.

Tool, bijna starten, spannend meis.

Ik lees een paar keer per dag bij op mijn foon, maar kan er weinig van onthouden verder, sorry meiden.

Wat is het toch heerlijk weer, straks naar de overblijf, lekker naar buiten dus is wel leuk om Carolijn lekker buiten te zien scharrelen :-)

Hè wat geweldig voor Mik, dit geeft de burger moed na 2 mislukte pogingen!!!

Geplaatst

Hou dat vast Sab!!

En dank je Babeth, ik ga proberen niet te veel conclusies te trekken. Het wordt vanzelf duidelijk ook. En het is goed, either way.

Syl, lekkere donkere wolken boven de camping nu. Gooi het eruit meid. Hoe kan dat nou met je cyclus? En ik heb dat ook met data, zoals nu onze trouwdatum en die vMK toen. Hou hoop dat jullie het ook gegund is weer! Dikke knuf, ook voor Kayla.

Geplaatst

Oh ja Guus! hoe is het met jou? Ik las aan de pil, sjonge, dat lijkt me raar..das t enige positieve aan de mmm, geen voorbehoedsmiddelen meer, heerlijk, hoe is dat voor jou?

Caro, hoe gaat t nu met de meds? Hoe voel je je?

Fren, geen harde buiken meer?

Kaartje, hoe is het afgelopen met de lekkage van een paar weken geleden?

Ben t weer ff kwijt :-( En onderste boven van jou Miki hahaha

Geplaatst

Stoute schoenen aan hier. :)

Wellicht ook een ticker, of wachten tot na hcg bepaling. Maar het idee dat ik dan de goden verzoek, heb ik niet meer. We hebben zo weinig invloed!

Pauze:

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent op 26 september

Sen: Orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Esther: Even afstand en rust

Ceeke: 26 juli miskraam, nu eerst vakantie en daarna cryo??

Sab: sept cryo ? Eerst vakantie

Henne: pauze om met vit D en omega3 immuunsysteem te reguleren

Sylvino: beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven.

Voortraject:

Guusje: 2 oktober start pil (ter voorkoming cyste(s)) - 19 oktober controle gyn.

Tool: start begin oktober (bij bongi)

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden,29 augustus second opinion Dr Emanuel Hoofddorp.

Behandeling:

Tool: 27 september uitgangsecho

Zwanger:

Laika: 6 oktober controle 38 weken (uitger. datum 18 okt.2011)

Dublin: 19 september controle 29,5 weken (uitger. datum 1 dec. 2011)

Ivfsh: 15 september controle bij 24 weken (uitger. datum 07-01-2012)

Fren: 30 sep controle gyn + 20w echo (uitger. datum 17-02-2012)

Caroline: 11 oktober controle + 20w echo (uitger. datum 6-3-2012, mijn verjaardag)

Miki: 3 oktober hcg prikken, cryo's uk en/of puk (uitger. datum 8-6-2012)

Geboren:

Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven. We gaan ons verdiepen in pleegzorg.

Geplaatst

Stoer Mik! Ticker? Hmm durf je? hahaha, ik zou het niet durven maar ja, ik heb me 3 weken niet op t forum laten zien vanaf de test tot aan de echo hahahaahah

Geplaatst

haha, jij durft, mik!

Nog wel harde buiken, maar vooral 's nachts. Niet veel hoor, stuk of 2-3. Morgen even aan gyn vragen.

Vannacht voor het eerst in weken weer een goede nacht gemaakt, scheelt echt een (hypotetische) slok op een borrel :-)

STraks een lunchafspraak... denk dat we op het terras belanden, wat een cadeautje!

Geplaatst

Meiden even een vraag, ben er alweer zo uit. Hoe belangrijk is het dat je eitjes meegroeien of de hoeveelheid bij een cryo-tp??

Geplaatst
Stoute schoenen aan hier. :)

Wellicht ook een ticker, of wachten tot na hcg bepaling. Maar het idee dat ik dan de goden verzoek, heb ik niet meer. We hebben zo weinig invloed!

Je hebt helemaal gelijk meid, we hebben zelf zo weinig invloed!! je bent zwanger, met of zonder ticker nietwaar? maar ik moet zeggen de ticker staat erg mooi en persoonlijk vond ik het echt een bijzonder moment die plaatsing.....

Geplaatst

Gelukkig Fren, enjoy!

En nou krijg ik de kriebels, ga ik weer te hard? Ja... Nou ja, geen ticker dan maar ff. :)

Het kan inderdaad ook zomaar weer over zijn. Bah, soms ook weer met voetjes op de grond.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden