Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Miki wat een mooi hcg zeg! Fijn! jiehoeeeeeeee.................:clap2::clap2::clap2:

dagje ic was leuk maar vermoeiend...intensief.

Henne er al uit wat auto betreft?

Syl joh kan me voorstellen dat je daar pisnijdig om wordt! Een ex collega die op deze manier gaat buurten bij de concurrent!

Vanavond via uitzending gemist brandpunt van gisteravond teruggekeken. Als jullie nog een gaatje over hebben moet je eigenlijk het 1e kwartier even terugkijken hiervan. Gaat over medische missers en de manier waarop artsen hier mee om gaan. indrukwekkend en heel, heel erg herkenbaar!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier alvast het erste berichtje vam vandaag ;)

Syl aanpakken die xcollega hoor.

Jeeee ik werd vanmorgen wakker met t idee dat t weekend is, zooooooooo niet fijn wakker worden...

Geplaatst

goeiemorgen/kalimera (probeer m erin te houden),

Syl, aanpakken die oud medewerker. Dit mag toch niet? Maar betekent waarschijnlijk wel weer meer onrust erbij, of niet?

Wij hebben ook concurrentie beding in de fitnesswereld. binnen een straal van 10-15 km mag ik niet gaan werken bij een ander fitnesscentrum als ik weg moet gaan.

Gelukkig heb ik fijne bazen gehad en mocht ik binnen deze straal wel ergens anders aan de slag :-).

kayla vandaag naar de dierenarts, succes!!!

Es, intensief dagje gehad op de ic. hoort dit bij de nieuwe taken/baan die je ging doen?

lijkt me ook heel erg moeilijk om machteloof toe te moeten zien bij je zus. sterkte!

Ursula, wat een mooie foto! echt een plaatje uit een boek!

Kort verslagje van mijn eerste mengsessie deze ochtend:

5.50 uur: ik loop zenuwachtig door de kamer. dadelijk snuiven, yak, zo geen zin in dat vieze spul. Heb al een zuurtje en wat drinken klaar staan.

5.55 uur: pufjes gaan erin en ga naar de keuken om daar alles te gaan mengen. De zenuwen gieren door mijn lijf.

6.00 uur (zoiets): owkee, eerst effe alles klaar leggen. blaadje keukenrol waarop alles kan liggen, check. 3 ampullen 75 IE Menopur, check. een optreksetje lange naald en spuit, check. een korte naald voor het spuiten, check. alcoholdoekje, check.

Ik kan beginnen. alle mogelijke lampen in de keuken zijn aan, hahaha, om maar zo goed mogelijk alles te zien.

ik breek de ampul met vloeistof open (deze keer slim geweest en heb n doekje erover gelegd, zodat ik me niet weer snij zoals de vorige keer bij de pregnyl). Gaat goed. sjit, hoe moest ik de naald ook alweer houden? was het met de opening naar beneden? zal wel, ja, klopt, alles wordt mooi opgezogen. Mèèèn, wat een dunne spuit zeg, pffff.

6.05. uur: sjips, vergeten de dopjes van de poederflacons eraf te halen. Dopje van de naald er weer op en de dopjes eraf halen. zucht, effe vergeten. adem in en adem uit.

owkee, ik kan de vloeistof erin spuiten. gaat goed. effe rammelen, oh, het poeder is al opgelost. Mooi. Nu optrekken, uhm....tja. sjit, er blijft een druppel achter, opnieuw proberen. pfff, echt handig zijn die spuiten niet, waarom heb ik op dit moment niet meer handen??? eentje om de ampul vast te houden, een ander om de naald op zijn plek te houden en weer een ander om op te trekken. Gelukt, 1 down, two to go. we zijn er bij. vloeistof weer erin spuiten en optrekken. heb ik alles opgetrokken? ja, volgende ampul. het gaat ietsje makkelijker nu, gelukkig maar.

6.10 uur (of iets later), zo, alles zit in de spuit. Hoe nu verder?? oja, kleine naald erop. kijken of er geen luchtbellen in zitten, nee, die zitten er niet. owkee, dan even zover spuiten dat er een druppeltje vloeistof op de naald komt. huh???? wat is dat??? wat moet die grote luchtbel daar??? die krijg ik nu niet meer weg, want ik zie al vloeistof bij de naald zitten, na ja, dan maar spuiten.

alcohol doekje gebruiken en een flinke rol vastpakken, zucht, diep inademen, naald erop zetten en......prik, hij zit erin. langzaam de spuit leegduwen en effe wrijven. De eerste menopurspuit zit erin.

6.15 uur (of iets later), spuiten en naalden opruimen en klaarmaken om naar mijn werk te gaan. Effe liefje nog sms-en dat ik mijn zenuwen kapot heb (han de nerven kapot). Die is al vanaf half 6 aan het werk.

Zenuwen gieren toch nog door mijn lichaam. Zal wel te maken hebben met de eerste spuit. En vanavond weer. Gelukkig niet sporten vandaag, dus ik hoef daarna nergens meer naar toe.

Wat moet ik ook alweer gaan voelen? Moe? Hoofdpijn? geen idee. Ben wel nog steeds ongi, dat is minder, maar goed. Het gaat geloof ik tegen zijn einde aan.

Zo, dat was m weer. kan dit verhaaltje beter naar mijn blog verplaatsen, hahaha, zal ik ook doen.

Kom later terug. moet effe kopiëren.

liefs,

Tool

Geplaatst

ff heel snel hier moet gaan douchen en dan naar cursus.

Miki JOEPIE!!!! Nu een volmondig GEFELICITEERD. Ook voor je mannetje natuurlijk. Mooie hcg waarde. Die van mijn was bijna net zo hoog en waren er 2 maar is er maar 1 overgebleven en die heeft nu net het aankleedkussen bij zijn vader ondergescheten hihi.

Hij is gister weer door de keuring heen gekomen, maar dat komt later wel. Moet er echt vandoor!!!

Geplaatst

Tool, pfff. Hangcin there girl! Voor het goede doel!

Oeh Witje, was die waarde bij jou ook op 13 dagen na de cryo tp? Spannend. :) En klinkt lekker, ondergescheten. Daar doen we het allemaal voor. :)

Geplaatst

Miki ik geloof idd dat mijn waarde ook zo de 13 dag na tp was als ik ff snel terugreken.

Ja ja echt ondergescheten hihi. Klinkt lekker als je aan je boterham pasta zit.

Geplaatst

Gelukkig heb ik mijn pindakaas cracker al op :)

Tnx voor het opzoeken. Over 3 weken weten we het. Tussentijds nog via Pfeiffer en huisarts jcg meepakken bij de andere tests. Ik blijf tenslotte Miki de Testr...

Xxx

Geplaatst

Testr, lekker geslapen?

Tool, Pffffffff dat valt niet mee meid! Maar je kan het !!!! Go Girl!

San, hahaha, lekker verhaal op de vroege ochtend ;-)

Even een vraagje. Ik ben nl niet zo'n keuken prinses. Ik ga voor vanavond hutspot maken, met draadjes vlees. Alleen weet ik geen lekker recept voor draadjes vlees. Iemand hier?

Geplaatst

Mogge meiden!

Tool wat een zenuwengedoe he, die eerste spuit. Gelukkig is J hier de gifmenger, bleek al snel dat hij daar verbazend handig in is. Hoeveel moet jij nu spuiten als je al 3x75 IE in de ochtend spuit?

Miki een beetje geslapen nu je wat meer 'zekerheid' hebt? Donderdag weer prikken op ontstekingswaarden en hcg toch?

Mijn hcg was geloof ik 290 oid veertien dagen na de tp. En dat vond ik toen zelf aan de lage kant, maar was prima.

Ik werk vandaag thuis, auto staat bij de garage. Behalve het moeilijke starten begon gisteren opeens ook de rem heel eng te doen dus ik vrees echt het ergste. Ben er nog niet uit Esther, twijfel nog steeds tussen een nieuwe kleine klasse (en welke dan) of toch een bijna nieuwe in een iets grotere klasse. Hangt ook een beetje van het oordeel van vandaag af. Is het te fiksen en wat zijn dan de kosten. Een nieuwe auto heeft natuurlijk ook een levertijd, dus dan moet deze nog even mee.

Ben ondertussen wel heel, heel erg moe. De spanning met die auto, naweeen van de griep, eerste keer weer sporten vorige week, druk weekend.... Merk nu ik er op let ook heel erg het verschil tussen inspannen-ontspannen-gespannen. Inspannen doe ik denk ik te veel, ontspannen lukt niet want ik ben continue gespannen. Alleen als ik er heel bewust op let kan ik mijn spieren/lijf ontspannen. Geen wonder dus dat ik moe ben, als ik zelfs rustig op de bank stiekem nog een marathon aan het lopen ben.

Ik ga aan de slag, helaas nog lang geen weekend Sab!

Geplaatst
Testr, lekker geslapen?

Tool, Pffffffff dat valt niet mee meid! Maar je kan het !!!! Go Girl!

San, hahaha, lekker verhaal op de vroege ochtend ;-)

Even een vraagje. Ik ben nl niet zo'n keuken prinses. Ik ga voor vanavond hutspot maken, met draadjes vlees. Alleen weet ik geen lekker recept voor draadjes vlees. Iemand hier?

Heb je echte klapstuk Guusje? Dan kun je 'm gewoon meekoken met de wortel/ui. En anders zou ik het bij hutspot denk ik gewoon aanbraden met peper en zout en dan laten sudderen. Heb ook wel andere lekkere recepten voor stoofvlees, maar of die bij hutspot lekker zijn...? Misschien met mosterd en uien, dat zou er nog wel goed bij kunnen....

Geplaatst

Ik heb nog geen vlees gekocht. Ik heb eerlijk gezegt ook geen idee welk vlees ik moet hebben :-s Ik ben geen vlees eten, en maak dit eigenlijk nooit.

Heb je echte klapstuk Guusje? Dan kun je 'm gewoon meekoken met de wortel/ui. En anders zou ik het bij hutspot denk ik gewoon aanbraden met peper en zout en dan laten sudderen. Heb ook wel andere lekkere recepten voor stoofvlees, maar of die bij hutspot lekker zijn...? Misschien met mosterd en uien, dat zou er nog wel goed bij kunnen....
Geplaatst

Goeiemorgen! Ik dacht al: Henne zal wel reageren met een recept, haha! Lekker winters: hutspot. Mijn moeder maakt 'm altijd met klapstuk maar dat lijkt me altijd zo ingewikkeld dus ik doe gewoon rookworst, net als bij alle stamppotten... Het leek vanmorgen inderdaad ineens herfst! Bah, donker bij het opstaan, heb ik zo'n hekel aan!

Tool, ja, die eerste is altijd weer even zenuwen, maar je weet, na een paar spuiten is het weer appeltje eitje!

Ga zometeen maar eens wandelen en daarna verder met de shredder...

Geplaatst

guus, even kruiden met peper en zout, aanbraden, flesje bier erbij, evt een plak ontbijtkoek.

En even googlen, want weet t niet precies :-) maarre, had je dat gister niet moeten eten?

Kreeg net van mijn Leidse baas een slabbetje: 'Mijn eerste 3 oktober" erg lief :-)

Geplaatst

Klapstuk maken is niet ingewikkeld....klapstuk kópen is het probleem :-) Gewoon in de supermarkt heb ik het nog nooit gezien, mensen maken het kennelijk niet meer. Guusje als je weinig vlees eet is juist een klein stukje klapstuk misschien lekkerder dan een hele pan stoofvlees? Ook minder vettig en machtig omdat je het vlees kookt en niet braadt. Dit is het recept van mijn moeder:

Klapstuk koken (evt met wat lavas), afschuimen als het aan de kook komt, dan ca. 1,5 uur laten koken.

Gedeelte van de bouillon in pan doen met kleingesneden wortel en ui, wat zwarte peper en een bouiloonblokje. Vlees erbovenop leggen en daar wat zout op strooien. Dit ca. 45 minuten laten koken.

Als groente tijdje opstaan aardappels opzetten met gedeelte kookvocht groenten plus zout en in ca 20 minuten gaar koken.

Als alles gaar is vlees er uit halen en apart houden. Groente en aardappels afgieten en stampen.

Geplaatst

Moest gister ja, maar ben gister uit werk gelijk de stad in gegaan. Maar ik ga het vandaag goedmaken, hahaha

Wat lief van je baas :-)

guus, even kruiden met peper en zout, aanbraden, flesje bier erbij, evt een plak ontbijtkoek.

En even googlen, want weet t niet precies :-) maarre, had je dat gister niet moeten eten?

Kreeg net van mijn Leidse baas een slabbetje: 'Mijn eerste 3 oktober" erg lief :-)

Geplaatst

Dank je Henne. Ik las op internet dat runderriblappen ook erg lekker zijn. Ik ga zo ook mijn moeder maar even bellen wat ze altijd doet.

Ik word altijd zo onzeker omdat er zo veel mogelijkheden zijn! Maar volgens mij kan het bijna nooit mis gaan.

Geplaatst

Als je draadjesvlees maar lang genoeg laat sudderen/koken of wat dan ook, kan er idd weinig misgaan. Dat vind ik juist het makkelijke ervan. In de Allerhande e.d. staan vaak hele omslachtige recepten waarbij je alles tien keer in en uit die pan moet halen en apart aanbraden enzo. Ik mik altijd het vlees in de pan, braad dat aan, haal dat er dan wel even uit. En dan doe ik net waar ik zin in heb: ui, knoflook, tomaat, wortel....alles kan. Dat aanbraaden, zout en peper erbij. Iets van vocht (rode wijn, witte wijn, bier, bouillon). Als ik zin heb nog andere smaakmakers zoals mosterd, of een koreaanse peperpasta... Vlees er weer bij en dat zo lang mogelijk laten pruttelen.

Ik zou alleen zelf bij hutspot niet iets te overheersends doen, want dan smaakt de stamp nergens meer naar vrees ik.

Ooooh, ik kan dus écht niet thuis werken he. Heb gewoon geen zin, geen puf en nu dus ook geen noodzaak door controlerende ogen, erg eigenlijk.... Zit ook echt in mn maag met die auto, maar ze bellen vast pas ergens in de middag. Haast net zo spannend als het wachten gisteren ;-))

Geplaatst

Goede morgen meiden

Fren wat ontzettend lief van je baas, leuk dat ie zo meeleeft he!

Esther ik las je uitgebreide bericht nog eens op mijn gemak na, songe meid, het doet me erg veel als ik het lees, en ben dan ook weer onder de indruk van hoe je alles zo goed weet te verwoorden, Eef en Henne zijn daar daar al een kanjers in maar jij ook.

Fijn dat de eerste stappen bij de psycholoog gezet zijn en dus ook door Gerard, mooi dat jullie dat samen doen. Ondaks de uiteenlopende gevoelens bij jullie tav. de behandelingen in het afgelopen jaar en hoe verschillend jullie daar in stonden is de liefde en de band tussen jullie bijna voelbaar, erg mooi, bijzonder en o zo waardevol! maar goed, dat weet je zelf natuurlijk maar al te goed.

Je schiet er weinig mee op maar wilde het aan je kwijt....heftig van je moeder en helemaal dat ze nog zo lang die akelige behandelingen moet ondergaan, heel veel sterkte!

Sen jullie maken het toch ook mee he met dieren die de hort op gaan, wel sneu van dat hondje, wat zal ie allemaal meegemaakt hebben..gelukkig weer veilig thuis.

Tool, ohhh ik las jouw verhaal van de eerste spuit ik kreeg er gewoon weer de kriebels van die ik de eerste keer had haha, verschrikkelijk. Maar meid, de eerste (ergste) is weer een feit, per keer gaat het makkelijker toch?

Henne succes met de auto en wat er als vervolg op komt....wat betreft de levertijd met een nieuwe, wellicht heeft de dealer zolang een leenauto voor je zonder al te veel kosten, zijn immers barre tijden nietwaar?

Kaartje heb jij je echte "doktersauto" al geleverd gekregen?

Imke ligt momenteel nog heerlijk te slapen, dadelijk echt even als ze haar fles op heeft op pad voor nieuwe schoenen/laarzen, jeetje wat een kou ineens!!!

Geplaatst

Heeft iemand interesse in Deca (koffie :-) 1,5 doos, houdbaar t/m nov '11? Pb me even met je adres dan. Ons clubbie meisjes hebben voorrang. :-)

Geplaatst

Meiden ik heb zojuist in het Uitgerekend in maart 2012 topic een buikfoto geplaatst, omdat misschien niet iedereen hier daar zin in heeft. Wie wel gaat kijken: niet schrikken, het is een mega buik!

Geplaatst

Wooohw Caroline, wat een buik al zeg!! Maar wel mooi om te zien. Een vriendin van mij heeft ook een tweeling gekregen, ik heb altijd met bewondering naar haar buik gekeken, dat dat past zeg!

Geplaatst

Oh caroline...mega! Wat een mooie buik zeg! Mijn schoonzus heeft ook een tweeling gekregen (zes jaar geleden) en ik heb me toen, net als guusje, ook altijd zo verwonderd over zo'n buik! Dat dit kan hé!

Guusje succes met je hutspot en klapstuk! Doe het je niet na! Ik vind het zo leuk om te lezen dat er hier meiden bij zitten die echt wel kunnen koken en daar ook van kunnen genieten! Ik ben niet zo'n keukenprinses! Gisteren erg moe en Gerard was laat thuis...na het werk even naar de AH en daar 2 kant en klare stoommaaltijden gekocht...erg hé???!!!

Oh tool ik kreeg zo'n knoop in mijn maag toen ik je gedetailleerde verslag las over je eerste spuitperikelen van deze behandeling! Zo rot om te lezen als het zoveel spanning met zich meebrengt en het zo moeilijk gaat! Als je dichter in de buurt woonde ging ik het elke dag van je over nemen...ben vanwege mijn werk een echte gifmengster ha ha! Maarrrrrr......hij zit erin en je bent weer in de race meis!!!!!!:clap2:

Henne wat een gedoe toch met die auto! lastig hé om de juiste beslissing te nemen! Wij hebben ook wel veel gezeur gehad met auto's...ook een keer moeten lenen bij mijn ouders toen we net een half jaar getrouwd waren en onze auto er acuut mee stopte. We moesten er echt wel 1 hebben maar hadden geen rooie cent! Maar het voelt niet goed, zsm weer afbetaald. We hebben nu sinds drie jaar een volvo en hebben met deze auto nog nooit wat gehad. Heerlijk!

Babeth is het niet enorm genieten dat je zo even achter de comp zit en je wolk van een dochter boven ligt te slapen? Dat lijken me van die geluksmomentjes! Geniet van het winkelen vanmiddag. Het is idd een stuk kouder ineens..

Ze geven dit weekend ook erg slecht weer op...beetje jammer als we in limburg in de regen zitten...maar mountainbiken in de modder kan ook heel leuk zijn!

lief berichtje van je trouwens! Thanks!

vanavond weer naar de psych...ben benieuwd!

Vandaag een dagje vrij en ik heb geen auto...huis is schoon...dusssss ik ga helemaal niks doen vandaag. Nou ja...zit nog wel steeds in ochtendjas...vind dat ik nog moet gaan fietsen zo maar heb eigenlijk zo geen zin vandaag!

Geplaatst

Lekker boekje/tijdschriftje lezen, beetje computeren... heerlijk toch? Succes vanavond!!

Ben net een half uur gaan wandelen, valt me toch steeds zwaarder (zie mega buik haha). Maar ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden, heb echt het gevoel dat ik iedere dag moet bewegen, met name door mijn bloeddruk...

Geplaatst

Kan me voorstellen dat het steeds zwaarder wordt. Volgens mij is jouw buik nu ong net zo als iemand die er eentje verwacht en die op het laatste loopt? Trekt je huid het nog een beetje?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden