Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Caro, van harte: nu echt!!! Hopelijk zijn je kadotjes beetje zoet vandaag. :)

Babeth, Fren, volgens mij staat de info over lunch niet in onze mailbox maar in afspreken.nl. Ik ga daar ook ff op zoeken in mijn mails. :)

Wen uiteraard welkom! Lijkt me dat als we donderdag iets door moeten geven dat het nog op tijd is. En bovendien valt er nog wel eens iemand af.

Henne, how are you today?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ff kort. kan al twee dagen niet op de site. krijg bommelding. nu ff via zoon.

Henne beetje kunnen slapen vannacht?

Caroline gefeliciteerd meid! fijne dag.

Fren ik moet nog kijken op die site. tape is eraf. ben nog erg Wiebelig maar het gaat. Enkel is nog wel écht dik. heb nu sport kous eromheen. vandaag vrij. dan drie dagen werken.

nieuws over Schildklier is wel geland. verdrietig geweest dat ik mijn eigen lijf zo niet serieus heb genomen. goeie leer ! Ga ik nu anders doen. en lijf gaat nu gezond worden ga ik vanuit. kan dus alleen maar beter worden. fijn toch? Met werk afgesproken dat we gewoon gaan kijken wat medicijnen met me doen.

kaartje wij ook stukje carpoolen?

Geplaatst

he dames,

kwam gisteren thuis niet meer op het forum, dus heb flink moeten bijlezen.

Ruby, had idd nog gevraagd, maar ze wist eigenlijk niemand in die omgeving. Zal haar volgende week nog eens vragen, zie haar de 12e nog!

Langzaam komt er geloof ik schot in de zaak toch, met de badkamer? Fijn!!! wel heel vervelend dat je lichaam niet meewerkt en dat je je zo moe voelt! knuffel meid!

Ik heb nog niet echt iets gemerkt. Gisteren was het pas de eerste dag dat ik niet hoefde te lesgeven. Lag er ook al om 21.30 uur in. Normaal zou dan pas de les afgelopen zijn. Lijkt alsof ik nu nog moe-er ben dan eerst, zal wel alle spanningen zijn die eruit komen.

Ik kan trouwens ook niets meer vinden over wat we afgesproken hebben, echt heel erg. Maar ik zal henne een mail sturen wat ik wil eten en ja, ik drink ook gezellig een wijntje mee, hihihi. nu kan het nog, een paar weken later zal het niet meer gaan, hahahaha, als ik in de race ben!

ivfsh, oh spannend, jullie gaan weer kijken in welk omgeving jullie je gaan settelen (tijdelijk of voorgoed, dat is nog even de vraag). En wel mooi dat jullie ook nog willen adopteren! hoop dat alles gaat uitkomen!!

Sen, jij ook nog steeds niet helemaal zoals het moet zijn, jammer meid! Hoop dat je er achter komt welk lichtverteerbaar voedsel je tot je kunt nemen! Dit werkt niet echt bevorderlijk, maar ukkie doet het nog steeds goed, toch???

Es, nog wiebelig met je enkel, rustig aan blijven doen. Het nieuws van de schildklier is ingedaald, gelukkig dat er aan gewerkt wordt! Geloof dat je je wel weer ietsje beter voelt? of niet? Zo klinkt het tenminste wel weer een beetje!

hier druk met werken voor twee afdelingen, pfff, mijn hoofd draait door. Moet toch echt maar eens gaan aangeven op welke dagen ik voor de andere afdeling werk, want dit werkt gewoon niet.

ga er weer vandoor.

liefs,

Tool

Geplaatst

Hee meiden,

Caroline: gefeliciteerd!!

Kaartje: het is best lang geleden dat ik met details van vloeren bezig was, dus hoop dat ik het goed zeg. Volgens mij zou zo'n toplaag niet nodig moeten zijn. Is ook niet handig, want dat moet onderhouden worden (af en toe helemaal strippen). In principe moet een goede kwaliteit vloer zonder extra aangebrachte toplaag kunnen. Tenzij je veel diepe krassen kunt verwachten van dieren? Is dat wellicht waarom ze toplaag aanbevelen?

Geplaatst

Jeetje, iemand uit mijn topic eind bevallen met 26w6 dagen van een tweeling. Eentje heeft (en had al) wat fysieke uitdagingen, dus dat is spannend. De andere maakt het goed! Wel ongelooflijk gek idee, zo vroeg bevallen..

Hier wil ik iets voor april naar het ziekenhuis brengen, zie mijn handtekening. Tool?

Geplaatst

He Testr, lief, maar ik heb genoeg. Had nog van mijn eigen pogingen over en ook nog die van Babeth, die ik via Kaartje heb gekregen in Scheveningen!

Caro, ook hier van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! inne sjunne daag!!! (oftewel, een mooie dag!!!)

Geplaatst

jeetje testr, dat is heftig zeg 26 weken en dan bevallen.

Ik heb ook nog wat koelkast inhoud. Dus wie wat wil moet het zeggen. Ik wil er echt af.

Tool de badkamer is nog niet helemaal zeker of we mogen beginnen. Ik wacht op antwoord van de technische man. Wil gewoon een gesprek om nu echt eens en voor altijd klaar te zijn met deze misere.

Geplaatst

Wat is het weer lekker druk hier. Gister heel verhaal getyped kon hij niet geplaatst worden ivm forum update..... Hopelijk weet ik het nog een beetje.

Allereerst caro van harte gefeliciteerd!!! maak er een bijzondere dag van.

Henne jeetje wat heb jij het zwaar zeg. Lekker vertroetelen door je moeder hoor!!!!! Hopelijk gaat het snel weer beetje beter en blijft het ook eens goed gaan.

Kaartje jij hebt ook heel wat meegemaakt. Pff wat een kl**** zeg diegene die een bukskogeltje in jullie poezebeest heeft geschoten. Hopelijk heeft het beestje er niet teveel last van na het verwijderen morgen. Succes met het opknappen van de vloer, zal er straks weer helemaal mooi en strak uitzien!!

Esther je enkel dus nog wiebelig en dik maar al wel wat beter!!! Goed dat je jezelf hebt herpakt hebt en vooruit kijkt. Ook jou lijf mag nu wel lekker opknappen voor hele lange tijd!!

Ruby jij ook weer lichamelijke klachten. Sterkte meis.

Tool je bent begonnen met minder uren lesgeven, zal je vast raar vinden, vaker thuis zijn. Lochisch dat je eerst moeier wordt, nu geef je jezelf de kans om weer in balans te komen.

Sen houdt je de nutridrink binnen???? Ik vind het smerig om te ruiken zelfs, laat staan drinken. Hopelijk komen de betere dagen steeds vaker voor dan de mindere...

Sen wordt best vaak met San aangesproken, vind het nogal verwarrend hihi. Ben blond en niet lekker dus ja soms denk ik he? daar heb ik helemaal geen last van........ tot mijn kwartje valt...

Babeth wat een gaaf filmpje op fb hihi. Druk gehad dus. Denk ook aan jezelf hoor!!

Ivfsh fijn dat jullie zo genieten met de kleine meid!! Spannend weer om uit te gaan zoeken waar jullie straks willen gaan wonen en werken. Zal veel wikken en wegen zijn. Ook jullie nog steeds willen adopteren, bijzonder mooi!!

Eef ook gesprek voor pleegzorg. Spannend en jij ook al een bezig bijtje en nu weer ziek. Wees lief voor jezelf.

Fren met meisje ook lekker op stap geweest en wat een mooie ring!!!

Hier dus zelf nu ziek, samen met P. Die is gaan werken en het gaat als hij zich rustig houdt. Ik lig hier op de bank onder een dekbedje met paracetamol, pot thee en alles wat ik nodig heb in de buurt. Beetje veel hoofdpijn, beetje spierpijn, keelpijn en verstopte neus. Gelukkig heb ik morgen een late dienst dus nog even anderhalve dag lekker veel slapen en lief zijn voor mezelf. Gelukkig is Spikkeltje weer Ruben geworden en is weer bijna zijn eigen ikje....

Fijn dat jullie weer enthousiast aan het kletsen zijn over de 17e. Jammer dat ik er niet bij ben, maar het is na 3 weekenden werken weer eens een vrije en oma wil ook heel graag haar kleinzoontje weer eens zien, dus toch maar die kant op. Zat er wel aan te denken om toch te komen, maar het is financieel gewoon ff niet haalbaar.

Geplaatst

Sjonge, moet even kort mopperen hoor.

Heb 1 oudere zus, die zich nogal door zichzelf en eigen leven laat opslokken. Soms breekt ze eruit, zoals net: "ik wil graag mee betrokken worden bij je zwangerschap zus" met erachteraan "Wanneer ben je ook alweer uitgerekend, want ik ben 1 t/m 8 juni in een retrait in Zeeland (ver weg van hier)." Ehmm nou, 9 juni dus. Gelukkig deed ze helemaal niet moeilijk toen ik haar vroeg voor de 3D echo. Want eigenlijk kon ze niet, en of het niet op ander tijdstip kon. Terwijl de reden waarom ze niet kon later geen rol speelde toen het om iets in haar belang was.

Zo dat is eruit!

Geplaatst

Vanmorgen is mijn schoonvader overleden, gisteren is is hij verhuisd naar een ziekenhuisbed en kreeg hij verzorging.

Hij had al geen kleur meer maar dat het zo snel zou gaan had niemand gedacht, van de ene kant beter maar het is raar.

Frustreert enorm dat ik dus te laat was en Jeroen ook, gisteravond heb ik gelukkig nog tijd doorgebracht met hem.....

Het is beter zo :-(

Zaterdag is de begrafenis.

Tot later.

Geplaatst

Syl lieve meid. Gecondoleerd met dit verlies! Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Weet dat jullie in mijn gedachten zijn. Ik wens jou en Jeroen en de rest van de familie heel veel sterkte en kracht toe de komende dagen, zaterdag maar ook voor de tijd die nog gaat komen.

Dikke knuffel!

Geplaatst

Lieve Syl en J. Wil jullie en de familie condoleren met dit enorme verlies. Het is een zware tijd. Heel veel sterkte en denk aan jullie..

Weet verder even niet te reageren sorry.

Geplaatst

Och lieve syl, gecondoleerd meisje... Vin wist het bij het overlijden van zijn vader mooi te verwoorden: "het verwachte is toch nog onverwacht gekomen". Ik denk dat dat voor jullie ook opgaat.

Heel veel sterkte de komende dagen. Hou elkaar goed vast, veel praten en herinneringen ophalen. Het zijn moeilijke, zware dagen, maar ze kunnen ook mooi en waardevol zijn als je ze deelt met je dierbaren.

Geplaatst

Syl lieverd, gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

Geplaatst

lieve Syl en J_eroen,

gecondoleerd met dit grote verlies. ik vind het echt heel erg dat jullie hem moeten missen.

Veel sterkte gewenst voor jullie allebei en jullie naasten.

dikke knuffel!

Geplaatst

Lieve Sylvie en Jeroen, gecondoleerd. Zelfs al is het niet echt onverwacht en misschien ook "beter", het blijft een enorm verlies. Veel sterkte de komende tijd.

Geplaatst

Tja, het voelt n een beetje raar om zo over te gaan op de 17e, maar vanwege de verwarring toch maar even. Ik moet nog een mail sturen, maar vanwege mijn gammelheid is dat er nog niet van gekomen, sorry daarvoor!

Er is gereserveerd bij restaurant Vroeg in Bunnik, vanaf ca 11 uur staat er een tafel klaar. Lunch om 12.30. We kunnen à la carte lunchen, als we de dag van tevoren de bestelling doorgeven. Dus als iedereen mij uiterlijk donderdag 15 maart een mail of pb stuurt, dan kan ik dat vrijdags doorbellen.

Overigens hadden ze bij de reservering alleen de lunchkaart gedaan (broodjes), ik had telefonisch besproken dat we ook uit de warme gerechten konden kiezen. Zal dat nog even checken.

De mail volgt hoop ik snel, maar het is hier nog steeds niet lekker dus kan wel weekend worden.

Henne

Geplaatst

Lieve Syl en Jeroen,

Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Heel veel sterkte de komende tijd.

Knuffel voor jou

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden