Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

San, rustig aan doen meid, en idd niet meer dan dat!! luister maar naar Henne ;-).

Fijn dat je werkgever meewerkt en meedenkt. Ik heb dat gelukkig ook. Anders zou ik niet weten hoe ik het allemaal had moeten doen met A. naar zijn werk brengen en ophalen en later beginnen als ie nachtdienst heeft en met de ivf's allemaal

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

lees net op fb bij mijn vervangster-acupuncturiste dat een koppel uit babyboom na 7 jaar en 8 tp's eindelijk zwanger is!!! ook een stel uit dezelfde stad als ik kom, geef de mens toch weer moed, niet waar???

Geplaatst

Haha Fren, nu is een onderkinnetje nog schattig ja LOL Knuffel voor je speklapje :-)

Ruby wa een gebed zonder end zeg, die badkamer. Volgens mij ga je hele dagen onder de douche staan als het eindelijk klaar is.

Tool, dat geeft idd altijd weet moed. Lekker lezen en WIDM kijken. Ik heb Liesbeth altijd 'to obvious' gevonden, een beetje de Art van vorig jaar schat ik haar in. Zij en Hadewych zitten allebei op Annemarie, maar ook die vind ik best voor de hand liggend... ik denk dat het Hadewych nog wel eens kan zijn. Wisten jullie trouwens dat zij net zwanger was tijdens de opnames? Ze ontdekte dat in IJsland pas. Als ik dan zie wat ze allemaal doet, poeh, die zal niet heel misselijk zijn geweest of dat hebben ze eruit geknipt haha.

Ik heb een wandelingetje naar de brievenbus gemaakt, stuur gewoon heel veel kaartjes de komende tijd ;-) en net weer wat gegeten. Vermaak me intussen enorm met Draw Something. Heb de gratis versie ingeruild en kan nu meer spellen spelen, dus wie zin heeft.... Zit me een ex collega inmiddels op 45 ongeslagen beurten, we zijn helemaal trots op onszelf. Waar een mens al nie blij van wordt: kleurtjes klodderen. Misschien toch een schildersezel vragen voor m'n verjaardag :-)

Geplaatst

dat is supernieuws Tool!

jou bericht herinnert mij eraan dat hier het kattenvoer ook op is. Ik ga een poging maken om heen en weer naar de supermarkt de gaan. Wel erin en eruit hoor, pakken wat ik nodig heb en wegwezen.

Fren, zit jij dat kind van je daar even lekker vet te mesten hihihi remember... skinnyjeans ;-)

Geplaatst

Is de mobiele stijl trouwens weer terug gezet? Ik mis de handtekeningen weer? Ach, zolang ik de berichten maar kan lezen.

Geplaatst

henne, jij ook aan het geteken!! mss een keer met zijn allen een tekenles gaan volgen bij Eef???

Net terug van de wandeling. toch wel met een pitstop bij mijn ouders zo'n anderhalf uur weggeweest. De katten zaten al met smart te wachten op me, hihihi.

bijna zo'n 3 kwartier tot een uur gewandeld.

Ik had van Hadwych idd gelezen op de website dat ze zwanger was tijdens de opnames. bij de vorige aflevering trok ze een paar keer bij het laatste stukje met al die vragen haar truitje steeds omlaag, hihihi.

nu ga ik Mcleods daughterss kijken. mooie serie, mooie omgeving ook waarin die is opgenomen. droom om daar nog eens heen te gaan.

en ook nog wat eten maken. tosti ham/kaas/hawaii...mjam mjam

Geplaatst

Oh, is da ook weer? Heb het een jaar geleden gevolgd, maar op een gegevens moment ging er iemand dood en die werd vervangen en toen vond ik het niet leuk meer.

Geplaatst

Trusten meiden!

Even te druk en gaar voor lange typsessies.

Morgen einde dag 2e poging 3D echo, kijken of eigenwijze binkie zich nu wel laat zien.

xxx!

Geplaatst

Hoi wil jullie weer even bedanken voor de aardige woorden.

Henne wat jij schreef over vorig jaar bij onze eerste lunch hakte er wel in. Hij ligt nu in zijn kerk, uitvaart is in de Paradijskerk zaterdag in Rotterdam.

Ieder van ons heeft spullen in zijn kist gelegd, we doen alles samen. Maar ik bedacht me gisteren dat er nog iets wilde bijleggen. We zitten gisteren bij Simpel met iedereen en ik zeg dat tegen Jeroen maar ik wist niet meer wat ik erbij wilde leggen maar hij wilde er ook iets bijleggen. Dus we zeggen tegelijk waarschijnlijk hetzelfde. Opeens weet ik het weer dus ik zeg tegen hem, weet niet of we hetzelfde denken maar ik wil er graag onze echo's bij leggen van de tweeling en Jeroen dacht precies hetzelfde en die barst in snikken uit en ik natuurlijk ook. Was een raar maar mooi moment. Gaan we vandaag doen en dan steken we er 3 kaarsjes bij aan staat symbool voor 3 kindjes. Vond het wel een mooi moment.

Geplaatst

Beetje warrig hierboven maar jullie snappen het wel.

Las ook weer een aantal heftige emoties bij dommige hier afgewisseld door speklapjes in de wieg.

Ik hoop jullie volgende week te zien!

Even een extra knuf voor Henne ik hoop dat het snel beter gaat met je.

Geplaatst

Fijn dat bij iedereen de stijgende lijn ingezet lijkt te zijn :-) .

Woensdag bij mijn katje het kogeltje verwijderd. Zat net onder de huid, maar was al wel ingekapseld. Ze is sindsdien erg vrolijk. Blij dat hij eruit is.

Zo speuren met de hond en daarna naar vriendin. Gezellig!

Geplaatst

Ohhh Syl, ik ben er stil van, bij het lezen van je bericht lopen bij mij de tranen, mooi, verdrietig, pfffffff, heel veel sterkte, en een mooie uitvaart morgen, zal ook weer heel heftig zijn.

Henne ik moest ook even slikken bij het bericht over jullie bezoekje aan dat kerkje, nu erg waardevol.

Geplaatst

Kaartje fijn dat jullie kat van die ellende verlost is!! Moet nog vaak denken aan onze wandeling met code en Senna, wat is ze toch een watje!piepen als cody er alleen maar aan kwam lopen...

Testr veel plezier vandaag!

Geplaatst

Oh Syl, meissie wat een tijd voor jullie. En wat ontroerend, mooi, verdrietig en sterk dat jullie die echo foto's aan hem meegeven. Dat klopt ook ofzo, bergijp ik heel goed. Echt tranen hier nu, knuffel dame!

Geplaatst

Syl wat een mooi gebaar en zeker dat jullie er samen aan dachten. Jullie band wordt hierdoor echt bevestigt, jullie zijn sterk samen. Je schoonpa kan zo over jullie kleintjes waken. Heel veel sterkte met dit moment vandaag en morgen met de uitvaart.

Miki weer kindje kijken!! Hopelijk laat de einenwijs zich vandaag wel goed zien. Veel kijkplezier.

Hier vandaag ietsje beter, lijkt het. Nog niet te vroeg juigen natuurlijk, dag is net begonnen. Net maar even lekker gedouched en nu met kop koffie en laptop op de bank. Ruben ligt weer te slapen voor even, dus ik geef mijn lijf ook weer even rust en ga zo ook nog even plat. Goh kan me niet heugen dat ik me zo ziek heb gevoeld door een virus. Nu waardeer ik weer eens even hoe gelukkig ik me mag prijzen met mijn gezonde lichaam!!

Geplaatst

Syl, heel mooi gebaar!!! wordt zeker gewaardeerd!!! heel veel sterkte morgen!!! ook voor j en zijn familie!!!

Henne, MD komt weer op net5, rond 5 uur zoiets. Zijn weer vanaf begin begonnen. heb in het begin niet alles gezien, maar probeer het nu wel te doen.

en mijn mol was het uiteindelijk niet, hahahaha. volgend seizoen kijken of ik wel kan uitvissen wie het is, hihihi.

Hoop dat het vandaag weer ietsje beter met je gaat. Mss een wandelingetje buiten? hier schijnt het zonnetje...

verder niet veel te melden.

Geplaatst

Testr, veel plezier bij de echo vandaag. Benieuwd of binkie zich vandaag laat zien, hihihi

San, stijgende lijn, das mooi!! rustig aan vandaag!

Kaartje, fijn dat het kogeltje eruit is en dat jullie kat zich weer heppie voelt!! veel plezier met speuren en bij je vriendin!!

Geplaatst

Syl, wat een verdriet allemaal. Het is zo moeilijk allemaalvoor jullie. Dikke knuffel, en heel veel sterkte voor morgen.

Henne, te beroerd om daar de bruiloft te gaan. Meisje toch!Zo elendig allemaal. Bah! Straks ook nog allerlei zkh bezoeken/onderzoeken. Daar zit je niet op te wachten, maar zo kanhet ook niet. Hoop dat ze er een simpele oplossing voor hebben. Ook voor joueen dikke knuffel.

Sandra, jij ziek, Bah! Maaaarrrrrr, Ruben aan het kruipengeslagen …. Wat gaat het toch snel allemaal.

Miki, vanmiddag naar Binkie weer kijken J Leuk leuk leuk. Genieter van.

Hier ook gister WIDM gekeken. Ik dacht dat Hadewych de molwas, maar niet dus. Nu weer een jaar wachten.

Hier gaat het oke. Even niet neegeschreven omdat ik zo’nlast van mijn rug had/heb door de ongi. Hetis gelukkig een stuk minder, maar weg is het nog niet. Ik maak me er wel eenbeetje zorgen om, bang dat er weer endo zit.

Maandag 1e echo, heel spannend weer allemaal.

Ik gok dat ik er de 17e wel bij ben, dan zit ikop CD 18 en heb denk ik nog niet mijn TP gehad. Van alle TP’s zit het tussen deCD 18 en 21. We zullen het zien.

Geplaatst

@Syl, gecondoleerd met je schoonvader. Sterkte de komende tijd!

@Witje en Henne, voor jullie beterschap!

@Guusje, sterkte met de rugpijn en dan ook weer in de race. Zal voor je duimen!

@Kaartje, fijn om te lezen dat het kogeltje eruit is en de kat weer gelukkig is.

Hier vandaag een meisje dat 3 maanden is. We hadden gehoopt op goed nieuws van de echo van haar linkernierbekken, aangezien de verwijding de laatste keer echo (januari) was afgenomen. Helaas is dat niet het geval, we zijn van 7,1 mm naar 9,9 mm gegaan. Terwijl ze bij haar geboorte 8,7 mm had, dus nu meer dan ze ooit heeft gehad. Is nog steeds sprake van een milde verwijding, maar dit was niet de uitslag die we wilde horen. Over 2,5 week belt de kinderarts en bespreken we deze uitslag. Tot die tijd heb ik met mijzelf afgesproken dat ik ver weg blijf van google en internet op dit punt, want lees dan alleen maar dingen waar ik of ongerust door wordt of niets mee kan.

Maar de "kleine" meid doet het goed. Begin van de week weer haar inentingen gehad en dus weer gewogen en gemeten. Mevrouw is nu 63,5 cm en weegt 6,7 kilo schoon aan de haak. Kortom we blijven een gelders welvaren meisje houden!

Geplaatst

hoi dames

Dublin jullie meisje is al weer 3 maanden, jeetje, gaat snel he! Balen dat jullie niet het nieuws kregen waar jullie op gehoopt hadden, ik weet eerlijk gezegd niet wat het allemaal inhoudt maar hoop dat het hoe dan ook allemaal mee zal gaan vallen!!!

meiden ik ben echt flink uit mijn doen, vanmorgen vernam ik dat een lotgenootje (Esly) weer een kindje verloren heeft tgv een vroeggeboorte met 22 weken, sjonge ik vind het zo ontzettend vreselijk!!! ik heb echt gevloekt en flink gejankt!

Geplaatst

Oh Babeth nee zeg, bah wat afschuwelijk......

Dublin ook al minder goed nieuws. Wel verstandig om nu niet te googlen maar het gesprek af te wachten, gelukkig doet de kleine meid het verder prima zo te lezen!

Geplaatst

Babeth, heftig altijd dat nieuws...

Dublin, helaas niet het nieuws waar jullie op hoopten. Verstandig om het gesprek af te wachten. Duurt alleen nog even.

Henne, hoe gaat het vandaag? Erg jammer dat je niet naar de bruiloft kon. Nog wel een beetje mee kunnen genieten via het live verslag? Hoop dat onderzoeken gaan leiden naar minder klachten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden