Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ivfsh wat een snoepige fotootjes weer. Slordig zeg van A zijn werk. Ik hoop dat ze mee willen werken wat China betreft.

Henne de leverancier heeft nog niet gebeld. Hopelijk morgen beetje op tijd dat ze bellen, ga hem dan toch knijpen........ Is idd beetje ver om te komen halen, werk tot kwart over een en heb geen auto dus ja op de fiets ook niet echt te doen hihi. Zal vast wel goed komen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kalimera dames,

Henne, ik heb je al een mail teruggestuurd ;-).

San, hoop dat je vandaag de Ovi binnen krijgt!!

Heb alweer een tijdje gewerkt nu, vriend komt nu thuis dus ik moet er nu vandoor...

Geplaatst

Tool, vroege vogel! :-) werkze

Henne, is het die naam die ik verkeerd zou uitspreken ch....?

Ivfsh, wat slordig zeg van À. Z'n werk. En wat een superdoto's van E wat heeft ze veel haar!

Hier geslapen als een blok! Wat was ik moe zeg.

Kaartje, we zijn in gevecht met de petporte. We krijgen 2 katten niet ingeprogrammeerd. Vanmiddag maar weer proberen. We hebben nu dus het luikje gewoon open moeten laten met als resultaat weer een besproeid huis arghhhh

Ga zo maar eens opschieten en een paar uurtjes werken

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Sen, anders even poort loskoppelen en met alleen afleespoort proberen te programmeren. Anders Petporte even bellen. Ze zijn heel servicegericht. Mocht er iets mee zijn sturen ze meestal gewoon een nieuwe. En anders eventueel even door je dierenarts laten checken of chip van kat wel makkelijk afleest.

Geplaatst

Meiden,

Wat een gedoe met die kinderpaspoort zeg. Een kind veranderd nu een maal snel.

tsja en hoe is het hier. De bongi is doorgekomen en ben zwaar beroerd. Gisteravond een mail gekregen dat ze vandaag niet de standleiding komen doen. Heb even gevloekt. Kan het nooit eens gewoon goed gaan.

De electricieen moet ook nog terugbellen voor een afspraak. A voor jan met de korte achternaam een vrije dag genomen. Hij zei dat hij ws gaat strijken. Heb wel gezegd dat hij moet genieten van deze vrije dag.

Vanavond op de weegschaal na 3 weken. Ben benieuwd.

Ohw ja mag ook nog op zoek voor een slaapplaats rond rotterdam eind september. Zal eens kijken of een tante van A. dat kan zijn.

fijne dag en dikke knuffel

Geplaatst

Ruby we hebben hier een ruime logeerkamer hoor, dus als het nodig is hoor ik het wel :-)

Tool ik ga zo naar het postkantoor, kom net bij de diëtiste vandaan, die was gelukkig heel redelijk. Mijn eetpatroon is door het telkens uitsluiten van dingen wel wat de verkeerde kant uit gegaan, maar niet dramatisch. Ik moet meer vet eten, proberen de lactose weer te introduceren en de verhouding tussen onoplosbare en oplosbare vezels moet beter. Wat inhoudt meer groente en fruit eten. Ik neem fruit nu vooral als sap en dan mis je de vezels. In totaal mag ik wat meer eten, vaker gewoon een boterham pakken tussendoor. Op dit moment zit ik aan de boterhammen met kaas, voor het eerste sinds jaaaaaren. Vanaf vandaag ook starten met melk, beginnen met 100 ml en opbouwen naar een halve liter per dag. Vind ik best spannend eerlijk gezegd, de angst om beroerd te worden zit er toch goed in. Maar dat pakken we dan morgen met hypnotherapie maar aan ;-)

Ik ga mijn huiswerk van het UWV maar ens doen. Heb een digitale werkmap met taken, inclusief deadlines, nou vraag ik je.... Werkt als een rode lap op een stier maar helaas zal ik me er toch braaf aan moeten houden.

Geplaatst

Jeetje Tool je was dus weer vroeg bezig, hoe vroeg was je begonnen dan?

Rybster wat een gedoe zeg met die standleiding!!!!! je zou ze toch wat!!!!!

Henne je bent lekker bezig! Heb je geen werk heb je nog een deadline, of ben je er niet op tijd mee begonnen.

Hier een otrivelle avontuur. Er werd gister verteld dat ik gebeld zou worden over de levering. Nou niet dus, ik moest nog naar het zh (op de fiets en een wind!!!!) om formulieren te brengen voor de tp en dus gezegt dat ik nog niks van de leverancier heb gehoord, ze hebben gebeld en het komt vlak voor 6en zegt de leverancier. Priema natuurlijk, maar ik heb nog wel een kleine jongen die ik rond die tijd op moet helen op de opvang. Dus ga ik de kleine man maar eerder halen want heb de ovi toch echt nodig.......

Gent belde gistermiddag wel om te vertellen dat er zondag ontdooid gaat worden en dat ik maandag vanaf half 9 gebelt ga worden of de tp om tien voor half 12 doorgaat. Pfff ben echt weer heel hyper en nerveus en zo ontzettend bang, net nu P lange dagen op de fabriek doorbrengt vanwege een stop dus heb ook niemand hier in huis die me af kan leiden en allen eten op zulke dagen is ook niet leuk maar ja het is niet anders. Mag niet zeuren natuurlijk.

Geplaatst

Tooltje: jij was er zeker weer vroeg bij zeg!

Ruby: je zou ze toch wat.... poeh. En dan ook nog ongesteld... niet fijn! Hoop dat je je snel wat beter voelt en dat die &%^*&^nu eindelijk langskomen!

Guusje: spannend morgen, ben benieuwd wanneer jullie doorgaan.

Henne: is het erg belerend wat UWV je stuurt of heb je er nog wat aan?

Sandra: poeh: gedoe zeg om je spulletjes te krijgen. nu dus wel gelukt? Spannend spannend spannend maandag!

Geplaatst

Jeetje Sandra, ik zou wel erg op hete kolen zitten hoor, zo met die Ovitrelle. En dan idd die spanning van het ontdooien, pffff. Gelukkig hoor je het maandag al vroeg. De vorige keer konden wij om twaalf uur bellen, tegen die tijd was ik één hoopje ellende. Probeer toch het hypere en bange een beetje los te laten, misschien werkt de ademhalingsoefening nu: vier seconden inademen en dan zes seconden uit, gedurende drie minuten. Als je daar even bij op de bank gaat liggen met je ogen dicht.... alleen op je ademhaling concentreren en nergens aan denken. Is heel moeilijk, maar het helpt wel. Daarna dan afleiding zoeken. Een boek lezen, muziek luisteren, nieuwe recepten gaan zoeken, koekjes bakken, de ramen lappen, een filmpje kijken, tekenen, breien.... en telkens als je weer hyper wordt, terug naar die ademhaling: 4 tellen in, 6 tellen uit.

En ja, je mag wel zeuren. Natuurlijk mag je zeuren. :-)

Ik heb de hulp vandaag uitgezwaaid boehoe en braaf een taak uit mijn werkmap gemaakt. Pakje voor Tool op de bus gedaan en even langs de bieb. Dus nu wordt het voor mij ook tijd om even die rem weer in te trappen: op de bank met een hypnosessie dus. Tot later!

Geplaatst

Ivfsh het UWV heb ik tot nu toe weinig aan. Moest mn cv invullen, wat ik vorige week al twee keer eerder had gedaan. Heb tien minuten aan de foon gehangen omdat ik de gegevens over zou moeten kunnen nemen en dat lukte niet. Dus alles opnieuw ingevuld. En dan kent het systeem functienamen als arbeidsmarkt analist of de trainingen SPSS niet dus dan moet je maar het best mogelijke alternatief kiezen. Ja, logisch dan dat vraag en aanbod niet aansluiten. Volgens het systeem heb ik een redelijke kans op werk, maar dat is gebaseerd op de vraag naar marktonderzoekers in de regio. De mogelijke andere functies die zij aangeven slaan nergens op, heb ik gewoon geen ervaring meer in. En volgens mij kijken ze al helemaal niet naar uren. Vervolgens was het werkplan dat ik moest lezen (binnen drie dagen) nergens te vinden haha. Ik moet nu elke maand vier sollicitatieactiviteiten uitvoeren, waarbij je CV plaatsen of je inschrijven bij een detacheerder ook tellen. Die eerste maand kom ik dus snel door.

Zag overigens via LinkedIn wel een freelance opdracht die goed lijkt te passen, maar eigenlijk is me dat nog net te vroeg. Ik wil nog helemaal niet vol aan de bak, wil eerst even op basis van ww de ivf door. Erg slecht van me, maar mijn gevoel zegt echt dat ik het nog niet moet doen. Wel lastig als je kansen voorbij ziet komen. Zeg nu maar tegen mezelf dat er over twee maanden dan wel nieuwe kansen zijn.

Geplaatst
Henne ik zit ook echt op hete kolen hoor, maar ja ik verander er niks aan......

Nee, krijg je hardgekookte eieren en dat schiet niet op :-)

Geplaatst

he dames,

Ruby, wat balen en ontzettend &$%# dat je zoveel last van je bongi hebt. Knuffel meid. En nog meer balen dat er nu al een vertraging in de badk. is, grmbl....je zou ze toch ook wat hè??

San, wat spannend zeg, ik voel je tot hier op hete kolen zitten, hihihi. hoop dat het goed komt met de ovtrlle vandaag en dat je op tijd kunt spuiten. Gelukkig hoor je maandag al vroeg of het ontdooien gelukt is. En dan 's middags de tp?

Als wij niet meer dan 3 follikels hebben of beter gezegd, meer dan 3 embryo's, dan vermoed ik dat we dinsdag de tp hebben (als de punctie op zaterdag is). want dan maken we namelijk geen gebruik van de ES als we er 3 of minder hebben.

moet sowieso even met dr. Pf. afstemmen hoe en wat met de intralipid. Als we namelijk op zaterdag de punctie hebben, dan weten we pas maandag ofzo hoeveel embryyo's, of we de ES gebruiken en wanneer de tp is. en ik zou 3 dagen voor de tp het infuus moeten laten lopen en mijn bloed laten prikken. Wellicht is vrijdag een optie, pfff...wat een stress nu al. Denk dat ik morgen maar eerst ga afwachten en dan dr. Pf. ga mailen.

Voel me trouwens wel in de ochtend behoorlijk misselijk als ik de predn. heb gehad. eerst pilletjes, dan ontbijten en ongeveer een half uur tot een uur daarna word ik me toch een partij misselijk. echt het gevoel van overgeven.

dadelijk acu, hopelijk word ik iets rustiger.

henne, super lief en nogmaals heel erg bedankt!!! maak het morgen over!!!

ivfsh, wat een vervelende brief van A's werk zeg!!! tjonge tjonge!! banenjacht is dus ook voor jullie geopend, spannend toch ook weer!

Voor allemaal, een dikke knuffel!!

Ben het even allemaal kwijt, sorry... te druk in mijn hoofd met het werk en mijn aanstaande verlof, eeen onbekende creditcardbetaling via het werk en alles wat er staat te gebeuren. Morgenochtend gelukkig vrij voordat ik naar DD moet.

liefs,

Tool

Geplaatst

Jeetje san, die stress is niet goed voor een mens!

Henne, UWV spoort niet, zie t ook bij m'n schoonmoeder: 60 jaar oud, 38 jaar bij KLM gewerkt en twee jaar geleden ontslagen. Moet dus nu weer aan de bak, maar de banen waar ze op moet solliciteren slaan nergens op (achter de kassa bij madame tssauds?!). Die kansen koen ook over twee mnd wel!

Wat ik net had... Heb boodschappen gedaan en loop nog even de zeeman binnen om voor kleding voor fiene te kijken. Heel leuk spijkerjurkje aan de stang vd wandelwagen gehangen en nog verder gekeken. En vervolgens d winkel uitgelopen... Kom thuis tot d ontdekking dat t jurkje nog aan de wagen hangt en ik ben vergeten te betalen! Kennelijk had ik precies een exemplaar waar geen alarm aan zat, en ben gewoon de winkel uit gelopen, zonder dat het alarm af ging. En nu? Heb geen zin Om door de stromende regen (het plenst inmiddels) terug te lopen, maar m'n geweten zeg ook dat dit niet kan... (gaa overigens om een jurkje an 4 euro). Wat zouden jullie doen?

Geplaatst

Fren, ik zou lekker morgen terug gaan. Kan iedereen gebeuren.

San, wat een gestress weer. Hopelijk lukt het allemaal op tijd. Henne, die opmerking over hardgekookte eieren hihihi

Kaartje, ook met het luikje losgekoppeld is het nog niet gelukt. En van de chips weet ik dat die bij 1 van de twee katten okay is want dat is nl. Iggy onze duintijger, die chip heb ik pas nog een paar keer laten checken. Het gekke is, hij scant beide katten wel maar daarna herkent hij ze niet... ik ga eerst maar eens even op de site kijken bij FAQ

zo even boodschappen doen, weet niet wat we moeten eten... iemand tips?

Geplaatst

Zat ook te denken morgen terug gaan en het uitleggen. Zou het ook niet kunnen verantwoorden voor mezelf, bedrag doet er niet toe, gaat om het principe... Eventueel even bellen dat je binnenkort terugkomt als je morgen niet kan? Kunnen ze vast waarderen. Gooi het gewoon op hormonen joh...

Geplaatst

Ja, moet morgen toch nog boodschappen doen. Voelde me zo stom!

Hier op t menu: hartige taart met wítlof, ansjovis en gruyere. Lang geleden, water loopt me nu al in de mond ;-)

Geplaatst

hee fren,

ontzettende winkel dievegge :-). Inderdaad, lekker morgen terruggaan. heb jij weer een schoon geweten en heeft Zeeman weer vertrouwen in de mensheid!

Klinkt lekker jouw eten!

Jammer dat je huiswerk je nog niets brengt Henne... Als ik jou was zou ik ook mooi nog even rustig aan doen voor de volgende poging. je weet niet of je er baat bij hebt, maar het kan in elk geval geen kwaad!

Wij gaan varkenshaasje en boontjes eten met aardappeltjes: lekker hollandse pot :-)

Geplaatst

haha hard gkookte eieren die houden we erin.

Ben gebeld hoor hij komt binnen nu en een uur brengen dus dat is geregeld. Mijn prikdame komt vanavond na het eten dus ook dat in kannen en kruiken.

Onze ketek is ook uitgevallen. Doet ie elke keer met harde windvlagen en nu stormachtige vlagen hier dus ja daar komen ze ook nog voor vandaag!!! Heb R maar 2 uurtje eerder opgehaald van de opvang dus hoef nu alleen iedereen en alles nog maar op te wachten.

Ik ga zo voor mezelf witlof met bousin puree en beenhamreepjes ovenschotel maken, P moet vandaag en morgen nog overwerken en hij lust geen witlof dus lekker voor 2 dagen heerlijk eten voor mezelf.

Geplaatst

joepie de poepie!!!!!!!!

De ovitrelle is binnen!!!!

En mijn ketel is gemaakt, dus mijn avond kan niet meer stuk!!!!!!!!!

Geplaatst

Mooi San, je zit er straks warmpjes en geprikt bij ;-)

Hier staat er kabeljauw in de oven, gemarineerd in sojasaus. Met brocoli en rijst. Moet ook weer beetje nadenken bij alles nu ik bij de diëtiste ben geweest. Genoeg groente, mmmm.....met ingang van morgen ;-)

Geplaatst

Henne, soepjes! Als je voor t eten een kop soep (zekfgemaakt uiteraard) eet, dan heb je al 3/4 van hè groente binnen. Broccolisoep, paprikasoep of gewoon tomatensoep zijn heel simpel en snel gemaakt!

San, gelukkig!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden