Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

slaap lekker meisjes!

babeth: morgen schilderen: lief dat jullie dit doen voor je schoonmoeder. Weet je trouwens wat A zijn hogere doel in hetleven is? Genoeg geld verdienen om niet meer bij IKEA te hoeven shoppen, hahaha. Niet om de spullen: die zijn vaak heel leuk. Maar hij wil dat iemand naar z'n huis komt rijden, alles uitlaadt, in elkaar zet, de troep weer meeneemt en klaar, haha.

Wen: ook weer bijna starten: joehoe!

Lekker slapen allemaal, ik wacht nog een uurtje om E te kunnen voeden en dan snel het bedje in!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even geen puf om uitgebreid te reageren. Flink hoofdpijn, dus hoop dat ik zo in slaap val. Wrs voorbode van ongesteld worden morgen denk ik.

We gaan in juli twee weken naar China.

Welterusten allemaal.

Geplaatst

Oh Babeth hopelijk heeft Imke lekker doorgeslapen. Kijk maar uit dat het voor hasr geen gewoonte gaat worden om om drie uur wakker te worden en bij jullie in bed te mogen!! Is moeilijk weer " af" te leren als het er eenmaal inzit, weet ik uit ervaringen om mij heen. Maar ja snachts een huilend kind is ook niet makkelijk wat niet helemaal fit is en ook nog eens geplaagd wordt door doorkomende tandjes.

Weer terug naar de Ikea, balen zeg.

Kaatje hopelijk kunnen slapen en hoofdpijn verdwenen?

Wen dinsdag de pipelle. "fijn" de herkenning van je angsten te lezen. Denk ook wel dat mislukking ietsje makkelijker te relativeren is als R dan om me heen is, maar ja de wens he?

Ga nog even koffie drinken bij mijn jarige man beneden en hopen dat hij op thuis is vanmiddag.

Geplaatst

hieperdepiep hoe raaaaaa, p van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! maak er een mooie dag van en geniet er lekker van saampjes met je gezinnetje!!

Wen, ik heb idd gisteren en met i. gesproken en met C. en beiden gaven me door dat ik om 11 uur daar terecht kon. Was even inplannen rond om de puncties en de rest van het programma, maar dr. S. zal zelfs het infuus zetten. en tja, als ik naar dr. Pf's vriend moet, ik heb mijn mio bij me, dus ik kom er wel,hahahaha. ik zal maar genoeg zakken meenemen voor de zekerheid, hihihi.

babeth, hoop dat I. goed heeft doorgeslapen en wat erg, weer naar de ikea toe, hihihi. volgens mij doe je het er stiekem om, hahahaha. Veel plezier met verven vandaag, hihi. en jullie huisje ook nog een keer laten verven. strak plan om het te laten doen

ivfsh, volgens mij kan de ikea ook alles komen afleveren, hihihi. alleen het in elkaar zetten, moet dan wel nog gebeuren, hahahaha.

Bij Pallen komen ze wel alles voor je in elkaar zetten. Hebben we meegemaakt toen we onze eettafel met stoelen geleverd kregen. binnen no time stond ie op en waren de stoelen (10 stuks) in elkaar gezet, ideaal!!!

we moeten nog even kijken wat we zaterdag doen. of wel door laten gaan, of niet. ze wachten nu al zo lang om bij ons te komen eten. Mss ddat we zeggen dat ze dan maar iets later moeten komen. dan de oorspronkelijk ingeplande 3-4 uur. Dat A. eerst nog een extra dagdienst gaat draaien ofzo.

beeide katten liggen hier overigens diep te snurken, hahahaha

Kaartje, lekker, in juli naar China!!! kunnen we jullie allemaal nog een hele fijne vakantie toewensen voordat jullie vertrekken!! doe verder rustig aan en niet teveel in een keer!!!

moet ervandoor, vriend komt zo thuis en dan kan ik naar mijn werk verkassen. Ben al vanaf 6.45 uur bezig (was al om 4.30 uur wakker).

tot later!!

Geplaatst

Tool kan je de afspraak niet naar zondag verzetten? Maar later laten komen kan ook, heb je in ieder geval wel lekker wat afleiding. Als ze vragen waarom je je zo voorzichtig loopt of zo kun je het altijd op rugpijn of flinke spierpijn gooien!

Geplaatst

he dames,

we hebben afgesproken dat we het gewoon laten doorgaan op zaterdag, maar pas tegen een uur of 5-6.

We zeggen dan A. nog een extra dagdienst moet draaien en als ze vragen waarom ik er zo suffig bij zit, dan komt dat omdat ik een griepje onder de leden heb gekregen.

Komt wel goed...;-)

Geplaatst

Mogge meiden! Geloof het of niet, ik had een smiley haha. Een cyclus van precies vijf weken dus, dat betekent dat we zo rond 5/6 mei weer gaan prikken. Wen dan gaan wij ook mooi gelijk op!

Echo was vrij snel klaar, alleen weer ik dus nog niks. Uitslag volgende week via de arts, grrr... Vind ik zo irritant als ze dat doen. Nu zal er wel niks bijzonders zijn, maar toch.

Nu in dubio wat ik zal doen. Was vroeg op en ben best moe, heb het gevoel dat ik iets moet doen voor werk/solliciteren, maar wil eigenlijk even langs vriendin die hoogzwanger is. Denk dat ik dat gewoon maar doe. Die ene dag maakt echt niet uit.

San (en Wen) wat betreft de wens voor een tweede: ik weet altijd al heel zeker dat ik graag meer dan één kindje zou willen. Mijn kinderwens zal dus met één windertje ook niet volledig vervuld zijn. Als het daarbij blijft (als het er al van komt!), dan zal dat best nog een moeilijk proces zijn. Zeker omdat je dan voor de buitenwereld 'niet meer mag zeuren', want je hebt toch wat je wilde? Nee dus... Ach, het is vaak ook zo makkelijk gezegd door mensen die zelf drie kinderen rond hebben lopen en ze het liefst achter het behang zouden plakken...

Babeth schilder ze. Ik vind het zelf wel een leuk klusje op zich, alleen het voorbereiden en opruimen niet haha. Moet hier eigenlijk ook het houtwerk aanpakken beneden. Misschien van het zomer. In de slaapkamer hebben we vorig jaar de kozijnen mee laten pakken toen ze de buitenboel deden, ideaal.

Ik ga vriendin eens bellen of ze al wakker is ;-) Groetjes

Geplaatst

Bij mij was de wens voor een tweede mogelijk nog groter dan bij de eerste! Dus ik snap het helemaal.

Lekker naar je vriendin gaan Henne, werken komt wel. Je gaat solliciteren omdat het moet van het UWV of zoek je toch echt nog een baan? Mij leek altijd een baan van 2 of 3 dagen bij mijn eigen bedrijfje ideaal maar dat is me nooit gelukt. En nu ga ik het komende (half) jaar maar helemaal niet werken...

Hier trouwens 1 doorslaper vannacht, Kaatje, Bram die wilde om 3 uur een fles. Had het ook niet verwacht van allebei, 1 doorslaper is al mooi en kost me veel minder tijd 's nachts...

Geplaatst

Henne die echo is weer achter de rug. Weer een week wachten op. uitslag.

Een een smiley!!! Jij samen met Wen op! Dan volgen jullie Tool en mij in het zwangeren lijstje;-) Over positiviteit gesproken......

Heerlijk Caro dat je er maar eentje had voor de fles vanacht, Komen papa en mama ook wat meer aan de rust toe die ze hard nodig hebben. Tja werken het is altijd wat, ik zeg altijd sat ik eigenlijk geen tijd heb om te werken ;)

Geplaatst

Caro ik wil idd niet echt solliciteren, wil geen vaste baan meer. Het moeilijke is vooral dat ik op het moment eigenlijk nog te moe ben om iets te doen, of dat nu een baan of eigen bedrijf is. Zou dus eigenlijk in de ziektewet moeten, maar vind het allemaal zo'n gedoe. Want waar meld ik me dan nu ziek? Het UWV of mijn werkgever? Zit het een soort van voor me uit te schuiven tot 1 mei, maar dat is ook niet goed. Vind het ook zo lastig, want wat geef ik als reden voor ziekmelding? Ik ben zo moe? Ik ben eigenlijk overspannen alleen is dat nooit zo benoemd? Pfff...

Ik zag laatst een functie voor twee dagen, heb er wel even over getwijfeld. Maar meer dan 24 uur werken red ik niet, dus als ik dan al twee dagen in vaste dienst ben, dan kom ik niet aan voldoende uren voor het freelance belastingvoordeel ed. Vind het allemaal nog best ingewikkeld hoor met die VAR en uren regels enzo.

Over lijstje gesproken.....waar staat dat ergens???

Geplaatst

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Spaatje:

Sab:

Henne: darmproblemen en allergie oplossenen, paar kilo aankomen en dan hopelijk in mei/juni icsi7

Guusje: Bij komen, 17 april afspraak ferti arts voor aller laatste cryo's.

Voortraject:

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken, opstart april.

Wen72: 2 april een afspraak in gent om alle uitslagen van de onderzoeken te bespreken. Daarna hopelijk in april / mei starten. Ondertussen aan een hoop supplementen.

Ceeke: vitamine D, omega 3 en ijzerpreparaat als voorbereiding voor de cryo poging (met prednisolon en intralipid) in april 2012.

Behandeling:

Witje: 23-4 tp!!! van een ijsbeertje.

Tool: 9-4: bongi en gestart met syna. dag 8 (16-4) eerste fm.

Zwanger:

Miki: (uitger. datum 9-6-2012)

S€N: (uitger. datum 24-08-2012)

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari van dochter Kaat en zoon Bram

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Esther: Eerst verwerken en dan verder zien.

Joepie gevonden!!!!! Jeetje die stond een eindje ver weg zeg. Dus dames aanpassen maar weer!!!!

Geplaatst

Moet ineens denken aan Roestvlek nu ik haar in het lijstje zie staan, wat zou er toch met haar gebeurd zijn? Zag haar nog af en toe hier maar dan reageerde ze nooit en nu zie ik haar ook niet meer. Ze leek het toch fijn te vinden bij ons, was in ieder geval mee met die eerste date... weet iemand iets van haar? Zou ze gestopt zijn met de mm?

Geplaatst

Caro volgens mij heb ik haar in het ophalen en wegbrengen topic iets zien posten over wegbrengen. Hopelijk omdat ze zw is en niet omdat ze er mee stoppen.

Geplaatst

geen idee, nooit meer wat van roestvlek gelezen. Ook niet van Zara overigens, hoewel zij een zeer cryptisch bericht postte op facebook over gezinsuitbreiding. hoop dat het een kindje was en geen huisdier, hoewel dat ook leuk is natuurlijk :-0

net mn huiselijke plicht weer gedaan, stoffen, zuigen en dweilen. pfff. nu eerst F de fles en dan maar eens kijken wat we daarna gaan doen.

Geplaatst

R heeft net zijn boterham op en fles leeg en ligt weer heerlijk te slapen. Eigenlijk zou ik hier de boel een beetje aan kant moeten maken. Schoonouders komen tenslotte vanavond taart eten. Dus zal zo maar even gaan beginnnen is het ook sneller klaar en dan boodschappenlijstje maken. De taart is besteld die moet vanmiddag opgehaald worden en meneer heeft pizza besteld met een lekker toetje na dus dat moet nog even gehaald worden. Denk dat we dat toch maar even op de fiets gaan doen. Als R net zo lang slaapt als de laatste weken 's middags zit een lange wandeling naar de supermarkt van ruim een uur er niet meer in voor de jarige job thuis is.

Geplaatst

Ik kon kiezen tussen een film kopen (itunes) voor 9,99 of huren voor 3,99 of 4,99 ben ik al weer vergeten voor hoeveel hihi.

Geplaatst

Maar als Roestvlek zwanger zou zijn zou ze dat hier toch wel melden, dan wil je dat toch van de daken schreeuwen? Tenminste als een bepaalde termijn voorbij is. Nou ja, we zullen zien...

Gefeliciteerd met je man trouwens San! Lekker, taart...

Ik wil graag een tukje gaan doen maar moet eerst wachten tot kat Kaat is uitgemiauwd...

Geplaatst

Hmm net helemaal tot op mijn onderbroek natgeregend en gehageld. R zat lekker hoog en droog onder de regenkap achterop... Bij de slagroomtaart moeten we een heleboel fantasie hebben, die is tijdens het fietsen omgedonderd op zijn kop toen ik door een kuil reed waarschijnlijk. Ik heb duidelijk niet mijn week wat fietsen en regen aangaat....

Ach het gaat om de smaak nietwaar?? En mijn haar is gelijk gewassen hihi

Geplaatst

uhahaha San ik zie het helemaal voor me :-)))) die bui is nu trouwens hier. En ach die taart smaakt toch wel joh

Geplaatst

San: is het alleen de bovenkant? Dan gewoon alle slagroom met een mes glad strijken en er wat hagelslag oid over strooien, zo weer gefikst :)

Ik heb gezellig bij vriendin zitten kletsen en eindelijk ook arbeidsdeskundige van UWV gesproken wat wel positief was. Zit nu dus met een redelijk goed humeur lekker op de bank.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden