Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he Laika, leuk dat je je even meldt hier. Jammer dat jij en J. nu wat ziekjes zijn en dat het doorslapen nog niet helemaal wil lukken. zal beslist wel goedkomen. Voor jou nu dus even de rust pakken waar mogelijk.

S€n, don't worry, dit was mijn laatste les en de eerst volgende les is pas weer eind mei, dus ik heb nu 4 weken lekker helemaal niets te doen, hihihi. mijn rust neem en krijg ik wel.

het schilderen gebeurt gewoon lekker thuis, op de tafel (met een plastic zeil eronder natuurlijk hihihi. Of ik kijk dat ik de ezel van mijn vader kan lenen.

verheug me er echt op.

We zijn ook net weer terug van de trouwlocatie. heel leuk allemaal en waarschijnlijk gaat het een trouwerij met receptie worden en dan hapje en drankje erbij.

Als het mooi weer zouden we in de tuin kunnen en anders in de overdekte serre (soort van wintertuin).

heb dus ook met de bruiloft nog genoeg te verzinnen, hihihi. de uitnodiging ga ik zelf ontwerpen, tenminste, het design, vriend had daar niet zo'n zin in, hihihi.mocht ik doen.

Kaartje, las dat je had paardgereden, goed zo meid!! rustig aan opbouwen!!! weet hoe het voelt om moe van het moe zijn te zijn, maar je komt er wel!!!

Caro, wat een leuke en schattige foto van bram en kaat hihihi.

ladies, ga even naar het wielrennen kijken!

Henne, wat een lief telefoontje trouwens van je neefje, zou ook meteen dan een nieuw deel voor hem willen kopen als mij dat zou gebeuren, hihi

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi meiden

Caro wat ellendig dat jij nu geveld wordt diir rugklachten, kun je nu echt niet gebruiken, beterschap!

San, ik neem aan dat Gent niet gebeld heeft en dat er morgen een tp is????

Kaartje ik las dat je bent wezen paardrijden en dat de hond ook mee is geweest, hoe ging het? en met je paard? die is toch geblesseerd geweest?

Fren wat ontzettend k dat je alleen maar meer last hebt nu je een nacht zonder brace geslapen hebt, hoe lang gaan ze het nog aankijken?

Tool succes met je tattoodoek! ben benieuwd naar het resultaat.

Laika leuk om van je te horen, wat jammer dat J nog niet doorslaapt, lijkt me pittig maar ben dan ook wel verwend....hoe bevalt het jou nu je weer aan het werk bent?

Simba ik heb je even gemist op het forum, gaat het een beetje?

Esther hoe gaat het met jou?

Ceeke lekker aan het bijtanken in Lissabon?

Hier vandaag wat gerommeld in huis, heb de computerkast opgeruimd, administratie op orde gebracht en oude admi naar de zolder verhuisd, gelukkig hielp M mee!

Morgen weer werken, ben een week (3 dagen) vrij geweest maar voelt of ik een maand afwezig was, erg apart, helaas moeten we weer op zoek naar een nieuwe collega, de persoon die aangenomen was haakte op het laatst af, had niet zoveel vertrouwen in een baan in de tabaksindustrie, ergens begrijpelijk, hier en in in Europa rookt men minder alleen er zit zo´n gigantische wereldmarkt achter....maar goed, iig proberen dat er op zijn minst op korte termijn een administratieve ondersteuning komt.

dames heb nog wat foto+s in het aug. 2011 topic geplaatst

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?13388-Uitgerekend-in-augustus-2011/page135&highlight=uitgerekend+augustus+2011

Geplaatst

San, kunnen we aannemen dat ze nog niet gebeld hebben en dat alles dus is goed gegaan??? whoehoe!!! spannende dag morgen!! hoe voel je je en hoe is P eronder?

babeth, admin weer op orde, jammer dat jullie weer op zoek moeten naar een nieuwe collega. er komt vast wel ene die de baan wel heel leuk lijkt, in elk geval zo leuk dat hij/zij niet afhaakt op het laatst.

Caro, gaat het alweer ietsje beter met je rug??? hoop van wel. Er is niets zo vervelend als pijn in je rug hebben, weet er alles van!!!

heb net voor pampus op de bank gelegen, hihih. wilde lezen, had mijn e-reader al klaar liggen, maar mijn ogen vielen al dicht voordat ik het boek kon oppakken. ongeveer zo'n 2-3 uurtjes gepit. Net klaar met eten (worstjes, gebakken aardappelschijven en erwten/wortelen en nu weer kijken dat ik mijn benen weer onder de slaapzak krijg: er ligt nu een zware kater op, hihihi.Zei vanmiddag nog tegen A dat het een mooi moederdaggeschenk zou zijn voor zijn en mijn moeder als we kunnen zeggen dat we zwanger zijn...

Geplaatst

Tool het zou altijd mooi zijn natuurlijk maar éxtra bijzonder met Moederdag dat toch bij velen van ons een moeilijke de is, morgen krijg e bericht nietwaar?ik heb trouwens bericht van DD, zij rekenen €151 voor 6 manden opslag van cryo's.

Geplaatst

Dames hier ben ik ook weer.

P heeft een virus, geen idee welke maar dat maakt ook niet echt uit, want tegen een virus is toch niks te doen behalve uitzieken.

Ik ben niet gebeld door Gent, dat betekend dat ze het begin van de ontdooing goed hebben doorstaan. Morgen hoor is pas of het doorgaat en of ze de nacht overleefd hebben en zijn gaan doordelen. Ik ben er door P en R hun toestand niet echt mee bezig geweest, vanmorgen om 11 uur wel even een paniekmomentje gehad, maar die was dankzij wat ademhalingstechnieken goed onder controle te houden en is gelukkig snel weggezakt. P hoor ik er eigenlijk niet over.

Morgen als ik wakker wordt gaat het echte gieren beginnen natuurlijk, hopelijk slaap ik goed vanacht. Dat zou al een hoop schelen. Als ik wat weet zal ik het jullie direct vertellen hihi. Vanaf half 9 is het dus weer spannend!!!!!!!

Tool voor jou ook spannend morgen, ik duim op mooie bevruchtingen!!!!

Geplaatst

Net een heel bericht getypt, even pauze in typen, compu even geen internetverbinding meer en alles weg... Poging nr 2 dus.

Tool en San, spannend morgen. Hopelijk morgen goede berichten over ontdooien en bevruchtingen. Ik ga heel hard voor jullie duimen. Grappig dat hier meestal 2 mensen gelijk op gaan tijdens een behandeling.

Henne, ben benieuwd of je bericht krijgt nav je reactie op dat artikel. Ik vind dat je het heel mooi verwoord hebt. Wel jammer als je anonimiteit daardoor hier op het forum weg is. Leuk ook trouwens dat je neefje zo'n leesliefhebber is. Mooie momenten zijn dat denk ik om samen een boek uit te zoeken.

Laika, leuk om weer wat van je te horen. Hoop dat jullie gauw opknappen en wat meer slaap krijgen.

Caro, balen van je rug. Misschien even naar de fysio?

Sen, jij last van bekkeninstabiliteit. Niet fijn. Hoop dat het een beetje onder controle te houden is. Extra reden om rustig aan te doen mbt werk denk ik.

Ik heb vandaag weer lekker paardgereden. Inmiddels 3x bosritje gemaakt. Gisteren ook nog met vriendin een rondje gemend. Erg lekker om weer bezig te zijn. Van het teveel rust nemen word ik namelijk niet echt gelukkiger. Moet wel echt weer conditie opbouwen. Als ik mijn paard uit de wei heb gehaald loop ik al te puffen haha. Ik ga maar gewoon proberen het sporten weer op te bouwen en verder wel te zorgen voor voldoende relaxen en genoeg slapen.

Afgelopen maandag werd ik trouwens gebeld door coordinator van de acupunctuuropleiding. Helaas hebben ze niet genoeg inschrijven. Startdatum zo 10 mei zijn, maar wordt nu dus pas november. Ik baal er wel van. Eindelijk geen behandelingen om rekening mee te houden in de planning. Plan je je vakantie tussen de opleidingsdagen in gaan ze de startdatum veranderen. Week ervoor net onze vakantie naar China geboekt. Ik zou dan donderdag/vrijdag/zaterdag opleiding hebben, dus gaan we op zondag op vakantie. Achteraf gezien hadden we dus drie dagen eerder op vakantie gekund. Jammer... Ach, misschien voor mij nu wel even goed dat ik nog niet volop aan de studie hoef, maar toch...

Geplaatst

Babeth, jij vroeg nog naar mijn paard. Hij heeft vorig jaar last gehad van zijn rug. Heb hem toen laten behandelen door osteo. Gaat sindsdien heel goed. We doen wel meer oefeningen nu om hem recht te houden. Hij had een voorkeurshouding ;-) haha. Ik laat hem nog wel regelmatig controleren. Onderhoudsbeurtje dus. Dat heb ik pas weer laten doen. Ze vond hem toen mooi soepel en erg in balans. Twee kleine plekjes in rug en schoft zijn weer behandeld. Ik laat hem gewoon elke paar maanden controleren.

Geplaatst

Kaartje wat balen dat de opleiding uitgesteld is, ik weet hoe je er naar uitkeek om te beginnen, fijn dat het met je paard nu zo goed gaàt en wat e conditie betreft,ik denk als je eenmaal aan het opbouwen bent het best snel kan gaan.

Sen houd je bekken in de gaten hoor, ik had er relatief weinig last van maar ken genoeg andere verhalen.

San, gelukkig is de eerste horde van de ontdooiing Goed genomen, nu morgen nog, brrr spannend, ik dacht als ja vandaag niets hoort is het goed maar morgen dus pas....

Geplaatst

Ik ga ook even de hond uit laten en dan mijn bedje opzoeken. Mijn goede voornemen van genoeg slaap gaat vandaag al weer niet lukken. Al realiseer ik me dat voor sommigen van jullie zeven uur slaap al hemels zal klinken ;-). Heb er alleen momenteel eigenlijk 8-9 nodig per nacht. Oeps, morgen beter.

Geplaatst

oh meiden ik ben scheitzenuwachtig. De zenuwen gieren door mijn lijf. Ik voel nu al van alles, voornamelijk het gevoel bongi te moeten worden..... Raar lijf.Zo maar eens uitgebreid douchen om het van onder netjes toonbaar te maken ;)Tool hoe is het met jou???

Geplaatst

san, hier ook een nerveuze kip: ben al vanaf half 6 wakker, hahahaha.

toi toi toi voor jou dadelijk!!! en toi toi toi voor mij dadelijk hihihi.

kaartje, met 7 uur slaap kom ik er niet, slaap het liefst ook 8-9 uur

Geplaatst

ik heb nu trouwens al gevoelige borsten, duhuh...al voordat ik met de bolletjes begonnen ben....had ik de vorige keer...

oh men, ik hoop dat we dadelijk het nieuws krijgen; 4 out of 4, zou een hele mooie score zijn...

Geplaatst

Helaas slecht nieuws meiden. Kreeg net een sms van Sandra dat de cryo's niet goed doorgedeeld zijn en er geen tp is :-(((

Sandra nogmaals heel veel sterkte, dit is zulk rotnieuws. Geen tp voelt zo vreselijk oneerlijk. Ik hoop dat het met P en R in ieder geval snel beter gaat en dat je dan ondanks deze enorme tegenslag tocg van je vakantie kunt genieten. Dikke knuf

Geplaatst

ach san, wat erg!!!! zoiets verwacht je niet, zeker niet als het ontdooien wel goed is gegaan...meid, weet niet goed wat te zeggen. Ik zal extra mijn best gaan doen.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!

Geplaatst

Oh jeetje Sandra.... Dat had ik ook niet verwacht... Je hoopt inderdaad zo hard dat ze goed doordelen na goede ontdooiing. Ik vind het echt heel erg rot voor jullie.

Knuffel voor jou en P.

Geplaatst

O nee san... Hier had hè niet meer op gerekend na gister niet gebeld te zijn. Wat een onwijze domper. Kruip tegen je mannen aan en probeer toch een beetje van je vakantie te genieten, al zal je hoofd daar nu niet naar staan.

Misschien een stomme vraag, maar hebben ze alle cryos ontdooid of heb je volgende maand nog een kans?

Hoe dab ook: dikke knuffel!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden