Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fiets is kapot???

Wordt vandaag weer gemaakt. Teveel gefietst denk ik.

Guusje jullie binnenkort ook weer in de race, zijn dit nou ook jullie laatste cryo's?

Nee nog geen nieuwe ontwikkelingen, als alles rond is laat ik het weten. Wel iemand op staande voet ontslagen die "ziek" thuis zat.

Klant gebeld en vertrouwelijke informatie delen wordt niet getolereerd, gelukkig heeft de klant ons gebeld.

Maar wat een gezeik weer.

Heb geen regelmaat daarom lukken die laatste kilo's niet, komt wel.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Guusje lekker 2 weken vrij vanaf de testdag, dat heb je goed gedaan!!

Syl die eeuwige laatste kilo's en je fiets weer kapot??? Reparaties eraan zijn meestal goedkoper dan aan een auto of is ie stuk omdat je hem niet gestart krijgt?????

Geplaatst

Ben een zeef, kon gisteren niet eens op het woord voor bakplaat komen, dus sorry als ik weinig persoonlijk reageer. Ben vooral bezig met Sandra en Miki op het moment :-) En natuurlijk met mezelf, zucht...teveel met mezelf. San ik vergelijk ook hoor, bij alles denk ik 'dat was toen en toen ook'. De enige ellende is dat ik veel van die dingen ook voelde toen het niet goed zat. En juist die kleine dingetjes die anders zijn, die wil ik mezelf niet verbeelden. Hypno gisteren heeft me wel iets rustiger gemaakt gelukkig want moet nog een week :-0

Meiden fijne dag allemaal! Zal hier wel druk worden vandaag met spiekende mensen ;-)

Geplaatst

Ja Syl, de aller laatste cryo's. Dus dubbel spannend.

Geplaatst

S€n, heb ze idd gisteren gehaald. Als je ze niet meer nodig hebt, graag! Kom je ook naar de BBQ? Anders kun je ze dan geven?

Geplaatst

Het is maar goed dat ik geen testen in huis heb, anders had ik me echt niet kunnen bedwingen. Henne in zit ook in mijn eigen cocon. Voel me daar soms best ego over, maar het is zoals het is en ertegen vechten maakt me alleen maar onrustiger. Ik maak veel typfouten dus een berichtje posten duurt 5x zo lang als normaal en ik heb erg last van mijn ogen, zonder bril gaat moeilijk (ook zoiets wat ik bij R had) Ik zit op dag 9...... dezelfde dag als met R zijn licht posi test......

Guusje dat is echt dubbel spannend, kan er over meepraten. Het geeft me rust en onrust tegelijk. Het enige verschil is dat we al een heerlijk manneke rond hebben kruipen, maar dat maakt de spanning er niet minder om moet ik zeggen. Eerder heftiger. Ik ga zo ontzettend duimen voor je!!

Geplaatst

meiden, wat een spanningen hier.

Fren, we houden hier nog wel lekker weer. Maar jammer dat de vakantie qua weer niet zo goed is.

Miki, hou je haaks. We hopen snel een berichtje te lezen... Dat het binkie is geboren natuurlijk.

Henne en san, onrust gieren door jullie lijven. Logisch. Het zijn niet voor niets hel weken. Ik denk veel aan jullie.

Wen, ik denk ook aan jou.

Guusje jij weer in de race. Raar dat het de allerlaatste keer zal zijn.

Syl, dikke knuffel voor jou. En succes met die laatste kilo's. Het eraf is al een klus,maar het zo houden helemaal.

Hier is de electricieen aan het werk. Dus het weekend weer aan de bak... Maar willen ook even lekker van het mooie weer genieten.

Vanavond laatste avond lopen voor A. ga langs de kant van de weg staan. Dus straks nog even wat lekkers kopen voor hem.

Dikke knuffel voor iedereen, heb helaas ook een hoofd als een zeef...

Geplaatst

Klopt Sandra, het lijkt de startmotor wel......hihi!

Zaterdag testen, goede dag dan is J jarig, zou super zijn als die dag nog beter wordt!!!

Geplaatst

Stoer van A Ruby, verwen hem maar goed.

De kilo's eraf houden dus totaal geen moeite mee hoor, heb er genoeg balansdagen dagen tussen maar te weinig om nu af te vallen en ik blijf sporten maar even niet zo intensief.

Geplaatst

Zoals jij het zegt klopt idd. Rust en onrust. Het enge is dat als het negatief is, het zo definitief is, dat maakt het zo erg. Hoe zal ik me daarna gaan voelen. Maar nu zit ik (gelukkig) in een positieve flow :)

Het is maar goed dat ik geen testen in huis heb, anders had ik me echt niet kunnen bedwingen. Henne in zit ook in mijn eigen cocon. Voel me daar soms best ego over, maar het is zoals het is en ertegen vechten maakt me alleen maar onrustiger. Ik maak veel typfouten dus een berichtje posten duurt 5x zo lang als normaal en ik heb erg last van mijn ogen, zonder bril gaat moeilijk (ook zoiets wat ik bij R had) Ik zit op dag 9...... dezelfde dag als met R zijn licht posi test......

Guusje dat is echt dubbel spannend, kan er over meepraten. Het geeft me rust en onrust tegelijk. Het enige verschil is dat we al een heerlijk manneke rond hebben kruipen, maar dat maakt de spanning er niet minder om moet ik zeggen. Eerder heftiger. Ik ga zo ontzettend duimen voor je!!

Geplaatst

Zojuist afgewassen, vanochtend ook al rode was laten draaien nu zitten de handdoeken erin. Ga zometeen buiten strijken. Twee vliegen in een klap: bruin worden en de strijk doen.

Mbt t infuus, hierover word ik vanmiddag gebeld. Hoop dat t niet al te veel geregel is.

San, ga je nu morgen o zaterdag testen? We vertrekken ond elf uur richting pp, maar ik neem aan dat je dan wel al getest hebt?

Geplaatst

Zo zo buiten strijken?? lekker hoor. Zaterdag testen Tool hihi hoe bedoel je meeleven. Ik ben vast voor 11 uur al wakker hoor ;))

Oh op J zijn verjaardag!! Dat zou een mooie dag zijn idd.

Geplaatst

Testr, mss ben je nu al mama of lig je nog flink te Persen. Toi toi!

Ik ben aar buiten, heb wel last van m'n linker eierstok, maar wat wil je met 8 follikels. Wat n bak.

Pffff, onze poes is aan t miauwen en ik weet niet waarom. Eten drinken en de kattenak zijn voldoende en schoon.

Geplaatst

Kattenak Tool? Hahaha

Mijn kat is zo aan het overgeven, gister en vanmorgen lag er weer, iiieeeeewwww. Zou het de warmte kunnen zijn?

Geplaatst

Hahahaha, bedoel natuurlijk kattenbak. iPad maakt er kattenak van.

Klaar met strijken, lekker warm buiten, ga nu verder zonnen

Geplaatst

Lekker rustig vandaag.

Allemaal buiten in t zonnetje?

Fren, geloof dat jullie vandaag de minste dag hebben gehad, heb foto's op fb gezien bij friendster of molyvos en sunweb, jeetje. Goeie reis teug morgen!!

Henne,,ben je de dag doorgekomen?

Geplaatst

volgens mij heeft iedereen lekker genoten van het mooie weer. Hier is 7 kuub zand gebracht dus we gaan zo aan de slag in de voortuin.

Vanmiddag heb ik ook de was weggewerkt en lekker met R gefietst, heerlijk.

Zo bijna weer een wachtdag voorbij!!

Geplaatst

Ha meiden, hier alles oké hoor. Vandaag weer een EFT sessie gehad en dat heeft weer veel met me gedaan. Ben een stuk meer ontspannen en weer bezig met andere dingen. Hoop dit vast te kunnen houden.

Fren zonde dat het weer niet helemaal mee heeft gewerkt, maar wel genoten van jullie tijd samen toch? Moet je dan na Pinksteren weer aan de slag?

Sandra hou je het nog uit? Hoe is het met R?

Tool klaar met de strijk. Lijkt me warm om dat in de zon te doen ;-)

Guusje succes morgen met de echo! Hoe voel je je verder zelf? Behalve uiteraard gespannen? Geen pijn bij je eierstokken?

Ruby hoe is het met je oog? Was je er nog mee naar het inloopspreekuur geweest?

Esther genoten van deze zonnige dag in een bootje en de bbq na? Wij gaan morgen bbq-en, heb er echt zin in. Onze oude bbq staat verroest en beschimmeld in de tuin (J zou hem opruimen na onze laatste bbq ahem), dus gisteren een nieuwe gehaald met de airmiles. Geen superdeluxe, maar wel lekker voor nop. Wel handig als je een boete van 220 euro moet betalen ;-)

Vanuit Miki is het redelijk stil vandaag, dus ze is vermoedelijk wel druk bezig. Elke keer als mijn telefoon bliept spring ik op haha, was destijds met San ook al, zat ik op mn werk plaatsvervangend te stressen. Hopen dat we over een maand of acht samen zo ver zijn...

Syl ik heb geen ervaring met afvallen, maar de laatste kilo's zijn denk ik altijd het moeilijkst. Goed dat je blijft bewegen en ook goed dat je jezelf af en toe wel wat gunt. En als het dan op dit gewicht blijft, dan is dat misschien wat bij jou past. En je bent al zoveel kwijt, neem ik echt mn petje voor af hoor!

Ik ga nog snel even wat administratie doen (stel dat deze flow niet aanhoudt tot morgen...) en dan eten. Maak denk ik eitje-preitje (prei gestoofd in ketjap met eieren erbovenop gestolt) met rijst.

Knuf van een iets meer haarzel Henne (gelukkig!)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden