Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

We hebben nog 1 dagje, vrijdagmorgen vroeg naar t vliegveld. Schijnt morgen weer heel slecht weer te worden. Wat dat betreft hebben we t deze week niet heel erg getroffen. Aan de andere kant, gister was t heel warm en had fiene een slechte dag, vandaag minder warm en ging t weer prima. Ze doet t goed hoor, ons meisje! Wel erg aan de diarree al 2 dagen maar heb haar ors gegeven en ze is vrolijk en alert dus zit wel goed.

San, fijn dat t geen reuma is, maar wat dan wel hè... Nog 2 nachtjes voor D-day...

Ik wist dat mik vandaag ingeleid ging worden, ben blij voor haar dat t in ieder geval op gang komt! Spannend, misschien morgenochtend wel een nieuw mannetje op de wereld!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou fren geen reuma is nog niet helemaal bekend. Artritis is een onsteking van de gewrichten. Een bepaalde vorm van zeg maar. Maar daar zijn we wel blij mee in ieder geval.

Geplaatst

Leuk hè Fren, zo'n complot ;-)

San, nog niet veel duidelijkheid dus voor P. Klachten van jou klinken spannend.

Volgens J ben ik zwanger...was m aan het uitkafferen over niks :-@

Geplaatst

Punt is, ik kan een hele waslijst aan positieve kwalen opsommen, maar het is domweg nog te vroeg om zelf hcg aan te maken, laat staan de hoeveelheid waarvan je klachten krijgt. Het is puur van de pregnyl, de bollen en de zenuwen. Maar blijven jullie vooral positief, beetje compensatie kan geen kwaad ;-)

Geplaatst

Hee, hier even succes en good luck voor Mick en manlief, wat ongelofelijk spannend!!

De spannende wachtweken voor iedereen ...zweet druipt van het scherm ; -) volgens mij gaat het goed ; -)

Tool dikke knuffel voor jou!!!

Verder hier alles zijn gang, lekker weer een gezellige middag bij kinderatelier gehad, en nog gewerkt vanmorgen ivm ziekte, life goes on na de vakantie ; -)

Helemaal geen nieuws van pleegzorg meer, zaten we wel op te wachten, wacht het nog even af.

Ben aan het terugkijken naar de afleveringen over draagmoederschap, jeetje wat heftig. Erg bijzondere afleveringen, enne EDR wat een mooie ticker en bericht op facebook! gefeliciteerd met de mooie echo!!

Iedereen fijn avondje, Syl nog een knuffel voor jullie. Die fohn tip was een goeie volgens mij xxx

Geplaatst

Ha lieve meiden,

Vandaag een druk dagje geweest dus weinig tijd gehad om te reageren.

Nu even geen puf meer en ga zo mn bedje in.

Wilde wel even Mik ontzettend veel succes en sterkte wensen! Morgen mischien een mooi manneke erbij!

Tot laterrr

Geplaatst

Spannend!!!

Slecht geslapen vannacht!

Vandaag dagje quality time met goede vrienden. Boot gehuurd in giethoorn, daar picknicken en varen en vanavond luxe bbq in de tuin.

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Hier nog iemend die even komt spieken.

Wen, denk je wel aan je rust? hoe voel je je?

Geplaatst

Veel plezier Es!Hier een drukke werkdag voor de boeg :(

Geplaatst

Ai guusje...sterkte meid! Ik ben vrij tm dinsdag...zo fijn! Jij morgen vrij? Of doe je de eerste echo tussen werk door?

Geplaatst

Mog geen nieuws hoor! Hier ook tel op grijpafstand ;-)

Houden jullie dag mooie weer wel vast? Ik lig nu ml in bed te luisteren naar een emotie plensbui, incl donder en bliksem. En dat op de laatste dag :-( ben nog nooit zo bleek van een 'zonvakantie' thuis gekomen. Maar was wel lekker qualitytime met z'n drietjes.

Geplaatst

Kaartje heb de verklaring en je kaartje ontvangen, bedankt!

Babeth jij ook nogmaals bedankt voor je lieve kaartje.

Fren wat zonde zeg, denk dat wij hier dan beter weer hebben gehad.

Ook heel benieuwd hoe het met Miki is.

Tool een dipte is helemaal niet gek en je had ook nog zw moeten zijn, blijft oneerlijk dat het zo is gelopen.

even terug lezen.....

Geplaatst

Miki houd het spannend hihi.

Henne fijn dat J zo posi is. Moeilijk he als je eigen verstand dan weer op de loop gaat en ja van die toverballen voel je je ook echt zw. zo moeilijk allemaal. P is hier heel terughoudend, ik ben heel positief en er bijna zeker van dat het gelukt is...... spannend!! Slecht geslapen en weer op mijn buik wakker geworden enkele keren vanacht, dat deed ik ook toen ik van R zw was en anders practisch nooit!! (mag niet vergelijken, maar ik doe het lekker toch). Oh wat zou het tegenvallen als zaterdag de test wit blijft.......

Wen druk gehad nu weer even tijd voor jezelf??

Esther mooie tikker meis!!! Hoop je te volgen zaterdag!!!! Mooi berichtje ook op fb. Lekker vandaag met je vriendin op stap. Geniet ervan.

verder ben ik het weer kwijt ;( dus knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Ik zeg ook meisje Esther!

Ik baal omdat ik de laatste 5 kilo er niet af krijg......

Heb toch echt af en toe een borrel en bittergarnituur nodig, val niet af en kom niet bij maar toch frustrerend, had nu zo graag op mijn streefgewicht gezeten.

Geplaatst

Es, Ik ben morgen toevallig vrij, mar anders was ik even onder werktijd gegaan. ZKH ligt om de hoek, dus dat is dan makkelijk.

De dag van de TP neem ik wel vrij, dan ruil ik mijn rooster vrije dag. En vanafde dag van testen neem ik 2 weken vrij. Dus mijn tijd komt nog ;)

Geplaatst

San, je maakt het wel spannend hoor! Ik hoop zo dat je gevoel klopt!

Syl, Die laatste kilo's is altijd het lastigst. Maar je komt gelukkig niet aan. Hoe vol meis x

Geplaatst

Weinig zon gezien dus Fren, jammer maar zoals je zegt wel lekker quality time gehad. Dat was toch ook de hoofdrede van je vakantie.

Geplaatst

Nog geen nieuws van testr?

Film was leuk!

Wen, rustig aan

Guusje, jij ook rustig aan vandaag en succes morgen met de echo!

Fren, jammer dat t weer niet heeft meegezeten, hoop toch dat erfzonde doorkomt vandaag en dat jullie kunnen genieten van t laatst dagje. Rijden jullie weer zelf naar t vliegveld?

Ruby, niet helemaal uitgelopen maar toch een poging gewaagd, goed zo! Balen dat je bongi e nog niet is en dat je vocht vasthoudt.

Syl, vandaag weer met de fiets onderweg? Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen?

Kaartje, hoe is t met je energie? Nog steeds groeiende?

Henne, hoop dat ie vandaag beter gaat en gister!

San, nog even!

Es, mooie ticker!

Eef, fijne dag gehad gisteren met schilderen, jammer dat jullie nog niets van de pleegzorg hebben gehoord!

Ursela, begint t weer bij jullie ook beter te worden of is t nog frisjes?

Simba, hoe ist met jou? Wanneer gaan jullie ook alweer beginnen?

Ivfsh, hoe vordert je lijstje voor de verhuizing? De adoptie kan dus gewoon verder doorgaan vanuit NL?

Babeth, volgens mi loopt t bij jullie wel op rolletjes? Gaan jullie met de cryo verder in september?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden