Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne, heb vanmiddag met de phone al even snel gelezen hier en zat zoals Caro al zei ook met geknepen billen maar gelukkig positief nieuws: een donkerdere test èn geen bloedverlies meer. Zoiezo, zolang het geen helderrood bloed is geen paniek en ook helderrood bloedverlies hoeft nog niet te betekenen dat het misgaat. Daar kan ik ook over meepraten, je schrikt je alleen wel een hartverlamming.

Vanmorgen heb ik de suikertest gehad in het ziekenhuis. Gelukkig was de uitslag direct goed dus hoefde geen vies drankje te nemen en 3 uur te wachten. Dus was alweer vroeg op mn werk en daar lag me toch weer een stapel met spoedklussen. Nou ik heb vandaag weer meer dan mn best gedaan. Morgen belt het UWV weer, vertel ze maar gewoon de waarheid: manager heeft (nog) niets aan de overbelasting gedaan en heeft ook geen woord gerept over het bericht van de arbo. Nou heb ik haar door haar afwezigheid en door die rare dagen ook niet veel gezien. Op mn mail over mn verlof heb ik ook nog steeds geen reaktie gehad. Ik heb haar gisteren ook gemaild dat ik a.s. vrijdag niet naar de teamdag kom omdat ik een begrafenis heb. Daar heb ik dan weer wel een reaktie op gehad: ze vond het jammer en condoleerde me. Maar verder geen woord over de rest....

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kortom, ze krijgt en leest haar mail dus wel. Dan vind ik het helemaal stom dat ze je nie eens even laat weten dat ze je. Mail ontvangen heeft en er later op terugkomt!

Geplaatst

hee meiden!

mooi dat je test goed was Sen!

Ruby: gefeliciteerd met A!! Gezellig als je een keer langskomt in Utrecht! Zou heel leuk zijn om j weer te zien! En alle anderen natuurlijk. Zoooooo jammer dat ik niet naar de BBQ kan komen.... had het erg leuk gevonden. Volgende keer ben ik weer van de partij.

Fren: bijzondere cb arts dan :-) Ach ja, beter een keer te vaak doorverwijzen dan te weinig. We hoeven bijna niets aan ons appartement te doen, het ziet er nog heel netjes uit. Wel babykamer gezellig maken natuurlijk. Wel een beetje neutraal denk ik, omdat we het in de verkoop willen zetten. Maar E moet natuurlijk wel een echt leuke babykamer krijgen!

Syl: jij ontzettende bikkel met al je sporten!!! Tool: jij ook kilootjes kwijt zien te raken... ik moet er ook echt meer aan doen. Iksport helemaal niet op dit moment. Wandel wel super veel door heuvelachtig Cork, maar echt sporten ho maar.... Ar z'n reactie was hetzelfde als die van jou fren: shoppen :-) Maar ik wil toch liever die kilo's kwijt....

Rest ben ik even kwijt, sorry... Hier weer een sollicitatie de deur uit gedaan, ook gehoord dat ik donderdag op gesprek mag komen voor die leuke functie! Is met mijn oud manager, dus daar maak ik me niet zo druk om, ik ken hem heel goed en weet dat hij het goed met me voor heeft. Wel zorgen dat ik erdoor kom natuurlijk om de volgende ronde te halen! Ze hadden heel veel reacties gehad. Dussss: nu zoek ik een babysitter in denk haag voor een heel leuk meisje :-) Ga mijn schoonouders maar eens lief aankijken, mijn ouders is echt te ver weg en meeste vriendinnen die vier dagen werken zijn niet op donderdag vrij. Komt vast en zeker goed!

Geplaatst

Hè dames, wat betreft salade id desert, ik denk dat ik iets maak wat goed in de auto houdbaar is aaangezien we toch wel een tijd in de auto zitten! Denk een lekkere cake!

Ruby, fijn dat bij de na naar voor is gekomen dat je je geen zorgen hoeft te maken. Moet je dan wel je bloed vaker laten controleren ivm bloedcirculatie?hoe testen ze dat dan?

Wen, morgen terug van vakantie? Ga je aan ook al testen of wacht je daarmee tot vrijdag?

San, fijn dat de keuken nu helemaal klaar is!

Sen, gelukkig dat de uitslag goed was aan de suikertest!

Ik,dacht vanmiddag dat ik even pijn aan m'n boebies had, maar daarvoor is t nog veeeeeeeeeeels te vroeg, zit net pas op dag 13. Geloof dat ik nu weer een cyclus van 25 dagen ofzo heb. Ga ervanuit dat ik in t weekend m'n ei heb gehad. Hebben ook besloten dat we na de ovulatie bij de ronde met prednisolon aan de utrogestan gaan. Heb er nog liggen en heb ook nog een recept van dr. S. Liggen. Of heeft iemand ze dringend nodig?

Girls, ik geloof dat ik voetbal ga kijken.

Hou de iPad aan, dus kijk regelmTig mee!

Geplaatst

Ivfsh rotjeknor is zeker wat onhandig als je in den haag moet zijn? Anders wil ik met alle liefde babysitten hoor, als je schoonouders niet kunnen (en je het mij toevertrouwt ;-))

Hier 24uur zonder bruinverlies, maakt me toch wel klein beetje blij, al had ik straks of wel een hartverzakking toen ik wat voelde 'lopen', vertrouwen is nog ren heel broot woord. Had zwager net aan de telefoon en die vroeg hoe het ermee stond. Heb gezegd dat ik vandaag ongesteld had kunnen worden, maar dat dat niet gebeurd is, dus dat het er hoopvol uitziet. Durf toch nog niet goed te zeggen dat ik zwanger ben, wil aan de ene kant mensen ook een teleurstelling besparen als het toch mis gaat en aan de andere kant ook gewoon met overtuiging goed nieuws kunnen brengen, dat is voor onszelf ook veel leuker. Hopelijk vrijdag na de uitslagen van Pf.

Sen ik vind het echt lullig van je manager om dit gewoon te negeren. Het kan best zijn dat ze geen oplossing heeft, maar daar is zij manager voor, om die toch te vinden. Doen alsof hè niet bestaat, gaat een probleem niet van weg in de meeste gevallen. Of hoopt ze dag je het tot aan je verlof wel uitzingt ofzo...? Benieuwd wat het UWV morgen zegt.

Caro gefeliciteerd oor je vriendin! Wa super voor haar dat het toch gelukt is. Hoop ook dat je er met de Bbq kunt zijn! Hoop ik van iedereen :-)

Ben het verder helemaal kwijt..... Knuffel meiden!

Geplaatst

ivfsh: succes met de sollicitatie! dus de baan is in Den Haag?

tja ik denk dat het inderdaad is wat Henne zegt: dat mn manager hoopt dat ik het "gewoon" tot mn verlof zo ga uitzingen. Zij heeft duidelijk gezegd dat ze geen oplossing heeft. Arbo heeft duidelijk gezegd dat die er toch moet komen. Ben benieuwd wat het UWV ervan zegt. Arbo moet ik de 11e weer naartoe.

Geplaatst

Mijn bloed wordt voor de suiker natuurlijk 4x per jaar gecontroleerd. Dus dat zit allemaal wel goed. Dan kruizen ze de rest er ook bij aan.

Fren, ik heb een grote partytent dus geen probleem om hem mee te nemen de 23e.

Sen, heel apart dat ze niet even reageerd.

Verder is de visite weer weg. Nu even lekker computeren en even niets. Zo lekker slapen en morgen weer een dagje werken.

Weltrusten allemaal...

Geplaatst

Tool. ik heb ook nog utrogestan hier liggen. Verder zal ik naar de datum van de meds moeten kijken. Deca en gonal.

Fren, ik neem de partytent wel mee.

Sen, raar dat ze niet ff wat laat weten.

Caro, gelukkig voor je vriendin geen tweeling. Wel top dat ze zwanger is.

San, het is niet raar hoor dat je zo reageert op die kleine simpele dingetjes. Je moet ook zeker niet boos worden op je zelf daarvoor. Die berg is enorm hoog, maar als jullie die hebben beklommen hebben jullie met z'n 3-en een mooi leven

Bloed wordt zekern 4x per jaar gecontroleerd. Dus geen probleem. Wat de bongi betreft moest ik het maar afwachten en anders contact opnemen met de gyneacoloog. Hij raadde me aan om zeker niet de blaas te laten verkleinen. Bekkenbodemfysio kan wel helpen tegen de incontinentie.

Weltrusten, ik ga zo naar bed. Slaap lekker allemaal!!!

Geplaatst

ha meiden. heb nog nirt bijgelezen maar even kort een negatief ego bericht. ik ben van het wachtbankjeaan het vallen. vandaag begonnen met bloedverlies en dat is vanavond doorgezet. zo erg dat ik gewoon aan de tampons moest. verder bongiklschten dus de poging is wat mij betreft ove. ik moet nog testen maar weet nu aldat die negatief is. tegelijkertijd vandaag wel bericht uit gentgehad dat er drie dag 5 embryos zijn ingevroren dus wij hebben nog ren kansje. nu maar hopen dat wij snel doorkunnen voor de cryos. bennu helemaal leeg en moe. weet even niets mee uit te brengen. morgen lsatste vakantiedag en hsd gehoopt die to andes tevieren.bah.

Geplaatst

Hè verdorie wen, dat is niet waar je op gehoopt had! Balen zeg!! Veel sterkte en ik hoop dat de cryo's jullie danwel n brusje kunnen brengen.

Geplaatst

Hè wen, wat een rotbericht! Sterkte meis! Echt bálen fat je je vakantie zo moet afsluiten...

Wel fijn vd cryo's, maar dat is nu even een schrale troost!

Geplaatst

awww Wen wat vreselijk jammer (understatement) en dat op je laatste vakantiedag. Dikke knuffel meis. Gelukkig nog wel 3 cryo's

Geplaatst

Henne 24 uur zonder bloedverlies Joepie!!!!

Ruby je wordt dus scherp in de gaten gehouden, mooi zo. Beetje laat maar nog gefeliciteerd met A!!!!

Wen wat zuur zeg om zo je vakantie af te sluiten...... Voel met je mee. Sterkte meis en hopelijk brengt een cryo tp het zo gewenste brusje. Knuffel meis..

Sen idd heel raar dat je manager niks van zich laat horen zeg. De kop in het zand steken en hopen dat je het wel vergeet, het is te proberen. Ben benieuwd wat de arbo zegt straks. Als je manager zo met je begaan is, ahum, lekker naar huis gaan als je het niet meer trekt. Niet te veel moeite meer doen, doet zij ook niet.

Oh mijn keuken is vandaag helemaal afgemaakt. Ben daar heel blij mee. Lekker mijn kasten inruimen eindelijk en weer aan tafel eten en niet meer op de bank. Heerlijk!! Doordat de kast nu niet meer voor het raam staat ook gelijk weer meer licht in huis. Heerlijk!!! Wat kan een mens toch blij zijn met zoiets simpels....:))

Morgen lekker een dagje vrij, samen met de kleine man. Beetje rommelen in huis, stukje fietsen met R en 's avonds lekker met P uit eten, is de laatste dag bij zijn "oude" baas en begint vrijdag bij zijn nieuwe werkgever.

Ik heb bericht terug over mijn ouderschapsverlof. Ik zou met belastingvoordeel ongeveer 100 euries minder verdienen voor 16 uur minder werken per maand. Dus even rekenen hier en beslissen of we het doen. Ik denk het wel, lekker zorgen voor R zoveel mogelijk zelf en toch nog 24 uur werknemer zijn. De rest van mijn tijd is dan voor P.

Geplaatst

wat een klote bericht WEn, sterkte en grote knuffel, het is hier echt berg en dal dagen...

Sen wat een rare situatie op je werk, hoop dat het je lukt heft in eigen hand te houden en je bij je grens te houden. Vreselijk de aardbeving in Noord ITalië, beelden op televisie echt triest, hoop dat het met je familie goed is. Heftig! Zorg goed voor jou en kleine uk!

Ga er vroeg in, ieder knuf xxx Eef

Geplaatst

Wen sterkte! Klote voor jullie, goeie reis terug.

Henne het begint er op te lijken he?

Meiden ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen, welterusten!

Geplaatst

Jeetje wen.... Wat ontzettend jammer zeg... Had zo gehoopt dat e lekker samen met Henne en straks Guusje op zou kunnen trekken. Vind het heel rot voor je! Knuffel voor jou!

Bizar sen, van je werk... Je manager zal t toch n keer onder ogen moeten komen. Baan is trouwens in Utrecht maar bureau dat de werving doet is in den haag. Is een project management bureau. Guusje kent t wel :-).

EEF: hoe is t met jou??

Ik ga e voeden en dan lekker tukken. Morgen naar Nederland vliegen!

Geplaatst

Hee Henne,

Zonder twijfel zou ik je E toevertrouwen! Kijk maar uit, straks sta ik nog bij je op de stoep...

Slaap lekker allemaal! X

Geplaatst

Ohhhh Wen, wat ontzettend klote dat deze poging niet gelukt is, ik had erg goede hoop, gelukkig cryotp maar dit doet pijn! Sterkte en een goede reis, ps, ik weet niet hoe het in Gent is maar wellicht mag je meteen door? Hoop iig dat je niet lang hoeft te wachten.

Ivfsh, goede reis!!

Sen handig zeg zo'n manager die het eea ontwijkt.blijf bij jezelf en idd zij zal een oplossing moeten vinden, succes en laat je niet gek maken hè?!

Ik moet nu gauw verder,

Hene dit wordt dag 2 zonder bruinverlies! X

Geplaatst

Wen wat ontzettend klote :-(

Hier ook weer in zak en as. Blijf de test te licht vinden. Heb er zo weinig vertrouwen in. Dat ik nu zwanger ben geloof ik wel, maar dat ik het blijf....ik heb er een hard hoofd in. De keer dat het goed zat was de test rond deze tijd echt een stuk donkerder. Twijfel of ik toch en test met indicator zal halen, maar die kan ik dan toch ook pas morgenochtend doen dus wat schiet ik daarmee op... Bah bah bah.

Kom ff niet verder dan balen voor Wen en een hoop zelfmedelijden. Heel ego en slecht, sorry....

Geplaatst
Hee Henne,

Zonder twijfel zou ik je E toevertrouwen! Kijk maar uit, straks sta ik nog bij je op de stoep...

Slaap lekker allemaal! X

Als het nodig is hoor ik het wel. Woon voor Den Haag wel aan de goede kant van R'dam ;-)

Geplaatst

Wen nee wat klote. En een heftige ongi, kan er misschien iets gezeten hebben. Ik test altijd voor de zekerheid.

Heb even snel bijgelegen dus weet niet of jij dat ook doet. Geen leuke thuiskomer voor jullie.

Henne slopend voor je, kon je maar even 6 maanden vooruit kijken bij dit soort dingen.

Ik loop de helling op met een kudde schapen!

Ik weet waarschijnlijk pas op het laatste moment of ik wel of niet kom, hoop het wel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden